Te droog

ik zou liever een kilootje of 10 meer massa hebben.. (wat vet erbij zou dan ook niet misstaan... )
Ja dat klopt... Het frustreert mij ook aanzienlijk.
Ik zou willen dat er wat ontdekt werd. Wat ik wel weet is dat er in mijn ontlasting iets is gevonden wat te maken heeft met een stofwisselingsprobleem. Over het algemeen hebben dragers hiervan er vaak zelf geen last van. Maar je weet maar nooit. Daarom ook het dunne darmonderzoek.
Valt mee.. het is eerder dat ik een foto maken met een telefoon niet zo makkelijk vind

en dan trek ik zo een kop die je niet wil zien.
Het vermoeden is inderdaad dat de darmvlokken definitief beschadigd zijn... En dat is wat er nu verder onderzocht wordt. Nadeel is wel... om de onderzoeken zo goed mogelijk te doen zal ik wel weer 3 weken tevoren gluten toe moeten gaan voegen aan mijn eten (dat vertelde de arts mij vrijdag... ). Ik doe dus nu een beetje brinta bij mijn ontbijt en ga zo nu en dan wat macaroni eten. Maar nadat ik er gisteren mee begonnen ben heb ik alweer de hele dag buikpijn.
Mijn zondag begon vroeg.. uitslapen lukt niet meer nu ik elke dag om 5:30 opsta.. dus 7:15 was ik al aan de mealprep voor deze week.
Mist alleen nog het vlees en de vis.. *kanweerevenvooruit*
Is gedaan... maar verder is er geen vervolg aan gegeven behalve dat ik glutenvrij eet. Maar omdat ik bij een andere arts ben pakken we alles vanaf het begin grondig aan. Maar soms is het al zover dat het niet kan herstellen. Maar goed... eerst de onderzoeken maar verder afwachten.