Damn, deze log ga ik ook volgen! Goe bezig EctoRob! Leuk om te lezen dat onze Evy ook bij jullie de mood in het lopen houdt!
awel ik vind t plezant om met den schone stem van Evy te lopen. Das precies me ne goesting!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Damn, deze log ga ik ook volgen! Goe bezig EctoRob! Leuk om te lezen dat onze Evy ook bij jullie de mood in het lopen houdt!
ik lees hier allemaal wel dingen van kettingen en dat soort gein in je broek.....
maar euh wordt er nog wel getraind?
![]()
Afgelast?! Zonde...
Volgens mij heb ik die crosstrainer ook gezien![]()

Hier ook eentje die morgen gaat trainen ipv vandaag
Voeding moeten we maar een keertje voor gaan zitten, want ligt heel erg aan wat ze graag eet, waar ze rekening mee moet houden etc.
Skaten / skeeleren lukt wel? In principe is elke vorm van cardio goed, dus lopen ook (en dan niet slenteren, maar flink doorstappen)
Als ze kan squatten: eens in de week 4 setjes 50-reppers - verbrand je ook een pak mee (zegt deze dwerg uit ervaring). Wellicht touwtje springen? Tabata?
skeeleren gaat wel, ze had een goede verhoogde hartslag...van het bijna vallen
Gewoon ff achter haar gaan staan met squatten, stevig vasthouden en met de knuppel omhoog helpen. Jeesus Rob moet ik nou alles zeggen.![]()
hoe is het met ju trainingen? mag je al weer wat doen?Ben weer lekker bezig hoor, weeg ook weer 110kg dus gaat lekker.hoe is het met ju trainingen? mag je al weer wat doen?

Als ze kan squatten: eens in de week 4 setjes 50-reppers - verbrand je ook een pak mee.

Ben weer lekker bezig hoor, weeg ook weer 110kg dus gaat lekker.![]()

Dat kan altijd!dus we hoeven je naam niet te veranderen in ecto-yang?![]()

Haha die quote in je sig![]()
Tis overal benauwd. Op mn werk ook, buiten ook. Gelukkig in mn schuur wel lekker koel![]()