- Waardering
- 666
true my friend!! Maar ik had het de laatste tijd heel erg druk en vond het niet echt nodig om mijn log op te vullen, vond de trainingen niet echt om aar huis te schrijven. Blijf nog steeds hangen op 3x120 bench, 4x110 schuin. 210 kg deadlift ging laatste week niet eens :S:S en squat is nu op 6x160 parallel wat ook echt drastisch beter moet. Single legged extensions met 100 kg zijn wel een killer daarentegen
school gaat niet helemaal zo lekker als ik wil en dat merk ik gewoon dan gat daar de focus naar toe. tevens heb ik de laatste tijd heel veel problemen met eten. ik leeft soms op 5-6 liter melk voordat ik ook maar iets vast naar binnen kan duwen. ik weeg nu 118 kilo bij 1.86 en ben het bulken echt spuugzat aan het worden. Mijn buik is helemaal opgeblazen van al dat vloeibare vreetspul en zo ook me hoofd. Wil dan ook binnenkort gaan cutten met kre alkalyne en over 2 maanden 6-oxo erbij om ervoor te zorgen dat ik misschien zelfs een beetje spiermassa kan pakke tijdens het cutten.
we zullen zien!
Zonde man.
Ik weet dat het moeilijk is om totally dedicated te zijn aan bodybuilding terwijl je druk bent met je school, werk, of andere personal issues.
Probeer in ieder geval gewoon routine in je training, en vooral in je voeding te houden. Slecht eten is funest voor je massa. Desnoods bouw je je training tijdelijk wat af. 2x pw FB bijvoorbeeld. Maar wel goed blijven eten.
Ff jezelf bij je ballen pakken en gemotiveerd blijven. Zonde van al dat harde werk anders.
Succes anyway.

En die meting op de buik vergeten we maar oke 

in 2 jaar tijd van 95 naar 118 gegaan waarbij vet percentage zeker te hoog is, aar dat was die ook toen ik 95 woog.