Fitness Seller

Marina's road to succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Alle goeds voor 2017

Oo die lijst met hapjes klonk weer te smakelijk hihi!

En ook van mij een goed 2017 gewenst! Hopelijk wordt dit het jaar waarin je medische mysteries worden opgelost:).

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.523
Die lunges zijn inderdaad mooie afsluiters
Nog aardig wat volume op those leggs
Lekker bikkelen..;)

nice avatar..."squad-queen" :p
Yep dat was zeker een lekkere afsluiter. :D

Klinkt als een prima avondje Marina! Lekker aan de borrelhapjes!

Ik wens je het allerbeste toe voor 2017!:woot:
Was inderdaad een prima avondje. :) niet te druk en erg lekker allemaal.
Jij ook het beste voor 2017!

Dank je! :) JIj ook!

Oo die lijst met hapjes klonk weer te smakelijk hihi!

En ook van mij een goed 2017 gewenst! Hopelijk wordt dit het jaar waarin je medische mysteries worden opgelost:).
Het was ook allemaal zeer smakelijk!
Ik hoop het ook! Ook de beste wensen! :)

zo het zit er weer op.. de week is weer begonnen.. Zo de deur uit en aan het werk! Bye oud jaar... welkom 2017!

De beste wensen voor 2017 marina. Dat dit een beter jaar voor je mag worden :kiss:

Een goed en gezond 2017 gewenst

• #2.527
De beste wensen voor 2017 marina. Dat dit een beter jaar voor je mag worden :kiss:
Dank je! Jij ook @natty87 dat het een topjaar wordt!

Een goed en gezond 2017 gewenst
Dank je. :) jij ook een super goed 2017!

Daar gaan we voor he!
enne... de "Stau" viel me vandaag reuze mee. ;) was er niet en ik heb zalig ontspannen gereden naar en van werk. :)
Was alleen een bar slechte nacht.. 4:00 wakker en 5:00 op.. Maar ja... misschie vannacht beter he!

Vandaag maar weer eens geprobeerd wat te trainen. Sta je daar door het geen file om 6:45 .. maar mooi dat ik tot 7:00 buien moest wachten. Degene va ed maandag laat me er nooit in voor 7:00. Op andere dagen staat er een ander in de gym in de ochtend en kan ik gewoon mee naar binnen als ik eerder ben. Maar goed.. beetje lichter begonnen en korte training. Merk dat ik ook wel wat moe ben nog van alles en een slechte nacht hakt er ook wel in. Dus rustig aan deze week wat oppakken zodat ik eind van de week weer meer kan (en ook mag) geven.

Squat 5x20kg 4x5x30kg
SLDL 8x30kg 8x35kg 8x40kg
BP 8x20kg 8x25kg 8x27,5kg -- 8x25kg paused
front raise 3x10x5 kg (schijf) langzaam uitgevoerd..
DB Incline fly's 3x8x8kg
Push ups 3x10
DB side raises 8x3kg 2x8x4kg

Lekkere full-body sessie zeg! Vrijwel exact de oefeningen die ik ook graag doe :). Nu lekker bijtanken/(vr)eten en dan ben je eind deze week vast weer een stuk energieker :thumb:

Begin is gemaakt...het wordt alleen maar beter

Goed begin toch, weer lekker opbouwen

Lekker dat je een keer geen file hebt en dat je door kunt gaan en lekker de zon tege moet rijden. Mallrat - Sunglasses [Official Video]

En het aankomende jaar lekker afbouwen waar je mee bezig bent!

Laatst bewerkt:
Ja ik zal er mee ophouden, maar ik heb het niet onder banken geschoven en ik denk dat het goed is dat iemand even zijn zorg uitspreekt! En ik heb nu duidelijk mijn zorg uitgesproken, en wil haar geen kwaad doen. Maar ik ga niet wachten en toezien.

Log opgeschoond, 'discussie' gesloten.

Ja ik zal er mee ophouden, maar ik heb het niet onder banken geschoven en ik denk dat het goed is dat iemand even zijn zorg uitspreekt! En ik heb nu duidelijk mijn zorg uitgesproken, en wil haar geen kwaad doen. Maar ik ga niet wachten en toezien.

Zet dit alstublieft verder in privéberichten.

Ik heb wat gemist hier, geloof ik :)

Niets bijzonders en achter de schermen wordt dat discreet verder afgehandeld en ik ben de aanstichter geweest van wat hier is gebeurt. Ik heb mij in een bui even flink laten gaan en misdragen en ben daar voor gecorrigeerd en gewaarschuwd dat dit niet de bedoeling is. Ik heb mijn excuses aangeboden aan Marina en zal mij verder afzijdig houden van het openbaar gebeuren in haar log en wikkel het verder privé af. Verder is het log nu geschoond en is er verder niets meer te zien.

Laatst bewerkt:
  • #2.536
Ben rustig aan weer wat begonnen vandaag. Ik denk dat ze met de leverpunctie een spier hebben geraakt want het blijft wat gevoelig.
Dus ik hou het even licht nog maar ben in ieder geval weer wat in beweging. Had lekker de tijd dus een klein uurtje op mijn gemak gesport.

Squat 5x20 kg (stang opwarmen) 4x5x30 kg mooi langzaam op techniek
SLDL 3x8x35 kg
Incline BP 8x25 kg 2x8x30 kg
Legpress 3x10x100 kg
Incline DB fly 3x10x8 kg
Walking lunges 3x16 passen x 10 kg DB's
push ups (lang geleden...) 3x10
triceps push down v-bar... moest wachten op leg extensions 3x10x15 kg
leg extension 3x8x30 kg langzaam

Wat denk je van de buikwand zelf?
Als het niet goed voelt, niet doen. En anders idd. rustig weer je ritme oppakken :)

Als ik jou was zou ik, zeker in deze fase, de trainingen wat beknopter houden. Sorry, maar die isolatie oefeningetjes op het eind verbranden WEL calorien en zetten GEEN zoden aan de dijk, hoe leuk het ook mag voelen :thumb:.

Jazeker ff rustig bezig blijven. Tis ook nog maar n week geleden dat prikje in je lever
Ontlasting niet te donker? Anders ff oppassen :)

Rustig weer opbouwen! Goede oefeningkeuze Marina!:D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven