DBBdominik
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 81
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja mee eens man, sta nu op circa 12%.Ik vind je er op die eerste foto goed uit zien!
En met mijn kritische blik moet ik van mezelf toch zeggen dat je op de tweede foto nog wel kan zien dat er wat vet af mag voor bodybuilding normen
Maar je bent volgens mij op de goede weg!
de beste wensen nog!
He gaat lekker hier! ik zit ook na te denken om te beginnen met deze FB van kelei, mede dankzij jullie resultaten, maar ik vraag me af hoe het komt dat borst hier zo weinig oefeningen heeft?
Thanks bro!
Ik mag niet klagenHe gaat lekker hier! ik zit ook na te denken om te beginnen met deze FB van kelei, mede dankzij jullie resultaten, maar ik vraag me af hoe het komt dat borst hier zo weinig oefeningen heeft?
Ik raad het je zeer persoonlijk aan! Stel je borst loopt extreem achter kun je eventueel de reps van bench press verhogen naar de 40/50 ipv 30 of 1 extra borst oefening aan toevoegen, maar begin eerst met het standaard schema dat wordt gebruikt en verander later naar eigen behoefte waar nodig.Dominik heb jij voor mij een link of een PDF met Kelei zijn herziene routine, die 6x in de week FB routine?
Zie link van FabulaActaEst, verder is er ook een forum hierop DBB gestart over Kelei en zijn routines.Dominik heb jij voor mij een link of een PDF met Kelei zijn herziene routine, die 6x in de week FB routine?
Gaat vrij snel, ik kan het makkelijk binnen 60 minuten afronden. Dit is zonder, warming-up, buik en stretching aan het einde.Hoe lang doe je er nu over zonder lullen en zonder buik te trainen?
Al deze nummers zijn dikke personal records, met name de dips van vandaag +40kg was ik verdomd blij mee, is toch weer 125kg. Heerlijk en verdomd motiverend!