Fitness Seller

Marina's road to succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.501
hopelijk is het resultaat straks de moeite waard!
Ik hoop het ook.. mag nu ook een week geen kracht op mijn core zetten... :( was niet verteld van te voren...
Kon afgelopen week al niet trainen door dit hele gedoe.. maar nu wss nog een week niet...
Even kijken wat ik aan isolatie kan doen zonder core aanspannen ...
en tot de 26 ste januari wachten op de uitslagen. Dus hopen dat ik er wel wat verder mee zal komen inderdaad!

Ben in elk geval blij voor je dat je weer lekker thuis bent! :)

Ah, weer lekker thuis. En nu maar afwachten op de uitslag....

Ik hoop het ook.. mag nu ook een week geen kracht op mijn core zetten... :( was niet verteld van te voren...
Kon afgelopen week al niet trainen door dit hele gedoe.. maar nu wss nog een week niet...
Even kijken wat ik aan isolatie kan doen zonder core aanspannen ...
en tot de 26 ste januari wachten op de uitslagen. Dus hopen dat ik er wel wat verder mee zal komen inderdaad!
:sad: Maar ja..wat is een week op een mensenleven? Proberen goed te eten Marina...bulk-modus!

Je kunt vast wel wat isolatie doen zonder je core aan te spannen. Maar wat hebben ze precies gedaan eigenlijk..:eek!:

Ugh, flink balen dat je nog een week niet mag trainen.
Anderzijds.. Rust + eten, wellicht voor nu toch ook wel een fijne combinatie voor je lijf!
Houd je taai :kiss:

• #2.506
:sad: Maar ja..wat is een week op een mensenleven? Proberen goed te eten Marina...bulk-modus!

Je kunt vast wel wat isolatie doen zonder je core aan te spannen. Maar wat hebben ze precies gedaan eigenlijk..:eek!:
Dat is waar... maar de pijn in mijn nek en schouder worden er zoveel erger van dat het niet te houden wordt met een week stilzitten. Dus.... toch wat beweging proberen te krijgen. En eten uiteraard! :D
Leverpunctie. Ze prikken door je buikwand in je lever en nemen daar hapjes uit. Ze prikken toch in een bloedrijk orgaan en dus is er altijd kans op een bloeding. Daarom rustig aan. Ook het gaatje in je buikwand moet weer helen. Ingreep voel je niets van. Alleen de verdoving voel je. Het infuus aanleggen is meer drama (2 x door de ader geprikt) dan de behandeling. :o en het 3 uur plat liggen is gewoon een hel met een nekhernia. Ik kan inmiddels wel perfect liggend eten. :roflol:

Ugh, flink balen dat je nog een week niet mag trainen.
Anderzijds.. Rust + eten, wellicht voor nu toch ook wel een fijne combinatie voor je lijf!
Houd je taai :kiss:
Ik had al een week rust.. dat worden er dan 2.. en mijn nek en schouders zijn er niet bij mee.... :(
Rusten doe ik volop.. kwam pas om 12:00 mijn bed uit.. wl om 6:30 wakker daar niet van.. :o
dank je. :heart:

Kun je je (orthopedisch) kussen van thuis niet gebruiken?
Heb je n leuk slapie?

Kun je je (orthopedisch) kussen van thuis niet gebruiken?
Heb je n leuk slapie?

Ow je bent alweer thuis....:o gelukkig, welcome home :)

Kun je die ouwe video's weer eens bekijken...beter n tukkie doen misschien

je core niet aanspannen is lastig, misschien veel zittend apparaten gebruiken, of op je buik?

Laatst bewerkt:
  • #2.509
Ow je bent alweer thuis....:o gelukkig, welcome home :)

Kun je die ouwe video's weer eens bekijken...beter n tukkie doen misschien

je core niet aanspannen is lastig, misschien veel zittend apparaten gebruiken, of op je buik?
Yep... ik mocht gelukkig woensdag avond al naar huis. Kon thuis lekker eten en slapen. :D
Al werd het wel slapen op een slaappil... :(
Gekke is dat de normale dingen niet zo lekker aanvoelen (gaan zitten en gaan staan... ). Ik dacht even boodschappen te doen.. en wat kostte moeite? ... het spullen in het uit de kar halen. Al was het maar een pakje kip oid... :roflol: maar het tillen ging prima heb niet zwaar getild though..

Video kijken heb ik geen geduld voor.. en de video recorder staat hier nog steeds in de kast.. niet aangesloten. :D
Een tukkie doen lukt niet overdag... heb al moeite genoeg om 's nachts te slapen. Dus overdag is het niet handig om te doen.

Core niet aanspannen is inderdaad lastig. Maar ik heb vandaag wat therapeutisch kunnen bewegen zonder core aanspannen. Ik merkte wel dat als je je daar echt op focust om niet aan te spannen dat je de spieren waar je op richt meer gaat voelen ook al is het gewicht superlicht... toch MMC?? @Skatermarvin :D

Therapeutische freewheel (zooitje door elkaar) bewegen onder toezicht fysio.... lijkt wel een deload op extreem laag gewicht.... :o
Kan nu wel mijn nek en schouders weer beter bewegen. :)
Ze heeft me wat extra oefeningen laten doen zodat ik weet wat ik volgende week kan doen en waarmee ik af kan wisselen.

Pull downs wijd 10x25 kg 2x10x30 kg
machine row (chest supported) wijde grip reverse / normale om en om 4x10x20 kg lekker langzaam
machine row hammer grip 1 arm 2x10x10 kg beide zijden --> daarna 2 armen 10x20 kg lekker knijpen
Incline BP (voetjes omhoog, door niet aanspannen core wel wat wiebelig maar voelde hem goed in de borst) 3x10x25 kg (langzaam borst aantikken)
machine chest press 2x10x20 kg
Incline lying DB row 10x6 kg 2x10x7 kg
DB alternating schouder press zittend tegen leuning 2x10x3 kg (heel licht) en 1 arm omhoog houdend en andere pressen.
BB schouder press ook zittend tegen leuning 2x10x12,5 kg
pull down behind nek (kan hier goed core ontspannen laten) 3x10x25 kg
triceps push down v-bar licht gewicht 3x10x15 kg
DB side raises 2x10x3 kg

Je core niet aanspannen is dat vanwege dat ze n monster uit je lever hebben genomen? dat wondje kan beter genezen dan natuurlijk?
Wellicht n goed boek lezen als ontspanning of tijdverdrijf...als je maar geduld hebt daarvoor :)
Therapeutisch bewegen met betere spiercontractie das top..alweer wat geleerd..
Wellicht kun je die oefeningen voor je nek standaard inplannen als warming-up / cooling-down :)
Zoveeeeeel oefeningen gedaan "zonder" je core aan te spannen ..das knap
Toch nog een mooie UB-workout neergezet
Weer lekker getraind...

Laat de oliebollen maar komen :p

• #2.511
Je core niet aanspannen is dat vanwege dat ze n monster uit je lever hebben genomen? dat wondje kan beter genezen dan natuurlijk?
Yep. Ze prikken wel in een bloedrijk orgaan. Daarom moet je daarna ook 3 uur plat liggen. Heeeeel zelden komt het voor dat dit soort puncties een inwendige bloeding kan geven. Het moet dus echt goed genezen. Op zich is de speldeprik in je buik zo dicht... maar gek genoeg is dat nog best gevoelig :o

Wellicht n goed boek lezen als ontspanning of tijdverdrijf...als je maar geduld hebt daarvoor :)
Gek genoeg kan ik daar nu het geduld niet voor opbrengen. Terwijl ik dat zomers weer veel beter kan... geen idee waarom..

Therapeutisch bewegen met betere spiercontractie das top..alweer wat geleerd..
Yep.. ik had al best wel als ik trainde dat ik hele gericht mijn spieren kon voelen. Maar zonder core aanspannen is dat nog duidelijker..

Wellicht kun je die oefeningen voor je nek standaard inplannen als warming-up / cooling-down :)
Dat doe ik hoe dan ook al voor de training. :)

Zoveeeeeel oefeningen gedaan "zonder" je core aan te spannen ..das knap
Toch nog een mooie UB-workout neergezet
Weer lekker getraind...
heb ik van jou geleerd he! ;) Lange therapeutische workout! Het is niet echt "trainen" zeg maar.... maar het voelde wel gewoon lekker.
Misschien morgen even wat leg extensions en zittend hammies en kuiten. Kan ik ook wat benen doen voordat de lange zitmiddag/avond begint..
nog tips voor andere oefeningen zonder teveel core aanspannen?

Laat de oliebollen maar komen :p
ehm.. gluten en lactose... :o Gaat hem niet worden.
ben er ook geen fan van... maar heb wel wat andere dingen op mijn kerfstok... even wat voorbeeldjes van wat er bij ons morgen staat...
* spiesjes gerookte kip / ananas
* spiesjes mozzarella / tomaat / basilicum
* eitjes in rookvlees
* gevulde eitjes
* wraps (glutenvrij) met roomkaas / gegrilde paprika / pesto
* wraps (glutenvrij) met roomkaas / zalm / sla bieslook
* gevulde tomaatjes met garnalensalade (home made)
* gevulde komkommer met kip kerrie salade (home made)
* visschotel (gerookte zalm, garnalen, krab, gerookte forel, paling)
* olijven en fetah
* dadels gevuld met roomkaas en omwikkeld met spek en even kort gebakken

en dan nog de standaard dingen... chips, cassave (mijn favo), nootjes, franse kazen, toastjes, stokbrood, rauwkost etc.... en oh ja.. amsterdamse uien van Kesbeke! Mijn verslaving :o en dan uiteraard nog de oliebollen en appelflappen voor de liefhebbers...

en ..... 12 uur snackje maken wij ook altijd. Er zijn frituurhapjes (schoonmams maakt ze in de airfryer), kippenpootjes en vleugeltjes en ik maak zelf wat glutenvrije dimsums die ik ter plekke stoom. Keuze zat zou ik zeggen om lekker te eten! :D

Nu ik dit zo zie... we zijn met zijn 6-en en het is alleen voor de avond vanaf ca. 20:30.... :o :roflol:

Gelukkig kun je dat ziekenhuis gedoe allemaal goed achter je laten en is het extra fijn om lekker thuis te zijn en te genieten met je dierbaren dit weekend. ook voor jouw best wel een bewogen jaar, nietwaar?
Blij dat ik ook nog een steentje heb bijgedragen aan je goed ingevulde workout.
Je kunt altijd wel iets doen onder verschillende lichaamsposities of bepaalde hoeken je spieren aanpakken.
Heb ik geleerd van Frans Koene zo'n 30 jaar geleden. Wellicht kun je je quads aanpakken op de schuine legg press of misschien nog beter onder de smit op je rug gaan liggen legg presse of calf raises.
Lekkere snacks allemaal je kan lekker de hele avond blijven pikken haha...smullen maar ;)

Ik wil ook komen eten bij jullie! Alleen de olijven en feta hoeven van mij niet, verder gaat het er allemaal denk ik goed in :eating:

• #2.514
Gelukkig kun je dat ziekenhuis gedoe allemaal goed achter je laten en is het extra fijn om lekker thuis te zijn en te genieten met je dierbaren dit weekend. ook voor jouw best wel een bewogen jaar, nietwaar?
Blij dat ik ook nog een steentje heb bijgedragen aan je goed ingevulde workout.
Je kunt altijd wel iets doen onder verschillende lichaamsposities of bepaalde hoeken je spieren aanpakken.
Heb ik geleerd van Frans Koene zo'n 30 jaar geleden. Wellicht kun je je quads aanpakken op de schuine legg press of misschien nog beter onder de smit op je rug gaan liggen legg presse of calf raises.
Lekkere snacks allemaal je kan lekker de hele avond blijven pikken haha...smullen maar ;)
Het was zeker een zeer bewogen jaar... Zonder mijn vader, baanwissel, nu weer onderzoeken.. en wel meer.. al met al wordt het tijd om een keer een goed jaar in te gaan met wat meer positieve dingen! Daar gaan we voor he!

Ik ben ook blij dat ik wat inspiratie bij je heb opgedaan!

Schuine legpress hebben we niet. Maar op legpress span je toch stiekem nog best veel je core aan. Maar ik ga morgen eens kijken wat ik kan. Licht gewicht en langzame herhalingen. Misschien ook wel walking lunges. Dus even zien. Eerst maar eens kijken of ik wat kan slapen straks. Dat gaat me wat minder af op het moment weer. :(

ja het lekkers komt er wel. En dit is zeker nog niet alles :o

Ik wil ook komen eten bij jullie! Alleen de olijven en feta hoeven van mij niet, verder gaat het er allemaal denk ik goed in :eating:
hahahah... die olijven en fetah neem ik wel hoor. :D
Ik zal kijken of ik eraan denk een foto te maken van de gedekte tafel met hapjes!

Hoop dat 2017 je vooral heel veel gezondheid, maar natuurlijk ook veel geluk en liefde gaat brengen.
Je bent zo'n enorme doorzetter en aanhouder, in mijn ogen wint de aanhouder nog steeds, dus ik hoop dat 2017 jouw jaar gaat worden! <3

Ziet er heelijk uit allemaal Marina. Goeie jaarwisseling! En een mooi 2017.

Goed menu zie ik staan! Alvast een hele fijne jaarwisseling en een goed 2017 :)

• #2.518
Hoop dat 2017 je vooral heel veel gezondheid, maar natuurlijk ook veel geluk en liefde gaat brengen.
Je bent zo'n enorme doorzetter en aanhouder, in mijn ogen wint de aanhouder nog steeds, dus ik hoop dat 2017 jouw jaar gaat worden! <3
Dank je! Ik ga ervoor. Alleen nu afwachten wat er uit de onderzoeken komt. maar ik zal er niet minder hard om doorbikkelen. Er moet een keer massa bijkomen!
Klaar . uit :D

Ziet er heelijk uit allemaal Marina. Goeie jaarwisseling! En een mooi 2017.
hahaha... dat zijn alleen nog maar de hapjes :D heb nog 3 maaltijden te gaan voor die tijd!
Het grootste deel heb ik net al gemaakt... en voorgeproefd :roflol: Jij ook een hele goede jaarwisseling en een mooi sportief 2017 met de nodige gains!

Goed menu zie ik staan! Alvast een hele fijne jaarwisseling en een goed 2017 :)
Dat is alleen het hapjes menu! :D
Jij ook alvast een super goed 2017!

Vandaag even de schade opgenomen van de afgelopen dagen ziekenhuis / nuchter.. %^$##%$#% -0,5 kg... zit op een schamele 41 kg en zo voelt het ook. :( Voel me hier echt niet fijn bij. Ik hoop echt dat er wat uit die onderzoeken komt...
In ieder geval vanmorgen wel een "therapeutische" beentraining gedaan. Heb wat geprobeerd en nergens last van gehad. Een prima afsluiter van 2016!
En nu gaan voor 2017 en er moet en zal wat massa bij komen! Ik wil ... ik wil... ik wil.... :roflol: het is dat er geen stampvoetende emoticon is. :D
In ieder geval even een lichte therapeutische training loggen om de zooi af te sluiten en een jaar met minder tegenslag in te gaan.. Hoop ik dan. :o

beentjes licht....lekker langzaam uitgevoerd... slowwwww burn!

Squat 5x20kg 5x25kg 5x30kg 5x35kg 5x30kg zeer langzaam en atg. Voel hem evengoed stevig.
SLDL 8x30kg.. 2x8x35kg
kuiten zittend 3x10x25kg
leg curl staand 3x10x10kg
leg extension 3x10x30kg
staand kuiten 3x10x50kg
DB walking lunges 3x16 passen x10kg DB's

En die laatste had ik niet meer verwacht dat dat zou lukken... die brandde goed!
Ook nergens last van gehad. Ik vind dat ik niet mag klagen na afgelopen week. Nu (vr)eten! :eatmeat::meal:gainzzzzzzzzz must be made!!

een heel goed en sportief 2017 allemaal! :lifter:

Die lunges zijn inderdaad mooie afsluiters
Nog aardig wat volume op those leggs
Lekker bikkelen..;)

nice avatar..."squad-queen" :p

Y
ben er ook geen fan van... maar heb wel wat andere dingen op mijn kerfstok... even wat voorbeeldjes van wat er bij ons morgen staat...
* spiesjes gerookte kip / ananas
* spiesjes mozzarella / tomaat / basilicum
* eitjes in rookvlees
* gevulde eitjes
* wraps (glutenvrij) met roomkaas / gegrilde paprika / pesto
* wraps (glutenvrij) met roomkaas / zalm / sla bieslook
* gevulde tomaatjes met garnalensalade (home made)
* gevulde komkommer met kip kerrie salade (home made)
* visschotel (gerookte zalm, garnalen, krab, gerookte forel, paling)
* olijven en fetah
* dadels gevuld met roomkaas en omwikkeld met spek en even kort gebakken

en dan nog de standaard dingen... chips, cassave (mijn favo), nootjes, franse kazen, toastjes, stokbrood, rauwkost etc.... en oh ja.. amsterdamse uien van Kesbeke! Mijn verslaving :o en dan uiteraard nog de oliebollen en appelflappen voor de liefhebbers...

en ..... 12 uur snackje maken wij ook altijd. Er zijn frituurhapjes (schoonmams maakt ze in de airfryer), kippenpootjes en vleugeltjes en ik maak zelf wat glutenvrije dimsums die ik ter plekke stoom. Keuze zat zou ik zeggen om lekker te eten! :D

Nu ik dit zo zie... we zijn met zijn 6-en en het is alleen voor de avond vanaf ca. 20:30.... :o :roflol:
Klinkt als een prima avondje Marina! Lekker aan de borrelhapjes!

Ik wens je het allerbeste toe voor 2017!:woot:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven