Fitness Seller

luie ecto's log

ik denk dat ik toch weer door ga bulken vanaf nu. Ik vind mijn armen met 37cm te dun me borst te klein nja en me buik iets te groot. En cutten met dit gewicht heeft geen nut.

Zo is dat. ;) Gewoon niet te fel overdrijven met dat bulken zodat je er nog redelijk bij staat.

• Topic Starter Topic Starter
Boxsquat

8x60
8x80
8x90
8x110 /!\

Benchpress flatbench
8x50
8x60
5x70
4x70

Dumblle fly fletbench
8x 10
8x 15
8x 20

side raise
8x10
8x10
8x10

pull up wide grip
6xbw
4xbw
3xbw
3xbw

barbelcurl (in squatrek anders ben je niet superdude)
8x20
8x20

temp 24 gr celcius
mood moe

wel of geen evy van start to run...wel nog niet of ik ga lopen...

achteraf blij dat ik wel wat meer gewicht heb toegevoegd!

Netjes die boxsquat! keep it up ;)

hoe doe je dat uitroepteken? :D

Nice training!
Wel lopen zou ik zeggen... ;)

haha /!\ << is slash uitroepteken slash...selecteren en underscore selecteren U

ja ik durf effe geen normale squat, zeker omdat ik eer gister voorme werk op de foto moest met fullsquat van 60 kg. Foto komt in een krantje met me info en wat me hobby is. Maar betekende dus: aah...squat is mooi, je bek niet, doe maar opnieuw..x of 20:S

zou ik later lopen dan DW?

24e25v4.jpg

Serieuze poten al man!

ja moet je doen.start to run met Evy..best grappig af en toe zo'n motivatiekreet..er door heen..en nog best aardige muziek tussendoor..
Enne niks mis mee met je training en je benen;)

ja moet je voorstellen dat dat dus poten waren...naja..stokjes met een totaal BW van max 50 kg. Ik heb nooit begin foto's gemaakt:(

ja moet je doen.start to run met Evy..best grappig af en toe zo'n motivatiekreet..er door heen..en nog best aardige muziek tussendoor..
Enne niks mis mee met je training en je benen;)

waauw...ik raak stil van het commentaar op me poten:o en me training. Eten mag wel weer wat beter. Heb net bij xxl nuti besteld: allday protein, Whey en night proteine. Ow en een XXL grijze vest. Ik loop nu al bijna 2 jaar in me Ben Lee Rocky Marciano vest. Ik woon er in:d

Laatst bewerkt:
haha ja ik had al gereageerd op je, ja die 3 mnd foto's heb ik in een ontevreden bui gedeleeted....spijt heb ik daar van.

Ik gooi uit principe geen foto's weg (afgezien van onscherp) - ik kom nu héle vreselijke foto's van mezelf tegen... (ben foto's aan het uitzoeken)

gewoon doen joh..ik bedoel je ziet er nu toch stukken beter uit,,dus what the hell??!!

gewoon doen joh..ik bedoel je ziet er nu toch stukken beter uit,,dus what the hell??!!

het lullige is dat dit een van de weinige digitale foto's zijn. Aan de muur hangt er een uit me haarlem tijd: lang haar, mega dun, elkedag blowen:D (en uitgermergeld gezicht)

tja van elke dag blowen word je er ook niet beter op natuurlijk..maar wel leuk om de veranderingen te zien ..

tja van elke dag blowen word je er ook niet beter op natuurlijk..maar wel leuk om de veranderingen te zien ..

nee in 2005 gestopt met blowen (na jaren blowen) en 3 jaar terug met roken en ergens tussendoor met drinken. Allemaal cold turkey;) En dan rookte ik sinds me 12e en blowen ook zo ongeveer. Dat stoppen met blowen was een hel...zweet, waanbeelden, rare buien me werkgever die me naar huis stuurde omdat ie dacht dat ik een of ander griep had:D

Terug
Naar boven