XXL Nutrition

Marc z'n Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Over je biceps omtrek en je cocksize.

tijd dat ze jou in een opvangtehuis duwen

Tjok ik vind je armen wel groot hoor..maar goed dat hangt af wat je groot vind natuurlijk.
Het probleem bij lange mensen is idd dat je echt hele grote armen moet hebben voordat het er beestachtig uit gaat zien...
Prop er gewoon een kuur in en ga veel curlen:D

kuren is voor p*ssy's dat weet je toch Sgt. :rolleyes:

Geen kuur maar puur natuur!
Ik zal nooit m'n sportprestaties laten beinvloeden door AAS, dan kom ik er nooit achter wat ik kan en wat ik in me heb.
:cool::cool:

Armen zijn puur genetisch. Mijn armen zijn 46 cm, ik ben 1.88m. Altijd al een sterk punt geweest.

armen van 46 cm zijn makkelijker te krijgen als je 1.88 bent dan als je net als ik en tjok 1,96 bent!
Dat neemt niet weg dat het een goede prestatie is,

armen van 46 cm zijn makkelijker te krijgen als je 1.88 bent dan als je net als ik en tjok 1,96 bent!
Dat neemt niet weg dat het een goede prestatie is,

true enough.. al vind ik je een royale k*tkop en zie ik je liever gaan dan komen... die armtrek is zeker lekker... beetje mijn doel ook, niks mis mee dus vanuit BB standpunt ;);)

Kre alkalyne is binnen en zo ook proefsample Superpump, zeg maar gedag tegen 190 kg squatten en 120 kg bankdrukken, het echte werk kan weer gaan beginnen, deze jongen is back in business!!!!!!!!!

wordt er nog getraind?

Squat
5x100
5x130
5x150
5x170
5x190 ( laatste rep stabilisatiehulp, maar ze gingen wel lekerder dan de eerste keer)

Dumbbell Shoulder Press
8x26
2x8x32 ( beetje stabilisatiehulp vanwege linkerpols, daarom geen PR)

Narrow Squat
4x10x70 (pijn in me schenen ?????? maar potverdomme wat voel je dat, p*ssy gewicht of niet)

triceps Pushdown
10x30
10x40( fullstack)
3x10x50

Dumbbell curls
6x18
5x22

Preacher Curls
2x8x +20

klaar is kees

kijk dat zijn fatsoenlijke gewichten. nice squats wederom.

geen side raises erbij voor die zijkant schouders?

goed bezig Kees.

Bij narrow stance squat komt er meer druk op je enkel, en aan de voorkant van je schenen. Niet zo gek dus dat je hem daar voelt. Zelf ben ik er niet echt een voorstander van.

kijk dat zijn fatsoenlijke gewichten. nice squats wederom.

geen side raises erbij voor die zijkant schouders?

betrapt :o zou eigenlijk wel moeten ja. maar ik heb er echt een schijthekel aan, maar das geen excuses. true enough

goed bezig Kees.

Bij narrow stance squat komt er meer druk op je enkel, en aan de voorkant van je schenen. Niet zo gek dus dat je hem daar voelt. Zelf ben ik er niet echt een voorstander van.

jawel, ik voel hem direct op de quads, gaan we vaker doen :D:D

en ja hoor, vandaag was weer een ****ing dieptepunt

BOR
8x60
8x80
3x8x100

Bench
5x60
1x80
1x100
1x110
1x120 (F)
1x130 (not even worth trying)

dus maar wat seated machine shit gedaan

Close Grip Pulldown
8x80
6x90
6x90
8x80

Incline Bench
8x80
8x90

Decline Flyes
8x18
8x20

en ja hoor, linkerpols was aan het zeuren, zo ook me schouders, ik was kapot. ik had het koud, overal spierpijn en stekende pijn en de sauna voelde aan alsof der wat kerosine op moest worden bijgegoten, dus we zijn toe aan rust, gewichten zijn nergens na en me complete pomp was ook heel snel verdwenen, voor mij een teken dat er echt wat niet goed is

die 130 bench moet en zal van mij zijn..... eerder rust ik niet :mad::mad::mad:

Beter ff goed uitrusten dit weekend bro, dat klinkt niet best.

Ik dacht trouwens dat jij als een bodybuilder ging trainen,dwz een normale reprange ging hanteren? Die setjes op bench horen thuis in de powerliftsectie.

Beter ff goed uitrusten dit weekend bro, dat klinkt niet best.

Ik dacht trouwens dat jij als een bodybuilder ging trainen,dwz een normale reprange ging hanteren? Die setjes op bench horen thuis in de powerliftsectie.

wilde de 130 proberen bro... gewoon om te kijken of dat ging lukken, vandaar die setup. nadien heb ik alles gewoon in de 8 reprange afgemaakt. en ik heb ook gezegd dat ik ook dagen van 8-10 reps afwissel met dagen van 5-3 of zelfs 1

Origineel gepost door Tjok
Geen kuur maar puur natuur!
Ik zal nooit m'n sportprestaties laten beinvloeden door AAS, dan kom ik er nooit achter wat ik kan en wat ik in me heb.

ik ben het met tjok eens , en dat is al heel wat , dus een vermelding waard - ik wil gewoon weten wat ik natural kan - ik heb er gewoon niks mee

Haha zie ik nou goed dat je na een failed attempt 120 nog 130 probeerde?

Hahaha bro 1x120 kg Fail en daarna 130 kg, hahaha moet je een ding nageven hardcore ben je wel. Misschien dat je beter in je cut als een bodybuilder traint. 8-12 reprange:cool:

Vreemde training heeft imo niks met bodybuilding te maken en al helemaal niet tijdens het cutten

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven