XXL Nutrition

Macrofitten naar droge 90KG

• Topic Starter Topic Starter
Bullshit aside, beter 40kg met goede uitvoering en TUT dan 80 kg met bolle rug en veel te ver naar voren hangen.

Zie genoeg gasten in de sportschool die te zwaar pakken of nog erger, in de smith squatten. :twitch:

Rek en strek jij ook van tevoren + foamrollen? Doe dat sinds kort en scheelt echt veel pijntjes en kan zwaarder pakken. Vooral foam rollen helpt goed.

Nette skwot

Bullshit aside, beter 40kg met goede uitvoering en TUT dan 80 kg met bolle rug en veel te ver naar voren hangen.

Zie genoeg gasten in de sportschool die te zwaar pakken of nog erger, in de smith squatten. :twitch:

Rek en strek jij ook van tevoren + foamrollen? Doe dat sinds kort en scheelt echt veel pijntjes en kan zwaarder pakken. Vooral foam rollen helpt goed.
Nee, of althans..ik rek sporadisch..maar begin vaak licht om langzaam naar zwaardere gewichten toe te werken.

Die 40kg was mogelijk geen grap inderdaad..bouw het liever langzaam op. De kracht zit er toch nog wel..dus dat bouwen we wel weer uit ;)

Nee, of althans..ik rek sporadisch..maar begin vaak licht om langzaam naar zwaardere gewichten toe te werken.

Die 40kg was mogelijk geen grap inderdaad..bouw het liever langzaam op. De kracht zit er toch nog wel..dus dat bouwen we wel weer uit ;)
Opbouw is sws prima maar dat foam rollen en rekken zou ik echt ff 2 weken de kans geven. Scheelt mij zoveel pijntjes en levert echt lekkere trainingen op!

Ben benieuwd of de squats je gains gaan opleveren! Scheelt in ieder geval wel gerel in je log :roflol:
En opbouwen vanaf 40kg is mooi.

Thx! Binnenkort maar weer eens filmpje plaatsen zodat je eerlijk kan oordelen.
Misschien cheat ik wel :eyes:

Goed om te horen dat het foam rollen z’n vruchten afwerpt:)

Goed om te horen dat het foam rollen z’n vruchten afwerpt:)
Zeker. En het grappige is dat ik gewoon zo’n ding thuis heb. Kijk maar naar de eerste pagina van m’n log;) alleen te lui hem te gebruiken

Kneiterdruk bij Big Gym vandaag. Allemaal gasten van 2 Basic Fits en Fit For Free omdat die dicht waren vandaag :roflol:

Upper DI:
Bench 3-4 x 6-8

95x8 hele mooie uitvoering 95x6 goede uitvoering heeft blijkbaar genekt.. 6e was failure 95x5 85x7 kapot zwaar
Komende tijd ff bij dit gewicht blijven en omhoog in reps en focussen op uitvoering

Back Row 3-4 x 6-8

82,5x8 8 8 8 lekker. Pr. Prima uitvoering redelijke hold. Moet wel op letten hoofd neutraal te houden

Military Press 2-3 x 6-8
47,5x8 evenaring pr 8 lekker. Zittend, kan ik toch meer pakken 47,5 x6
Ook mooi iso. Zittend heeft mijn voorkeur

Side Raise
Toen bedacht ik me ineens dat mn side shoulder zwak is en meeste aandacht nodig heeft... Dus maar snel side raise naar voren gehaald!
10kgx8 8kgx9 8kgx9 single arm lekker iso mooie tut

Lat Pulldown PL 2-3 x 8-10
170x10 170x10 170x8 lekker! Pr voor wat het waard is hier

Lying Triceps ext barbell. 2-3 x 8-10
50x8 50x8 50x6 matig

Incline Biceps Curl 2-3 x 8-10
26x7.5 24x8 zonder hulp
26x7,5 mooie pr. Na de 7e rep ff laatste stukje moeten helpen

Prima training. Alles stond ook lekker bol en vol. Kerstmisgains :flexing:

Wat denken jullie? Ik zelf twijfel een beetje side shoulder werk als eerste te doen (ook al loopt ie achter).
Ben bang dat dit bench verneukt als ik bench press hierna doe.

Bicep curl met dumbells? Die bench gaat echt goed man!

Er wordt lekker getraind hier! Allemaal kerstgains! :D

Sterk met 26 kg dumbells! Tja is altijd, zodra je iets drukt is het niet meer impressive
1 oplossing. Meer drukken!

Nee..eerst presses..

26kg dumbel curls trouwens...say what??
Gevoelsmatig ook beste. Doe ik m’n side raises wel direct na presses

Qua bicep mag ik zeker niet klagen ;)

Er wordt lekker getraind hier! Allemaal kerstgains! :D
Zeker! Vanmorgen de 87 aangetikt.

1 week +1.3kg. Valt mee op zich, ook geprobeerd alleen sochtends en savonds te vreten en rest van de dag eiwitten beetje aanvullen.
Vandaag lichtjes compenseren en dan is het wel weer prima.

Ondanks het eten wel voor het eerst sinds tijden echt spierpijn. Misschien door de wijn? Het rijmt wel in ieder geval

Pijn = fijn en komt door de wijn :roflol:
Kerstgainzzzz :D is vast weer snel weg als je weer in het normale ritme komt...

Pijn = fijn en komt door de wijn :roflol:
Kerstgainzzzz :D is vast weer snel weg als je weer in het normale ritme komt...
Jup.. vanavond met moeite restje wijn maar door anderen op laten drinken.

Verwacht morgen alweer terug op normaal gewicht te zijn, vanaf dan weer lekker doorbulken.

Weegmoment vannochtend.
86,4kg. Dus +700 gram in 1 week.

Ook taille gemeten en zit nu op 80cm.
Vorige weken 80cm dus geen verschil.
Behoorlijk acceptabel voor een kerstweek! Mijn doel is uiteindelijk +3/400 gram bij te komen per week.
Hoop dat dat straks lukt als de vocht/ glucose/creagains wat rustiger zijn geworden.

Vanmiddag leg day op schema!

Wat is je lengte en hoeveel kcals eet je?

Wat is je lengte en hoeveel kcals eet je?
Lengte is 1.87 en zit op 3400 kcals met 4x in de week krachttraining.
Verder 1/2 dagen staand werk.

Leg day vandaag. Heb gefilmd maar ben ashamed hoe slecht deadlift eruit ziet. Bolle rug, hoofd niet goed en waarschijnlijk nog wel meer. Toch plaats ik hem.

Wake up call, youtube filmpjes kijken en vorm
oefenen. En het lastigste: ego aan de kant en gewicht flink loweren....

Squat ging redelijk, behalve pezen en spieren die tegen maximale belasting aan beginnen te komen lijkt wel.
Bij het foamrollen ook pijn in de buitenkant van mn quads. Squats voelde ook licht pijnlijk.

Toch ben ik benieuwd naar feedback!

Training zelf knal ik er ff ruw in

Lower DO:
Calf raise standing
24x10 10 8

Calf raise seated 6-8
120x8 8 8

Deadlift 3-4 x 6-8
20x10 40x10 80x10
122,5x6-6-6

Squat 3x 6-8
20x15 15x40 10x80
110x7 110x5 105x7

Leg curl 2-3 x 10-12 lying
80x6 76x8 72x8

Leg extention
92x10 86x8 82x8

Abs morgen meepakken

Vorm feedback ga ik niet geven, want bak er zelf (ook) niks van.

Maar zeker goede training. Mooi te zien dat je kuiten prio geeft, al heb ik niet het idee dat ze slecht zijn bij je:thumbs:

Terug
Naar boven