Fitness Seller

Marina's road to succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Effe bijgelezen en zo te zien zit je terug in het sukkelstraatje met je gezondheid. Ik zou me niet te veel zorgen maken over wat kiloverlies als die onderzoeken eindelijk meer klaarheid in je gezondheid gaan brengen. Succes en veel beterschap gewenst.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.462
Ik ben er weer. Nieuwe modem. :D

valt ook niet mee...
zonder gluten, lactose en pinda's....

(heb zelf bijna een jaar lang hypo-allergeen moeten eten, dus zonder koemelk-eiwit, ei-eiwit, soja-eiwit, zaden, noten, pitten, kolen, koolzuur, en tarwe)

succes in ieder geval in het ziekenhuis en bespreekbaar maken daar! (als dat lukt)
Het is soms lastig. Maar over het algemeen heb ik er geen problemen mee.
Bespreekbaar maken zal ik op de dag zelf moeten doen... ik zal het wel zien.

Hè. Sorry dat was ik even vergeten. Noten zijn een mooie uitkomst!!
Lang leven de noten. :D

Hier een tijdje niet gekeken, maar neemt niet weg dat ik je succes wil wensen bij de komende onderzoeken. Hopelijk vinden ze iets. Heb je het naar je zin op je nieuwe werk?
Dank je. :)
Je het bevalt me goed. Reistijd is wel wennen maar ik kan het redelijk goed indelen zodat ik merendeel buiten de file rij. Over het algemeen slaap ik wel erg kort maar redelijk vast. ben wel vaak om 4:00 al wakker en 5:00 op. Dus 6:00 rijden en vaak om 6:45 al bij de gym of op werk. Terug doe ik er 50-60 minuten over buiten ed spits en met tegenslag een enkel ekeer 1,5 uur. Maar dan heb ik wel al getraind, mealprep staat klaar.. en de avonden word ik niet gebeld. :)
Klote is dat nuchter blijven. Heb zelf de laatste x een zooi eten meegenomen voor de operatie. Vloeibare dingen gaan er altijd wel makkelijk in en doen ze ook niet zo moeilijk over meestal.

In goudse kaas zit geen lactose dus dat moet geen probleem zijn!
Ik kijk wel hoe en wat. Havermout en wat samples en beef jerky is sowieso geen probleem om mee te nemen. ;)

Pfoe heel veel succes met de onderzoeken en het gepuzzel met het eten. Wat een gedoe zeg en wat een belabberd iets van die ziekenhuizen. Echt heel slecht. Ook al blijf je maar één dag, de juiste voeding aanbieden is toch niet zo moeilijk dan?
Het is simpel.. voor 1 dag gaan ze er geen rekening mee houden.. blijf je langer dan wel.. dus ik neem gewoon een zooi mee. Grote tas mee. :D
Dank je. Al duurt het nog wel een tijdje voor het zover is.
Effe bijgelezen en zo te zien zit je terug in het sukkelstraatje met je gezondheid. Ik zou me niet te veel zorgen maken over wat kiloverlies als die onderzoeken eindelijk meer klaarheid in je gezondheid gaan brengen. Succes en veel beterschap gewenst.
Nou.. het speelt al jaren he.. er is niet veel verandert behalve dat mijn leverwaardes nu wel heel erg verhoogd zijn.
Ziek voel ik me niet... wel erg koud (te dun en geen reserves) ... maar het kan ook zijn dat je zo gewend bent aan alles dat me gewoon niets opvalt.
Vooralsnog denk ik niet dat er wat uit zal komen.. al hoop ik echt van wel want ik wil gewoon verder...
dank je.

• #2.463
Oh ja.. werken gaat goed. Het is leuk en leerzaam... Moet heel veel leren maar de eerste maand zit er al bijna op!
Reizen valt te doen ben alleen elke keer om 4:00 al wakker en slapen gaat niet veel beter.
Ik train wat ik kan. Soms voor het werk... 7:00 soms erna als ik vroeg naar huis kan rond 16:30.

Squat is weer langzaam wat vooruit gegaan. 3x40 kg en 2x40 kg atg das bijna BW squat dus..
OHP vandaag voor het eerst op 6x20 kg
Flat BP weer eens opgepakt na jaren en nu net 2 a 3 x gedaan met een zeer laag gewicht 32,5 kg... Maar tov van mijn eigen gewicht is dat nog wel aardig.
Rug training blijft mijn favoriet. Pull ups 5x5 gaat prima (hammergrip) en vandaag DB row weer eens met 14 kg kunnen doen.
al met al mag ik niet klagen gezien mijn gezondheid, gewicht en slechte slapen.

kortom.. duimen dat er nu wat uit de onderzoeken komt...

Keep is posted!

Fijn dat de nieuwe baan bevalt :thumbs:

• #2.465
Even een korte update.
Werk bevalt me goed! Heb het naar mijn zin en het reizen lijkt steeds wat beter te gaan. Ik merk dat dat uurtje muziekje in de auto wel mijn hoofd wat leger maakt.
Avonden ben ik vrij en nu ook de kerst. Dinsdag, woensdag en donderdag dus de geplande onderzoeken met opname... maar nu eerst lekker kerst vieren. :)

Ondertussen train ik wel door. Ene keer voor mijn werk om 7:00.... andere keer vroeg weg van werk en om 16:30 bij mijn oude gym. Net hoe het uitkomt met werk.
Ik merk wel dat ik in de ochtend om 7:00 minder sterk ben dan smiddags. Op zich niet zo gek... ochtend training heb ik alleen om 5:30 ontbijt op :p

Ik ga langzaam weer wat vooruit op mijn gewichten maar qua lichaamsgewicht nog niet. Maar hopelijk komt er wat uit de onderzoeken. 26 januari krijg ik de uitslagen.

Paar stats tot nu toe. ben dus weer wat opbouwende met gewichten. @BW 41,5 kg shame.... :(

Squat 4x40 kg wel laatste rep met moeite
SLDL 8x47,5 kg en gisteren 4x50 kg
walking lunges 3x16x10 kg DB's (en nu spierpijn as hell in mijn want dit was alledrie gisteren... :o )

Flat BP (doe ik weer sinds een paar weken) 3x35 kg en van de week 6x35 met zeer lichte spot
DB fly's 3x8x9 kg
pull ups 4x5 BW
DB row 8x15 kg (vandaag voor het eerst 15 kg kunnen pakken)
OHP 3x8x17,5 kg 6x20 kg

Nu kan ik door die onderzoeken een week niet trainen... balen voor mijn nek en rug.. maar als er dan maar wat uit die onderzoeken komt. Dan hopelijk volgende week zaterdag weer even trainen.

Ha meid!
Ben er weer! :kiss:
Benieuwd naar wat 2017 je gaat brengen ^^.

Mooi dat de training weer wat beter gaat
Je workout is dat steeds een FB of een split?

Lekker veel eten met de Kerst...dit is je kans..:)

Viik vind je bench en sldl's in verhouding al erg sterk! Lekker doorgaan met gewichten verhogen als dat blijft lukken.

En niet te vergeten goed, lekker en veel eten voor je onderzoeken!

Geniet van de kerst, en succes volgende week :)

Ik hoop dat je gaat merken dat als je Stress-level daalt (werk, overwerk, etc...) dit ook rust zal gaan brengen in je lijf en dat je mogelijke constante Fight-Flight-reactie van je lijf af gaat nemen.
Een lichaam wat onder een constante 'hoge spanning' staat neemt van je eten niets tot weinig op en zet allerlei processen in je lijf aan tot veel E-verbruik.
Niets voor niets een gezegde dat je je van spanning opvreet.
In mijn werk zie ik het ook wel terug. Mensen met een hoog ondergewicht die niet aan kunnen komen, omdat er op de achtergrond allerlei spannigsvelden aanwezig zijn.

Geniet van je Kerstdagen

Wow Marina! Ben je nu weer iets afgevallen? Wat vervelend zeg!

Hopelijk gaat 2017 je betere dingen brengen en komt er eindelijk wat meer duidelijkheid over wat er aan de hand is!

Fijne kerstdagen en alvast succes met alle onderzoeken..:aai:

• #2.472
Ha meid!
Ben er weer! :kiss:
Benieuwd naar wat 2017 je gaat brengen ^^.
Ik ook... voor nu dus eerst een paar opnames en onderzoeken... Nu maar hopen dat er wat uitkomt zodat 2017 echt eens een mooi bouwjaar wordt op veel fronten!
Dank je en Welkom terug! :D

Mooi dat de training weer wat beter gaat
Je workout is dat steeds een FB of een split?

Lekker veel eten met de Kerst...dit is je kans..:)
Het is nog steeds een soort van split inderdaad. Alleen soms maak ik er wel eens een zootje van. :D
In de nieuwe gym zijn geen leg curls aanwezig en dus train ik mijn hammies veelal in mijn oude gym. Soms pak ik ook gewoon het setje Squat, SLDL, Pull ups, BP en OHP bij elkaar... Dus het kan soms wat wisselen. Armen train ik nooit los. Heel soms pak ik ergens even een french press bij of een triceps pushdown en soms een 21er op biceps. Maar ik hou mijn vooruitgang wel bij.

Ik zal wel moeten.. want 27 en 28 moet ik nuchter zijn en 28 op 29 dagje opname en ziekenhuis voer is niet bepaald veel.. dus ik neem wel een zooi proviand mee. :D
Ik ga morgen en overmorgen lekker genieten. Maandag wel kijken of ik misschien nog een uurtje kan trainen alvorens op een AYCE life cooking lunch aan te vallen. :roflol: en wss de 29ste word ik mee uit eten genomen. Dus moet goedkomen!

Viik vind je bench en sldl's in verhouding al erg sterk! Lekker doorgaan met gewichten verhogen als dat blijft lukken.

En niet te vergeten goed, lekker en veel eten voor je onderzoeken!
Dank je. Toen ik nog een 6 kilo zwaarder was kon ik echt wel veel meer... bench was toen 50 kg en squat zelfs 55 kg... ach ja.. misschien als mijn gewicht er ooit weer bijkomt he!
Dat eten komt wel goed. Ik begin vanavond al. :D

Geniet van de kerst, en succes volgende week :)
Dank je René. :) jij ook een hele fijne kerst!

Ik hoop dat je gaat merken dat als je Stress-level daalt (werk, overwerk, etc...) dit ook rust zal gaan brengen in je lijf en dat je mogelijke constante Fight-Flight-reactie van je lijf af gaat nemen.
Een lichaam wat onder een constante 'hoge spanning' staat neemt van je eten niets tot weinig op en zet allerlei processen in je lijf aan tot veel E-verbruik.
Niets voor niets een gezegde dat je je van spanning opvreet.
In mijn werk zie ik het ook wel terug. Mensen met een hoog ondergewicht die niet aan kunnen komen, omdat er op de achtergrond allerlei spannigsvelden aanwezig zijn.

Geniet van je Kerstdagen
Mijn stress niveau daalt al aanzienlijk.. En ik merk dat dat uurtje rijden me een soort van kop leegmaken geeft. Denk ook dat ook al kom ik nog niet aan het wel beter gaat. Met trainen gaat het inmiddels ook wat beter en ik merk dat mijn slaapkwaliteit vooruitgaat... hoeveelheid nog niet zo. Maar elke stap is er één!
Ik hoop ook echt dat ik er straks nog meer profijt van zal hebben en mijn gewicht mee gaat werken.

dank je. Jij ook fijne kerstdagen!

Wow Marina! Ben je nu weer iets afgevallen? Wat vervelend zeg!

Hopelijk gaat 2017 je betere dingen brengen en komt er eindelijk wat meer duidelijkheid over wat er aan de hand is!

Fijne kerstdagen en alvast succes met alle onderzoeken..:aai:
Ja. :sad: helaas wel.. ik hang hier al een paar maandjes op. Niet voor niets dat ik op FB wel eens wat wil winnen. :p Potje eiwit erbij kan nooit kwaad om mijn gainers zelf mee te maken he! ;)
Ik hoop ook echt dat er nu wat meer duidelijk wordt... want 2 dagen nuchter blijven... pfffff.... een crime. .:(

Jij ook fijne dagen! en dank je! :kiss:

Mooie split alles komt aan bod. Dus je staat in de Gym en vraagt je af....hmm had ik deze oefening al gedaan in de andere gym? :D Dan maar 2 logjes bijhouden voor elke Gym 1 :p Och dat ziekenhuis voer...man..man
Dat je al wat beter slaapt is alweer n goed signaal voor je body.
Eerst maar dubbel genieten van de Kerst :kerst: We denken allemaal aan je 27 en 28e misschien heb je daar wat steun aan Veel sterkte meis....:thumbup: :thumbs:

Fijne kerstdagen

• #2.474
Mooie split alles komt aan bod. Dus je staat in de Gym en vraagt je af....hmm had ik deze oefening al gedaan in de andere gym? :D Dan maar 2 logjes bijhouden voor elke Gym 1 :p Och dat ziekenhuis voer...man..man
Dat je al wat beter slaapt is alweer n goed signaal voor je body.
Eerst maar dubbel genieten van de Kerst :kerst: We denken allemaal aan je 27 en 28e misschien heb je daar wat steun aan Veel sterkte meis....:thumbup: :thumbs:

Fijne kerstdagen
Nou dat niet helemaal. Ik weet gewoon alleen dat ik hamstrings en kuiten alleen bij mijn oude gym echt goed aan kan pakken. :D Maar mijn geheugen is niet zo slecht dat ik dat niet meer onthoud ;)

Dubbel genieten is wel gelukt.. buik staat span na een uitgebreid kerstontbijt... AYCE lunch buffet en net gefonduet.. vanavond (als t nog past... ) / vannacht (als t niet meer lukt voor het slapen gaan... ) nog maar even mijn ontbijt vast wegwerken.... dan tot en met morgenmiddag nuchter blijven. :eek: zie er wel tegenop... vooral het niet kunnen eten en de dag erna een dag op ziekenhuisvoer.. ik zie minder erg tegen de onderzoeken op. Maar goed.. ik wacht het wel af.. ik mag morgen om 7:00 nog 2 beschuitjes met jam.. Nou hoi.. lang leve de gluten en ik hou niet van zoet.. maar he.. beter iets dan niets he. :o

Dank je! Ik zal ook aan jullie denken in de gym... heb nu al zin om te gaan trainen en mag gewoon een week niet.. :mad:
Nu even uitbuiken ...

Heey Marina niet net als bij mij pas voor paniek gaan zorgen. Ik mocht pas 72 uur lang niet eten. Heb geloof ik net de 24 uur gehaald....Maar succes!

• #2.476
Heey Marina niet net als bij mij pas voor paniek gaan zorgen. Ik mocht pas 72 uur lang niet eten. Heb geloof ik net de 24 uur gehaald....Maar succes!
Denk dat ze al in paniek raken als ze mijn bloeddruk gaan meten... Zal ze van tevoren maar vast waarschuwen dat hij veel te laag is.. 70/42 is voor mij normaal.. vorige keer dat ik voor dagopname moest (verstandskiezen operatief weghalen) mocht ik niet naar huis omdat mijn bloeddruk te laag was... terwijl ik ze #%#%#% had gezegd dat hij te laag was.. :mad: dus nu maar even extra benadrukken.. en met niet eten.. ik zal hooguit onderuit gaan.. :o Das overigens wel genant.... :(

• Like
Waarderingen: vntl
het is wel te hopen dat er deze week iets duidelijk gaat worden
succes en hou je haaks

Geen rare dingen doen in het ziekenhuis... gewoon de dagen uitzitten :)
:thumbs:

Sterkte met je onderzoeken marina hopelijk wordt je er wat wijzer van!

• #2.480
het is wel te hopen dat er deze week iets duidelijk gaat worden
succes en hou je haaks
zal niet deze week worden.. uitslagen pas 26 januari... :(
dank je. Ik doe mijn best! :)

Geen rare dingen doen in het ziekenhuis... gewoon de dagen uitzitten :)
:thumbs:
Ik doe niet gauw raar.. ben al gek genoeg van mezelf. :roflol:
nee zonder dollen.. ik zal het afwachten en wat eetvoer meenemen. :D
Sterkte met je onderzoeken marina hopelijk wordt je er wat wijzer van!
Dank je. Ik hoop het ook!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven