FTIO
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 191
- Lengte
- 1m88
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.. Net als me leg extension, weet nog vroeger te kloten met 50kgs nu ook sterk rond de 75kg. Kracht gaat echt explosief omhoog bij mij, stond alleen even een tijdje vast op de dumbell bench press maar dat is ook verholpen!

Ja man haha ik raad het je echt aan! Insane progressie gemaakt afgelopen 10 weken!Twee heerlijke trainingen zo te zien!
Als ik hier lees moet ik mij een beetje inhouden om niet volgende week te starten met deze routine
Kan je hem eigenlijk ook 3-4x per week FB volgen?
Thanks buddy en nog nice zonder straps/belt/knie banden en dergelijke. Ben ook totaal niet blessure gevoelig of overtraining gevoelig, waarbij het de meeste andere in de gym afschrikt.
Dat kan zeker goed. Het is even uitproberen en testen in het begin.Maar de originele of oude routine is een split toch?
Ik zou toch ook gewoon kunnen beginnen met de FB methode en dan trainingsdagen en rustdagen afwisselen?
Je kunt de oude split doen en gewoon verder gaan waar je gebleven was, stel je traint vier dagen per week, dan doe je ABCA, BCAB, CABC, etcMaar de originele of oude routine is een split toch?
Ik zou toch ook gewoon kunnen beginnen met de FB methode en dan trainingsdagen en rustdagen afwisselen?
Heb sowieso een traag metabolisme maar ik ga uit van 3300 (harry benedict formule) min 500kcals, zit ik toch aardig goed. Verder zal ik dit bekijken en aanpassen waar nodig, maar heb het gevoel dat ik hier prima op ga en het mijn herstel niet in de weg zal staan. Wat ik heb gemerkt is dat wanneer mijn post-work out goed is, ik goed herstel, vandaar me carbs naar de post-work out meal. Ik heb geen carbs nodig in de middag en alleen een klein deel voor de pre-workout laat mij de gehele training knallen. Daarbij komt nog, ik hanteer voornamelijk de principes van the 'Renegade diet' by Jason Ferruggia.Shitload aan supps man!
En hoe kan het dat jouw onderhoud zo laag ligt terwijl je 6x per week sport? Weet je zeker dat je het goed heb uitgerekend? Welke methode heb je gebruikt?