FTIO
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 191
- Lengte
- 1m88
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja klopt en het voelt echt goed aan tot nu toe. Qua kracht, gewicht, massa gaat het heel goed. Ik herstel goed tussen de dagen door heb nergens iets op aan te merken.Sterk hoor! Gaat goed hier. Eerste week met de revised versie toch?
Whey isolaat vanille: 30gSterke training bro! Wat zit er in het toetje? Looks tasty!

Thanks bro! Eind november maar weer even kijken met de resultaten van deze bulk en afgelopen maanden. Wat ik wel lastig vindt is mijn gewicht controleren, het schommelt belachelijk door de creatine, vocht enzo daardoor is het ook lastiger met me kcals. Hopelijk sta ik morgen ergens richting de 85kg. Goodnight!Goede progressiefoto's bro, vooral sterke rug en biceps! Heel goed om te zien dat je vetpercentage stabiel blijft, keep it up!![]()
TIPS?Uiteraard, integendeel ik boek enorme progressie, qua massa en kracht. Maar mijn bench wilt niet omhoog, ook niet toen ik me volledig op kracht focuste. Toen werd me aangeraden om skull crushers en inclines te doen, alleen daarna ben ik geswitched naar kelei. Neemt niet weg dat ik geen progressie boek die doe ik namelijk heel goed.Creatine houdt geen onderhuids vocht vast en heeft geen effect op je VP, en het kan wel tot een maand duren voordat de effecten ervan weer weggetrokken zijn, fyi.
En niet te snel roepen dat je op een plateau zit, 4 weken op hetzelfde gewicht + zelfde reps zitten bij wijze van spreke, betekent niet dat je geen vooruitgang boekt.
Thanks man! Beast Mode ON!Nette SLDL !
---------- Toegevoegd om 21:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:22 ----------
Potjandrie wat een rug ! Ziet der netjes uit