MuscleMeat

Marina's road to succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Verdomme, het kan toch niet zo zijn dat je conditie steeds verder achteruit gaat en er is geen oorzaak te achterhalen? Ik ben gewoon kwaad!
Wat een klote bericht weer Marina. Laat de moed niet zakken hoor! :heart:

verdrietig nieuws.
don't give up, don't give in
sterkte !!

Je weet het al maatje, maar uiteraard ook van mij nogmaals veel sterkte en hopelijk toch ooit ook eens beterschap! Ik blijf mee met je hopen en geloven in een goede afloop. Niet opgeven!

Leuk om toch nog contact te houden meis

Pak volgende week je geluks-momentjes...en wel genieten ok? :kiss:

Stay strong kanjer!!

Het komt goed... Jij gaat iets ontdekken, of de medische wetenschap, waardoor deze discussie achterhaald wordt...

Al die energie en tijd voor die gekke onderzoeken iedere keer:( Hoe dan ook je blijft een enorme bikkel en een professor in doorzettingsvermogen.
:heart:

Djezus, da's knap K*T allemaal.
Maar opgeven kunnen en mogen ze toch zo maar niet?
Gelukkig blijf jezelf door knokken

Wat een vreselijke omstandigheden... Stay strong, maar dat kan je erg goed! :kiss:

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.430
Thanks allemaal. Ik heb het berichtje nu weggehaald.
Ik pak het per dag aan en we zien wel hoe het gaat. Meer kan ik niet doen.

Ik hoop dat @deus vult gelijk gaat krijgen.

Weet niet waar het over gaat, maar knuffels geven kan altijd. Bij deze

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.433
Dank je. Kan ze zeker wel gebruiken. :kiss:

Het voelt helaas nog niet zo.... Maar ik hoop het echt... Ik zal er altijd voor 200% voor blijven gaan. Maar soms is het wel verdomd lastig om door te gaan.
Dank je.
Veel sterkte Marina. Probeer het los te laten zonder op te geven.

:thumbup: :wave: :cool: :eating: :zzz: :thumbs:

Hoe was het aan de andere kant?

Je gaat het log weer opstarten hopelijk? Ik laat geen vrienden los! Samen veranderen?

Laatst bewerkt:
Ja, is er een klein update-je Marina? Ik denk ook nog aan je hoor! En ik weet zeker, meerdere mensen hier.

Weet niet exact wat er aan de hand is. Je vecht al zo lang tegen alle problemen die je treffen en af en toe wil je opgeven.....maar dat gaat niet Marina.
Jij bent een vechter en soort Rico Verhoeven en die geeft niet op. Dus gewoon je vechtface op en weer gaan.
Ik zie veel steunberichten hier dus dat geeft je weer iets kracht, doorzettingsvermogen heb je al genoeg.
Sterkte en een dikke knuffel van mij

Hoi Marina, zoals je in je avatar zegt: Never give up ! Sterkte hé

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven