FTIO
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 191
- Lengte
- 1m88
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jup, prep al me meals zelfDat eten ziet er lekker uit man!! Maak je dat allemaal zelf?
Door IF, kan ik tenminste me ding doen in de keuken, ik kook graag en maak gezonde maar hele lekkere maaltijden, niet altijd natuurlijk, maar vaak wel
Elke dag, heb ik 2 maaltijden mee, of naar school of naar het werk, altijd verschillend. Ik kook de avond ervoor, of de ochtend zelf. Ik hou me aan me richtlijnen maar varieer altijd qua vlees, groente etc. Dat houdt de spirit erin, en altijd handig voor later om goed te kunnen koken!Hahaha sorry bro!

Ik heb al vaker een deload gehouden, deed het na elke 3 cycli van de revised full body routine, maar vorige week deed ik nog een 3 daagse split tussendoor, wat me weer een extra cycli opleverde, dit werd me gister duidelijk te veel. De komende 4 dagen lekker een deload met wat cardio na afloop.Dat is voor het eerst dat ik lees dat het zwaar was en je naar rust verlangdZit je een beetje aan het eind van je latijn? Of komt dat eraan?
Wel sterk hoor alles!
Meting zal kloppen, heb een hele brede middelNette meetgegevens.
Gewicht een klein beetje omlaag en wat centimeters van je buik omtrek af
Ik moet wel zeggen dat ik je buikomtrek vrij veel vind in vergelijking met mezelf, want ook ik zit rond de 12% en heb ongeveer 10 cm minder omtrek.
Anatomische variatie is een b*ch![]()
Daarom is de V shape bij mij heel lastig en zou ik een meter lange wijde rug moeten hebben. Kijk maar naar mijn andere foto's, enorm brede middel, goed boksers lichaam though 
Meting zal kloppen, heb een hele brede middelLol mijn buikomtrek is ook 77 cm bij 1.90, 11,5-12%
Daarom is de V shape bij mij heel lastig en zou ik een meter lange wijde rug moeten hebben. Kijk maar naar mijn andere foto's, enorm brede middel, goed boksers lichaam though 
Jup ben er vrijwel zeker van, misschien 13%, ik zal binnenkort wat nieuwe foto's makenIk zit zelf op 10-12% en heb een buikomtrek van 74-76.
Zeker weten dat je goed gemeten heb?
De punten die michelin erboven aangeeft: navel/borst/beenKlopt, je torso was onderin vrij breed, en van Bram en mijzelf weet ik dat wij van die ecto middelstreken hebben
Op welke punten meet je precies, en met welke caliper meet je?
Haha klopt ook niet, ik maak foto's, die geven het beste beeld.

Zelf gemaakt, maar het principe volg ik al tijden van the renegade diet.Ik snap er bijzonder weinig van. Waar heb je dit vandaan?
En waarom zou je zo moeilijk doen?
Verder, gaat me cut wel lekker, niks over te klagen. Vandaag de kcals naar beneden schroeven naar de 2600.