DBBdominik
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 81
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Heb weer lekker kunnen knallen ondanks het wachten van 2 uur op station. Aangezien ik vorige week experimenteerde in de deload week ben ik erachter gekomen dat de revised versie mij zelfs nog meer aantrekt. Ik ben dus overgestapt op de revised versie.
Vandaag was ook weer een meting: 83,5 kg
Vanwege de creatine, vocht etc kan ik mijn metingen niet juist controleren, het fluctueert heel erg.
Maandag: 28-10-13
Front squats: 1x12x75kg
Chin-ups (shoulder width grip): 1x10x5kg
Bench press (very slight incline): 1x11x34kg
Seated rows (wide grip, pull bar to pecs): 1x12x59kg
Leg curls: 1x12x77kg
Concentration curls (alternate between arms with no/minimal rest) 1x12x12kg
Rope pressdowns: 1x12x41kg
Standing calf raises: Seated 2x20x36kg 2x10x36kg
Wide grip upright rows (barbell or cable) cable: 1x12x41kg
Lekkere training, ook vanwege de revised routine voel ik me elke dag all pumped up, omdat je alle spiergroepen target. Heerlijk, kent wel een nadeel, ik zal niet de hele tijd in gewicht omhoog kunnen, dit zal een stuk sneller een plateau bereiken, maar daar hebben we de deload voor na 3 weken. Ik merkte ook echt dat een deload heel belangrijk is en enorm helpt in spier opbouw.
Vandaag was ook weer een meting: 83,5 kg
Vanwege de creatine, vocht etc kan ik mijn metingen niet juist controleren, het fluctueert heel erg.
Maandag: 28-10-13
Front squats: 1x12x75kg
Chin-ups (shoulder width grip): 1x10x5kg
Bench press (very slight incline): 1x11x34kg
Seated rows (wide grip, pull bar to pecs): 1x12x59kg
Leg curls: 1x12x77kg
Concentration curls (alternate between arms with no/minimal rest) 1x12x12kg
Rope pressdowns: 1x12x41kg
Standing calf raises: Seated 2x20x36kg 2x10x36kg
Wide grip upright rows (barbell or cable) cable: 1x12x41kg
Lekkere training, ook vanwege de revised routine voel ik me elke dag all pumped up, omdat je alle spiergroepen target. Heerlijk, kent wel een nadeel, ik zal niet de hele tijd in gewicht omhoog kunnen, dit zal een stuk sneller een plateau bereiken, maar daar hebben we de deload voor na 3 weken. Ik merkte ook echt dat een deload heel belangrijk is en enorm helpt in spier opbouw.

A/B kun je steeds rouleren. Ja best intens, maar het komt wekelijks op hetzelfde neer als D1/D2/D3 qua herhalingen alleen je pakt de spier frequentie vaker nu dus 6x ipv 2x. Hmm heftig, we zullen zien: Deload's cant wait haha