XXL Nutrition

Marina's road to succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Waarschijnlijk het funktioneren van de lever en gal? Dit is wel erg complex en ingrijpend...Fudorie
Wat een idiote dietiste...zonder onderzoek gewoon gissen..wat een grove fout van die b*ch

Gelukkig heb jij dr meer verstand Marina :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.342
Waarschijnlijk het funktioneren van de lever en gal? Dit is wel erg complex en ingrijpend...Fudorie
Wat een idiote dietiste...zonder onderzoek gewoon gissen..wat een grove fout van die b*ch

Gelukkig heb jij dr meer verstand Marina :)
Yep... Vind het best wel eng allemaal.. :( Maar mijn ma heeft de ziekte van Shogrun en dit is erfelijk... ik heb de symptomen al helaas.. maar het is bekend dat Shogrun ook leverproblemen kan geven... dus volgende week even op inspelen.

Tja... ze kijken gewoon niet verder.. bij 99% van de gevallen die zo een diëtiste krijgt is het ook zo... maar om dan gelijk iedereen over één kam te scheren.. :mad: soms is het echt vermoeiend..

Hoe was de fitness expo? Wilde ook gaan, is bij mij zo wat om de hoek, maar is me weer helemaal ontschoten.

• #2.344
Hoe was de fitness expo? Wilde ook gaan, is bij mij zo wat om de hoek, maar is me weer helemaal ontschoten.
Het is niet heel groot. Er staan wat stands met eiwitten, kleding en sportapparatuur. Er worden shakes en energydrinks en eten etc aangeboden om te proeven.. en dan uiteraard willen ze je wat verkopen. :D

Maar overal zijn fitness floors waar je mee kan doen aan korte trainingen (Yoga, crosfitt, hitt trainingen etc). Ook zijn er challenges voor BP, squatten, crossfit etc.
En je kan bij verschillende stands ook apparaten proberen/testen (o.a. technogym, Matrix).
Maar je kan ook gewoon bij verschillende dingen kijken. Foto's maken met bodybuilders en lekker eten. :D (Muscle meat)

Morgen is ook de Walters open.

Door die laatste zin ga ik morgen misschien toch een kijkje nemen ;)

Had je spoiler ook niet opgemerkt. Mmm.... weer niets duidelijks :( Ga je het vervolg onderzoek wel aanvragen? Lijkt me wel verstandig.

Wat is een Walters?

• #2.348
Door die laatste zin ga ik morgen misschien toch een kijkje nemen ;)
Veel plezier dan in ieder geval!
Wij hebben vandaag wel een tijdje de snatch challenge staan kijken. Dat was best gaaf om te zien. :)

:D :rolleyes:

Had je spoiler ook niet opgemerkt. Mmm.... weer niets duidelijks :( Ga je het vervolg onderzoek wel aanvragen? Lijkt me wel verstandig.

Wat is een Walters?
Ja.. ik ga het wel laten doen. Is alleen even goed plannen...

Walters Open NK 2016 ;)

Ik heb ook nog getwijfeld om naar die expo te gaan! Had wel wat foto's voorbij zien komen van vrienden en vond het er leuk uitzien!

Pff, wat vervelend Marina dat er weer niet echt iets concreets uit de MDL onderzoeken is gekomen:sad: Had echt gehoopt dat ze iets zouden vinden, waarmee je wat zou kunnen.

Succes met het plannen van de prep en geniet van de vrije zondag...en maandag!:thumb:

• #2.350
Ik heb ook nog getwijfeld om naar die expo te gaan! Had wel wat foto's voorbij zien komen van vrienden en vond het er leuk uitzien!

Pff, wat vervelend Marina dat er weer niet echt iets concreets uit de MDL onderzoeken is gekomen:sad: Had echt gehoopt dat ze iets zouden vinden, waarmee je wat zou kunnen.

Succes met het plannen van de prep en geniet van de vrije zondag...en maandag!:thumb:
Het was ook best leuk. Al had ik beter zondag kunnen gaan... ivm de Walters Open. Maar ja de kaarten waren voor zaterdag...

Het is inderdaad niets concreets... Wel veel uitgesloten maar iig volgen er dus meer onderzoeken...

Mijn eerste prep is een feit... :D Ik maakte voorheen alles de avond ervoor tijdens koken klaar voor de dag erna. Maar ja.. zal nu 2 uur later thuis zijn en dan heb ik er in de avond geen zin meer in. Dus net een uurtje bezig geweest en het resultaat mag er wezen. Moet alleen nog even een kilo vlees bakken en de rest van de eieren koken en de tonijn erbij doen en dan is het eten voor 3 dagen klaar.

Ga ik het toch nog een keer vragen...
Hoe lang zou ik deze maaltijden in de koeling goed kunnen houden? Ik kreeg van @Skatermarvin al door dat hij 3 dagen in de koeling zet en dag 4 en 5 in de vriezer. Maar kan je ook 4 of 5 dagen in de koeling goed houden?

Vanmorgen beetje van alles at getraind. Zal deze week de laatste keer zonder tijdsdruk zijn in ieder geval. En ik weet niet hoe moe ik ben als ik nu elke dag 5:30 op moet en elke dag 2 uur moet rijden... Dus squat, SLDL,Incline BP, lying leg curl, walking lunges, pull down, cable row en toen vond ik het wel mooi... Ging lekker en had het gevoel nog wel een uurtje door te kunnen. Maar braaf gestopt om thuis te gaan mealpreppen.
Nu rest van ed dag op relax stand.. Morgen mijn eerste werkdag bij mijn nieuwe werk... ben benieuwd...

IMG_1922.JPG

Laatst bewerkt:
Dat ziet er goed uit Marina!

Ik zou max 2 dagen koelkast heb ik altijd geleerd, anders invriezen. Ik neem alles sowieso bevroren mee(geen koelkast in de buurt). Dan is het ongeveer ontdooit tegen de tijd dat het de magnetron in gaat op het werk.

• #2.352
Dat ziet er goed uit Marina!

Ik zou max 2 dagen koelkast heb ik altijd geleerd, anders invriezen. Ik neem alles sowieso bevroren mee(geen koelkast in de buurt). Dan is het ongeveer ontdooit tegen de tijd dat het de magnetron in gaat op het werk.
Dank je. :) is voor 3 daagjes.
Ik neem alles mee in een coolbag met vriesblokken. Dan blijft het nog redelijk koel. Ik heb geen idee wat voor faciliteiten er op mij nieuwe werk zijn.
Maar op mijn oude werk deed ik dat ook zo.. en at ik alles koud.. Geen koelkast en geen magnetron.. :o

Zorg dat de koelkast en vriezer vol blijven Marina
Geen risico en in de vriezer pleuren en dan een of twee dagen van tevoren er weer uit.
Muscle meat iets voor je ...ik hoor daar goede berichten over
Morgen is meer kennismaken dan werken :D met iedereen koffie drinken, hier is dit en dat vind je daar
Succes meis

• #2.354
Zorg dat de koelkast en vriezer vol blijven Marina
Geen risico en in de vriezer pleuren en dan een of twee dagen van tevoren er weer uit.
Muscle meat iets voor je ...ik hoor daar goede berichten over
Morgen is meer kennismaken dan werken :D met iedereen koffie drinken, hier is dit en dat vind je daar
Succes meis
Denk dat ik dan gewoon 2 dagen in de koelkast zet en de rest in de vriezer.. Moet dan wss wel een extra vriezer bijkomen...
Muscle meat is al onderdeel van de prep... 1 la vriezer zit al vol met vlees van hun :D (ben al jaren klant.. :o )
Dat zal zeker wel... maar ook pasjes regelen.. auto moet het terrein op.. kennis maken.. fabriek bekijken etc.. zal een vermoeiend dagje met veel impressies worden...
en daarna een uurtje met muziek op rijden voor de ontspanning terug naar huis. Zo moet ik die reis maar gaan zien. ;)

Denk dat ik dan gewoon 2 dagen in de koelkast zet en de rest in de vriezer.. Moet dan wss wel een extra vriezer bijkomen...
Muscle meat is al onderdeel van de prep... 1 la vriezer zit al vol met vlees van hun :D (ben al jaren klant.. :o )
Dat zal zeker wel... maar ook pasjes regelen.. auto moet het terrein op.. kennis maken.. fabriek bekijken etc.. zal een vermoeiend dagje met veel impressies worden...
en daarna een uurtje met muziek op rijden voor de ontspanning terug naar huis. Zo moet ik die reis maar gaan zien. ;)

Vergeet niet te eten? (in de auto) Ziet er lekker uit allemaal..

• #2.358
Mijn god, dat is pas dedication. Gainz will be made... :flexbiceps:
Laten we het hopen he!
Het is natuurlijk wel zo.. als ik om 17:00 of 18:00 terug rij dan is het nog een uur rijden.. en als ik in de file kom... dan wil ik wel wat te eten hebben. Ik heb een hekel aan honger hebben en niet kunnen eten... :o

Eerste prep? Mogen de echte gains dus beginnen!

Zou niet zonder preps kunnen leven :P

• #2.360
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven