marina1975
Never give up!
Super Mod
Elite Member
10 jaar lid
Voeding
10.000 likes
10.000 berichten
10 media-items
- Waardering
- 18.482
- Lengte
- 1m68
Ik weet het nog niet. Maar het is een mogelijke optie.Is FB geen optie voor je? 3x in de week is uitstekend voor FB
Ik ben ook belangrijker dan werk. Ik heb ook al een goed gesprek gehad thuis.Het gaat niet erg lekker hier. Ik zou zeggen dat jij belangrijker bent dan je werk. Dit is toch wel de allerslechtste situatie: ziek tijdens je opgenomen vakantiedagen en daarna weer half ellendig doorwerken....
Flink wat stappen terug... gezondheid op 1... en als er zich wat anders aandient zal ik me daar zeker meer in verdiepen.
Ik ben ermee bezig want ik weet dat je gelijk hebt. Heb voor mijn vakantie al een goed gesprek gehad thuis. Zie ook de opmerking bij Neet ^."The body complaints but not explain"
Je bent werkelijk hartstikke gek.
Je komt ziek terug van vakantie, gaat met je zieke kop direct weer aan het werk en laat je de meest idiote opdrachten voorschrijven?!
Hoe lang wil je nog wachten voordat je echt voor heel lange tijd ziek thuis bent en echt helemaal niets meer kan. Als je zo doorgaat is de vraag niet of, maar wanneer!
Kappen met dat werk en op zoek naar een normale baan!
En je helemaal niet druk maken om welke trainingsroutine, een beetje bewegen is echt meer dan voldoende in de toestand waarin je je nu bevindt.
Verdiep je eens in Ayuverda en de manier van sport/bewegen die zij voorstaan. Dat zal je meer goed doen ipv nog meer afbreuk te plegen aan je lichaam met de conventionele manier van trainen.
Trainen doe ik al tijden niet echt meer. Het is bewegen op vaak nog geen 50% van mijn gewichten die ik kan. Gewoon bezig blijven om pijn te voorkomen en het bloed wat beter te laten circuleren zeg maar. Ik pas al maanden geen progressive overload meer toe.. eerder unloaden... ik geef toe aan wat niet meer kan en het gaat nu even om bewegen en niet mijn lijf slopen. Dat is het laatste wat ik wil.
banen liggen zeker niet voor het oprapen helaas...Tja..dat is denk makkelijker gezegd dan gedaan. De banen liggen niet voor het oprapen..maar een beetje rondkijken kan geen kwaad, want zoals het nu gaat lijkt het me ook ondoenlijk.
Nogmaals @marina1975 hou je taai!
Maar een aantal stappen terug doen en niet meer harder gaan rennen dan een ander... dat kan ik wel en ben ik nu mee bezig. Geen overuren meer.. .ik zorg dat ik mijn uren quit speel..
Thanks.
ik hou vol! op mijn manier en even zonder trainen. pas op de plaats dusIk hou mijn ogen open. Misschien na ed vakantie dat de banen weer wat aanwakkeren.Wat rondsnuffelen op zoek naar een nieuwe baan lijkt me in dit geval op zijn zachtst gezegd absoluut verstandig, denk dat wanneer je een 'normale' baan zou hebben er al een flinke last van je schouders af zal vallen.
Voor de rest, zie PM over FB, lees dit nu pas en heb je berichtje gestuurd naar aanleiding van gisteren![]()
Ik zal je berichtje vanavond nog even lezen. Moet ook mijn koffer nog pakken.
en even onder de zonnebank! thanks 
Klopt! en zo ook al besproken thuis ook!Imo heeft gezondheid een vele malen hogere prioriteit dan een goed salaris.
Dan maar een eenvoudigere, en vooral minder stressvolle job, een eventueel oud autootje en boodschappen doen bij de Lidl!
enne... de auto die ik heb is al afbetaald en van mij... en ik doe al mijn boodschappen al bij de lidl en loop alle aanbiedingen al af

Thanks! en wederom waardeer ik de herhaling!@marina, nog even ter info. Natuurlijk ben je hiervan allang op de hoogte, maar het kan - denk ik - geen kwaad om het nog eens onder je aandacht te brengen
Je kan dus eten zoveel je wilt en proberen te trainen volgens het overload principe zolang die andere factoren niet of nauwelijks aanwezig zijn ben ik van mening dat je daar eerst aan zult moeten werken.
- Voor spiergroei moeten een aantal condities aanwezig zijn:
- Voeding
- De aminozuren waaruit proteïne bestaan zijn de basis bouwstenen voor onze spieren.
- Rust
- Geen of nauwelijks stress
- Hormonen
- o.a. insuline groeifactor en testosteron.
- Toenemende belasting (overload principe)
- Wanneer deze voorwaarden aanwezig zijn kan je lichaam spieren herstellen en uitbreiden. Dit proces gebeurt met name ’s nachts.
- Leeftijd,geslacht en genen beïnvloeden dit reparatieproces.
Mooie van dit alles is dat je al die factoren zelf in de hand hebt (ik denk dat je hormoonhuishouding ook weer in balans komt zonder je huidige werkdruk / stress).

Rust ben ik mee bezig. Geen overuren meer..
stress is nog wel een issue tje.. ben ermee bezig.
Hormonen is een ander verhaal.. hoe ik die omhoog krijg als ze nul en niet meetbaar laag zijn.. geen idee
Trainen doe ik niet meer echt.. bewegen is zat nu. Beetje rekken en strekken erbij en mijn yoga. Heb al bijna 2 weken niet meer getraind en zal ook zeker niet voor volgende week worden ook voor ik weer in beweging kom...
Je hebt gelijk.. rust en stress weg en slapen zullen me helpen. Working on that! ik word nog wel eens verstandig

Alleen hormonen zullen er niet van herstellen ben ik bang... hoe dat opgelost moet worden moeten we ook nog bekijken....

ik kan ze wel schieten. Maar ik ga het regelen. Ander kom ik nooit verder.
2 x warm per dag.. geen probleem!
). Maar ze hadden een kleine gym dus even wat oefeningen van de fysio gedaan. En gewoon wat licht bewegen. Was best even lekker... en bij teruggaan had ik wel een supergaaf licht in de lift. Licht recht van boven. Zo lijken die mini-spille-armpjes (en ze zijn ook echt veel en veel te dun