Fitness Seller

MacB's Lifetime BB Log : L. Norton Bulk/Cut cycle & Anabolic Extreme Stack!

MacB

Monstrous Giant
10.000 berichten
Waardering
6
Dames en heren, appelflappen en pannekoeken.

Ik vind het tijd voor een log, een long-term log nog wel.

Dus, het plan is om Meneer Norton's 4 weken Bulk en 2 weken Cut cycle te doen.
Waarvan 1 bulk cycle de Anabolic Extreme stack aan te pas komt! MassFX(2), Hyperdrol X2 en Retain2.
MassFX2 komt pas in februari uit, dus dan bestellen blablabla en ik zal er waarschijnlijk eind maart ofzo mee beginnen.

Maar voor dat ik begin met de 4 weken bulk/cut cycle ben ik eerst nog "gewoon" aan het cutten. Tot ik op een mooi VP zit. Planning is tot 3e week van Februari.
Wintersport is het begin van de bulk!

Geplande events:
- ELKE vrijdag refeeddag
- 26, 27, 28 en 29 januari cleanbulk dagen ivm tentamens.
- week van 23 februari wintersport(overgangsweek) Hopelijk daarna begin van de Norton Cycle (als ik tenminste beetje ben gezakt in BF%) .

En dan nu wat relevant is, mijn Cutting log tot maart.
StatsBW:82.8kg - 184cm - BF schat ik op 13%, doel is iig onder de 10%. en dan maar eens kijken hoeveel tijd ik nog over heb.

Voeding (Cut):
Elke dag op 2500kcal
Waarvan ik +-200gr protein per dag zit.
Ochtend(pre-WO): whey shake
Middag (post-WO): grote protein80shake + (meestal) 2 boterhammen met pindakaas)
eind middag: 500gr kwark
Avond: wat ik dan bedenk, max 1000kcal, en min 40gr. protein (vlees)
Pre-bed: 500gr kwark + 1-2 scheppen protein80.

Supplementatie (cut):
Multivit: 2x per dag, bij PWO meal en pre-bed meal
Visolie: 5caps per dag: elke meal 1 cap
CLA: 5caps per dag.. Elke meal 1 caps
Glucosamine:3 caps, verspreid over de dag
Fatburner: Pre-workout en PWO, Hiervoor pak ik Hyperdrive of stacker4(beide nog een half potje van). Over 1.5 week hoop ik Hot-Rox extreme te ontvangen, dus zal ik die nemen (als die goed bevalt tenminste).

Training(Cut):
Tot 4 februari volg ik het volgende schema (daarna ga ik fulltime werken).
Elke ochtend na mijn 1e meal (whey + suppl. + fatburner) naar de gym
40-60min KT, daarna 20min crosstrainer.
Dag 1: compound: SQ, DL, lunges(pak hier ook vaak traps en schouders bij) etc.
Dag 2: Chest & Tri's
Dag 3: Abs & biceps
Repeat.
En in de avond ongeveer 1-2 uur na mijn avond maaltijd doe ik 25min cardio = 250kcal op mijn fiets hometrainer.

Bodyfat & Pics:
Zoals ik al zei schat ik het op 13% BF. ik heb hieronder iig een meting geplaatst met wat de huidplooimeter zegt. Niet relevant voor VP% metingen, wel voor progressie te meten.
16-01-08
Bicep Rechts = 3mm
Chest. Rechts = 6mm
Buik, Navelhoogte (2-3cm rechts)= 8mm
Bovenste rib rechts= 4mm
Been Quad rechts midden= 6+mm

Laatst bewerkt:
succes bro zal je volge

Succes man , zal af en toe ns een kijkje nemen.

waar train je je rug dan?, want die derde trainingsdag ziet er maar bekakt uit.

Vind dat je trainingsschema en voedingsschema nog wel iets beter kan.

• Topic Starter Topic Starter
waar train je je rug dan?, want die derde trainingsdag ziet er maar bekakt uit.

dat klopt, 3e dag is imo een beetje rustdag...
Rug is op mn 1e dag al genoeg aangepakt met de DL, SQ, en doe ik zo goed als altijd nog wat supersets bij. Dus tussen mn SQ dumbbell row of cable row. en tusse mn SQ weer reverse pullups etc. Geen nood..ik pak all spiergroepen wel

dat klopt, 3e dag is imo een beetje rustdag...
Rug is op mn 1e dag al genoeg aangepakt met de DL, SQ, en doe ik zo goed als altijd nog wat supersets bij. Dus tussen mn SQ dumbbell row of cable row. en tusse mn SQ weer reverse pullups etc. Geen nood..ik pak all spiergroepen wel

ooow die repeat geldt nog in de week zelf zeker? of train je echt alleen maar die drie dagen in de week.

Succes! :thumbup: Ik zou s'ochtends wel wat koolhydraten eten, bijv bord brinta met 2,2dl magere melk

succ6 maat :thumb:

Ik zou op dag drie nog een lichte rugtraining plaatsen ipv abtraining. Aangezien op uw compound dag toch genoeg benenoefeningen zijn zal een extra benentraining niet echt nodig zijn. En zo train je ieder lichaamsdeel 2 keer met voldoende volume. Een rustdag na die drie dagen is wel aan te raden dan.

Voor de rest, eet koolhydraten voor je training man! Je ontbijt en je pre workout maal moeten koolhydraten bevatten en bij jou is het een combinatie en je eet nog niks koolhydraten. Zelfs in de cut mag je voldoende koolhydraten tot je nemen rond je training. Je lichaam heeft het dan nodig, het is in de rust dat je de koolhydraten moet beperken.

Voor de rest wens ik u veel geluk. Mooie stack die je daar hebt, ik hoop dat het veel kilo's voor je zal opleveren ;)

succes!

ooow die repeat geldt nog in de week zelf zeker? of train je echt alleen maar die drie dagen in de week.

nou, ik zal het iets beter uitleggen..want de trainingen verlopen wel iets anders.

Elke vrijdag is sowieso mijn compound dag, (op de refeeddag). Want hoe verder is van die refeed afkom, hoe minder power ik heb.
Vandaar dat ik op Vrijdag mijn ochtend cardio ook skip. En ipv die cardio een echte fullbody workout maak. Dus ook dezelfde oefeningen als normaal op dag1. Maar ook Traps, schouders en bovenrug. Dus eigenlijk 2 in 1. Omdat ik door mijn voeding hier weer harder tegen aan kan.
Rest vd compound dagen (1 soms 2 per week) zijn eigenlijk lichte herstel trainingen van mijn vrijdagtraining. (dus idd, bovenrug en traps pak ik alleen elke vrijdag, en niet op de andere compounddagen)

Voor de rest, eet koolhydraten voor je training man! Je ontbijt en je pre workout maal moeten koolhydraten bevatten en bij jou is het een combinatie en je eet nog niks koolhydraten. Zelfs in de cut mag je voldoende koolhydraten tot je nemen rond je training. Je lichaam heeft het dan nodig, het is in de rust dat je de koolhydraten moet beperken.

succes!

Ik heb daar idd over zitten dubben..ook beide manieren geprobeerd. Maar ik merkte geen verschil eigenlijk. en de zwaarte van de trainingen vallen wel mee, dus echt nodig vind ik het persoonlijk niet. Echter de vrijdag training is zo zwaar dat ik carbs nodig heb. Maar daarom is die ook op mijn refeeddag

ik ben in ieder geval van de partij :D.
ik zou als ik jou was tijdens je bulk met mass fx en hyperdrol wel een ander trainings schema volgen. eentje die elke spier groep iets harder aanpakt. voor de rest veel succes en probeer is wat begin fotos te posten. als het tog voorlange tijd is zal je verschil moeten zien aan het eind tog.:p

ik ben in ieder geval van de partij :D.
ik zou als ik jou was tijdens je bulk met mass fx en hyperdrol wel een ander trainings schema volgen. eentje die elke spier groep iets harder aanpakt. voor de rest veel succes en probeer is wat begin fotos te posten. als het tog voorlange tijd is zal je verschil moeten zien aan het eind tog.:p

klopt, maar tegen de tijd dat ik mn stack heb..werk ik ook fulltime.. dus komt er sowieso een ander schema! :D
begin fotos heb ik nu gemaakt. die post ik met samen met de komende progressie fotos

keep up the good work :thumb:

Gister refeed gehad, merkte het vanochtend meteen in de gym..stond er ook "voller" bij, training vandaag abs en bi..en 15min cardio op het eind..helaas iets korter kunnen trainen omdat de gym eerder dicht ging.

Ben nu een iets andere trainingsrichting ingeslagen, wat veel pro's ook doen tijdens contest prep. Meer reps en veel supersets.

Dus oefeningen blijven vrijwel hetzelfde, alleen nu 15-20reps, meer gericht op "houding" en squeezen. en minder rust tussen door (soms supersets). fotos die ik gemaakt heb waren van vrijdag ochtend, stond er daar ook echt depleted bij dus verwacht er niet te veel van.

Zal ze icm met de progressie pics posten over paar weken!

ik zie ondertussen ook wel sneller het vet eraf vliegen trouwens, uitlijning van obliques komt nu mooi door en vet onder bij de navelstreek begint snel af te nemen. Vermoed dat het die avond cardio is waardoor het opeens geboost wordt :D

Hé man succes!!

Ga zeker je log volgen..

Heb ook alles van hem gelezen..

De beuk erin :cool:

Terug
Naar boven