XXL Nutrition

Marina's road to succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
klinkt als bekende werkdagen en verkeersdrukte, je went er aan hoor!!
Voor leuk werk heb je veel over.
nou ja het went wel een soort van, sta zelf dagelijks aan de zuidkant van rotterdam te kloten, maar er gaat wel veel vrije tijd in zitten en dat gaat toch irriteren

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.382
Als je maar rustig blijft in je hoofd...zeker 's morgens niet haasten
Anders is je hele dag naar de kl...en
Leuk idee van je man quality Time...eeeten!! haha
Dat doe ik wel. Ik rij en zie wel wanneer ik er kom. Als ik na het sporten maar voor 9:00 binnen ben. Dan is mijn eerste overleg.
Yep... gelukkig was het gisteren niet nodig. Kon door de vele uren van de dagen ervoor om 14:40 al naar huis! Geen file dus!

verkeer de laatste weken is echt gekkenhuis, ik mag niet hopen dat dit je iedere keer gaat gebeuren (denk het niet)
samen eten onderweg is dan wel gezellig
:)
Ja dat klopt. Zei mijn mannetje ook al.. dat het u extreem is. maar we zullen het wel zien. Voordeel is wel dat ik in de avond (voor de tijd die dan nog rest) wel echtvrij ben.

sorry ben bezig met rijlessen
Vandaar de vele ongelukken. :roflol:

Pff, hoop voor je dat het niet iedere keer raak is met het verkeer! Want daar wordt natuurlijk niemand gelukkig van.

Met zulke lange dagen is het bijna of je leeft om te werken ipv andersom..:(
Ik hoop het ook. Maar na 2 lange dagen kon ik dus gisteren om 7:05 beginnnen en om 14:40 weg en smiddags lekker in mijn oude gym even trainen.
we zullen zien wat het brengt.

O ben jij de oorzaak. Bedankt! :P
:D

klinkt als bekende werkdagen en verkeersdrukte, je went er aan hoor!!
Voor leuk werk heb je veel over.
Het zal vast wel wennen.. hoop ik :o
en ach.. als het werk leuk is en als de drukke file tijd weer wat minder wordt.. we zullen zien.

Hoe was je eerste week? Viel het wel mee allemaal?
Ga je maandag terug? Haha
Mijn eerste week was druk en chaos.. er moet nog veel geregeld worden... maar ik heb een werkplek. Volgende week maar eens even de fabriek induiken.
nadeel is wel dat ik elke keer 10 minuten moet lopen naar de fabriek... :o Maar is ook wel lekker evenbuiten steeds.
En ja.. ik ga maandag graag terug hoor! :D

nou ja het went wel een soort van, sta zelf dagelijks aan de zuidkant van rotterdam te kloten, maar er gaat wel veel vrije tijd in zitten en dat gaat toch irriteren
Het went soort van ja.. maar als deze periode voorbij is zal het een uurtej rijden zijn. November is de drukste maand met verkeer. En voordeel is dat ik in de ochtend kan trainen.. en in de auto kan ej niet werken... dus een beetje op instellen dat dat relax tijd wordt. Muziekje aan en gaan. ;)

Drukke week dus... best lange dagen maar wel leuk.
2meestal in de ochtend getraind voor het werk. korte trainingen.
Gistermiddag in mijn oude gym even benen aangepakt en kon eigenlijk op alle oefeningen meer gewicht pakken. :eek: zo gek eigenlijk.. vroeger op en langere dagen.. maar k doe nu wel hele korte trainingen voor het werk en was bij de nieuwe gym nog aardig naar gewichten aan het zoeken met de nieuwe spullen.
Dus misschien was het een beetje deload achtige training waardoor het nu beter ging. Ik weet het niet maar kan best.

vannmorgen dacht ik dus.. hoi niet om 5:30 op.. en dan wordt je toch wakker. :roflol:
Dus zo maar even op mijn gemak trainen bij mijn gym hier! Op naar een lekkere rugtraining! Ik ben benieuwd!

Mooi! Dus eerste indruk goed, op het verkeer na :)

Lekker getraind vanmorgen Marina?

• #2.385
Mooi! Dus eerste indruk goed, op het verkeer na :)
Yep! Dat zeker. En het verkeer kan alleen maar mee gaan vallen. Dit was echt een drama week.

Lekker getraind vanmorgen Marina?
Yep. Rug en ging lekker. :)
morgen maar weer mealpreppen voor 5 dagen. Vanaaf weer eens uit eten geweest :roflol:

en nog even een potato pica genomen bij mijn nieuwe gym vorige week.. Hoofd maar even weggehaald.. was om 7:20 in de ochtend na een autorit van een uurtje. :o

Oke.. ik ben dun.. maar ik krijg wel de indruk dat mijn schouders wat vooruit gaan... Al kan ik me erin vergissen...
one fitness week 46 2.jpg

Yep! Dat zeker. En het verkeer kan alleen maar mee gaan vallen. Dit was echt een drama week.

Yep. Rug en ging lekker. :)
morgen maar weer mealpreppen voor 5 dagen. Vanaaf weer eens uit eten geweest :roflol:

en nog even een potato pica genomen bij mijn nieuwe gym vorige week.. Hoofd maar even weggehaald.. was om 7:20 in de ochtend na een autorit van een uurtje. :o

Oke.. ik ben dun.. maar ik krijg wel de indruk dat mijn schouders wat vooruit gaan... Al kan ik me erin vergissen...
one fitness week 46 2.jpg
je staat iig goed droog :D

Het blijft frustrerend dat er maar zo weinig van het gewicht dat je eet blijft hangen. Er moet toch een keer iemand ontdekken waarom dat is?

Keek je zo chaggo door het daarna genoemde (auto rijden + ochtend..)

Dat valt niet te ontkennen..
Het blijft frustrerend dat er maar zo weinig van het gewicht dat je eet blijft hangen. Er moet toch een keer iemand ontdekken waarom dat is?
Ik vermoed toch het (permanent) beschadigen van de darmwand door langdurig eten van gluten..Echter hoop ik voor @marina1975 toch wat anders, want voor het voorgenoemde is voor zover ik weet geen oplossing.

Geniet van de zondag!:D

Jij bedoelt coeliakie? Dat is volgens mij niet zo heel moeilijk om vast te stellen (met antilichamen test) en vaak wel terug te draaien bij een streng glutenvrij dieet. Ik neem toch aan dat die test wel gedaan is?

• #2.390
Te droog :sad: ik zou liever een kilootje of 10 meer massa hebben.. (wat vet erbij zou dan ook niet misstaan... )

Ja dat klopt... Het frustreert mij ook aanzienlijk.
Ik zou willen dat er wat ontdekt werd. Wat ik wel weet is dat er in mijn ontlasting iets is gevonden wat te maken heeft met een stofwisselingsprobleem. Over het algemeen hebben dragers hiervan er vaak zelf geen last van. Maar je weet maar nooit. Daarom ook het dunne darmonderzoek.

Keek je zo chaggo door het daarna genoemde (auto rijden + ochtend..)

Dat valt niet te ontkennen..
Ik vermoed toch het (permanent) beschadigen van de darmwand door langdurig eten van gluten..Echter hoop ik voor @marina1975 toch wat anders, want voor het voorgenoemde is voor zover ik weet geen oplossing.

Geniet van de zondag!:D
Valt mee.. het is eerder dat ik een foto maken met een telefoon niet zo makkelijk vind :D en dan trek ik zo een kop die je niet wil zien. :roflol:

Het vermoeden is inderdaad dat de darmvlokken definitief beschadigd zijn... En dat is wat er nu verder onderzocht wordt. Nadeel is wel... om de onderzoeken zo goed mogelijk te doen zal ik wel weer 3 weken tevoren gluten toe moeten gaan voegen aan mijn eten (dat vertelde de arts mij vrijdag... ). Ik doe dus nu een beetje brinta bij mijn ontbijt en ga zo nu en dan wat macaroni eten. Maar nadat ik er gisteren mee begonnen ben heb ik alweer de hele dag buikpijn. :sad:

Mijn zondag begon vroeg.. uitslapen lukt niet meer nu ik elke dag om 5:30 opsta.. dus 7:15 was ik al aan de mealprep voor deze week.

food.jpg

Mist alleen nog het vlees en de vis.. *kanweerevenvooruit*

Jij bedoelt coeliakie? Dat is volgens mij niet zo heel moeilijk om vast te stellen (met antilichamen test) en vaak wel terug te draaien bij een streng glutenvrij dieet. Ik neem toch aan dat die test wel gedaan is?
Is gedaan... maar verder is er geen vervolg aan gegeven behalve dat ik glutenvrij eet. Maar omdat ik bij een andere arts ben pakken we alles vanaf het begin grondig aan. Maar soms is het al zover dat het niet kan herstellen. Maar goed... eerst de onderzoeken maar verder afwachten.

• Like
Waarderingen: vntl
Te droog :sad: ik zou liever een kilootje of 10 meer massa hebben.. (wat vet erbij zou dan ook niet misstaan... )

Ik zou willen dat er wat ontdekt werd. Wat ik wel weet is dat er in mijn ontlasting iets is gevonden wat te maken heeft met een stofwisselingsprobleem. Over het algemeen hebben dragers hiervan er vaak zelf geen last van. Maar je weet maar nooit. Daarom ook het dunne darmonderzoek.

Valt mee.. het is eerder dat ik een foto maken met een telefoon niet zo makkelijk vind :D en dan trek ik zo een kop die je niet wil zien. :roflol:

Het vermoeden is inderdaad dat de darmvlokken definitief beschadigd zijn... En dat is wat er nu verder onderzocht wordt. Nadeel is wel... om de onderzoeken zo goed mogelijk te doen zal ik wel weer 3 weken tevoren gluten toe moeten gaan voegen aan mijn eten (dat vertelde de arts mij vrijdag... ). Ik doe dus nu een beetje brinta bij mijn ontbijt en ga zo nu en dan wat macaroni eten. Maar nadat ik er gisteren mee begonnen ben heb ik alweer de hele dag buikpijn. :sad:

Mijn zondag begon vroeg.. uitslapen lukt niet meer nu ik elke dag om 5:30 opsta.. dus 7:15 was ik al aan de mealprep voor deze week.

food.jpg

Is gedaan... maar verder is er geen vervolg aan gegeven behalve dat ik glutenvrij eet. Maar omdat ik bij een andere arts ben pakken we alles vanaf het begin grondig aan. Maar soms is het al zover dat het niet kan herstellen. Maar goed... eerst de onderzoeken maar verder afwachten.
krijg honger van je .. en zin in junk .. kfc .. subway allemaal bij jou in de buurt:(

• #2.392
krijg honger van je .. en zin in junk .. kfc .. subway allemaal bij jou in de buurt:(
:D die zijn beiden nog een 10-15 minuten rijden hoor! ;)
Maar ehm... IIFYM toch?? :o
Subway... ehm... doe mij maar een sub met kip zonder brood :roflol:

Das n hele berg voer..haha niks mis mee lekker
Neem je elke dag 2 bakjes mee

• #2.395

food.jpg

Ik dacht dat je wel spelt at. Spelt is NIET glutenvrij. Het is dus geen coeliakie maar iets anders wat de darm vlokken beschadigt?

Mooie verzameling bakjes.... kan je er weer een week tegen :)

• #2.397
Ik dacht dat je wel spelt at. Spelt is NIET glutenvrij. Het is dus geen coeliakie maar iets anders wat de darm vlokken beschadigt?

Mooie verzameling bakjes.... kan je er weer een week tegen :)
Spelt in zeer beperkte mate....ik meng het dan met boekweitvlokken. Mijn buik en darmen gaan daar al aardig van van slag af... Maar de andere dingen zijn best duur... dus soms pak ik wel spelt. Meestal pak ik boekweit of quinoa vlokken. Spelt zo 1 x per week en dus gemengd.

Klein weekje.. :D Ik heb tekort prepbakjes... dus binnenkort even bijhalen. :)

Aha dus toch progressie, meer bakjes is meer eten, is meer kg :D

• #2.399
Ik stel gewoon even een domme vraag: Je hebt vast wel eens twee weken of langer niet getraind, gaat het dan ook beter?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven