- Waardering
- 4.400
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 15%
Doe ik al
thnx voor de tip
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

)aj jaj... slecht nieuws voor de grote beesten.
heb je nu geluisterd naar de mensen die tips gaven mbt je voeding?
Show je voeding nou eens hoe het nu is
je bedoelt dat er geen methyl-dihydrorubrosteron in zit? het is toch een alri product niet en XXL verkoopt het door..wat staat er op je potje dat erin zit dan?
lees dit eens dan (ergogenics)
http://www.ergogenics.org/supplement28.html
ik wil me verder nergens mee bemoeien en jij hebt geen zin om er over in discussie te gaan, ook goed maar ik wil maar zeggen dat je wel moet weten wat je slikt.
Succes verder.
eerst winny 2 weken later grijp je weer naar een designer steroid oraal wel te verstaan.
luppie lup
He laat me tog. Jij hoeft het niet te nemen vriend
en ik heb zware doelen doe ik wil zal en moet halen fail bestaat niet
voor mij alleen maar door gaan. Ik ben nu meer gedreven dan ooit en ieder ander
eerst winny 2 weken later grijp je weer naar een designer steroid oraal wel te verstaan.
luppie lup
Erachter komen dat het er toch inzit en dan nog blij zijn ook.Kreeg het postje net binnen en dat stofje methyl-dihydrorubrosteron
zit er wel in. Nu hopen dat het ook echt werkt.
Dat is net het tegengestelde van gedrevenheid. Gedrevenheid is leiden aan heupnecrose, constant blessures hebben, nooit gains maken en toch doorgaan!En als ik faal neem ik een groot besluit te stoppen met BB
En nog bescheiden zijn ook!Dat is net het tegengestelde van gedrevenheid. Gedrevenheid is leiden aan heupnecrose, constant blessures hebben, nooit gains maken en toch doorgaan!
Voel u vrij me te aanbidden.
Dat is net het tegengestelde van gedrevenheid. Gedrevenheid is leiden aan heupnecrose, constant blessures hebben, nooit gains maken en toch doorgaan!
Voel u vrij me te aanbidden.
Er valt nix te leren van al dat domme gezwel
want ik ben op dit moment zeer gedreven bezig met voeding training en
gaining. Ik weet wat ik doe nu deze laatste 2 a 3 maanden en ik zet mij er 110% voor
in. Ik zal meer gedreven te werk dan dan vele anderen. Ik zal hoe dan ook alleen
nog maar leven als een echte bodybukilder qwa voeding training en dingen wat
er bij hoord.
Ik ben nu zo gedreven dat ik haal wat ik wil halen falen bestaat nu dan ook niet
voor mij. En als ik faal neem ik een groot besluit te stoppen met BB
Ik ga mijn niveau niet meer verlagen om op gezwel in te gaan want ik ben nu hoe dan
ook goed bezig met alles en dat pakt niemand van mij af
En geen oftopic gelul mee want ik ga winnen en niet falen
Ik hou iig mijn vorderingen goed bij met pics hiero. Ik denk dat ik voor mijzelf ieder half jaar mijn vooruit gang in de peiling hou met pics.
Minimaal 2 jaar naturel trainen vanaf nu en kijken wat ik er nog uit krijg met een goed voeding/traing schema