FTIO
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 191
- Lengte
- 1m88
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Vervolgens 10 minuten in de voorverwarmde oven van 190/210graden, daarna is de bodem hard en kun je er je toppings op doen. Ik deed eerst tomaten puree, daarna geraspte kaas slankie 20+ en vervolgens getopt met gerookte zalm... HEEERLIJK en goed vullend! +/- 90g proteinThanksIk zou je ook een procentje of 11-12 geven
Over het algemeen schatten mensen hun vetpercentage veelte laag.
11-12% is een prima vetpercentage en ruim onder gemiddeld voor een man.
Misschien wel beter dat het niet zo laag was als ik had gedacht aanvankelijk. Ik kan dus nog veel beter en wil dat ook zeker behalen in deze cut. Ik wil meer dan een gemiddelde man zijn, je weet het: bodybuilding never satisfied!Oops was nog van de vorige die 89, ik verander heeft even naar me nuchtere gewicht van 86 plus 2 kilo. Totaal is dan 88, wat ik zal aanpassen. Nee haha nuchter trainen met dit schema is vragen om problemenLekkere intense training! Bij je Chin ups weeg je 89 en bij je dips weeg je 86
Je traint toch niet nuchter?
Hoe lang ben je nou bezig met zo'n training?
Thanks buddy! EnjoyMoet nog even wat meer doorlezen, maar stevige trainingen.![]()

Ja zeker, sta al gebrand om te knallen donderdagLekker bezig hoor ! Aankomende donderdag weer knallen dus

Thanks buddy!Gaat goed man! Het is een mooie basis voor iemand van twintig!
Wel ben ik van mening dat het inderdaad tijd is om te cutten! Ik zou je ergens schatten tussen de 13 - 15 procent.
Veel mensen schatten zich zelf en anderen op foto's te laag.
Keep up the good work and the delicious meals!![]()
Haha bless youJa inderdaad, sowieso oogt een vetpercentage rond de 10-12% al sterker dus als je dan kracht behoud is dat echt uitstekend!
Jij ook fijne dagen. Succes met je cut tijdens de kerst. Ik ga lekker vreten![]()
Thanks bro!