XXL Nutrition

Marina's road to succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Respect voor de volgzaamheid en toewijding!:thumb:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.142
Respect voor de volgzaamheid en toewijding!:thumb:
Zo hoort het toch ook! :D

gisteren een rustdagje en met oma van (bijna) 98 wezen lunchen... was leuk en lekker uiteraard. :D
Vandaag weer de benen aangepakt. Quads stonden goed in de fik ook na squats, legpress, leg ext en walking lunges.
Ik heb echt een haat-liefde relatie met walking lunges.. compleet stek-af als ik daarmee klaar ben. :o
Maar dat trekt gelukkig vaak snel bij.. alleen trappen lopen is na zo een training nog steeds geen succes....

Totaal herkenbaar je verhaal over de walking lunges. Heb wel het gevoel dat ze flink effectief zijn :D

Zo hoort het toch ook! :D

gisteren een rustdagje en met oma van (bijna) 98 wezen lunchen... was leuk en lekker uiteraard. :D
Vandaag weer de benen aangepakt. Quads stonden goed in de fik ook na squats, legpress, leg ext en walking lunges.
Ik heb echt een haat-liefde relatie met walking lunges.. compleet stek-af als ik daarmee klaar ben. :o
Maar dat trekt gelukkig vaak snel bij.. alleen trappen lopen is na zo een training nog steeds geen succes....

klinkt als een fijn dagje! Ik voel je wat betreft de spierpijn, ik heb gisteren dan mn leg dag gehad en dan vooral mijn kuiten. Traplopen doe ik meer met mijn handen via de reling dan met mijn benen atm(; Ik heb alleen juist dat dit vooral na een dag erg is, vlak na de training gingen mijn benen enorm trillen haha:p

Top oefeningen die walking lunges....ook zwaar cardio werk

haha zo herkenbaar.... tralopen, gaan zitten, bukken allemaal lekker pijnlijk :D

Zo te lezen ga je lekker meid! Top om iemand mee te kunnen laten denken en chapeau voor het feit dat je zijn aanwijzingen opvolgt! :kiss:

• #2.148
Totaal herkenbaar je verhaal over de walking lunges. Heb wel het gevoel dat ze flink effectief zijn :D
Dat is wel waar. Gelukkig dit keer veeel minder last gehad. :D

klinkt als een fijn dagje! Ik voel je wat betreft de spierpijn, ik heb gisteren dan mn leg dag gehad en dan vooral mijn kuiten. Traplopen doe ik meer met mijn handen via de reling dan met mijn benen atm(; Ik heb alleen juist dat dit vooral na een dag erg is, vlak na de training gingen mijn benen enorm trillen haha:p
De eerste dag valt het nog wel mee vaak.. tweede dag daarentegen. :rolleyes:
Maar nu viel het me opvallend mee. Kon nog steeds redelijk de trap opkomen. Alleen die warmte.. 31ºC op kantoor... :o

Top oefeningen die walking lunges....ook zwaar cardio werk
Haat-liefde... maar ik vind het heerlijk ze weer in mijn schema te hebben. :D

haha zo herkenbaar.... tralopen, gaan zitten, bukken allemaal lekker pijnlijk :D
Dat viel dit keer wel mee... nieuwe schema is aan het begin altijd het ergste... ;)

Zo te lezen ga je lekker meid! Top om iemand mee te kunnen laten denken en chapeau voor het feit dat je zijn aanwijzingen opvolgt! :kiss:
Op zich met trainen wel ja. Het is fijn om zo advies te krijgen. Er lijkt mogelijk een positief puntje in mijn gewicht.. maar ik juich niet tot de tweede weging!
Verder... of het top gaat... veel onzeker en twijfel.. hoor je nog wel. ;) Maar het zal heel herkenbaar zijn voor je....daarom ook niet kunnen trainen vandaag... morgen maar weer. :) nu al zin in!

Wat leuk dat je nog een oma hebt. Zuinig op zijn :)
Alle oefeningen met 1 been zijn bere-zwaar...maar achteraf lekker. Idd een haat-liefde effect :o

• #2.150
Wat leuk dat je nog een oma hebt. Zuinig op zijn :)
Alle oefeningen met 1 been zijn bere-zwaar...maar achteraf lekker. Idd een haat-liefde effect :o
Zelf heb ik geen oma's meer. Het is mijn man zijn oma.. die heeft er nog maar 1 en daar zijn we zuinig op ja. :D

Dat klopt.. love those.. maar haat ze als ik ze moet doen. :roflol:

Vandaag even hams en kuiten te pakken genomen.. moet zeggen dat de warmte (en niet werkende airco) wel een flink effect hadden.. gewichten wat lager moeten pakken. Maar het is wel lekker even flink bezig te zijn!

• #2.151
Vanmorgen maar weer eens getraind. was weer tijd om quads aan te pakken. Squats, legpress, leg ext en walking lunges.. de haat liefde blijft... :D
Maar het ging al beter dan vorige week.. Voel het goed!
Ik merk dat ik wat meer energie heb tijdens trainen. Dat is echt een heerlijk gevoel. We gaan dus rustig door.
Het is wat onrustig in de prive sfeer maar trainen / eten gaat lekker. Nu dat slapen nog en wat meer rust in mijn kop :o

• #2.153
Waarom (nog steeds ) zoveel oefeningen (dus sets en reps) voor je quads als je moeite hebt met zwaarder worden (en herstel)..?
4 oefeningen was de hele training.... das op zich niet veel toch?
Ik heb een begeleiding gewonnen met voeding en training. We gaan voor aankomen en opbouwen. Dus ik heb regelmatig contact en het lijkt in ieder geval al iets positief te werken. Ben net 2 weken bezig (3 weken eigenlijk maar was 5 dagen vrij en dus eigenlijk maar 2 weken). Ik wil niet te vroeg juichen maar er lijkt wel wat positiefs te komen. :)

4 oefeningen van hoeveel sets elk?

Bedenk dat je de spier slechts een groeiprikkel moet geven en dan de kans te herstellen en ietsiepietsie groter te groeien. Imo breek je de spier telkens compleet af en is de kans op herstel (dus groei) nihil.

Ik heb idd over je begeleiding gelezen, maar kan me niet voorstellen dat hij je dit adviseert.

Heeft die Ray overigens ook ervaring in het begeleiden van 'cleane kneiters'?

Laatst bewerkt:
4 oefeningen was de hele training.... das op zich niet veel toch?
Ik heb een begeleiding gewonnen met voeding en training. We gaan voor aankomen en opbouwen. Dus ik heb regelmatig contact en het lijkt in ieder geval al iets positief te werken. Ben net 2 weken bezig (3 weken eigenlijk maar was 5 dagen vrij en dus eigenlijk maar 2 weken). Ik wil niet te vroeg juichen maar er lijkt wel wat positiefs te komen. :)

Ben je ecto of endo Marina?
Roy heeft je programma en voeding hierop aangepast toch? :)

• #2.156
4 oefeningen van hoeveel sets elk?

Bedenk dat je de spier slechts een groeiprikkel moet geven en dan de kans te herstellen en ietsiepietsie groter te groeien. Imo breek je de spier telkens compleet af en is de kans op herstel (dus groei) nihil.

Ik heb idd over je begeleiding gelezen, maar kan me niet voorstellen dat hij je dit adviseert.
4x10 Ik pak licht gewicht zodat ik elke set haal.
Ik volg nu 100% zijn advies voor voedings en trainingsschema. Voeding is al een keer bijgestuurd.

Ben je ecto of endo Marina?
Roy heeft je programma en voeding hierop aangepast toch? :)
Ik zou zeggen ecto... met nog wat extra gezondheidsproblemen zeg maar... Kom in ieder geval lastig (niet) aan... maar er lijkt wel wat te komen. Al wil ik niet té vroeg juichen.
Ray past alles aan. Ik koppel terug hoe het gaat en hij past het aan. Ik ga volgende week weer even langs.

4x10 Ik pak licht gewicht zodat ik elke set haal.

Goed dat je een advies volgt, zo kom je erachter of iets voor je werkt.

Het zijn echter wel maar liefst 16 sets!!

En licht gewicht zodat je de set haalt betekent dit dat de 10e set nog net zelf netjes uit te voeren is? Dat is dan een normale BB routine ;)

Prima voor een genetische mazzelpik of iemand aan de gear, maar niet voor een hardgainer die moeite heeft met aankomen en herstel (slaap, stress).

kan de foto's niet vinden :o

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven