Fitness Seller

Madness Bulking Phase

Goed teken! Betekent dat het weer omhoog kan ;)

• Topic Starter Topic Starter
31-10-13

Kelei full body 2:
Stiff legged deadlift: 1x10x117,5kg
pull ups (wider): 1x10xbw
Dips: 1x12xbw+18kg
leg extension: 1x12x59kg
Standing dumbell row: 1x12x24kg
overhead extension: 1x10x14kg rechts 1x10x13kg links
incline db curls: 1x11x11kg
standing calf raises: 3x15x100kg
lateral side raises: 1x9x10kg

Goeie training, kracht blijft vooruitgaan. Vandaag even rust nemen, 4 FB's achter elkaar gedaan, voelt goed. Dat is wel een voordeel je kan in principe na elke A/B een dagje rust nemen, ik zou nog kunnen trainen vandaag maar aangezien tijd schaars is plan ik een rustdag in.

Sterk hoor! Gaat goed hier. Eerste week met de revised versie toch?

Sterk hoor! Gaat goed hier. Eerste week met de revised versie toch?
Ja klopt en het voelt echt goed aan tot nu toe. Qua kracht, gewicht, massa gaat het heel goed. Ik herstel goed tussen de dagen door heb nergens iets op aan te merken.

02-11-13
Kelei full body 1:
Front squat: 1x8x80kg
Chin ups: 1x11xbw+6kg
Bench press: 1x11x34kg
Seated row: 1x10x68kg
Leg curl: 1x12x82kg
(Robe) Pulldown: 1x10x45,5kg
Seated calf raises: 1x20x36 1x16x36kg 1x16x36kg
Concentration curls: 1x11x13kg
Wide grip upright cable row: 1x12x43,5

Gewichten worden zwaarder, training blijft leuk en met het volume & herstel gaat het goed. Merk wel dat bench toch wel de meeste moeite heeft iedere keer. Flink gegeten na de training, ik denk zo'n 400g ongekookte rijst met kurrie en kip. Verder nog dit overheerlijke toetje: zie foto.

image.jpg

Sterke training bro! Wat zit er in het toetje? Looks tasty!

Sterke training bro! Wat zit er in het toetje? Looks tasty!
Whey isolaat vanille: 30g
Kokosmeel: 1 EL
Kokosmelk: 200ml ongeveer
Aardbeien
Goji bessen: 1EL (niet nodig)
Cacao nibbs: 1EL (Leuke crunch, niet nodig)
Gekookte rijst: 1 hand

-Dit alles samen mengen, toppen met kokosrasp en vervolgens in de koelkast voor zo'n 90-120 minuten. De essentie ligt hem in de kokos met aardbei.

---------- Toegevoegd om 21:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:02 ----------

Wat foto's genomen

Ik zal denk ik before en after foto's maken nadat ik klaar ben in november. Dan zal ik me laatste meting doen in de gym, kijken hoe en wat. Ik vind het vervelend nu met al die vochtverschillen dat ik niet goed kan inschatten wat ik wekelijks aankom etc. Maar goed spiegel liegt niet: Ik gain. Ik denk met name in mijn rug, achterkant traps, benen. Ik zie spiertjes die ik eerder niet zag, de tear drop en de v daaronder rond me knie komen eindelijk goed uit. Verder me tricep is buffer, kleren beginnen strakker te zitten. Waar ik benieuwd naar ben is het gewicht dat ik heb nadat ik stop met creatine, dit ook eind november.

En waar zijn mijn foto's? Ik upload ze opnieuw.

image[5].jpg

image[2].jpg

image[1].jpg

image.jpg

image[6].jpg

image[3].jpg

image[8].jpg

image[7].jpg

Kijk! Goede foto's man.

Rug oogt je sterkste punt en heeft goede definitie! Je stappers zien er ook goed sterk uit!

Je vetpercentage is nog goed binnen de perken in mijn opzicht, buikspieren zijn in grove lijn zichtbaar!

Netjes man.

Heb je nog foto's van bijvoorbeeld een jaar terug waarmee ze te vergelijken zijn?

Ja, het VP met name buik en gezicht schommelt enorm qua vocht. Meestal in de ochtend oog ik leaner dan in de middag avond, soms ook weer niet. Ik kan op dit moment door de creatine niet echt iets zinnigs zeggen over het VP. Ik merk zoals ik al eerder zei droger te worden op bepaalde plekken, maar goed ik zit in de bulk who cares. Ik ga eind november alles weer even controleren, stoppen met creatine en dan kijken hoe ik ervoor sta. Ik wilde namelijk naar Thailand gaan met een VP van 8-10% op 84kg.

Thanks voor je complimenten man!

Die zal ik wel ergens moeten kunnen vinden, ik denk dat ik er zelfs nog een topic over had :)

---------- Toegevoegd om 12:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:41 ----------

Nice man ik ga me volgende week vrijdag denk ik even meten & foto's, aangezien ik dan precies een jaar verder ben met me all around foto's op 13 november 2012 (toen was ik een jaar verder met afvallen van 98kg naar 75kg en toen opgebouwd naar 82kg), tevens ook me verjaardag 8 november!

---------- Toegevoegd om 17:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:55 ----------

03-11-13
Kelei full body 2:
Stiff legged deadlift: 1x12x117,5kg
pull ups (wider): 1x10xbw
Dips: 1x12xbw+19kg
leg extension: 1x12x63,5g
Standing dumbell row: 1x12x26kg
overhead extension: 1x10x14kg rechts 1x12x13kg links
incline db curls: 1x12x11kg
standing calf raises: 3x15x100kg
lateral side raises: 1x10x10kg

Alles gaat lekker nog, niks te klagen maar me chin ups, pull ups en bench moeten beter kunnen. Iemand tips? Best zuur gaat me gewicht omhoog worden met chin ups en pull ups zwaarder :p

Laatst bewerkt:
Goede progressiefoto's bro, vooral sterke rug en biceps! Heel goed om te zien dat je vetpercentage stabiel blijft, keep it up! :thumbs:

Goede progressiefoto's bro, vooral sterke rug en biceps! Heel goed om te zien dat je vetpercentage stabiel blijft, keep it up! :thumbs:
Thanks bro! Eind november maar weer even kijken met de resultaten van deze bulk en afgelopen maanden. Wat ik wel lastig vindt is mijn gewicht controleren, het schommelt belachelijk door de creatine, vocht enzo daardoor is het ook lastiger met me kcals. Hopelijk sta ik morgen ergens richting de 85kg. Goodnight!

Vorige meting 28-10-13: 83,5 kg

Gisteren gewogen 04-11-13: 85,4kg

De 85 is gelukt.

Nice! En je vp?

Front squat: 1x10x80kg
Chin ups: 1x11xbw+6kg, dit keer faalde ik: 1x9xbw+5kg
Bench press: 1x11x34kg (plateau)
Seated row: 1x12x68kg
Leg curl: 1x12x86kg insane
(Robe) Pulldown met dichtgeknepen schouderbladen: 1x12x27,5kg
Seated calf raises: 1x22x36 1x20x36kg 1x20x36kg
Concentration curls: 1x12x13kg
Wide grip upright cable row: 1x9x45,5

Benen gaan met sprongen vooruit, allemaal pr's, kracht zit er goed in. Bench staat op een plateau. Chin-ups gingen erg moeizaam, jammer genoeg. Ik weet dat me bench nu even op een pleteau zit, omdat toen ik het 2x per week pakte bij de orginal routine, bleef het ook steken op 34kg per dumbell dus qua frequentie maakt het niet uit. Zou toch echt die 44kg per dumbell willen kunnen benchen :p TIPS?

---------- Toegevoegd om 09:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:16 ----------

Kan ik niet zo snel zeggen, schommelt heel erg. Ik dacht eraan om eind november weer de meting in de gym te doen met nog creatine. Daaarna stoppen met creatine en een week later me VP opmeten. Dan weet ik waar ik sta en wat ik nog moet doen voordat ik naar Bangkok ga. Ik zou graag droog staan op 8-10%, ik verwacht zeker geen zware extreme cut, maar nu kan ik het niet beoordelen.

Creatine houdt geen onderhuids vocht vast en heeft geen effect op je VP, en het kan wel tot een maand duren voordat de effecten ervan weer weggetrokken zijn, fyi.

En niet te snel roepen dat je op een plateau zit, 4 weken op hetzelfde gewicht + zelfde reps zitten bij wijze van spreke, betekent niet dat je geen vooruitgang boekt.

Creatine houdt geen onderhuids vocht vast en heeft geen effect op je VP, en het kan wel tot een maand duren voordat de effecten ervan weer weggetrokken zijn, fyi.

En niet te snel roepen dat je op een plateau zit, 4 weken op hetzelfde gewicht + zelfde reps zitten bij wijze van spreke, betekent niet dat je geen vooruitgang boekt.
Uiteraard, integendeel ik boek enorme progressie, qua massa en kracht. Maar mijn bench wilt niet omhoog, ook niet toen ik me volledig op kracht focuste. Toen werd me aangeraden om skull crushers en inclines te doen, alleen daarna ben ik geswitched naar kelei. Neemt niet weg dat ik geen progressie boek die doe ik namelijk heel goed.

---------- Toegevoegd om 21:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:41 ----------

05-11-13
Kelei full body 2:
Stiff legged deadlift: 1x12x117,5kg - 1x70 rustiger aan gedaan
pull ups (wider): 1x10xbw ook minder goed 1x8 wat explosiefs
Dips: 1x10xbw+21kg
leg extension: 1x12x68g
Standing dumbell row: 1x12x28kg
overhead extension: 1x11x14kg rechts 1x9x14kg links
incline db curls: 1x10x12kg
standing calf raises: 3x20x100kg
lateral side raises: 1x12x10kg

Pull ups matig, wat verschillende variaties maar gedaan. Snap het wel, ik word zwaarder, die oefening net als chin ups dan ook. Stiff legged deadlift voelde zwaar aan, me onderrug had nog wat rust nodig, lichter gedaan. Benen en rug zijn niet te stoppen!

Nette SLDL !

---------- Toegevoegd om 21:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:22 ----------

Potjandrie wat een rug ! Ziet der netjes uit

Die is bij jou zeker ON

Terug
Naar boven