BeastMode0N
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 2.182
- Lengte
- 1m83
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DDDDThanks bro!
Thanks man! Ben echt heel blij met het resultaat!Vet vrije massa hoogst waarschijnlijk
Netjes man! Super gedaan.
Bedankt man.
Bedankt man! Me bulk was in ieder geval uitzonderlijk succesvol, hopelijk me cut ook!

Nee die deadlift (filmpjes 1 pagina terug) Was mijn max-out 190kg. Me RDL is 120kg op dit moment, gaat hoger worden.
Foutje RDL staat op 120kg. Me max-out deadlift is 190kg (filmpje staat 1 pagina terug)Inderdaad, ik had wel een filmpje willen zien van die RDL
Nette gewichten weer verplaatst en nogmaals succes met je cut. Ik heb je plannen mbt voeding gemist voor de cut. Hoe ga je het aanpakken?
Bedankt man, gaat heerlijk. IK zit nu in mijn cut op pagina 9 zie je me plan van aanpak en voedingsschema.Nette gains man! Zal je log wel even volgen want ben ook wel benieuwd naar je cut.
Maar DB Bench press: 4x8x38kg & Bench press: 4x8x70kg & Max out: 1x105kg <---?
Je gaat toch nog in gewicht omhoog of is dat de week er voor?
En 4x8?! Dat is niet de kelei methode?![]()
Bedankt, hopelijk zal mijn cut goed verlopen en ik zal er alles aan doen om mijn kracht niet te verliezen net zo min als mijn gewicht. Ik wil alleen het vet zien wegburnenInderdaad, ik had wel een filmpje willen zien van die RDL
Nette gewichten weer verplaatst en nogmaals succes met je cut. Ik heb je plannen mbt voeding gemist voor de cut. Hoe ga je het aanpakken?
Volgende week zal ik een 3-punts meting doen van mijn VP, en wat foto's schieten.
WroemmmThanks buddy! Je kan ab roll ook gewoon met een barbell doen in de gym. Ja trainingen gaan heel goed en het 'bijzondere' ik merk gewoon dat ik belachelijk goed herstel de laatste tijd. Sinds het begin van de bulk eigenlijk al en nu nog steeds! Hopelijk blijft het zo doorgaan. Hoe gaat het bij jou verder? Nog steeds strong cut aan het doen? Je meals zijn epic zoals altijd! Ik ga zo maar is gehaktballen maken en postenDie buik challenge is opzich geen slecht idee. doe ik ook vanaf januari, maar dan moet ik ab roll wheel vervangen door iets anders.
Sterke trainingen verder, ga zo door bro!![]()
Haha, train normaal gesproken nooit me abs, alleen squats en deadlifts maar een challenge ben ik altijd voor in :')Het gaat hier de superdude kant op met die buik challange![]()