MuscleMeat

Macrofitten naar droge 90KG

Bezoekers in dit topic

Heb je noexplode wel eens geprobeerd??
 
Heb je noexplode wel eens geprobeerd??
Nope. Proberen waard?

Sinds ik Jack met DMAA heb gehad zoek ik eigenlijk naar pre's met DMBA of nu DMHA..
 
Nope. Proberen waard?

Sinds ik Jack met DMAA heb gehad zoek ik eigenlijk naar pre's met DMBA of nu DMHA..

Ik heb nog NOOIT een pwo gebruikt. Ik overweeg echter een potje aan te schaffen voor het geval ik mij echt verrot voel. Echter, gisteren een blik monster voor de training genomen en dat werkt vaak ook wel prima.
 
Ik heb nog NOOIT een pwo gebruikt. Ik overweeg echter een potje aan te schaffen voor het geval ik mij echt verrot voel. Echter, gisteren een blik monster voor de training genomen en dat werkt vaak ook wel prima.
Dan zal een PWO je zeker bevallen:D
 
Alleen die foto van die kip doet me al kokhalzen
 
Laat maar weten hoe die bombshell is. Ben benieuwd!
Komt goed:thumb:
Heb je noexplode wel eens geprobeerd??
Ja..

..niet doen! Overpriced troep
Nope. Proberen waard?

Sinds ik Jack met DMAA heb gehad zoek ik eigenlijk naar pre's met DMBA of nu DMHA..
Haha, herkenbaar dit..meer rotzooi = beter.

Echter heb ik ook wat flut PWO's staan zoals Shatter en Hot Blood..zodat ik niet iedere training strak sta:roflol:
Ik heb nog NOOIT een pwo gebruikt. Ik overweeg echter een potje aan te schaffen voor het geval ik mij echt verrot voel. Echter, gisteren een blik monster voor de training genomen en dat werkt vaak ook wel prima.
Dan zou ik de PWO's lekker achterwege laten..ik train nog nauwelijks zonder..en het is al met al gewoon zonde van het geld..of je moet je goed kunnen beheersen qua gebruik.

maar over het algemeen komt van het 1 het ander..
 
Prima training len!
Dat meer eten sinds je een gf hebt is voor mij ook wel herkenbaar. Toch leuker om samen nog wat eten te pakken ipv dat zij alleen wat neemt.

Tja wat moet je over de pre's van tegenwoordig zeggen? Een beetje meer energie maar dat is het ook wel. Sinds al die pre's met die lekkere troep van de markt is zijn pre's het imo niet meer waard.
 
Dan zou ik de PWO's lekker achterwege laten..ik train nog nauwelijks zonder..en het is al met al gewoon zonde van het geld..of je moet je goed kunnen beheersen qua gebruik.

maar over het algemeen komt van het 1 het ander..
Bij mij gaat het wel prima. Train max 2/4 trainingen per week met pwo. Maar wel gelijk een goede dan:D

Prima training len!
Dat meer eten sinds je een gf hebt is voor mij ook wel herkenbaar. Toch leuker om samen nog wat eten te pakken ipv dat zij alleen wat neemt.

Tja wat moet je over de pre's van tegenwoordig zeggen? Een beetje meer energie maar dat is het ook wel. Sinds al die pre's met die lekkere troep van de markt is zijn pre's het imo niet meer waard.
Al met al toch 86,1kg vannochtend :D

Daarom zoek ik ook altijd naar de pres met dmaa dmha of dmba.
Die geven me ook echt meer trainingszin en zijn het wel waard voor me. Maar je moet gewoon zonder kunnen trainen.
 
Al met al toch 86,1kg vannochtend :D
Zondag na Flying Dutch gelijk 87,1kg. Dacht dat je van festivals afviel?
Met alcohol rustig kunnen houden, denk max 12 bier over heel de dag.
Wilde veel eten die dag om niet te ver onder onderhoud te komen.

Van 9 tot 13.00 eiwit+ oats en boterham pindakaas, 2 frikandellenbroodjes, XXL protein bar, worstenbroodje en 2 redbull sugerfree.
Vanaf toen bier gaan drinken, op het terrein nog een XXL protein bar op en savonds weer eten.
Had friet hamburger en ook nog stroopwafel.
Daarna weer aan het bier, was blijkbaar iets te gortig met voeding...
Waren een maat kwijtgeraakt en besloten op een gegeven moment even op het strand te chillen.
Na een halfuurtje liggen misselijk, kon rustig weglopen naar een afgelegen plek en toen :kots:
Bier en veel eten is dus gewoon een kut combinatie.. Weet ik dat ook weer.
Daarna tot 3 uur alleen water op. Niet bepaald goed voor de fitness..

Zondag qua voeding prima, vandaag 's avonds met de GF uit eten in Scheveningen dus geen training.
Ga deze verschuiven naar later deze week, nog even kijken hoe ik dat het beste kan doen.

Achja morgen gaan we maar weer verder zoals het echt hoort en wordt dit weer echt een BB'ing Log:eyes:
 
Na een halfuurtje liggen misselijk, kon rustig weglopen naar een afgelegen plek en toen :kots:
I see why that happened...
299bwx.jpg
 
Je moet ook geen bier drinken op festivals...:rolleyes:
 
Oke dan... Voortaan euh. Water voor mij!:hedbang:
 
Eindelijk weer eens een update met trainingen. Ofja soort van.
Maandag naar Scheveningen geweest dus die leg day doorgeschoven. Dinsdag en vandaag getraind.
Dinsdag pas om 21.45 in de sportschool terwijl hij om 22.30 sloot dus schoot ook niet echt op.:(

Lower MA:
Squat 3/4x 8/10
15x20 12x60 100x8 102,5x8 102,5x8
Wat extra sets want weinig tijd

SLDL 3-4 x 6-8
85x8 85x8 85x8
Heuj lekker veel gewicht

Calf Raise
100x12 95x10 90x10 85x10 80x8 70x8

Ennn dat was hem. Als ik hem terugkijk nog teleurstellender dan ik dacht... Achja wel weer even geweest

Upper DI:
Bench
20x20 20x20 90x6 85x8 80x8 72,5x 7,5
Damn wat was die 90kg zwaar! Vanaf dat moment wel hoog in de reps maar gewicht lager

T-bar Row
62,5x8 62,5x6 57,5x8 55x8
Primaa

Military Press
30x11 27,5x10 25x10
Fucking zwaar.. Moet meer volgende keer!

Back row
75x10 70x8 65x8
Was op een kuttoestel voelde op zich wel redelijk maar niks bijzonders

Lat Pulldown
120x12 120x10 120x8
Prima!

Lying Triceps ext barbell
30x12 30x12 30x12

Incline Biceps Curl
16x12 16x11 16x8 lekker!!

Delta machine
45x12 45x10 35x10 weer zwaar...

Schouders en borst ging wat minder maar al met al prima training. Deze krijgt een 7 en die van gisteren een 4 ofzo wantja zo weinig volume:roflol:

Voeding gaat oke. Sinds zondag erg weinig eetlust. Slaap ook veel te weinig btw. Vannacht voor het eerst in tijden gewoon 8 uur geslapen. Verwacht dus maandag en vandaag te weinig gegeten te hebben en ook niet echt zin om te preppen. Miss morgen maar eens maaltijdsalade halen op stage. Over 1,5 week moet scriptie helemaal af zijn dus daar veel mee bezig. Niet bepaald anabool....
 
Toch geen slechte training hoor. Probeer die cortisol waarden de laatste weken een beetje laag te houden :P
 
Niet te veel stressen en gewoon trainen bro. No excuses!
 
Back
Naar boven