AndroidHealthClinic

Madness Bulking Phase

Rope* ;)

Beter dat een deload je training goed doet. ik merk hier hetzelfde!

Vanwaar soms 9 reps en soms 12 reps?

Zieke leg curls man.. wtf.... ???

• Topic Starter Topic Starter
Je eerste set doe je een rep range van 8-12, haal je de 12 ga je de volgende keer minimaal in gewicht omhoog. Daardoor wordt de oefening zwaarder en haal ik dus niet meer de 12 maar misschien 8 of 10, bij mij dus soms 9, dit verschilt. Ik ga zo minimaal in gewicht omhoog dat ik weet dat ik bij de volgende verhoging wel minstens 8 reps haal(dat is je minimale target). Ja man, de kracht in mijn benen is echt absurd geworden, ik zie al de laatste twee plates voor me leg curl, nooit gedacht dat te kunnen curlen haha :p.. Net als me leg extension, weet nog vroeger te kloten met 50kgs nu ook sterk rond de 75kg. Kracht gaat echt explosief omhoog bij mij, stond alleen even een tijdje vast op de dumbell bench press maar dat is ook verholpen!

Alleen zoals ik al zei.. Creatine en dat soort vocht vasthoudende supss werken belachelijk goed op mij. Experimenteerde ook al is met vaso grow, maar dat was niks voor mij aangezien de pomp zo ziek was dat ik maar 6 reps kon shoulders pressen of curlen en dat ik gewoon niet meer verder kon :p

Ik ga dinsdag stoppen met creatine, ik blijf het zelfde eten, maar zal er CLA, Green tea & l-carnitrine bij supplementeren. Vanaf maandag 2 december ga ik me voedingsschema zo maken dat ik rond de 2800 kcals uit kom. Me doel is om begin februari een VP van 8-10% te behalen op 84kg. Hopelijk weet ik dan na een week of 1-2 wat mijn werkelijke gewicht is, wanneer al het vocht weg is.

Succes daarmee ;)

Goed plan! Sterke progressie ook!

Super dag gehad in de gym net als gisteren. Twee video's gemaakt, ik wilde kijken waar ik stond met mijn kracht op de deadlift en squat: 1x190kg deadlift en 1x140kg squat gehaald! Leuke training wat ook weer de rest van de oefeningen bevorderde. Ik zal de trainingen nog later even posten met video's.

---------- Toegevoegd om 17:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:58 ----------

Thanks man, ik ga me best doen en ik ga het gewoon fiksen, moet haalbaar zijn!

Never give up

---------- Toegevoegd om 18:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:59 ----------

Ja echt bizarre progressie man, voelt heerlijk ook weer gesmeten met de gewichten in de gym vandaag. Voelde me helemaal top!

Laat die filmpjes maar komen!

Filmpjes:

Deadlift 190kg

View My Video

Squat 140kg

View My Video

De rest van de training zal ik nog hieronder posten.

---------- Toegevoegd om 13:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:46 ----------

Kelei full body 2 22-11-13:
Deadlift: 1x8x70kg 1x6x120kg 1x6x140kg 1x3x170kg 1x1x190 kg (zie filmpje)
pull ups (wider): 1x8xbw(88)
Dips: 1x10xbw(89)+25kg
leg extension: 1x12x73kg
Standing dumbell row: 1x12x32kg
overhead extension: 1x12x15kg rechts 1x10x14kg links
incline db curls: 1x10x13kg (niet gedaan)
standing calf raises: 3x15x127kg
lateral side raises: 1x8x12kg

Super training gehad na die deadlift, was verder ook echt een leuke training!

---------- Toegevoegd om 13:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:50 ----------

Kelei full body 1 (23-11-13):
Squat: 1x10x60kg 1x8x100kg 1x6x120kg 1x3x130kg 1x2x140kg
Chin ups: 1x9xbw (89)
Bench press: 2x8x38kg! 1x7x38kg 1x6x38kg
Seated row: 1x12x77kg
Leg curl: 1x10x95kg
(Robe) Pulldown met schouderbladen dichtgeknepen: 1x10x45,5kg
Concentration curls: 1x12x14kg (niet gedaan)
Seated calf raises: 1x30x41kg 2x20x41kg (Niet gedaan)
Wide grip upright cable row: 1x12x46,75 / pendlay row: 1x12x57,5kg (wat andere oefeningen gedaan)

Heerlijke training, na die squat kon ik niet meer stuk, toen die 38kg dumbells gepakt en helemaal kapot gegaan! Zo relaxt, reprange van 8 is perfect voor mij. Dat waren twee mooie dagen, straks wat rustiger aan trainen :)

Twee heerlijke trainingen zo te zien!

Als ik hier lees moet ik mij een beetje inhouden om niet volgende week te starten met deze routine :p

Kan je hem eigenlijk ook 3-4x per week FB volgen?

Ziet er nog vrij soepel uit die deadlift!

Twee heerlijke trainingen zo te zien!

Als ik hier lees moet ik mij een beetje inhouden om niet volgende week te starten met deze routine :p

Kan je hem eigenlijk ook 3-4x per week FB volgen?
Ja man haha ik raad het je echt aan! Insane progressie gemaakt afgelopen 10 weken!

go go go starten maar!

The original routine kun je 4x per week doen. Of wat ik doe is deze FB 4x achter elkaar doen dan 1 dag rust en dan weer 4x achter elkaar dan 1 dag rust en dan weer 4x achter elkaar dan rust en 1 week dealoden. Dit werkt bij mij en gaat goed. In het begin zul je echter veel spierpijn ervaren en zal the orginal routine misschien wat geschikter zijn, daarmee begon ik ook en geleidelijk overgestapt op de revised routine van kelei.

---------- Toegevoegd om 17:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:22 ----------

Ziet er nog vrij soepel uit die deadlift!
Thanks buddy en nog nice zonder straps/belt/knie banden en dergelijke. Ben ook totaal niet blessure gevoelig of overtraining gevoelig, waarbij het de meeste andere in de gym afschrikt.

---------- Toegevoegd om 17:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:24 ----------

Anyways dit was de periode met creatine, morgen rustdag en stop ik ook met creatine. Hopelijk zal me kracht niet stagneren en kan ik het stiekem behouden wat ik de afgelopen week heb behaald.

Dinsdag gym metingen weer, en zal ik al me progressie neerzetten.

Maar de originele of oude routine is een split toch?

Ik zou toch ook gewoon kunnen beginnen met de FB methode en dan trainingsdagen en rustdagen afwisselen?

Ik zou toch ook gewoon kunnen beginnen met de FB methode en dan trainingsdagen en rustdagen afwisselen?
Dat kan zeker goed. Het is even uitproberen en testen in het begin.

Succes man het gaat je echt wat opleveren!

• Like
Waarderingen: FTIO

Je kunt de oude split doen en gewoon verder gaan waar je gebleven was, stel je traint vier dagen per week, dan doe je ABCA, BCAB, CABC, etc
en de nieuwe kun je gewoon ABAB doen

• Like
Waarderingen: FTIO
Morgen gaat mijn CUT van start althans ik stop met de creatine, aangezien ik geen idee heb van waar ik nou sta qua VP, gewicht etc doe ik aankomende dinsdag de sportschool metingen en over 1-2 weken meet ik mijn vp zelf met een fat-caliper, wanneer het opgeslagen vocht weg is.

Dit zal mijn supp lijstje zijn: drie toevoegingen ten opzichte van de supps die ik al gebruikte: CLA, Green Tea en l-carnitine

Dagelijkse supps
Visolie - 6 caps (6g)
Vitamine C - 3g
Vitamine D3 -1 cap (2500ugh)
Biergist – 9 caps

Gree tea 2 caps
CLA 3 caps
L-carnitine 3g
Energy pil 1 caps (eventueel)

Nuchtere maag: green tea capsule met koffie
Ontbijt: Visolie (2caps); Vit-C (1g); Vit d (1cap); biergist (3caps); CLA (1cap)
Lunch: Visolie (2caps); Vit-C (1g); biergist (3caps); CLA (1cap)
Avondeten: Visolie (2caps); Vit-C (1g); biergist (3caps); CLA (1cap)
Pre-workout: Green tea (1cap) met koffie en L-carnitine (3g)
Eventueel: Energy pil

Voeding schema: (Globaal)
Total consumption 2700 kcals:

Fat: 100g = 900kcals 35%
Protein: 200g = 800 kcals 30%
Carbs: 250g = 1000 kcals 35%

Training blijft hetzelfde: Kelei Full body routine A/B (6x per week).

Vandaag mezelf nog flink uitgeleefd qua voeding, morgen 10 weken strict diet.

Voeding - Cut.jpg

Shitload aan supps man!

En hoe kan het dat jouw onderhoud zo laag ligt terwijl je 6x per week sport? Weet je zeker dat je het goed heb uitgerekend? Welke methode heb je gebruikt?

Shitload aan supps man!

En hoe kan het dat jouw onderhoud zo laag ligt terwijl je 6x per week sport? Weet je zeker dat je het goed heb uitgerekend? Welke methode heb je gebruikt?
Heb sowieso een traag metabolisme maar ik ga uit van 3300 (harry benedict formule) min 500kcals, zit ik toch aardig goed. Verder zal ik dit bekijken en aanpassen waar nodig, maar heb het gevoel dat ik hier prima op ga en het mijn herstel niet in de weg zal staan. Wat ik heb gemerkt is dat wanneer mijn post-work out goed is, ik goed herstel, vandaar me carbs naar de post-work out meal. Ik heb geen carbs nodig in de middag en alleen een klein deel voor de pre-workout laat mij de gehele training knallen. Daarbij komt nog, ik hanteer voornamelijk de principes van the 'Renegade diet' by Jason Ferruggia.

I agree with the supps maar is ook maar voor 10 weken. Heb nooit green tea, cla of l-carnitine gebruikt, ben er toch benieuwd naar en ik koop iets niet voordat ik er maar enigszins over gelezen heb, wat ik dus heb gedaan. Kan met zekerheid zeggen dat green tea en l-carnitine een goeie bijdrage leveren, en dat cla alleen op dieren getest is, dus om daar een eerlijke uitspraak over te doen, kan ik niet. Verder is het zo dat supps toch als het noemenswaardig iets doet, het 5% is ofzo, meestal merk je er vrij weinig van maar is het effect er wel.

PS: Nu ook even de formule van Katch-Mcardle toegepast en kom ik uit op circa 3400kcals.
Bij jason ga je uit van kcals: 12-16 per kg voor slow fat burn and 16-20 kcals per kg voor slow gains.

Laatst bewerkt:
Ongekende resultaten geboekt met het kelei schema in combinatie met mijn voedingsschema. Nu komt het, heb maarliefst 2,9kg spiermassa gegained in 10 weken tijd!! Living proof, het werkt!

Straks post ik nog de resultaten en mijn training. Ook even me bench uitgeprobeerd en wauw heb zieke progressie geboekt, ik benchde 1x105kg echt heerlijk! Zulke goeie trainingen afgelopen tijd!

2.9kg, ****ing nice bro!

Spiermassa of massa?

Terug
Naar boven