AndroidHealthClinic

Marc z'n Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
true my friend!! Maar ik had het de laatste tijd heel erg druk en vond het niet echt nodig om mijn log op te vullen, vond de trainingen niet echt om aar huis te schrijven. Blijf nog steeds hangen op 3x120 bench, 4x110 schuin. 210 kg deadlift ging laatste week niet eens :S:S en squat is nu op 6x160 parallel wat ook echt drastisch beter moet. Single legged extensions met 100 kg zijn wel een killer daarentegen :P

school gaat niet helemaal zo lekker als ik wil en dat merk ik gewoon dan gat daar de focus naar toe. tevens heb ik de laatste tijd heel veel problemen met eten. ik leeft soms op 5-6 liter melk voordat ik ook maar iets vast naar binnen kan duwen. ik weeg nu 118 kilo bij 1.86 en ben het bulken echt spuugzat aan het worden. Mijn buik is helemaal opgeblazen van al dat vloeibare vreetspul en zo ook me hoofd. Wil dan ook binnenkort gaan cutten met kre alkalyne en over 2 maanden 6-oxo erbij om ervoor te zorgen dat ik misschien zelfs een beetje spiermassa kan pakke tijdens het cutten.

we zullen zien!

Zonde man.
Ik weet dat het moeilijk is om totally dedicated te zijn aan bodybuilding terwijl je druk bent met je school, werk, of andere personal issues.
Probeer in ieder geval gewoon routine in je training, en vooral in je voeding te houden. Slecht eten is funest voor je massa. Desnoods bouw je je training tijdelijk wat af. 2x pw FB bijvoorbeeld. Maar wel goed blijven eten.
Ff jezelf bij je ballen pakken en gemotiveerd blijven. Zonde van al dat harde werk anders.
Succes anyway.

• Topic Starter Topic Starter
Zonde man.
Ik weet dat het moeilijk is om totally dedicated te zijn aan bodybuilding terwijl je druk bent met je school, werk, of andere personal issues.
Probeer in ieder geval gewoon routine in je training, en vooral in je voeding te houden. Slecht eten is funest voor je massa. Desnoods bouw je je training tijdelijk wat af. 2x pw FB bijvoorbeeld. Maar wel goed blijven eten.
Ff jezelf bij je ballen pakken en gemotiveerd blijven. Zonde van al dat harde werk anders.
Succes anyway.

Nouja het is niet zo dat ik NIET train, ik blijf 4x in de week trainen en HARD ook. gister ook weer, setje met 120 bench press, ook die 110 schuin weer en gewoon lekker knallen. Ik krijg nu zelfs straie onder me armen en alles dat had ik eerder nooit, dus groeien doe ik wel. Maar het typen van je log enzo dat vreet bij mij gewoon te veel tijd want dan ga ik weer overal rondhangen op dbb en lezen etc etc. verslavend is het gewoon!

maar ik train nog steeds volop gast!!!

Heel goed kerel....

Ik neem het woord nurd terug...althans je was een nurd op die oude foto`s.
Inmiddels ben je een beest bro!(ik had die andere foto`s niet gezien)

Wel je BF in de gaten houden want dat loop de spuigaten uit!

Je kracht is erg goed vooral in je poten..

Heel goed kerel....

Ik neem het woord nurd terug...althans je was een nurd op die oude foto`s.
Inmiddels ben je een beest bro!(ik had die andere foto`s niet gezien)

Wel je BF in de gaten houden want dat loop de spuigaten uit!

Je kracht is erg goed vooral in je poten..

thnx gast, 118 kg bij 1.86, dan moet het bf wel hoog zijn. Een vriend van mij wilde hem laats meten met een vierpuntsmeting. hij kwam op 19% uit want hij kon geen vet op mijn armen pakken ???:rolleyes:

maar het gaat altijd vrij snel bij mij.

de kre alkalyne btw kost geen reet voor 2 maanden ongeveer 35 euro. icm de juiste voeding en training ( dus kap met die hoge reps en ga voor de 6-8 range) gaat alles de spuigaten uit lopen.

ik had er n ieder geval zo 15 kilo bij op the bench, 30 op de deadlift en 30 op de squat

enige noemenswaardige van vandaag was de 5x170 kg squat, wel paralell en aardig wide stance. dit omdat ik gewoon de stabiliteit nog niet beheers, had gelukkig spotter die me soms even corrigeerde anders flikkerde ik voorover

4 setjes van 8x100 single legged extensions is ook leuk maar die oefening is dus nu bijna passe voor me, hier valt niks meer te halen, op naar de single legged press :P

triceps biceps was gewoon pompen en vol knallen, voor de rest niks bijzonders

thnx gast, 118 kg bij 1.86, dan moet het bf wel hoog zijn. Een vriend van mij wilde hem laats meten met een vierpuntsmeting. hij kwam op 19% uit want hij kon geen vet op mijn armen pakken ???:rolleyes:

maar het gaat altijd vrij snel bij mij.

de kre alkalyne btw kost geen reet voor 2 maanden ongeveer 35 euro. icm de juiste voeding en training ( dus kap met die hoge reps en ga voor de 6-8 range) gaat alles de spuigaten uit lopen.

ik had er n ieder geval zo 15 kilo bij op the bench, 30 op de deadlift en 30 op de squat

Volgende keer voor de training meten ;) En die meting op de buik vergeten we maar oke :P

Waarom begin je nu niet alvast met cutten?
Je hebt een lange weg te gaan om droog te worden en ik denk dat je er zeer bruut uit ziet als je 10 a 12 BF hebt!

Waarom begin je nu niet alvast met cutten?
Je hebt een lange weg te gaan om droog te worden en ik denk dat je er zeer bruut uit ziet als je 10 a 12 BF hebt!

ja is ook, maar ik kan niet langer dan 3-4 maanden cutten, dit omdat ik dan serieus meer spieren verlies dan vet... zo gaat dat eenmaal. + cutten sucks, alhoewel het wel makkelijk is vind ik zelf. Maar ik heb me zelf een datum gezet en die is na carnaval, dus 1 maart begin ik en dat gaat door tot 1 juli

denk dat ik in die 4 maanden een 9 kilo lichter zal zijn met amper spierverlies. heb van mezelf een vrij hoog testosteronniveau + de 6-oxo zal het me wel lukken amper spiermassa te verliezen. En, het is zo veel motiverender als je allemaal lekkere wijven in topjes en rokjes ziet :p:p

zo even getraind, borst rug

Bench Press was 4x120 maa heb gewoon last van me schouders, laatste 2 met spot, baal daar wel van, gewoon omdat ik eindelijk die 120 vol wil maken tot de 5de set, zelf.

Incline ging wel lekker, eindelijk 5x110 zelf. PR

V-Bar rows gingen ook lekker, laatste setje 5x150.
BOR's zelfde, tot 6x120 maar dan wordt het al aardig wat gefoetel omdat me benen zo moe zijn, dus daarna gewoon strict met 100 kg.

wel aardige training dus, maar als ik in de spiegel kijk dan gaat me buik me echt irriteren, ik zie het nog even aan en dan begint het cutten weer, na 2 jaar :D in 2 jaar tijd van 95 naar 118 gegaan waarbij vet percentage zeker te hoog is, aar dat was die ook toen ik 95 woog.

toen
1zfo7jd.jpg

nu
zvzbpu.jpg

Brute vooruitgang. Wanneer was toen?
Bf inderdad wel wat hoog, maar dat weet je zelf ook.

Laatst bewerkt:
Is dat naturel bodybuilding......geloof ik niet bro?
Meen je dat serieus no roids?

Is dat naturel bodybuilding......geloof ik niet bro?
Meen je dat serieus no roids?

geen anabolen, niks, vaker over nagedacht maar dan zou ik op straat moeten leven. ik geef wel toe dat rug en benen altijd al heel veel aanleg vertoonden ten op zichte van de rest van mijn lichaam. + het is me lievelingsspiergroep

maar de kre-alkalyne en de superpump ( NOS) hebben zeker veel geholpen.

Bruut en oprecht respect.

Nu moet je alleen maar vol aan de bak om te gaan cutten bro.
Is dat zo zwaar om te cutten ik heb nog nooit van mijn leven gedaan?

Groet,

geen anabolen, niks, vaker over nagedacht maar dan zou ik op straat moeten leven. ik geef wel toe dat rug en benen altijd al heel veel aanleg vertoonden ten op zichte van de rest van mijn lichaam. + het is me lievelingsspiergroep

maar de kre-alkalyne en de superpump ( NOS) hebben zeker veel geholpen.

Lopen die andere spiergroepen niet wat achter dan?

Brute vooruitgang, je hebt massa genoeg gepakt in korte tijd.

Ik denk dat het nu inderdaad tijd is om te cutten.
Je middel is vrij breed, en je oogt wat soft. Met een goede cut komt al die massa veel beter uit en zal je er nog bruter uit zien.

Ik heb al je foto's nog ff bekeken, die front pic is ook goed. Massa zat op je rug, traps en benen. Persoonlijk denk ik dat je borst je zwakke punt is, die valt in het niets in vergelijking met je rug. Misschien een keer een idee om die zware sets met borst te verwisselen voor wat striktere sets waarbij je die borst echt goed probeert te isoleren?
drop the ego, lower the weight ;)

Bruut en oprecht respect.

Nu moet je alleen maar vol aan de bak om te gaan cutten bro.
Is dat zo zwaar om te cutten ik heb nog nooit van mijn leven gedaan?

Groet,

nee cutten is nit zwaar, vind persoonlijk van niet. Maar ik had nooit genoeg massa zodat ik er na een cut altijd weinig overbleef bij mij. Plus het is ets wat je toch moet leren, kijken wat voor jou werkt. Ik heb 2x gecut in me leven en weet nu precies wat voor me werkt. Ook wat betreft training.

Lopen die andere spiergroepen niet wat achter dan?

ja, me borst en armen lopen achter, maar dat komt wel weer goed.

Brute vooruitgang, je hebt massa genoeg gepakt in korte tijd.

Ik denk dat het nu inderdaad tijd is om te cutten.
Je middel is vrij breed, en je oogt wat soft. Met een goede cut komt al die massa veel beter uit en zal je er nog bruter uit zien.

Ik heb al je foto's nog ff bekeken, die front pic is ook goed. Massa zat op je rug, traps en benen. Persoonlijk denk ik dat je borst je zwakke punt is, die valt in het niets in vergelijking met je rug. Misschien een keer een idee om die zware sets met borst te verwisselen voor wat striktere sets waarbij je die borst echt goed probeert te isoleren?
drop the ego, lower the weight ;)

ja, je hebt groot gelijk Loo wat betreft me middel en de rest. Ik zit nu op een punt waarbij massa pakken veels te moelijk is geworden, me lichaam heeft er genoeg van. Wat betreft borst, ook daar geef ik je gelijk, die zware sets doen het hem niet meer, dus daar ga ik wat anders proberen. merkte het vorige week zondag wel, best licht borst gepakt maar wel mega pomp.

we gaan eens wat anders proberen dus. toch wil ik 1x per week max gaan, omdat me lichaam dat wel nodig heeft

IS Texas method niet iets voor je dan? Dan heb je volume, intensity en recovery dag.
Ik heb er niet zo veel verstand van, maar misschien iets om je in te verdiepen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven