michieln
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 283
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 92kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeker, ook al zal ik nog lang kunnen doorgaan op het schema dat ik nu heb. Ben wel benieuwd naar die herzieningen.Nice!
(ook zo benieuwd naar de herziening van z'n routine?)
Nieuwe routine staat erop, dit is dus een UB/LB split. Die je om de dag doet, ik denk dat ik dan niet genoeg rust heb. Dat zou bijna betekenen door de spierpijn heen trainen op sommige spiergroepen. Ik denk dat ik blijf bij de orginal routine, never change a winning team right? Heb dit ook pas sinds enkele weken en daarvoor zat ik al op een UB/LB. Ik zie dat je al actief bent op zijn nieuwe forum, ik blijf hem dagelijks lezen en hopelijk nog nieuws van jou!Zeker, ook al zal ik nog lang kunnen doorgaan op het schema dat ik nu heb. Ben wel benieuwd naar die herzieningen.
Ja precies! Het gaat echt lekker, ik zag trouwens net dat Kelei's nieuwe routine er is. Ik blijf nog bij de original, dus zo zullen me posts blijven, zonde om zo snel al iets anders te gaan doen terwijl ik nog veel progressie en plezier heb met dit schema!Zeker netjes man! Aangezien je nog maar een paar trainingen terug benoemde dat de pull ups zwaar aanvoelde na die chin ups
Goede gewichten en lekker volume! Keep it up![]()

Vorige week meting 07-10-13 stond ik op:
80.7kg
Vandaag gewogen 15-10-13
81.5kg
Conclusie: +0,8 kg deze week, zal wat vocht zijn en vorige nacht wat kort geslapen. Trekt volgende week weer bij. Progressie blijft doorgaan net zoals in de trainingen. Motivatie is erg hoog, en kan niet wachten op het resultaat in de komende maanden. Tevens is ook de nieuwe routine van Kelei online, maar ik blijf nog bij de original aangezien die me erg bevalt en progressie nog erg goed is.
Never change a winning team.
Daar sluit ik me geheel bij aanIk blijf ook nog een tijdje de oude versie van Kelei volgen. De huidige indeling bevalt me namelijk wel, en de nieuwe versie vind ik te veel oefeningen per sessie. Zelfs al zou de nieuwe versie iets beter zijn, het plezier dat je van de training hebt telt toch ook mee in mijn overwegingen.
Nieuwe versie duurt ook maar ruim een uurtje hoor, je gaat er veel sneller doorheen dan je zou denken (soms heb je nauwelijks rust nodig tussen oefeningen)Ik blijf ook nog een tijdje de oude versie van Kelei volgen. De huidige indeling bevalt me namelijk wel, en de nieuwe versie vind ik te veel oefeningen per sessie. Zelfs al zou de nieuwe versie iets beter zijn, het plezier dat je van de training hebt telt toch ook mee in mijn overwegingen.

Nieuwe versie duurt ook maar ruim een uurtje hoor, je gaat er veel sneller doorheen dan je zou denken (soms heb je nauwelijks rust nodig tussen oefeningen)
Ben met uiterlijk 1 uur en 15 minuten wel klaar. Plus 't is nog steeds net zo vermakelijk trainen als de vorige versie.
Maar dat zijn mijn 2 cents![]()
. Ik zal het binnenkort eens proberen dan
.
Ik ga even in mijn collectie en datums kijken, dan zal ik ze naast elkaar zetten! Even een mams vragen of ze wat foto's schiet hahaBen benieuwd naar de foto's. Ga je ze nog naast andere foto's zetten?
Dat gewicht kan van alles zijn inderdaad. Maak je er niet te veel zorgen om, want de afgelopen weken steeg het netjes met 0,2 - 0,5 per week toch?