MuscleMeat

luie ecto's log

ik lees hier allemaal wel dingen van kettingen en dat soort gein in je broek ???.....
maar euh wordt er nog wel getraind?

:D

• Topic Starter Topic Starter
ik lees hier allemaal wel dingen van kettingen en dat soort gein in je broek ???.....
maar euh wordt er nog wel getraind?

:D

schijnt de nieuwe training te zijn, hardlopen met scheepskettingen in je broek.

gein in je broek....gein broek...LOLBROEK!

Laatst bewerkt:
Is dat een ketting in je broek, of vind je het gewoon leuk om samen met me te gaan hardlopen? :eyebrow:

woensdag training afgelast...heb wel zin maar het gaat effe niet. ik moet nog zoooooo veel doen:( heb ook een crosstrainer op marktplaats gezien. Maar als niemand opneemt tjah...

Afgelast?! Zonde...
Volgens mij heb ik die crosstrainer ook gezien ;)

Afgelast?! Zonde...
Volgens mij heb ik die crosstrainer ook gezien ;)

ja ik g morgen trainen, heb geen schol dus dat kan dan makkelijk. Tevens probeer ik me vriendin te helpen met haar voeding etc. best lastig karwijtje. Ze is inspiratieloos, heeft nog steeds problemen met dr knie, dus kan ook niet echt cardioen in de zin van hardlopen. ff over die drempel heen helpen...tips?

Hier ook eentje die morgen gaat trainen ipv vandaag ;)
Voeding moeten we maar een keertje voor gaan zitten, want ligt heel erg aan wat ze graag eet, waar ze rekening mee moet houden etc.
Skaten / skeeleren lukt wel? In principe is elke vorm van cardio goed, dus lopen ook (en dan niet slenteren, maar flink doorstappen)
Als ze kan squatten: eens in de week 4 setjes 50-reppers - verbrand je ook een pak mee (zegt deze dwerg uit ervaring). Wellicht touwtje springen? Tabata?

Hier ook eentje die morgen gaat trainen ipv vandaag ;)
Voeding moeten we maar een keertje voor gaan zitten, want ligt heel erg aan wat ze graag eet, waar ze rekening mee moet houden etc.
Skaten / skeeleren lukt wel? In principe is elke vorm van cardio goed, dus lopen ook (en dan niet slenteren, maar flink doorstappen)
Als ze kan squatten: eens in de week 4 setjes 50-reppers - verbrand je ook een pak mee (zegt deze dwerg uit ervaring). Wellicht touwtje springen? Tabata?

nee vanwege dr knie kan ze niet goed squatten, ik leer haar nu ook boxsquat zodat de volle belasting onderin weg is. dus ook geen touwtje springen:( skeeleren gaat wel, ze had een goede verhoogde hartslag...van het bijna vallen:D

Gewoon ff achter haar gaan staan met squatten, stevig vasthouden en met de knuppel omhoog helpen. Jeesus Rob moet ik nou alles zeggen.:cool:

Rackpull
8x 80 kg
8x90 kg
4x 100 kg
1x 110 kg
1x110 kg

seatend shoulderpress dumbblles
8x20 kg
6x22,5 kg
6x22,5kg

bentover row
8x50 kg
8x55 kg
6x55 kg

upright row high speed row
8x20 kg
8x25
8x25

incline bench press
8x50 kg
7x50 kg

teering wat is het benauwd hier, ik ben echt zwaar geirriteerd, zekr omdat ik tijdens het trainen log en ik deze log voor de 4e keer schrijf. K*t forum dat steeds bleef hangen.

temp estimated 25 degrees celsius
trainings speed 40 minuten

Haha die quote in je sig :D

Tis overal benauwd. Op mn werk ook, buiten ook. Gelukkig in mn schuur wel lekker koel :cool:

Al tijden :P Ook de plek waar ik mn trainingen upload ;)

Terug
Naar boven