Fitness Seller

Marina's road to succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Geniet ervan in Londen! :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.122
Dat laatste is zeer belangrijk! Wanneer je excact opvolgt wat hij zegt kan hij makkelijk(er) bijsturen..
Yep. Ik ben heel braaf! Exact alles opvolgen. Niet meer niet minder.
Alleen de daagjes Londen worden even anders :o :meal:

So far so good.....GOOOOOOD!!! :D
Have fun!!
Yeahhhhh!
Thanks. :)

Veel plezier in London!
Fijn dat de start van de begeleiding in ieder geval vol vertrouwen is afgetrapt :)
Dank je. Nog even wachten en koffer pakken en morgen 7:00 vertrekken we van huis!
Yep. Begeleiding is gestart... en de eerste spierpijn zit er ook goed in. :o

Thanks lieverd. :kiss:
Morgen gaan we.

Vandaag nog even de getraind.
Moet zeggen dat ik na hammies en kuiten wel 3 dagen spierpijn heb gehad in mijn kuiten vooral. Na gisteren de squats en op het laatst walking lunges forse spierpijn in mijn glutes :D Dat wordt dus lachen morgen in het vliegtuig. hahahaha
Ik heb er zin in. Zo even wat spullen in de koffer mikken en dan vanavond even inchecken via internet en tickets printen. Alleen handbagage dus gaat lekker makkelijk en snel. Lekker londen onveilig maken en dan volgende week terug knallen weer met mijn schema's!
Dus tot maandag in ieder geval.. al lees ik vast nog wel wat bij hier en daar. :wave:

Bon journee! :wave2:

Zo, bij gelezen.
Weer veel gebeurd.
Goed dat er iemand met je meekijkt qua voeding en training

Jee wat spannend een eigen trainer. Ja je moet wel vertrouwen hebben en doen wat hij zegt. Zelf ooit geprobeerd maar had geen vertrouwen en na een maand al gestopt. Ray trainde Ron toch ook of ben ik in de war.

Super dat je de begeleiding gewonnen hebt en er nu ook met veel frisse moed en energie aan begonnen bent, fijn dat het je ook eens meezit.
Geniet van Londen en ben erg benieuwd wat deze nieuwe wind voor je kan betekenen.

• #2.128
Dat is gelukt ook! :D veel gezien en veel gegeten. every day full cooked breakfast day! en Engeland en gluten en lactose vrij.. zelfs glutenvrije fish and chips :D en ijs!! want het was warm!!
en dan nog niet aankomen he... :(
Thanks. is zeker gelukt!

Zo, bij gelezen.
Weer veel gebeurd.
Goed dat er iemand met je meekijkt qua voeding en training
Yep zeker. en er komt nog wel meer....
Ik ben benieuwd wat de voeding en training me brengt.
Eerste aanpassing is al gedaan... ik werd wakker mer honger 's nachts :o

Jee wat spannend een eigen trainer. Ja je moet wel vertrouwen hebben en doen wat hij zegt. Zelf ooit geprobeerd maar had geen vertrouwen en na een maand al gestopt. Ray trainde Ron toch ook of ben ik in de war.
Yep. Ik heb vertrouwen in Ray. Klopt inderdaad dat Ron ook bij hem loopt.

Super dat je de begeleiding gewonnen hebt en er nu ook met veel frisse moed en energie aan begonnen bent, fijn dat het je ook eens meezit.
Geniet van Londen en ben erg benieuwd wat deze nieuwe wind voor je kan betekenen.
Londen was super! en vanaf vandaag alles weer oppakken en erin knallen! :D IK heb er zin in!

Vandaag ook weer getraind. gewichten omlaag. langzame excentrische bewegingen.. en dan op benen met o.a. Squats en walking lunges ... man man man... mijn benen.. zwalkend de sportschool uit maar een goed voldaan gevoel!
Morgen weer terug aan het werk... maar het waren een paar lekkere vrije dagen in ieder geval. even geen werk! (geen wifi op de kamer.. klinkt bijna banaal tegenwoordig.. maar in mijn geval ook wel lekker :o dataverkeer en roaming uit = rust :D)

Na een tijdje stiekem lezen is het hoog tijd om mee te delen dat ik IN ben(;

Klinkt als een heerlijk weekje weg. Op hoeveel kcals is zit je nu met de nieuwe voeding?

Goed bezig. Heb ff alles weer Beetje Bijgelezen. Lekker London! Ben benieuwd hoe trainen met trainer gaat bevallen :)

Geen wifi heeft inderdaad zijn voordelen, ben je echt even helemaal 'weg' van alles :).
Nu weer aan de slag, verder met de begeleiding, ben benieuwd wat het gaat opleveren, ga ervoor!!

• #2.136
Dus nu weer terug naar het normale leven....

Dat is wel een aanbeveling idd. Die ouwe gek is goed bezig :D
Yep.. helaas wel...
Die "ouwe gek" doet het zeker goed! Ik heb vertrouwen in mijn coach! :)

Na een tijdje stiekem lezen is het hoog tijd om mee te delen dat ik IN ben(;
Welkom. :)

Klinkt als een heerlijk weekje weg. Op hoeveel kcals is zit je nu met de nieuwe voeding?
Ik was maar 4 dagen weg... was het maar een week! :D
Ik gok rond de 3600 kcal (kan wat meer zijn). Ik bereken het niet. dat laat ik aan mijn coach over. Ik eet het gewoon. :o

Goed bezig. Heb ff alles weer Beetje Bijgelezen. Lekker London! Ben benieuwd hoe trainen met trainer gaat bevallen :)
Ja er was weer wat bij te lezen. :o
Ik ben ook erg benieuwd. Ik ga er vol voor!

Geen wifi heeft inderdaad zijn voordelen, ben je echt even helemaal 'weg' van alles :).
Nu weer aan de slag, verder met de begeleiding, ben benieuwd wat het gaat opleveren, ga ervoor!!
Yep het was zalig! weg van alles... maar helaas ook met 1 minuut weer terug met 2 voeten op de grond.. wat stress al niet kan doen met een lijf :(
Maar ik ga ervoor.. we gaan het zien!
Hey je hebt het toch niet over mij he. :cool: :woot:

En met veel respect hoor. Er zijn er niet veel van mijn leeftijd die zo gek zijn om voor BB contests te trainen en er ook nog goeie beoordelingen halen :)
Je ziet het he.. eat sleep train repeat en luisteren naar je coach! Met 100% dedication kom je een heel eind dus wie weet wat dit me gaat brengen! Ik ga er vol voor!

Braaf volgens schema getraind. Ik merk en zie wel het verschil met schouders... Links door de uitval en zenuwpijn echt enorm veel zichtbaar verschil :( hoop dat dat bij gaat trekken. Het ging wel lekker met trainen. Dus lekker doorknallen nu! Ik heb er onwijs veel zin in. Ron is zeker een voorbeeld van wat er kan gebeuren met volle dedication.. dus wie weet he! :)

Nog 1 dag werken en dan weekend. Ik kijk uit naar mijn rug training! :D
en zien of ik weer zoveel spierpijn in mijn kuiten krijg. hahahha

Als ik hoor wat deze coaching alleen al voor je motivatie doet, is het alles waard! Go, Marina, go :)

En met veel respect hoor. Er zijn er niet veel van mijn leeftijd die zo gek zijn om voor BB contests te trainen en er ook nog goeie beoordelingen halen :)
He gelukkig. :bow: Gewoon hard werken en doen wat je moet doen, iedereen kan het. De vraag is wil je ervoor doen wat je ervoor moet doen. :rolleyes:

He gelukkig. :bow: Gewoon hard werken en doen wat je moet doen, iedereen kan het. De vraag is wil je ervoor doen wat je ervoor moet doen. :rolleyes:
Nou, iedereen....?
Maar idd het is allemaal wil en ambitie en zweet wat je er in moet steken natuurlijk :)

• #2.140
Als ik hoor wat deze coaching alleen al voor je motivatie doet, is het alles waard! Go, Marina, go :)
Yep! maar er speelt wel wat meer mee ook...

Dat wil ik zeker! :yes: dus ik ga ervoor!

Nou, iedereen....?
Maar idd het is allemaal wil en ambitie en zweet wat je er in moet steken natuurlijk :)
en dat gaan we doen ook!

Dit keer na benen niet dat ik niet meer op mijn benen kon staan. :roflol: ik moest alleen wel even wachten voor ik de trap op kon. Heb ook geen spierpijn meer in mijn kuiten.. vorige keer 4 dagen gehad na eerste keer dit schema :D
Morgen lekker rug trainen. Zin in!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven