marina1975
Never give up!
Super Mod
Elite Member
10 jaar lid
Voeding
10.000 likes
10.000 berichten
10 media-items
- Waardering
- 18.479
- Lengte
- 1m68
Mwouah.. het gekke is.. als ik train geen last.. maar op dat plekje als ik zachtjes eroverheen aai zeg maar is het aan de andere kant van mijn buik gevoelig.. dus het zal een spier zijn.Wat denk je van de buikwand zelf?
Als het niet goed voelt, niet doen. En anders idd. rustig weer je ritme oppakken![]()
Wat niet goed voelt doe ik ook niet. Dus rustig aan opstarten en niet te zwaar.
Ik weet het... maar als ik moet wachten heb ik snel last dat ik afkoel zeg maar. Vandaar dat ik dan licht een oefening tussendoor heb gepakt.Als ik jou was zou ik, zeker in deze fase, de trainingen wat beknopter houden. Sorry, maar die isolatie oefeningetjes op het eind verbranden WEL calorien en zetten GEEN zoden aan de dijk, hoe leuk het ook mag voelen.
Het is inderdaad zo dat ik gewoon kort en intensief moet trainen en op compounds en dat doe ik zoveel mogelijk.
Ik blijf zeker even rustig aan doen hoor.Jazeker ff rustig bezig blijven. Tis ook nog maar n week geleden dat prikje in je lever
Ontlasting niet te donker? Anders ff oppassen![]()

Nope.. geen last van donkere ontlasting... eerder weer vaak moeten sinds ik weer goed kan eten na die 2 dagen

Ik doe het rustig aan hoor.
Dank je!***
Vanmorgen even rustig wat rug en schouders gedaan. Morgen helaas geen yoga... ga nu een maand de ploegendienst in (soort stage) en morgen ochtend dienst... 5:30 uiterlijk van huis weg. Dus met deze onregelmatige diensten zal ook trainen totaal ander gaan. Moet even zien hoe en wat. Vooral nachtdienst zie ik tegenop.. Maar we zullen het wel zien. Vanmorgen dus even rug en merk het wel meteen dat ik maar 1 maaltijd op had en zeer slecht geslapen had... Maar wat lichter gewicht op alles gepakt en voelde wel goed. Kan in ieder geval mijn rug/nek weer wat soepeler bewegen nu.
Toch even loggen.. p*ssy weight training.
Opwarmen shizzle... oa front raise met 5 kg schijf en lichte pull down + rotator cuff
Pull down 3x8x30 kg
BOR 3x10x25 kg
OHP 3x10x15 kg
DB row 3x8x12 kg vorige week in de middag na een goede nacht kon ik hier gewoon 15 kg pakken..

Cable seated row smalle grip 3x8x30 kg
DB shoulder press (één DB omhoog houden andere DB pressen) 3x10x3kg per zijde
Straight arm push down 3x10x10 kg

Dank je. Zal wel goedkomen. Ben normaal 5:00 op.