AndroidHealthClinic

Marina's road to succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.362
Rijst is gekookt max 2 dagen houdbaar in de koelkast. 5 dagen is wel heul lang:p Voor mijzelf hou ik 3 dagen aan, maar ik zet mn koelkast meestal goed koud.

1 dag van de week eet ik wat anders (hamburger ofzo) als lunch. Rest van de week elke dag pasta, kip, pesto:)

Dit topic wordt steeds interessanter :)

Al dat lekkere eten......hmm bijna etenstijd drool:

Zo krijg je nog wat mee wat betreft goed eten en houdbaarheid daarvan :)

• #2.368
Ja, lijkt me wel. Met salades doe ik wel maar 2/3 dagen max. Maar rijst, groente etc. lukt makkelijk 5 dagen imo.
Als je er nog nooit ziek van geworden bent ga ik het gewoon proberen. :) Thanks!

Rijst is gekookt max 2 dagen houdbaar in de koelkast. 5 dagen is wel heul lang:p Voor mijzelf hou ik 3 dagen aan, maar ik zet mn koelkast meestal goed koud.

1 dag van de week eet ik wat anders (hamburger ofzo) als lunch. Rest van de week elke dag pasta, kip, pesto:)
Rijst heb ik wel eens langer laten staan. Ging prima. Maar hele maaltijden nog nooit geprobeerd. Dus ik ga het gewoon aan. Na 3 dagen even ruiken aan degene van dag 4. ruikt het goed dan gaan met die banaan. Ruikt het niet meer goed dan met een rotgang niet maken. :D
Pasta wordt hem niet.. glutenvrije zooi is niet te vreten... En hamburger.. tja.. lactose e glutenvrij is dan toch lastig... :(

Dit topic wordt steeds interessanter :)
Yep. :yes: Je kan overal wel wat van leren!

Al dat lekkere eten......hmm bijna etenstijd drool:
hahahah... hier om 16:30 alweer een maal op en zo om 19:00 de volgende. Maar deze is vers. Spruitjes met spekjes en chhampignons en krieltjes :o

Zo krijg je nog wat mee wat betreft goed eten en houdbaarheid daarvan :)
Yep. Veel dingen kan je langer bewaren dan je denkt. Maar altidj handig om dan even advies te vragen aan degenen die er al ervaring mee hebben. :)
dus als 5 dagen "wel zou kunnen" dan kan 4 dagen dus zeker ga ik dan vanuit. Bij mij zit alles wel netjes gescheiden in de bakken. Denk dat dat ook al scheelt.

Je hoeft niet direct ziek te worden maar je kan wel diaree krijgen.. liever het zekere voor het onzekere dan:p

• #2.370
Het kan ook liggen aan de vitamine c, ik had eens 4 gram voor het slapen gaan genomen, dat is gezond dacht ik. En ik werd uren later wakker met rommelende darmen dus nam ik 2 capsules loperamide. Ik dacht toen van de zaak af te zijn met de gedachte van "het loopt wel los" en het is inderdaad los gelopen. Ja, ik werd erin wakker en ik kon gelijk mijn bed opnieuw wassen, en ik had het een dag ervoor nog verschoond. That further added to my agony.

• #2.373
Thanks voor de tip! @SP1988 en @trenchmouth2 :)

Beetje hectische drukke dagen. Eerste 2 dagen werken zit erop. Veel nieuwe gezichten en nieuwe dingen. Moet alleen wel erg wennen aan het rijden.
Op zich de heenweg is een uurtje (met wat file) en ik was beide keren rond 7:20 in de gym. Zo een 40-50 minuten trainen (vandaag 35 minuten) en dat ging best lekker. Het is even wennen allemaal. Vandaag alleen squats, SLDL, Legpress, Leg extension, kuiten op legpress gedaan. Er is helaas geen leg curl aanwezig. Maar het ging best redelijk. Ik doe nu 3x8 en dat voegt wel redelijk. Vanmorgen Squats atg deed ik 10x25 en nu 8x 25 27,5 30 kg en ging lekker. 3x8x32,5 kg SLDL
De apparaten zijn nog wat zoeken met gewichten omdat ze anders zijn en in lb...
Het werken is leuk.... maar inwerken.. wat is dat?? ik moet echt veel leren en zelf mijn weg een beetje zoeken. Alleen het terugrijden op beide dagen veel pech met ongelukken op ed weg en beide keren heb ik er 1,5 uur over gedaan. Maar ja.. mealprep is klaar en dat bevalt me wel.
Wat mijn man en ik wel hebben afgesproken is dat als er weer ongelukken en wegafsluitingen zijn zoals vandaag dat hij naar mij toe rijdt en we eerst gewoon ergens een hapje gaan eten en dan naar huis rijden. :D

In ieder geval heb ik wel wat moeite met rijden en 5:30 opstaan en 19:30 thuiskomen afgelopen 2 dagen. Maar goed. verkeer was extreem.. dus we zullen zien.
Morgen op naar dag 3. Misschien ga ik gewoon lange dagen maken en vrijdag een halve dag. Er is in ieder geval veel mogelijk. Zelfs tussendoor trainen als ik het even afstem. Dus het zal vast wel gaan wennen hoop ik.

Als je maar rustig blijft in je hoofd...zeker 's morgens niet haasten
Anders is je hele dag naar de kl...en
Leuk idee van je man quality Time...eeeten!! haha

verkeer de laatste weken is echt gekkenhuis, ik mag niet hopen dat dit je iedere keer gaat gebeuren (denk het niet)
samen eten onderweg is dan wel gezellig
:)

Pff, hoop voor je dat het niet iedere keer raak is met het verkeer! Want daar wordt natuurlijk niemand gelukkig van.

Met zulke lange dagen is het bijna of je leeft om te werken ipv andersom..:(

klinkt als bekende werkdagen en verkeersdrukte, je went er aan hoor!!
Voor leuk werk heb je veel over.

Hoe was je eerste week? Viel het wel mee allemaal?
Ga je maandag terug? Haha

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven