Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Het metabolisme van Marina is sky high, dus ja verhongeren. Afvallen 2-3kg zegt al meer dan genoeg.
Nee ik heb nooit klachten gehad betreft allergieen, darmen/lever of voeding....gelukkig.
Genoeg meegemaakt en kan het gelukkig nog na vertellen. Maar dat wist je al...
Daarom vind ik die uitspraak niet echt gepast.
Wat ben je toch een lafhartig kereltje, je bent nog steeds uitgenodigd om in mijn gezicht je gal te spuwen. Daar heb je helaas het lef nog steeds niet voor...jammer!
Hahhaaa ik zit net te denken of je deze leuke tip al van iemand hebt gehad.... klassieke dope tip voor mensen die te weinig eten en slecht slapen. O zo slecht, maar hij is soms wel leuk als ik hem van mensen hoor als het om slapen en ontspanning gaat en zelfs tegen epilepsie! Het is ene wondermiddel Moet er altijd om lachen als ik dit hoor.
Ik kan je niet adviseren wb eten, voor mij is het geen enkel probleem om 2 dagen niet te eten en op vet te draaien. Ik kan je hoogstens aanraden om aan de verpleging vriendelijk te vragen of je bv in de koffie/thee pauze wat extra';s kan krijgen, en uitleggen waarom.
Zou wel fijn zijn als er iets duidelijks gevonden werd.
Das het probleem he.. tussen het eerste en tweede onderzoek moet ik nog naar huis heen en weer ook... dus voor ik thuis ben enzo..
De dag erna sla ik gewoon een zooi in mijn tas in voor na het onderzoek. Maar het is vooral die eerste dag. Nuchter moeten blijven vanaf 00:00 en dan de dag erna pas tegen 17:00 weer kunnen eten. Dus ja.. ik kan wel wat vragen maar dat krijg ik niet he. Moet immers nuchter zijn.
en ik heb mijn ervaring al met wat bij de koffie.. komen ze aan met koek.. dan kan ik meteen naar de wc racen en kreperen van de buikpijn.. *geenzinin*
Maar ik heb het er op zich wel voor over... alleen hoop ik wel dat ik dan wat verder kom ermee....
Ik zou high fat voedsel meenemen zodat de kcals toch relatief snel wat aantikken. Als je een beetje sympathiek personeel in het ziekenhuis rond hebt lopen moet dat geen probleem zijn.
Wat !ingen die ik kan bedenken:
- Chocolade, kokos en yoghurt die je kan eten
- Zak noten voor tussendoor
- 6 eieren met kaas en zalm/makreel/bacon preppen oid
Noten, shakes, beef jerky en wat blikjes gooi ik wel in mijn tas.
Yoghurt wordt hem niet.. lactose.. yoghurt kan ik maar zeer beperkt hebben
Preppen kan op zich wel.. maar dan nog.. hoe houdt je het goed een hele dag he. Vis gaat wel stinken... en kaas wordt hem niet.. lactose... Maar ik heb wel wat ideeen. Het is meer dat ik gewoon 2 dagen bijna niets kan eten waar ik zo tegenop zie... Maar ik zal het wel overleven..
Helaas wordt het gewoon ondergaan Marina! En proberen de dagen er omheen wat meer te eten. Je leeft nog langer dan vandaag, dus ondanks dat je het erg vind komt dat gewicht uiteindelijk wel weer.
Je wilt er toch alles aan gedaan hebben om erachter te komen wat er aan de hand is? Misschien dat je daarna wel een echt plan kan maken om gains te maken.
Ik zou me ondanks je gewicht echt niet druk maken Marina.
De dagen eromheen veel eten komt wel goed Het zijn de 2 dagen precies na kerst.
Ik maak me eigenlijk wel zorgen om mijn gewicht...wil echt niet onder de 40 kg komen... ben daar echt zo bang voor...
Werk bevalt goed. veel leren en vooral veel uitzoeken... zal echt wel een langdurig iets zijn. Maar er is al gezegd.. de taken die er nu liggen zijn wel totaal andere als waarop ik ben aangenomen.. maar er ligt alleen in deze taak al genoeg om me tot halverwege 2018 bezig te kunnen houden. en daarna volgt er nog veel meer.
Ik ben van mening dat dit uit erg veel vezels bestaat waarvan het weleens zo zou kunnen zijn dat je lichaam een heel groot percentage van de kcal sowieso niet opneemt.
Overweeg eens om simpel witte rijst te gaan eten, koken in water. Boter, suiker en kaneel toevoegen en afsluiten met een proteïne shake. Voor de training en tussendoor fruit, appels, bananen.
Je denkt nog steeds veel te moeilijk imo. Bakjes met voeding, te veel groenten en vezelrijke producten, bang om trainingen te missen...
Simpelere, makkelijk opneembare voeding, simpele training (kort en compound) en niet bang zijn om trainingen of tijdelijk gewicht te verliezen. Levert alleen stress op en da's nou net wat je moet zien te voorkomen.
Mijn ontbijt is redelijk vezelrijk omdat ik anders meteen weer honger heb. Ik kan niet elk uur gaan eten... zeker niet op de lokaties waar ik zit nu.
Ik eet standaard al witte rijst zodat ik meer kan eten. Boter wordt hem niet met de lactose... en zoet.. brrrr... alternatieven? Ik doe wel kaneel door mijn sojayogurt.
Fruit eet ik nu best wel veel. 3 stuks sowieso per dag nu. Trainingen zijn vaak maar 30 minuten even voor werk en soms erna. Dat hou ik al kort en bevalt me prima.
Maar mijn angst is inderdaad voor het afvallen.. en voor de pijn (nek/schouder) als ik niet train....
Ik doe mijn best er niet teveel op te focussen maar dat is best lastig op mijn lage gewicht. Heb het ook snel koud wat ik lastig vind...
Dank je! Je tips neem ik zeker van harte! en ja... ik zal ook eens proberen wat suiker een keer door mijn rijst te doen...
Dat het ziekenhuis je niet helpt met eten, schandalig gewoon, het gaat toch om je gezondheid en je hebt tenslotte een medische reden, ivm allegie en dieet.
Vegetariers krijgen dat wel voor elkaar...
Gewoon je man vragen eten mee smokkelen en oppeuzelen tijdens de koffie/theepauze, is tegen de regels ik weet het, aan de andere kant laten ze jouw ook barsten. Misschien kun je grote porties of desserts/fruit/eieren bestellen en later opeten, een voorraadje aanleggen? Verstop je achter het gordijn en oppeuzelen maar...
Tja... ik moet nu eenmaal nuchter zijn voor die onderzoeken... Ik neem zelf wel een en ander mee.
Enne.. ik mag niet eten he.. nuchter zijn. Maar die eerste dag ga ik in de avond naar huis. Ik bedacht me al.. zet gewoon om 4:00 de wekker om te eten. Dan mag het nog. hahahahah
Ach ik neem gewoon wel wat mee. Boeien wat ze zeggen toch?
Zo ver is het toch nog niet? De dietiste heeft bij mijn vader bv best wel meegedacht over iets extra's of lekkers. Hij moest begin dit jaar geopereerd worden en heeft ook diabetes. Heel lief eigenlijk.
Weet je wat ze je dan voeren.. Nutri... lang leve de lactose! buiten dat het niet te zuipen is. Of je krijgt een rol koek.. hoi hoi.. gluten = buikpijn en diarree...
Maar ik overleef het wel. Gewoon kijken of ik misschien 2 warme maaltijden met veel rijst en vlees/vis kan bestellen.
Het metabolisme van Marina is sky high, dus ja verhongeren. Afvallen 2-3kg zegt al meer dan genoeg.
Nee ik heb nooit klachten gehad betreft allergieen, darmen/lever of voeding....gelukkig.
Genoeg meegemaakt en kan het gelukkig nog na vertellen. Maar dat wist je al...
Daarom vind ik die uitspraak niet echt gepast. @Sanca
Aah, ik dacht dat je lactosevrije yoghurt at. Maar met matige frequentie kan je dus "gewone" yoghurt eten?
Vervelend allemaal. Maar inderdaad lekker eten met kerst en dan maar aankijken hoe het in het ziekenhuis die dagen zal verlopen. En als je zegt dan je glutenintolerant bent kunnen ze je wel iets anders aanbieden dan koek ed lijkt me? Althans, alle ziekenhuizen die een beetje meegaan met de tijd wel
Aah, ik dacht dat je lactosevrije yoghurt at. Maar met matige frequentie kan je dus "gewone" yoghurt eten?
Vervelend allemaal. Maar inderdaad lekker eten met kerst en dan maar aankijken hoe het in het ziekenhuis die dagen zal verlopen. En als je zegt dan je glutenintolerant bent kunnen ze je wel iets anders aanbieden dan koek ed lijkt me? Althans, alle ziekenhuizen die een beetje meegaan met de tijd wel
Ik kan zo nu en dan 1 portie kwark of yoghurt eten met een klein beetje last.. komt omdat er in de zure zuivel al wat lactase zit...
Kerst komt wel goed.. uit eten en een keer bij mijn schoonouders eten.
Maar ziekenhuizen gaan lang niet altijd zo goed mee.. Glutenvrij gaat wel.. lactose vrij ook.. maar de combi vaak niet....
Als ik rijst en vlees/vis kan krijgen smokkel ik zelf wel een flesje olie en saus mee.
Het is wel complex allemaal
Misschien kan de maaltijdenbezorger je matsen
Anders 's nachts lekker knabbelen als iedereen slaapt
op je beef turky...lol.
ik zal voor je duimen
Het is wel complex allemaal
Misschien kan de maaltijdenbezorger je matsen
Anders 's nachts lekker knabbelen als iedereen slaapt
op je beef turky...lol.
ik zal voor je duimen
Nou meestal is het van tevoren klaargemaakt.. en als je maar 1 dag blijft heb je geen keuze... dus is het eten wat er is en wordt er niets aangepast..
Maar ik neem wel wat te knabbelen mee...
Beefjerky, noten heb ik altijd in huis.. en heb nog 3 kilo zonnebloempitten staan ook!
Ik kan zo nu en dan 1 portie kwark of yoghurt eten met een klein beetje last.. komt omdat er in de zure zuivel al wat lactase zit...
Kerst komt wel goed.. uit eten en een keer bij mijn schoonouders eten.
Maar ziekenhuizen gaan lang niet altijd zo goed mee.. Glutenvrij gaat wel.. lactose vrij ook.. maar de combi vaak niet....
Als ik rijst en vlees/vis kan krijgen smokkel ik zelf wel een flesje olie en saus mee.
Ah op die manier, ik snap 'm! Vervelend vd ziekenhuizen... Dan hebben wij toevallig de matsende gehad haha. Maar wat je zegt, de combi zal inderdaad wel "vervelend" zijn voor hun helaas.
Ah op die manier, ik snap 'm! Vervelend vd ziekenhuizen... Dan hebben wij toevallig de matsende gehad haha. Maar wat je zegt, de combi zal inderdaad wel "vervelend" zijn voor hun helaas.
valt ook niet mee...
zonder gluten, lactose en pinda's....
(heb zelf bijna een jaar lang hypo-allergeen moeten eten, dus zonder koemelk-eiwit, ei-eiwit, soja-eiwit, zaden, noten, pitten, kolen, koolzuur, en tarwe)
succes in ieder geval in het ziekenhuis en bespreekbaar maken daar! (als dat lukt)
Hier een tijdje niet gekeken, maar neemt niet weg dat ik je succes wil wensen bij de komende onderzoeken. Hopelijk vinden ze iets. Heb je het naar je zin op je nieuwe werk?
Klote is dat nuchter blijven. Heb zelf de laatste x een zooi eten meegenomen voor de operatie. Vloeibare dingen gaan er altijd wel makkelijk in en doen ze ook niet zo moeilijk over meestal.
In goudse kaas zit geen lactose dus dat moet geen probleem zijn!
Pfoe heel veel succes met de onderzoeken en het gepuzzel met het eten. Wat een gedoe zeg en wat een belabberd iets van die ziekenhuizen. Echt heel slecht. Ook al blijf je maar één dag, de juiste voeding aanbieden is toch niet zo moeilijk dan?