XXL Nutrition

Marc z'n Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ok jammer. Beelden zeggen zoveel meer dan woorden:D

• Topic Starter Topic Starter
Ok jammer. Beelden zeggen zoveel meer dan woorden:D

ja ik weet het, iedereen kan heet neertypen dat hij 190 squat, ik squat het echt. benen is de enige spiergroep waar ik echt aanleg voor heb, altijd al gedaan. poten meten rondom 72 cm.. is nog niet echt veel... maar ja... het verklaart misschien beter de 190 squat

filmpje komt in de toekomst zeker

Je bent een genadeloze quarter squatter :D

Heb je dat mailtje met die foto's ook gehad ofzo :(

jaaaa, spijt me voor iedereen die aan het vreten was of wat dan ook dat die shit heeft gekregen, kreeg zojuist nog een mailtje terug van

Dag Marc *****
kanker vetz*k.

lekkere held dus.. wel iemand van DBB dat zeker... jammer dat ik niet handig ben met dat soort hack dingen en niemand kan terug traceren. De afzender was onder Lisette van Dam, maar dat zal wel pseudo zijn, kan niet anders

de foto zelf is photoshop, vandaar ook de kleinere resolutie dan het origineel.

jaaaa, spijt me voor iedereen die aan het vreten was of wat dan ook dat die shit heeft gekregen, kreeg zojuist nog een mailtje terug van

Dag Marc *****
kanker vetz*k.

lekkere held dus.. wel iemand van DBB dat zeker... jammer dat ik niet handig ben met dat soort hack dingen en niemand kan terug traceren. De afzender was onder Lisette van Dam, maar dat zal wel pseudo zijn, kan niet anders

de foto zelf is photoshop, vandaar ook de kleinere resolutie dan het origineel.

Marc ik hoop niet dat je die mailtjes hebt verwijderd. Je kan makkelijk via instellingen de ip-adres zien van degene en die ip-adres kan je doorspelen naar Eric en hij kan vervolgens in de dbb-database kijken welke persoon gekoppeld is aan die ip-adres. Tenzij degene gebruikt heeft gemaakt van een proxy server, maar dan nog als degene een keer met die proxy adres waarmee de mail is aangemaakt op dbb is ingelogd dan is degene makkelijk te achterhalen.

succes :thumbup:

Marc ik hoop niet dat je die mailtjes hebt verwijderd. Je kan makkelijk via instellingen de ip-adres zien van degene en die ip-adres kan je doorspelen naar Eric en hij kan vervolgens in de dbb-database kijken welke persoon gekoppeld is aan die ip-adres. Tenzij degene gebruikt heeft gemaakt van een proxy server, maar dan nog als degene een keer met die proxy adres waarmee de mail is aangemaakt op dbb is ingelogd dan is degene makkelijk te achterhalen.

succes :thumbup:

Thxn Dude ik zal eens kijken man; kan je geen karma geven maar krijg je tegoed!!

Ik heb ook een email gekregen; met daarin Jeppe met een stijve lul en sisevano voor de spiegel in zn blote reet.

Leve de PS-skills!

jurriaan aan het werk?

ja zou goed kennen, die uber mong**l is gebanned van dutchbodybuilding en ik merkte ook dat er vaker 2 gasten in me log aan het meekijken zijn, denk gorillor en jurriaan, die twee stumpers hebben toch geen reet te doen met hun leven

ja zou goed kennen, die uber mong**l is gebanned van dutchbodybuilding en ik merkte ook dat er vaker 2 gasten in me log aan het meekijken zijn, denk gorillor en jurriaan, die twee stumpers hebben toch geen reet te doen met hun leven

Precies. Heb vandaag email van Loo gekregen die had hem weer van die fake-email gekregen.

Ik denk dat de daders Juriaan & Gorillor zijn.

Juriaan doet zn ding met photoshop en Gorillor speelt het door via dbb en een fake-email.

Ja denk het ook... als ik sommige mods mag geloven zal het niet lang meer duren voordat ook gorillor voorgoed op kan rotten, mooi zo. die jongen heeft niks te zoeken, alleen gare hanenhok

Een beetje humor kan geen kwaad toch, ik kon er wel om lachen.
Je moet het ze wel nageven, ze zijn wel creatief met grappen uithalen.
Die van EricR was ook goed bedacht.

Een beetje humor kan geen kwaad toch, ik kon er wel om lachen.

uiteraard kan ik er wel de humor van inzien, toch zie ik die mofo graag opgerot van dit forum...
die van Eric R heb ik niet gezien, got him banned though

Ik zou inderdaad ook zo boos worden als ik een micropenis had!!!

(j/k) :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven