Fitness Seller

Marc z'n Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Als ik het verbeter krijgen we dan een filmpje van de 5x190 squat?

• Topic Starter Topic Starter
Als ik het verbeter krijgen we dan een filmpje van de 5x190 squat?

nee, je krijgt filmpjes van 5x200... me creatine komt overmorgen binnen verwacht de week erna easy 5x200 te squatten

de eerste keer film ik niet, de 2de keer wel... ... en dat jij maar snel wat hoger op die deads gaat.. al moet ik niet veel zeggen :P

Komende maand verwacht ik PR na PR op deadlifts. Dit ging te makkelijk.

Benen? Benen zijn maar 75 ofzo?

M'n benen groeien al als ik van een stoel afstap. Daar hoef ik echt geen reet voor te doen. Na elke squattraining striae etc.. Wou dat m'n bovenlichaam ook wat meer die kant op ging. Borst gaat nu wel redelijk maar armpjes zijn echt walgelijk klein. 43cm bij 1.95 nu, slaat nergens op. Vooral niet omdat ik op 80% vet sta.

M'n benen groeien al als ik van een stoel afstap. Daar hoef ik echt geen reet voor te doen. Na elke squattraining striae etc.. Wou dat m'n bovenlichaam ook wat meer die kant op ging. Borst gaat nu wel redelijk maar armpjes zijn echt walgelijk klein. 43cm bij 1.95 nu, slaat nergens op. Vooral niet omdat ik op 80% vet sta.

41 cm bij 1.86....... dus ik begrijp je pijn :cool::cool:

Ik was impressed, marcj. Respect!

Door het eerder besproken onderwerp(je).

Door het eerder besproken onderwerp(je).

LOL en ik maar denken dat je op me trainingen suggereerde.. nu heb ik werkelijk geen idee of het sarcasme van je of wat dan ook.. maar dat maakt verder ook niks uit, gelukkig kunnen we altijd op beesten zoals jou bouwen

Nice pics + Squats.....*fapfapfap*

hAHAHAHAHAHAHA

Tjok ik vind je armen wel groot hoor..maar goed dat hangt af wat je groot vind natuurlijk.
Het probleem bij lange mensen is idd dat je echt hele grote armen moet hebben voordat het er beestachtig uit gaat zien...
Prop er gewoon een kuur in en ga veel curlen:D

Geen kuur maar puur natuur!
Ik zal nooit m'n sportprestaties laten beinvloeden door AAS, dan kom ik er nooit achter wat ik kan en wat ik in me heb.

Armen zijn puur genetisch. Mijn armen zijn 46 cm, ik ben 1.88m. Altijd al een sterk punt geweest.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven