XXL Nutrition

Marina's road to succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Mwouah... nog niet echt veel... maar het komt een beetje. Heb een paar dagen weg in het vooruitzicht en dat geeft wel wat energie. Ik leef er echt naartoe.

Yeaahhh... ik had het nooit verwacht Maar wie weet!
er zitten best wel wat goeie dingen in dat dieet... Al is dat hier vloeken in de kerk dat ik dat zeg :D

Heb 12 weken begeleiding gewonnen. :D Dat moet me toch wel wat verder brengen he!
Ik ga ervoor! Nieuwe kansen toch? :)

Geweldig ! Ben heel benieuwd.
Wanneer ga ja starten.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.102
Echt super dat je die begeleiding hebt gewonnen meid, ben dan ook enorm benieuwd of het je wat gaat brengen! Je leert er allicht weer wat bij, niets mis om de regie eens een keer uit handen te geven.
Go for it! :kiss:

• #2.105
Yep idd
Ben heel benieuwd Marina

In ! :D
Ik ook. :)

Echt super dat je die begeleiding hebt gewonnen meid, ben dan ook enorm benieuwd of het je wat gaat brengen! Je leert er allicht weer wat bij, niets mis om de regie eens een keer uit handen te geven.
Go for it! :kiss:
Ja ik vind het ook onwijs gaaf. Ben benieuwd wat het me gaat brengen. Ik leer er zeker weer van. Ik moet zeggen dat ik nooit moeite heb de regie uit handen te geven. heb dat al vaak gedaan. Nu hopen dat het me deze keer wat oplevert. :) Ik doe wat me opgedragen wordt!

gisteren dus voor het eerst Raymond ontmoet. Even zitten praten over wat ik kan verwachten. Ik krijg over 1 a 2 dagen mijn schema's en dan is het gaan met die banaan. Hij vroeg me nog wat voor soort training ik deed. Ik zei eigenlijk.. maak er maar wat van waarvan jij denkt dat het me het meest op kan leveren. :)
Dus ik ben benieuwd. Verder mag ik om de twee weken langskomen om te meten en aan de hand daarvan worden mijn schema's aangepast. Eerste meting is echt iets waar ik me diep voor schaam... Ik ben wel een gespierde spijker zeg maar :( Maar goed.. start staat er als volgt voor.
Start 3-8-2016:
gewicht 41,7 kg (nuchter in de ochtend)
vetmeting was om 16:45 's middags met huidplooimeter.
biceps 1,2 mm
triceps 2,2 mm
rug 2,2 mm
heup 2,2 mm
Totaal 7,8 mm en niet afleesbaar in de tabel. Laagste was 10 mm en volgens de tabel 4% vet... :( In ieder geval lijkt dit mij wel erg laag.. maar de huidplooien liegen er niet op.. was even niet fijn dus. Maar oke.. dit is het startpunt. Hij vind het een uitdaging me te helpen met aankomen en massa bouwen.

Dus hopelijk heb ik morgen mijn schema's en kan ik dan van start.
Enige is dat ik meteen van 10-14 aug een paar dagen weg ben en niet echt op eten kan letten en niet kan trainen. :o maar oke.. dat hoort erbij.
Nou ja.. we zullen zien! Ik ga wel updaten als ik wat te melden heb :)

Vandaag een beetje gek gefreewheeled om even te bewegen. Niet te zwaar maar voelde wel lekker. Rug blijft mijn favo spiergroep.

sldl 3x10x35 kg (beetje gebruikt als opwarmen... )
pull down wijd 10x27,5 kg 10x30 kg 10x32,5 kg
seated cable row smalle grip 10x27,5 kg 10x30 kg 10x32,5 kg
pull ups hammer grip 3x6 BW
straight arm push down 10x10 kg 2x10x12,5 kg
machine row inverted grip 10x25 kg 10x27,5 kg 10x30 kg
OHP strict 10x15 kg 2x10x17,5 kg
front raise SS DB shruggs 3x10x5 kg schrijf SS 3x10x14 kg (met 2sec hold bovenin)
side bends 2x10x10 kg per zijde

Ben ook heel benieuwd wat het voor je gaat doen en zeker ook een uitdaging voor hem. Hoop echt voor je dat dit je wat gaat opleveren want dat verdien je wel :kiss:

Lekker gefreewheeled!
Ik ben benieuwd wat er uit deze begeleide sessies gaat komen. Spannend :)

• #2.108
Voeding en training vannacht binnen gekegen. :D
Voeding van vandaag was al geprept....dus morgen vanmiddag/morgen oppakken. Training ga ik vandaag of morgen oppakken.
Dat is afhankelijk van de drukte op het werk en morgen een verjaardag.

Ik heb er zin in!:lifter:

Dus hopelijk heb ik morgen mijn schema's en kan ik dan van start.
Enige is dat ik meteen van 10-14 aug een paar dagen weg ben en niet echt op eten kan letten en niet kan trainen. :o maar oke.. dat hoort erbij.
Nou ja.. we zullen zien! Ik ga wel updaten als ik wat te melden heb :)
Daar heeft hij toch ook wel een idee of oplossing voor? Je bent echt niet de enige die weleens van huis is..

Voeding en training vannacht binnen gekegen. :D
Voeding van vandaag was al geprept....dus morgen vanmiddag/morgen oppakken. Training ga ik vandaag of morgen oppakken.
Dat is afhankelijk van de drukte op het werk en morgen een verjaardag.

Ik heb er zin in!:lifter:
Ben benieuwd Marina!

Kijk overigens uit met het delen van info over dieten en/of schema's..ik heb daarmee niet echt vrienden gemaakt toen.

Maar het lijkt me dat jij verstandiger bent..:o

GOOD LUCK!:D

• #2.110
Daar heeft hij toch ook wel een idee of oplossing voor? Je bent echt niet de enige die weleens van huis is..

Ben benieuwd Marina!

Kijk overigens uit met het delen van info over dieten en/of schema's..ik heb daarmee niet echt vrienden gemaakt toen.

Maar het lijkt me dat jij verstandiger bent..:o

GOOD LUCK!:D
Zijn idee... lekker genieten want ook dat hoort bij het leven. :)
Maar ik neem wel wat dingen mee ivm allergieen. Dus het zal wel goedkomen. Lekker aan het full cooked English breakfast! :D :heart:

Ik dacht whutttt... 3 oefeningen hams en 2 kuiten ... daar ben ik zo mee klaar...
Maar met 4 setjes en langzame negatives ben je een aardig tijdje bezig en dat brand goed! :D

Vandaag verjaardag.... en ik ben van de catering zeg maar... voorproeven is zo erg :roflol:

Zijn idee... lekker genieten want ook dat hoort bij het leven. :)
Maar ik neem wel wat dingen mee ivm allergieen. Dus het zal wel goedkomen. Lekker aan het full cooked English breakfast! :D :heart:

Ik dacht whutttt... 3 oefeningen hams en 2 kuiten ... daar ben ik zo mee klaar...
Maar met 4 setjes en langzame negatives ben je een aardig tijdje bezig en dat brand goed! :D

Vandaag verjaardag.... en ik ben van de catering zeg maar... voorproeven is zo erg :roflol:
Laat de meeste op het forum maar niet lezen dat je veel setjes met lange TUT moet doen en waarschijnlijk ook met verschillende voetstanden.

Veel plezier als cateraar vandaag! :meal:

• #2.112
Laat de meeste op het forum maar niet lezen dat je veel setjes met lange TUT moet doen en waarschijnlijk ook met verschillende voetstanden.

Veel plezier als cateraar vandaag! :meal:
Ach.. je weet het he.. niet iedereen is hetzelfde en zeker niet ieder lichaam. ;)
en Ray heeft veel ervaring dus ik ga ervan uit dat het met zijn kennis van zaken wel goed zit. Ik heb er vertrouwen in en ik ga ervoor!

Cateraar spelen is altijd leuk. Voorproeven :D

Moet zeggen dat ik 3 dagen fors spierpijn in mijn kuiten heb gehad met mijn nieuwe schema.
Vandaag quads aangepakt en man... je ziet wel eens van die filmpjes op internet dat mensen na beentraining proberen te lopen en door hun benen zakken..
Nou.. ik deed gewoon bijna mee :roflol: even houvast zoeken na de walking lunges hahhaha... ik ga het vast wel voelen donderdag in het vliegtuig. :o

In ieder geval... vandaag een half dagje gewerkt. Dan even quads aangepakt en dan merk je hoeveel lichter je moet gaan als je 5 seconde negatieven doet :o man man man.. ik was blij dat ik na even bijkomen zonder door mijn benen te zakken weer kon lopen. :D

Morgen de boel pakken en dan 4 dagen lekker weg. Londen onveilig maken. Geen training maar genoeg te doen in ieder geval.
Werk... --> telefoon uit en basta! even meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee-time!

Het zal mij benieuwen wat deze nieuwe aanpak je gaat brengen. Je zou toch zeggen dat zo'n man toch wel moeten weten wat werkt in ieder geval :thumbs:

Londen, gaaf! Daar wil ik ook heel graag eens een kijkje nemen binnenkort. Geniet er van.

Genieten van de me-time!

Mag je trouwens iets loslaten betreft je dieet? Hoeveelheid kcals, macro's? Of is dat een gesloten boek?

• #2.115
Het zal mij benieuwen wat deze nieuwe aanpak je gaat brengen. Je zou toch zeggen dat zo'n man toch wel moeten weten wat werkt in ieder geval :thumbs:

Londen, gaaf! Daar wil ik ook heel graag eens een kijkje nemen binnenkort. Geniet er van.
Ik ben ook heel benieuwd! Ik geef me er volledig aan over in ieder geval!

Dank je. Londen is gaaf. Ik ben er al een keer geweest met mijn man. Mijn moeder wilde graag naar londen. Ze neemt ons mee en we gaan met zijn 3 en op pad. Dus dat wordt vast gezellig. temperaturen zien er in ieder geval goed uit. 23-25ºC :)

Genieten van de me-time!

Mag je trouwens iets loslaten betreft je dieet? Hoeveelheid kcals, macro's? Of is dat een gesloten boek?
Yep me time!!! eindelijk!

Even een keer een paar dagen weg gaan het hoort erbij zegt Ray. Ik zorg gewoon dat ik voldoende eiwitten binnenkrijg en neem wat extra dingen mee.
Het is maar 4 dagen he. Dus gewoon wat eiwitsamples mee en mijn boekweitvlokjes en voor tussendoor wat zakjes beef jerkey/noten. Het is vooral belangrijk voor me om genoeg te eten. 4 dagen op 12 weken zal er niet om hangen.
en daarna weer volop erin vliegen met eten en trainen. :) Ik heb zin om er even tussenuit te gaan maar ook zin om te trainen en dit schema aan te houden. Maar beiden tegelijk gaat niet he. Dus eerst een paar dagen weg en dan volop ertegen aan!

Ik ben ook heel benieuwd! Ik geef me er volledig aan over in ieder geval!

Dank je. Londen is gaaf. Ik ben er al een keer geweest met mijn man. Mijn moeder wilde graag naar londen. Ze neemt ons mee en we gaan met zijn 3 en op pad. Dus dat wordt vast gezellig. temperaturen zien er in ieder geval goed uit. 23-25ºC :)

Yep me time!!! eindelijk!

Even een keer een paar dagen weg gaan het hoort erbij zegt Ray. Ik zorg gewoon dat ik voldoende eiwitten binnenkrijg en neem wat extra dingen mee.
Het is maar 4 dagen he. Dus gewoon wat eiwitsamples mee en mijn boekweitvlokjes en voor tussendoor wat zakjes beef jerkey/noten. Het is vooral belangrijk voor me om genoeg te eten. 4 dagen op 12 weken zal er niet om hangen.
en daarna weer volop erin vliegen met eten en trainen. :) Ik heb zin om er even tussenuit te gaan maar ook zin om te trainen en dit schema aan te houden. Maar beiden tegelijk gaat niet he. Dus eerst een paar dagen weg en dan volop ertegen aan!
Hmm, doelde niet op het tripje, maar meer in zijn algemeenheid betreft je dieet..

• #2.117
Hmm, doelde niet op het tripje, maar meer in zijn algemeenheid betreft je dieet..
Ik ben een beetje blond geloof ik :o :D

Ik ga het niet posten. Eerst maar zien wat het wordt allemaal. Wat algemene dingen
* Qua kcal weer wat meer.
* Producten zijn redelijk gelijk gebleven en er zijn wat nieuwe dingen aan toegevoegd.. zoals avocado (weet nou niet of ik dit wel echt lekker vind :roflol: maar ik doe gewoon wat me opgedragen wordt :) )
* Op het schema staan geen macro's. Ik ga er vanuit dat dat wel goed zit. :yes: Ik heb vertrouwen in mijn coach!

Ik ben een beetje blond geloof ik :o :D

Ik ga het niet posten. Eerst maar zien wat het wordt allemaal. Wat algemene dingen
* Qua kcal weer wat meer.
* Producten zijn redelijk gelijk gebleven en er zijn wat nieuwe dingen aan toegevoegd.. zoals avocado (weet nou niet of ik dit wel echt lekker vind :roflol: maar ik doe gewoon wat me opgedragen wordt :) )
* Op het schema staan geen macro's. Ik ga er vanuit dat dat wel goed zit. :yes: Ik heb vertrouwen in mijn coach!
Dat laatste is zeer belangrijk! Wanneer je excact opvolgt wat hij zegt kan hij makkelijk(er) bijsturen..

So far so good.....GOOOOOOD!!! :D
Have fun!!

Veel plezier in London!
Fijn dat de start van de begeleiding in ieder geval vol vertrouwen is afgetrapt :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven