MuscleMeat

Madness Bulking Phase

Nice!

(ook zo benieuwd naar de herziening van z'n routine?)

• Topic Starter Topic Starter
D2: Kelei schema
Chin-ups 50 reps: 1x10xbw+5kg
Pull ups 50 reps: 1x10xbw
Seated rows 50 reps: 1x12x59kg
Rear delt flies 50 reps: 1x12x41kg
Preacher curls 50 reps: 1x11x37,5kg

Chin ups gingen nu wat sneller, merkte dat ik minder rust nodig had tussen de sets. Pull ups gingen veel gemakkelijker! Alles verhoogd, zeer tevreden!

Zeker netjes man! Aangezien je nog maar een paar trainingen terug benoemde dat de pull ups zwaar aanvoelde na die chin ups ;)

Goede gewichten en lekker volume! Keep it up :thumbs:

Zeker, ook al zal ik nog lang kunnen doorgaan op het schema dat ik nu heb. Ben wel benieuwd naar die herzieningen.
Nieuwe routine staat erop, dit is dus een UB/LB split. Die je om de dag doet, ik denk dat ik dan niet genoeg rust heb. Dat zou bijna betekenen door de spierpijn heen trainen op sommige spiergroepen. Ik denk dat ik blijf bij de orginal routine, never change a winning team right? Heb dit ook pas sinds enkele weken en daarvoor zat ik al op een UB/LB. Ik zie dat je al actief bent op zijn nieuwe forum, ik blijf hem dagelijks lezen en hopelijk nog nieuws van jou!

Succes met de nieuwe routine, ben erg benieuwd naar je vindingen ervan! Hou me op de hoogte

---------- Post toegevoegd 15 October 2013 om 14:20 ----------

Zeker netjes man! Aangezien je nog maar een paar trainingen terug benoemde dat de pull ups zwaar aanvoelde na die chin ups ;)

Goede gewichten en lekker volume! Keep it up :thumbs:
Ja precies! Het gaat echt lekker, ik zag trouwens net dat Kelei's nieuwe routine er is. Ik blijf nog bij de original, dus zo zullen me posts blijven, zonde om zo snel al iets anders te gaan doen terwijl ik nog veel progressie en plezier heb met dit schema!

Ik ben echt zwaar gemotiveerd, vandaag D3, jammer van mijn verkoudheid maar daardoor laat ik me niet tegenhouden! Beast mode ON! Verkoudheid zweet ik er wel uit, en anders morgen sowieso rustdag :')

Vorige week meting 07-10-13 stond ik op:

80.7kg

Vandaag gewogen 15-10-13

81.5kg

Conclusie: +0,8 kg deze week, zal wat vocht zijn en vorige nacht wat kort geslapen. Trekt volgende week weer bij. Progressie blijft doorgaan net zoals in de trainingen. Motivatie is erg hoog, en kan niet wachten op het resultaat in de komende maanden. Tevens is ook de nieuwe routine van Kelei online, maar ik blijf nog bij de original aangezien die me erg bevalt en progressie nog erg goed is.

Never change a winning team.

Kelei klinkt echt goed als ik je log zo lees. Keep it up!

Inderdaad Beast Mode On!

Verkoudheid heb ik nooit écht last van, want na de tweede set trekt mijn neus helemaal open.

Je gaat inderdaad hartstikke goed op Kelei, dus geen reden om voortijdig te stoppen / veranderingen aan te brengen. Het is natuurlijk ook niet zo dat zijn oude schema nergens meer op slaat nu het nieuwe uit is.

Wel heb je dan al een mooi vervolg schema ;)

Dinsdag: 15-10-13

D3: Kelei schema
Romanian deadlift 50 reps: 1x10x115kg
Front squat 50 reps: 1x10x72,5kg
Standing calf raises 75 reps: 1x20x72,5kg per 6 gedaan tot 75
Seated leg curl 50 reps: 1x12x77kg
Db walking 50 (2) reps: 1x12(2)x24kg
Seated calf raises 100 reps: 1x18x32kg per 8 gedaan tot 100

Pittige beentraining vanwege me verkoudheid, maar toch nog heel lekker kunnen trainen en alles eruit gezweet. Niks houdt me tegen!

Productieve rustdag gehad met als traktatie deze heerlijke zalm pizza:
Bodem van:1blik tonijn en 2 eieren
Topping: tomatenpuree, mozzarela en zalm
Tot slot: zoete balsamico

image.jpg

Vorige week meting 07-10-13 stond ik op:

80.7kg

Vandaag gewogen 15-10-13

81.5kg

Conclusie: +0,8 kg deze week, zal wat vocht zijn en vorige nacht wat kort geslapen. Trekt volgende week weer bij. Progressie blijft doorgaan net zoals in de trainingen. Motivatie is erg hoog, en kan niet wachten op het resultaat in de komende maanden. Tevens is ook de nieuwe routine van Kelei online, maar ik blijf nog bij de original aangezien die me erg bevalt en progressie nog erg goed is.

Never change a winning team.

Ik blijf ook nog een tijdje de oude versie van Kelei volgen. De huidige indeling bevalt me namelijk wel, en de nieuwe versie vind ik te veel oefeningen per sessie. Zelfs al zou de nieuwe versie iets beter zijn, het plezier dat je van de training hebt telt toch ook mee in mijn overwegingen.

Ik blijf ook nog een tijdje de oude versie van Kelei volgen. De huidige indeling bevalt me namelijk wel, en de nieuwe versie vind ik te veel oefeningen per sessie. Zelfs al zou de nieuwe versie iets beter zijn, het plezier dat je van de training hebt telt toch ook mee in mijn overwegingen.
Daar sluit ik me geheel bij aan:thumb:

Nieuwe versie duurt ook maar ruim een uurtje hoor, je gaat er veel sneller doorheen dan je zou denken (soms heb je nauwelijks rust nodig tussen oefeningen)

Ben met uiterlijk 1 uur en 15 minuten wel klaar. Plus 't is nog steeds net zo vermakelijk trainen als de vorige versie.

Maar dat zijn mijn 2 cents ;)

D1: Kelei schema
Dumbell bench press 33 reps: 1x12x34kg
Barbell incline press 33 reps: 1x10x62,5kg
Flies 33 reps: 1x12x70,5kg
Rope pulldown 33 reps: 1x12x48kg
Dips 33 reps: 1x12xbw+15kg
Overhead db extension 33 reps: 1x11x12kg rechts 1x10x12kg links
Dumbell side laterals 50 reps: 1x11x9kg

Ben blij met de db bench press, de incline was vrij pittig. Triceps heerlijk pumped up. Links gaat heel goed inmiddels.

Aankomende week ga ik deloaden. Ik zal bij iedere oefening alleen de eerste set doen op het laatste gewicht dat ik had bereikt. Tevens is het ook vakantie waarin ik veel met school en werk bezig zal zijn. Vanavond een feest: Incognito. Had mijn kcals gisteren al flink omhoog geholpen, vandaag ook en na het feest ook even een stevige maaltijd nuttigen. Stappen teller zal me helpen, deed het ook op Volt toen 25km afgelegd, 1800 kcals verbrand, had daarna gewoon weer 1800 kcals gegeten zal vannacht het zelfde verhaal zijn. #bulkinggg FEASTMODE ON!

Nieuwe versie duurt ook maar ruim een uurtje hoor, je gaat er veel sneller doorheen dan je zou denken (soms heb je nauwelijks rust nodig tussen oefeningen)

Ben met uiterlijk 1 uur en 15 minuten wel klaar. Plus 't is nog steeds net zo vermakelijk trainen als de vorige versie.

Maar dat zijn mijn 2 cents ;)

Op papier leek het langer te duren :D. Ik zal het binnenkort eens proberen dan ;).

Strong bulk!! :p

Vandaag gewogen: 84kg
Wel op een andere weegschaal, vocht zal ook een rol spelen, misschien ook de creatine die aanslaat?

Vorige week: 81.5kg

Conclusie: +2,5kg

Volgende week maar even wat foto's maken dan zijn we inmiddels zo'n 8 weken verder.

Deze week deload, volgende week vol op knallen!

Ben benieuwd naar de foto's. Ga je ze nog naast andere foto's zetten?

Dat gewicht kan van alles zijn inderdaad. Maak je er niet te veel zorgen om, want de afgelopen weken steeg het netjes met 0,2 - 0,5 per week toch?

Ben benieuwd naar de foto's. Ga je ze nog naast andere foto's zetten?

Dat gewicht kan van alles zijn inderdaad. Maak je er niet te veel zorgen om, want de afgelopen weken steeg het netjes met 0,2 - 0,5 per week toch?
Ik ga even in mijn collectie en datums kijken, dan zal ik ze naast elkaar zetten! Even een mams vragen of ze wat foto's schiet haha

Ja precies dat is waar, thanks buddy!

Nog 3 dagen te gaan dan zit de deload er gelukkig weer op, wil weer smijten met de gewichten! Ik ga trouwens even naar de revised routine A/B kijken vandaag & morgen, hoe dat voelt. Beetje experimenteren in mijn deload week.

Gisteren zat ik er tevens helemaal doorheen. Chagerijnig-mood swings, futloos, kortademig en best moe rondom de training, allemaal na het feest van afgelopen zaterdag. Na de training had ik mezelf getrakteerd op jammer genoeg een mislukte taart. Gelukkig gaat het vandaag weer prima,wilde al 5htp pillen gaan kopen enzo maar is niet nodig, ben nog een beetje neerslachtig tegenover me ouders.. #moodswings bulking
Ook nog last van gele handen, vitamine overschot, beta caroteen (a)? Slik qua supps alleen visolie, d3 & vit c en gebruik green superfood 8g en tarwegras 1el.

Terug
Naar boven