Fitness Seller

Marina's road to succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.401
Ik stel gewoon even een domme vraag: Je hebt vast wel eens twee weken of langer niet getraind, gaat het dan ook beter?
Domme vragen bestaan niet! Maar om erop terug te komen... Maakt niets uit. Heb ik al vaker geprobeerd. Gewoon dooreten en niet sporten. Als t zo simpel was... :o
Maar onderzoeken lopen al in het ziekenhuis...

Domme vragen bestaan niet! Maar om erop terug te komen... Maakt niets uit. Heb ik al vaker geprobeerd. Gewoon dooreten en niet sporten. Als t zo simpel was... :o
Maar onderzoeken lopen al in het ziekenhuis...

Ik denk dat de artsen er wel achter gaan komen, die vraag krijg je wel beantwoord en er komt vast wel een oplossing. Ik lees gewoon rustig mee en wens het beste voor je.

• #2.403
Ik denk dat de artsen er wel achter gaan komen, die vraag krijg je wel beantwoord en er komt vast wel een oplossing. Ik lees gewoon rustig mee en wens het beste voor je.
Ik hoop het... ben al een keer bij een arts geweest.. en die zei simpelweg (na een opname van 10 weken met sonde en 4000 kcal per dag) nou... u komt niet aan dus zal u vast niet eten... terwijl ik op zaal op een bed lag.. :rolleyes: Dus nu bij een andere arts en hopelijk kom ik nu wel verder.
dank je. enne.. welkom hoor. :)

• Like
Waarderingen: 4me
4000 kcal p/d, daar zou ik een opgestopte worst van worden. Ik begrijp niet hoe je daar niet van aan komt. Mijn tante die bleef mager terwijl ze elke dag hele repen chocola consumeerde, en ze kwam niet aan.

• #2.405
4000 kcal p/d, daar zou ik een opgestopte worst van worden. Ik begrijp niet hoe je daar niet van aan komt. Mijn tante die bleef mager terwijl ze elke dag hele repen chocola consumeerde, en ze kwam niet aan.
Tja... als ik wist wat er mis zou zijn... :sad:

Je vermoed zelf toch dat de oorzaak bij je darmen ligt? Als daar niks wordt opgenomen kun je blijven eten wat je wil natuurlijk, maar dan ga je absoluut niet aankomen.

Je zei dat je last hebt van diarree, heb je ook andere verschijnselen? (Opgeblazen gevoel, winderigheid, buikpijn etc). Misschien een idee om naar het FODMAP dieet te kijken? Bepaalde groepen eet je niet weet ik, maar kan geen kwaad om daar eens naar te kijken omdat ze niets aan je darmen konden zien kan ik me herinneren. Ik heb er iig veel baat bij gehad.

• #2.407
Je vermoed zelf toch dat de oorzaak bij je darmen ligt? Als daar niks wordt opgenomen kun je blijven eten wat je wil natuurlijk, maar dan ga je absoluut niet aankomen.

Je zei dat je last hebt van diarree, heb je ook andere verschijnselen? (Opgeblazen gevoel, winderigheid, buikpijn etc). Misschien een idee om naar het FODMAP dieet te kijken? Bepaalde groepen eet je niet weet ik, maar kan geen kwaad om daar eens naar te kijken omdat ze niets aan je darmen konden zien kan ik me herinneren. Ik heb er iig veel baat bij gehad.
Dat is tot nu toe ook het geval.. :( Meer eten = meer naar de wc... gek genoeg iets minder eten viel ik niet af.. maar wel weer minder naar de wc. Soms denk ik wel dat ik alleen verbruik wat ik eet en de rest erdoorheen loopt..

Diarree en winderigheid maar vooral erg koud en bij vlagen in ene extreem moe en dan weer opknappen direct nadat ik wat eet. Daarom dat ik soms denk dat ik meteen verbruik wat ik eet ofzo... Maar ik zal ook eens naar Fodmap kijken. Al ben ik ook wel benieuwd wanneer ik voor vervolgonderzoeken wordt opgeroepen en wat daaruit komt.

drukke dagen op mijn werk maar wel leuk. Werken kan ik het nog niet noemen... Het is vooral dingen regelen (kan nog nergens in) en veel kijken en vragen.. als collega;s tijd hebben.. Door files laat thuis maar vandaag in ene zat het mee.. mag ook wel eens. :D
Vanmorgen om 7:00 even getraind en meteen een abbo genomen na deze proefweek. bevalt me goed en elke dag 7:00 open is perfect!
Morgen nog een dagje en dan weekend... Het opstaan om 5:15-5:30 valt nog te doen. Ik ben in ieder geval niet moeier dan bij mijn oude werk en ik slaap al iets beter ook. Mensen om me heen zeggen ook dat ik er minder gespannen uitzie.. alleen mijn gewicht wil nog steeds niet helaas...
Ik train meer op gevoel. Wat ik aankan op dat moment. Voor nu hou ik dat even zo. Ik moet toch wel wennen aan dit nieuwe ritme.
Maar de foodpreps bevallen me prima... en wss zullen een aantal collega's bij muscle meat gaan bestellen. Er staat daar gewoon een groet vriezer in de fabrieken en ze koken (nou ja.. opwarmen etc) daar ook gewoon in de avond en nachtdienst. :D dus er was veel interesse naar mijn bakjes :D
Dus @Scoobz0r wie weet komt er nog wel een bestelling daarvandaan! :D

Fijn dat het lekker draait in dat koppie van je...goed zo

Eten op het werk is ook goed geregeld

Wellicht wat korting vragen bij MM voor het aanbrengen van klanten lol

• #2.409
Fijn dat het lekker draait in dat koppie van je...goed zo

Eten op het werk is ook goed geregeld

Wellicht wat korting vragen bij MM voor het aanbrengen van klanten lol
Yep.. maar nu heb ik het nog niet druk.. maar ook dan.. als ik weg ben ben ik weg.
Ik krijg wel een telefoon van de zaak.. Nokia zo simpel als mogelijk... alleen bellen/sms... :roflol: dus ook geen mail en apps thuis. :p

Yep... ik neem mijn eten mee.. want op kantoor hebben ze dat niet. Maar als ik wel een tijdje in de ploeg mee ga lopen (onderdeel van opleiding) dan weet ik het goed gemaakt. :D

ach ja.. misschien een extra kilootje kip als ze gaan bestellen. :rolleyes: altijd handig! :D

• Like
Waarderingen: vntl
Fijn dat je lekker vroeg kan trainen (al zou het voor mij niks zijn....) en dan lekker opgewarmd aan het werk :)
Dat FODMAP verhaal is mogelijk wel iets om wat meer van te weten (en te proberen): http://www.fodmapdieet.nl/

Al met al goede berichten Marina!!

Bijna weekend ;)

• #2.412
Fijn dat je lekker vroeg kan trainen (al zou het voor mij niks zijn....) en dan lekker opgewarmd aan het werk :)
Dat FODMAP verhaal is mogelijk wel iets om wat meer van te weten (en te proberen): Het FODMAP-beperkte dieet
Ik moet zeggen dat week 2 wat meer moeite gaf hoor. Maar het zal wennen zijn.
Fodmap lees ik me nu wat op in.

Al met al goede berichten Marina!!

Bijna weekend ;)
Yep! en nu weekend!
en net als jij.. uitslapen?? 5:30 gewoon wakker maar eer even geslapen en rond 7:15 op.. zo maar eens in mijn oude gym gaan kijken. :D
Moet alleen wel eerst fors krabben.. :o zo geen zin in... hahahaha

Update in spoiler
week ging lekker en denk dat dit me wel gaat bevallen. Ik ga even wat aankijken en dan inplannen om 3 lange dagen en 2 korte dagen te gaan doen op werk om files te vermijden. Moet alleen nog even bepalen wat op welke dagen .
Verder oproep voor opname voor verder onderzoek (leverpunctie moet ik een dag voor opgenomen worden en nachtje blijven. Wordt 28 december... Ben vrij tussen Kerst en O&N dus komt goed uit. En dan maar afwachten wat eruit komt.

• #2.413
Ook al is het stil... ik train rustig door. Merk wel dat ik om 7:00 na maar 1 maaltijd wat minder aankan dan wanneer ik in de middag train.
Maar al met al mag ik gezien mijn gewicht niet klagen. Squatten gaat redelijk en volgens mij wel goed op diepte. Dit was afgelopen maandag om 7:00....
upload_2016-12-3_19-38-26.png

is dit n "pauze" SQ wachtend op de knip van foto?

ik had dinsdagmorgen 1 maaltijd voor de workout
en gisteren middag dus 2, maar dat voelt inderdaad wel beter meer Kcal in je lijf..

en gisteren middag dus 2, maar dat voelt inderdaad wel beter meer Kcal in je lijf..
merk het in me weekend trainingen ook zelfs met me refeed dat ik nog niet presteer met 1 meal.

Diepte is meer dan prima. Lukt het je om de ellebogen iets meer onder de bar te houden dan dit, je duwt de bar nu mogelijk tegen je nek waardoor je voorover kiept, of lijkt dat maar zo?

Misschien ben jij na de nacht wel echt leeg kwa calorien waardoor de vroege training een beetje zwaar valt.

• #2.418

Is een foto van een filmpje gemaakt. ;)

Ik merkte het echt. Als ik voor mijn werk train kan ik toch minder pakken. Was laatst een keer vroeg en ging bij mijn sportschool thuis trainen na 4 meals en in ene kon ik op alles gewicht erbij pakken. Dus ik merk het wel degelijk.

merk het in me weekend trainingen ook zelfs met me refeed dat ik nog niet presteer met 1 meal.
Hier dus ook... ook al is mijn ontbijtje 1000 kcal... en daarna een uurtje rijden.. ik ben gewoon al leeg voor ik begin..
Waar blijven die kcallen :o
+1
vooral 's morgens ben je na 1,5 u alweer leeg..
sommigen gaan nuchter trainen....???
Na een uur al... Merk ik dus. Maar ja.. het is nu eenmaal kiezen of delen. Ik wil trainen en voor werk is de beste optie..

Diepte is meer dan prima. Lukt het je om de ellebogen iets meer onder de bar te houden dan dit, je duwt de bar nu mogelijk tegen je nek voordoor je voorover kiept, of lijkt dat maar zo?
Ik denk dat dat zo lijkt. Ik kiep niet.. maar ik zou mijn armen inderdaad meer onder de bar moeten houden.
Maandag om 7:00 maar weer proberen.

Goed bezig dus! Het is natuurlijk allemaal even wennen gezien je nieuw ritme van werken en trainen, maar dat went ook wel weer op den duur. Je bent wel erg vroeg wakker telkens want heb je nu al een paar keer even na 5 uur op het forum zien voorbij komen. Jammer dat je niet een beetje meer slaap te pakken kunt krijgen, maar wie weet komt dat wel op den duur. Lekker doorgaan en succes.

• #2.420
Tja.. ik zou willen dat ik wat langer kon slapen. Mijn wekker staat op 5:30.. maar ik wordt gewoon standaard rond 5:00 wakker wat erg irritant is.
Ik ga op tijd naar bed maar slaap meestal niet voor 00:00 en vaak om 1:00 nog even eruit.. vaak door trek gevoel en dorst.. Ik kan niet wachten tot ik wat langer slaap. Want dit breekt me eind van de week wel een beetje op. Maar goed... wie weet wat de toekomst nog zal brengen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven