- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yep... Vind het best wel eng allemaal..Waarschijnlijk het funktioneren van de lever en gal? Dit is wel erg complex en ingrijpend...Fudorie
Wat een idiote dietiste...zonder onderzoek gewoon gissen..wat een grove fout van die b*ch
Gelukkig heb jij dr meer verstand Marina![]()
Maar mijn ma heeft de ziekte van Shogrun en dit is erfelijk... ik heb de symptomen al helaas.. maar het is bekend dat Shogrun ook leverproblemen kan geven... dus volgende week even op inspelen.
soms is het echt vermoeiend..Het is niet heel groot. Er staan wat stands met eiwitten, kleding en sportapparatuur. Er worden shakes en energydrinks en eten etc aangeboden om te proeven.. en dan uiteraard willen ze je wat verkopen.Hoe was de fitness expo? Wilde ook gaan, is bij mij zo wat om de hoek, maar is me weer helemaal ontschoten.

(Muscle meat)ik kan wel raden waarvoorDoor die laatste zin ga ik morgen misschien toch een kijkje nemen![]()

Veel plezier dan in ieder geval!Door die laatste zin ga ik morgen misschien toch een kijkje nemen![]()

Ja.. ik ga het wel laten doen. Is alleen even goed plannen...Had je spoiler ook niet opgemerkt. Mmm.... weer niets duidelijksGa je het vervolg onderzoek wel aanvragen? Lijkt me wel verstandig.
Wat is een Walters?

Had echt gehoopt dat ze iets zouden vinden, waarmee je wat zou kunnen.Het was ook best leuk. Al had ik beter zondag kunnen gaan... ivm de Walters Open. Maar ja de kaarten waren voor zaterdag...Ik heb ook nog getwijfeld om naar die expo te gaan! Had wel wat foto's voorbij zien komen van vrienden en vond het er leuk uitzien!
Pff, wat vervelend Marina dat er weer niet echt iets concreets uit de MDL onderzoeken is gekomenHad echt gehoopt dat ze iets zouden vinden, waarmee je wat zou kunnen.
Succes met het plannen van de prep en geniet van de vrije zondag...en maandag!![]()
Ik maakte voorheen alles de avond ervoor tijdens koken klaar voor de dag erna. Maar ja.. zal nu 2 uur later thuis zijn en dan heb ik er in de avond geen zin meer in. Dus net een uurtje bezig geweest en het resultaat mag er wezen. Moet alleen nog even een kilo vlees bakken en de rest van de eieren koken en de tonijn erbij doen en dan is het eten voor 3 dagen klaar.Dank je.Dat ziet er goed uit Marina!
Ik zou max 2 dagen koelkast heb ik altijd geleerd, anders invriezen. Ik neem alles sowieso bevroren mee(geen koelkast in de buurt). Dan is het ongeveer ontdooit tegen de tijd dat het de magnetron in gaat op het werk.
is voor 3 daagjes. 
met iedereen koffie drinken, hier is dit en dat vind je daarDenk dat ik dan gewoon 2 dagen in de koelkast zet en de rest in de vriezer.. Moet dan wss wel een extra vriezer bijkomen...Zorg dat de koelkast en vriezer vol blijven Marina
Geen risico en in de vriezer pleuren en dan een of twee dagen van tevoren er weer uit.
Muscle meat iets voor je ...ik hoor daar goede berichten over
Morgen is meer kennismaken dan werkenmet iedereen koffie drinken, hier is dit en dat vind je daar
Succes meis
(ben al jaren klant..
)
Denk dat ik dan gewoon 2 dagen in de koelkast zet en de rest in de vriezer.. Moet dan wss wel een extra vriezer bijkomen...
Muscle meat is al onderdeel van de prep... 1 la vriezer zit al vol met vlees van hun(ben al jaren klant..
)
Dat zal zeker wel... maar ook pasjes regelen.. auto moet het terrein op.. kennis maken.. fabriek bekijken etc.. zal een vermoeiend dagje met veel impressies worden...
en daarna een uurtje met muziek op rijden voor de ontspanning terug naar huis. Zo moet ik die reis maar gaan zien.![]()
Voor in de auto heb ik de simpele extra's mee.. Beef jerky en een shakeVergeet niet te eten? (in de auto) Ziet er lekker uit allemaal..

Mijn god, dat is pas dedication. Gainz will be made...Voor in de auto heb ik de simpele extra's mee.. Beef jerky en een shake![]()

Laten we het hopen he!Mijn god, dat is pas dedication. Gainz will be made...![]()

Ik prepte altijd elke avond voor de volgende dag.Eerste prep? Mogen de echte gains dus beginnen!
Zou niet zonder preps kunnen leven![]()