MuscleMeat

Marina's road to succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.541
Wat denk je van de buikwand zelf?
Als het niet goed voelt, niet doen. En anders idd. rustig weer je ritme oppakken :)
Mwouah.. het gekke is.. als ik train geen last.. maar op dat plekje als ik zachtjes eroverheen aai zeg maar is het aan de andere kant van mijn buik gevoelig.. dus het zal een spier zijn.
Wat niet goed voelt doe ik ook niet. Dus rustig aan opstarten en niet te zwaar.

Als ik jou was zou ik, zeker in deze fase, de trainingen wat beknopter houden. Sorry, maar die isolatie oefeningetjes op het eind verbranden WEL calorien en zetten GEEN zoden aan de dijk, hoe leuk het ook mag voelen :thumb:.
Ik weet het... maar als ik moet wachten heb ik snel last dat ik afkoel zeg maar. Vandaar dat ik dan licht een oefening tussendoor heb gepakt.
Het is inderdaad zo dat ik gewoon kort en intensief moet trainen en op compounds en dat doe ik zoveel mogelijk.

Jazeker ff rustig bezig blijven. Tis ook nog maar n week geleden dat prikje in je lever
Ontlasting niet te donker? Anders ff oppassen :)
Ik blijf zeker even rustig aan doen hoor. :)
Nope.. geen last van donkere ontlasting... eerder weer vaak moeten sinds ik weer goed kan eten na die 2 dagen :o

Rustig weer opbouwen! Goede oefeningkeuze Marina!:D
Ik doe het rustig aan hoor. :) Dank je!

Vanmorgen even rustig wat rug en schouders gedaan. Morgen helaas geen yoga... ga nu een maand de ploegendienst in (soort stage) en morgen ochtend dienst... 5:30 uiterlijk van huis weg. Dus met deze onregelmatige diensten zal ook trainen totaal ander gaan. Moet even zien hoe en wat. Vooral nachtdienst zie ik tegenop.. Maar we zullen het wel zien. Vanmorgen dus even rug en merk het wel meteen dat ik maar 1 maaltijd op had en zeer slecht geslapen had... Maar wat lichter gewicht op alles gepakt en voelde wel goed. Kan in ieder geval mijn rug/nek weer wat soepeler bewegen nu.
Toch even loggen.. p*ssy weight training. :o

Opwarmen shizzle... oa front raise met 5 kg schijf en lichte pull down + rotator cuff
Pull down 3x8x30 kg
BOR 3x10x25 kg
OHP 3x10x15 kg
DB row 3x8x12 kg vorige week in de middag na een goede nacht kon ik hier gewoon 15 kg pakken.. :(
Cable seated row smalle grip 3x8x30 kg
DB shoulder press (één DB omhoog houden andere DB pressen) 3x10x3kg per zijde
Straight arm push down 3x10x10 kg

Wachten? Gewoon 3 x per week een barbell claimen en je compounds doen :D

• #2.543
Wachten? Gewoon 3 x per week een barbell claimen en je compounds doen :D
Komt goed! Als ik voor mijn werk train ben ik altijd de enige in de gym... maar bij mijn oude gym is het wat drukker. Dus squatrek is vaak bezet... maaaarrrrr er zijn nu 2 losse steunen... dus een tweede squatplek in ieder geval. :D
Maar voor nu is het dus even kijken hoe het met trainen gaat.. ik weet niet hoe ik me ga voelen met ploegendiensten deze maand.. vooral de nachtdiensten.. :o
Morgen eerst maar eens 4:30 op voor de ochtend dienst. :eek:

Dan maar een maandje doen wat kan en je verder niet te druk maken.

• #2.545
Dan maar een maandje doen wat kan en je verder niet te druk maken.
Zo zal het ook gaan. Voordeel is.. 2-2-2 werken en dan 1 slaapdag en 3 dagen vrij... dat herhaal ik 2 x en dan weer dagdienst. Dus heb wel een paar dagen vrij waar ik lekker op kan trainen. :)

Komt goed! Als ik voor mijn werk train ben ik altijd de enige in de gym... maar bij mijn oude gym is het wat drukker. Dus squatrek is vaak bezet... maaaarrrrr er zijn nu 2 losse steunen... dus een tweede squatplek in ieder geval. :D
Maar voor nu is het dus even kijken hoe het met trainen gaat.. ik weet niet hoe ik me ga voelen met ploegendiensten deze maand.. vooral de nachtdiensten.. :o
Morgen eerst maar eens 4:30 op voor de ochtend dienst. :eek:

Ik begrijp dat je momenteel dus eigenlijk geen vaste routine kunt volgen, omdat je niet zeker bent van het juiste materiaal. Erg vervelend! :(
Zodra je een beetje gewend bent aan de ploegendienst kan je wel op vrij regelmatige tijden trainen neem ik aan? Ik zou je in ieder geval aanraden dan zo snel mogelijk een logische en goed vol te houden routine in je training aan te brengen. Anders verdoe je straks je tijd ben ik bang!

Dat is pas vroeg!! Succes he morgen :).

• #2.547
Ik begrijp dat je momenteel dus eigenlijk geen vaste routine kunt volgen, omdat je niet zeker bent van het juiste materiaal. Erg vervelend! :(
Zodra je een beetje gewend bent aan de ploegendienst kan je wel op vrij regelmatige tijden trainen neem ik aan? Ik zou je in ieder geval aanraden dan zo snel mogelijk een logische en goed vol te houden routine in je training aan te brengen. Anders verdoe je straks je tijd ben ik bang!

Dat is pas vroeg!! Succes he morgen :).
Ik kan wel een vaste routine volgen hoor. Maar op dit moment ben ik nog wat zoekende wat het beste bij me zou passen. Een goed schema om massa te bouwen. Tips zijn welkom.
Ploegendienst is maar voor 20 dagen. Daarna weer gewoon back to dagdiensten hoor en dus regelmatig trainen. :D Dit is alleen een korte periode.... zeg maar soort van Stage zodat ik weet hoe alles werkt en waar de problemen liggen die ik aan moet pakken.

Yep is 2 dagen vroeg.. maar daarna 2 dagen middag en dan is het 13:00 weg en 23:30 thuis dus kan ik ochtend mogelijk wel trainen. Nacht weet ik niet hoe het gaat... maar het is ook maar voor 20 dagen he. ;) Dank je. Zal wel goedkomen. Ben normaal 5:00 op.

Ohh, dan valt het dus allemaal wel een beetje mee!

Je moet het jezelf vooral niet te moeilijk maken. Ik heb namelijk het idee dat dat jouw grootste valkuil is op het moment. Ik ben daar zelf in het verleden ook tegenaan gelopen.
Alles wat je doet in je training (en je dieet) moet je helpen om je doel te bereiken, laten we dat voorop stellen.
Jouw doel is, grof gezegd, langzamerhand weer wat massa op bouwen, zodat je beter in je vel komt te zitten en daarnaast meer energie en zelfvertrouwen krijgt. Toch?

Laten we voorop stellen, dat je momenteel vrijwel alles kwijt bent. Het klink lullig en vervelend, maar het is niet anders en jij bent de enige die daar verandering in kan brengen :D.
Begin met een schema dat louter uit compound oefeningen bestaat, die makkelijk progessief te laden zijn. Squats, deadlifts, bench presses, overhead presses, pull-ups, push-ups en rows. Je gebruikt AL je spieren, je kunt gemakkelijk je progressie bijhouden en je kunt ze altijd uitvoeren.
Als je nu met de basics begint, dan blijf er ruimte over om in een later stadium extra volume toe te voegen in je trainingen. Bovendien, zul je met alle overige oefeningen die je in dit stadium doet onnodige energie verbranden. Dat is natuurlijk het laatste wat je wil.

Daarnaast is het zaak dat er consistentie in je voedingspatroon komt zodra je lichaam dat toelaat. Het is anders maar wat lastig om je progressie in de gym bij te houden.

Ik wil je best helpen om een 3-4 daags schema in elkaar te zetten trouwens! Daarnaast laat ik je het zsm weten als ik ideeen heb opgedaan voor ingredienten en maaltijden die een uitkomst bieden binnen jou dieet/allergien zoals ik eerder al zei ;)

Eerst maar eens n beetje goed slapen das het belangrijkste anders kom je de week niet door.
Alleen compounds is een goed idee, kies je favorienten 5, en dan tijdens je stage op halve kracht,
bv 5 x 10 2-3 oefeningen om de dag, of om de 2 dagen, ligt eraan hoe je hersteld.
Het is toch een aanslag op je body zo'n omschakeling in je dagritme.
Ik hoop echt dat je je rust kunt/moet pakken.
Tis nie anders, dus maak er het beste van, maar wel je koppie erbij houden OK? :)

Die nachtdiensten, kan me voorstellen dat je daar tegenop kijkt. Verstoort toch het ritme dat je probeert te hebben.
Focussen op compounds ben ik een voorstander van, isolatie is leuk, maar alleen om het een beetje 'af te maken'.
Rust is nog altijd het belangrijkst, dus zorg ervoor dat je dat een beetje in je week weet in te bouwen :).

• #2.551

Je moet het jezelf vooral niet te moeilijk maken. Ik heb namelijk het idee dat dat jouw grootste valkuil is op het moment. Ik ben daar zelf in het verleden ook tegenaan gelopen.
Alles wat je doet in je training (en je dieet) moet je helpen om je doel te bereiken, laten we dat voorop stellen.
Jouw doel is, grof gezegd, langzamerhand weer wat massa op bouwen, zodat je beter in je vel komt te zitten en daarnaast meer energie en zelfvertrouwen krijgt. Toch?

Laten we voorop stellen, dat je momenteel vrijwel alles kwijt bent. Het klink lullig en vervelend, maar het is niet anders en jij bent de enige die daar verandering in kan brengen :D.
Begin met een schema dat louter uit compound oefeningen bestaat, die makkelijk progessief te laden zijn. Squats, deadlifts, bench presses, overhead presses, pull-ups, push-ups en rows. Je gebruikt AL je spieren, je kunt gemakkelijk je progressie bijhouden en je kunt ze altijd uitvoeren.
Als je nu met de basics begint, dan blijf er ruimte over om in een later stadium extra volume toe te voegen in je trainingen. Bovendien, zul je met alle overige oefeningen die je in dit stadium doet onnodige energie verbranden. Dat is natuurlijk het laatste wat je wil.

Daarnaast is het zaak dat er consistentie in je voedingspatroon komt zodra je lichaam dat toelaat. Het is anders maar wat lastig om je progressie in de gym bij te houden.

Ik wil je best helpen om een 3-4 daags schema in elkaar te zetten trouwens! Daarnaast laat ik je het zsm weten als ik ideeen heb opgedaan voor ingredienten en maaltijden die een uitkomst bieden binnen jou dieet/allergien zoals ik eerder al zei ;)
Het valt inderdaad wel mee.
Mijn doel is inderdaad massa bouwen, goed in mijn vel zitten en meer energie hebben. Dat klopt!

Mijn training valt zeker te verbeteren. Mijn voedingspatroon is wel heel consistent qua wat ik eet, hoeveelheden en timing etc. Maar het moet beiden meer op elkaar afgesteld worden denk ik.

Ik hou me aanbevolen. Als je iemand nodig hebt om op te oefenen als PT :o ;) zag zoiets in je log...dat je PT moest worden.

Eerst maar eens n beetje goed slapen das het belangrijkste anders kom je de week niet door.
Alleen compounds is een goed idee, kies je favorienten 5, en dan tijdens je stage op halve kracht,
bv 5 x 10 2-3 oefeningen om de dag, of om de 2 dagen, ligt eraan hoe je hersteld.
Het is toch een aanslag op je body zo'n omschakeling in je dagritme.
Ik hoop echt dat je je rust kunt/moet pakken.
Tis nie anders, dus maak er het beste van, maar wel je koppie erbij houden OK? :)
Als ik moet wachten tot ik goed slaap kan ik nog wel 17 jaar wachten.. want zo lang slaap ik al slecht (2 a 3 uur op een nacht.. ).:( dan zou ik nooit meer mogen trainen.. dus dat gaat hem niet worden. Maar meer focus op compounds zou wel beter zijn.
Ik kan mijn rust wel pakken hoor.. na die 2-2-2 dagen werken heb ik een slaapdag en dan 3 dagen vrij. Dus genoeg rust denk ik. Ik denk alleen dat op de dagen van de nachtdiensten ik misschien gewoon 2 rustdagen achter elkaar moet pakken. Maar ja.. Ik heb ook geen idee hoe ik op de ploegendienst reageer.. en het is alwer afgelopen voor ik eraan kan wennen. (2 cycli van 10 dagen)
Die nachtdiensten, kan me voorstellen dat je daar tegenop kijkt. Verstoort toch het ritme dat je probeert te hebben.
Focussen op compounds ben ik een voorstander van, isolatie is leuk, maar alleen om het een beetje 'af te maken'.
Rust is nog altijd het belangrijkst, dus zorg ervoor dat je dat een beetje in je week weet in te bouwen :).
Rust is wel een prio.. naast opname van voeding en zwaar op compounds gaan.
Moet dus even zien hoe ik dit het beste aan kan pakken...

Vandaag dus ochtend dienst na een nacht niet kunnen slapen.. Maar goed gym was al dicht dat ik thuiskwam dus extra rustdag. Misschien morgenmiddag weer even wat trainen. Heb morgen nog ochtend dienst en dinsdag middag. Dus gewoon kijken hoe ik me morgem middag voel. Nu ben ik in ieder geval moe. :o

poe 2-3uur slaap /dg das wel echt weinig.
Maar je voelt het zelf wel aan.
Wel fijn zo'n extra slaapdagje

• #2.553
poe 2-3uur slaap /dg das wel echt weinig.
Maar je voelt het zelf wel aan.
Wel fijn zo'n extra slaapdagje
Moet alleen nog kijken of ik kan slapen dan :roflol:
Ik heb overdag nooit kunnen slapen.. nu zou ik om 7:30 thuiskomen.. ontbijten en dan bed in... Zal mij benieuwen. Maar goed.. van zwaar eten zou je moe moete worden toch? :D we gaan het meemaken vrijdag ochtend... dan kom ik om 7:30 thuis uit mijn eerste nachtdienst.

ik had voorheen alweer ff geleden ook nachtdiensten
en kwam soms om 0.700 pas thuis, ff eten en dan gelijk slapen...niet dus, kon mn vaste slaap niet meer pakken.
ik was over me slaap heen. uiterlijk 4 of 5 uur thuis kon net maaar eigenlijk nooit goed uitgerust.
Na jaren ben ik er ook maar mee gestopt met die nachtdiensten.

Maar ja iedereen reageert anders, ik hoop echt voor je dat je kan rusten :)

• #2.555
ik had voorheen alweer ff geleden ook nachtdiensten
en kwam soms om 0.700 pas thuis, ff eten en dan gelijk slapen...niet dus, kon mn vaste slaap niet meer pakken.
ik was over me slaap heen. uiterlijk 4 of 5 uur thuis kon net maaar eigenlijk nooit goed uitgerust.
Na jaren ben ik er ook maar mee gestopt met die nachtdiensten.

Maar ja iedereen reageert anders, ik hoop echt voor je dat je kan rusten :)
Ik weet dus niet hoe het zal gaan. Maar ach het is maar 4 nachtdiensten... daarna weer gewoon normale tijden.

Normaliter krijg ik altijd jeuk van het idee compounds only te trainen..

Maar heb het ook tegen jou zelf weleens gezegd. Als je een razendsnel metabolisme hebt geldt echt 'less = more' in de gym.

Goed advies dit dus Marina! Skip the fancy shit..focus op compounds!:thumb:

Ik heb net een Musclemeat pakket gewonnen en ik zie dat jij een 100 euro bon van XXL wint, doen we goed :D

Gefeliciteerd!

Gefeliciteerd met de mooie prijs Marina! Zo kun je zelf mooi wat producten kiezen:thumb:

Grats...lekkere suppies...nou kun je al die lekkere dingen gaan testen...nice :brew:drool::zuip::toothpick:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven