Fitness Seller

Marina's road to succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Heel veel sterkte met al dat gehannes in het ziekenhuis. En idd, lekker veel snaaien van je eigen eetvoer daar. Zet 'm op:)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.482
Dank je @kardemompeul.

Vannacht nog even een beker sojamelk en om 4:00 een bak havermout. net braaf 2 beschuitjes met jam op en nu weer naar bed... om 11:30 moet ik gaan rijden en om 13:30 behandeling... dus vanaf nu op een houtje bijten...

Heel veel succes!!!

Succes Marina!

Succes vandaag. We duimen voor je!

Heel veel succes Marina! Keep us posted!

Keep your head up!! :kiss:

• #2.489

Succes vandaag. We duimen voor je!

Heel veel succes Marina! Keep us posted!

Thanks allemaal. :)
update in spoiler..
Nuchter blijven is echt een hell.. 2 beschuitjes met gevolg buikpijn / kramp en dan wachten... infuus erin en even een slokje vies spul en keel verdoven en hoppa roesje erin en ik was zo goed als helemaal weg... De tweede endoscoop erindoen heb ik niet gemerkt (moest 2 x, 1 x voor bioptes en 1x voor camera) alleen nu giga keelpijn.. ze zullen wat beschadigd hebben dus dat is niet fijn..
In ieder geval een eerste indicatie gekregen van de behandelend arts
* slokdarm zag er goed uit
* maag een aantal wondjes die wel geheeld waren. Wss toch maagzweertjes...
* darmen zagen glad (dat zou niet moeten horen) maar dat wil nog iets zeggen. De bioptes moeten uitsluitsel gaan bieden.
* alvleesklier zag er goed uit
* nieren hadden een aantal cystes. Maar dat zou niet iets zijn om wakker te liggen. Komt vaak voor.
Volledige uitslagen van de bioptes en alles bij elkaar volgt 26 januari.

Ik was wel vreselijk duizelig nog maar had tevoren al gezegd dat mijn bloeddruk van zichzelf extreem laag is (70/40) en dat bleef hij ook.. gelukkig lieten ze me dit keer wel gaan. :D Om 16:00 kon ik in de auto eindelijk eten. bak kwark met mijn laatste sample eiwit. Man wat smaakte dat lekker :o en verkoelde ook de keel goed.
Helaas nog maar 2 samples over die morgen meegaan. *houdt zich aanbevolen voor wie er van zijn samples afwil :roflol: * welnee.. ik hoop echt dat dit morgen de laatste keer wordt....

Nu morgen dus 6:00 op, mag weer 2 fantastische buikpijn opwekkende beschuitjes hebben.... en dan 6:45 rijden. Melden 8:00 voor opname van 2 dagen... en 10:40 leverpunctie en dan liggen wachten tot ik de dag erna naar huis mag... :sad: waarom dat slapen... grrr.. zo geen zin in. Maar voor het beste. Ook hiervan krijg ik de 26 ste januari de uitslag. Dus op naar vakantiedag / ziekenhuis dag 2.. nuchter.... :rolleyes:

oh ja.. die trien prikte ook nog door mijn ader met infuus aanleggen groot ei in mijn arm en hele bovenarm blauw... .:mad: Wordt morgen dus in andere arm prikken. Hopen dat dat goed gaat. Geen zin in nog een blauwe arm erbij...

Heftig dagje, maar fijn dat je wel naar huis mocht. Wederom succes morgen!!

Meh zo herkenbaar, die ziekenhuis drama's :(! Ik hoop dat het morgen allemaal op rolletjes loopt. Succes he!!

Toch nog ff naar huis...een beetje afkoelen van alle spanning

Vraag morgen om een andere "trien" voor bloedafname, want die bakt er niks van..:mad:.flink protesteren ok?

ff doorbijten nog...:o

Jeetje wat ben jij een bikkel:). Kan mij best voorstellen dat je bakje kwark nadien hemels was. Zet 'm op morgen!!

• #2.494
Thanks allemaal. :)

Ben even wat aan het inhalen.... dus wat er aan fondue spul over was van gisteren is nu ook op. :D Zweet me kapot niet normaal... onregelmatig eten en jezelf klem eten tussen 16:00 en uiterlijk 00:00 laat alles overuren draaien lijkt wel.. pffff....

Morgen is een andere afdeling.. dus hopelijk een andere prikdoos... :o

Nadeel is wel.. (lees net de algemene opname folder op internet... )je mag geen eten meebrengen.. :( dus ik wilde gewoon een bak kwark al klaarzetten naast mijn laatste zakjes eiwitten en blikjes tonijn/zakjes beef jerky... nou vooruit... de kwark laat ik wel thuis. De rest mooi niet. :D moet ergens op leven... want zal wss alleen brood kunnen krijgen en dat gaat hem niet worden....

Straks nog maar even een flinke bak eten wegwerken voor ik ga slapen.. dan mag ik om 6:30 nog 2 beschuitjes.... pfff.... Ik hoop zooooo hard dat ik niet hoef te blijven slapen... :o

je hebt toch ook een zeer complex dieet...lol weten zij veel haha ..tenzij je morgen nuchter moet zijn
ik hoop dat je nog n beetje goed slaapt...succes morgen

• #2.496
Ik moet de ochtend nuchter komen... maar daarna mag ik gewoon weer eten.. maar ja.. wat?? .....
Ik hoop dat ik nog wel wat kan bespreken.. en anders toch maar vragen of mijn man wat spullen mag kopen en brengen.
Slapen..... tja... het zal of heel goed gaan of totaal niet.. denk ik zo... We zullen wel zien. Kan er toch weinig aan doen.
Dank je Bosco!

succes vandaag

• #2.498
Ingreep gedaan. Nu eerst 3 uur plat en dan afwachten....

Heerlijk direct een kerutab genomen en een beker karnemelk en een beker yoghurt. Man wat smaakt dat lekker

Om 14:30 mag ik proberen te gaan zitten. Dus nu maar verder vervelen.

Lang leve mijn foon

• #2.499
Ben thuis. :D en moe van het liggen... :p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven