FTIO
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 191
- Lengte
- 1m88
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha Polish Genetics don't need roidsssWat?? Ben je ON roids
Sterke training man, bovenstaande verklaart een hoop dan!

Haha nog een keer me newbie gains, yeah buddyWat?? Ben je ON roids
Sterke training man, bovenstaande verklaart een hoop dan!

Hahahaha geniale foto!
Ja echt ziek, nice man! Sowieso heb ik nooit eerder echt een goed massa schema gevolgd noch creatine, maar kelei en crea maken van mij een beastKelei's schema is awesome, ik zit al een maand op onderhoud ofzo en maak ook gewoon keiharde gains
Goed bezig man
Lijken wel weer newbie gains op de een of andere manier, awesome!Ja, heb namelijk de 12 reps gehaald. Wordt wel weer spannend dan was net aan haalbaar, maar moet te doen zijn! Ik ga dan licht omhoog gooien: 3kg daarna 4kg,5kg etc.Prima gewichten weer inderdaad!
Volgende keer weighted pull ups?
Ja ik ook, ik doe trouwens 4x, dan een dag rust, dan weer 4x. Na 3x deze cycli een deload week van 4 dagen.Lekker getraind hoor!
Ik vind het nog steeds bijzar hoe je 6 keer per week full body kan doen.
Ja ik ook, ik doe trouwens 4x, dan een dag rust, dan weer 4x. Na 3x deze cycli een deload week van 4 dagen.
?Vind ik een goed idee zelfs, maar hier komt het. Begin februari ben ik weg voor een half jaar. Ik ga een studie volgen in Thailand, Bangkok. Vandaar dat ik eind november stop met bulken en creatine, zodat ik hopelijk voordat ik daarheen ga onder de 10% sta, liefst 8%.Vind ik alsnog weinig rust.
Ik doe 3 keer per week voor 8 weken en neem dan 9 dagen rust.
En jij draait dan ook nog meer volume per training.
Misschien over een maandje of 3 een keer tegelijk omwisselen van schema? Jij HST en ik Kelei?
Vind ik nog geen eens zo'n slecht idee.