- Waardering
- 224
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

jaaaa, spijt me voor iedereen die aan het vreten was of wat dan ook dat die shit heeft gekregen, kreeg zojuist nog een mailtje terug van
Dag Marc *****
kanker vetz*k.
lekkere held dus.. wel iemand van DBB dat zeker... jammer dat ik niet handig ben met dat soort hack dingen en niemand kan terug traceren. De afzender was onder Lisette van Dam, maar dat zal wel pseudo zijn, kan niet anders
de foto zelf is photoshop, vandaar ook de kleinere resolutie dan het origineel.
Marc ik hoop niet dat je die mailtjes hebt verwijderd. Je kan makkelijk via instellingen de ip-adres zien van degene en die ip-adres kan je doorspelen naar Eric en hij kan vervolgens in de dbb-database kijken welke persoon gekoppeld is aan die ip-adres. Tenzij degene gebruikt heeft gemaakt van een proxy server, maar dan nog als degene een keer met die proxy adres waarmee de mail is aangemaakt op dbb is ingelogd dan is degene makkelijk te achterhalen.
succes![]()
Ik heb ook een email gekregen; met daarin Jeppe met een stijve lul en sisevano voor de spiegel in zn blote reet.
Leve de PS-skills!
Thxn Dude ik zal eens kijken man; kan je geen karma geven maar krijg je tegoed!!
ja zou goed kennen, die uber mong**l is gebanned van dutchbodybuilding en ik merkte ook dat er vaker 2 gasten in me log aan het meekijken zijn, denk gorillor en jurriaan, die twee stumpers hebben toch geen reet te doen met hun leven
Ik denk dat de daders Juriaan & Gorillor zijn.
Juriaan doet zn ding met photoshop en Gorillor speelt het door via dbb en een fake-email.
Een beetje humor kan geen kwaad toch, ik kon er wel om lachen.
Ik zou inderdaad ook zo boos worden als ik een micropenis had!!!
(j/k)![]()