XXL Nutrition

Marina's road to succes! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Was zeker leuk BBU! Volgende keer ook gewoon meegaan!

In principe zijn dit soort circuit trainingen geschikt voor iedereen. Ik kreeg de tip dit eens per week te doen en daarnaast 2x kracht.

De circuittraining op 80% en dan 10-12 reps voor hypertrofie.
Dus ik zou zeggen probeer het eens.

Misschien dat ik de volgende keer aanhaak...Klinkt als een leuke uitdaging!
 
Verbrand je in jouw geval niet onnodig veel energie met die gekke circuits? :thinking:
 
Verbrand je in jouw geval niet onnodig veel energie met die gekke circuits? :thinking:
Dat valt wel mee. Ik neem gewoon mijn rusttijden erin mee. Dat werd ook geadviseerd het op eigen tempo te doen. Het gaat erom dat je de verschillende oefeningen achter elkaar doet. Dus als je bijvoorbeeld een circuitje doet van
SLDL - goblet squat - pull downs - incline DB press
dan doe je deze wel zo achter elkaar en herhaal het 3 keer maar op je eigen tempo. Dus tussen de sets zit wel rust in mijn geval.
 
Dat valt wel mee. Ik neem gewoon mijn rusttijden erin mee. Dat werd ook geadviseerd het op eigen tempo te doen. Het gaat erom dat je de verschillende oefeningen achter elkaar doet. Dus als je bijvoorbeeld een circuitje doet van
SLDL - goblet squat - pull downs - incline DB press
dan doe je deze wel zo achter elkaar en herhaal het 3 keer maar op je eigen tempo. Dus tussen de sets zit wel rust in mijn geval.
Klinkt wel goed. Ook maar eens proberen met wat oefeningen als het rustig is.
 
Hoe gaat het met je Marina? Nog getraind afgelopen week?
 
Laatste trainingsupdate was op 18 augustus. What's up?
 
Ja, whatsahappening Marina?
 
Sorry voor de radiostilte hier...

Tja... weet eigenlijk niet zo goed wat te schrijven. Qua gezondheid gaat het niet lekker (oftewel gewoon niet goed... ) en heb een moeilijk besluit genomen trainen voor nu te laten voor wat het is. Enkel 2 x per week wat mobiliteit.
Ik ben moe, energie ontbreekt en met trainen ging het eerder achteruit dan vooruit. Ik wil vooruit komen, bouwen en resultaat zien maar het gevoel dat dit nog gaat lukken wordt steeds minder.
Dus hoe het de komende tijd verder gaat weet ik even niet. Ik probeer zoveel mogelijk het kleine beetje massa wat ik heb vast te houden, te werken aan mobiliteit en aan te komen.

Ik blijf wel gewoon meelezen op het forum en waar ik kan tips geven en helpen. Dus ik ben niet weg maar loggen heeft weinig zin op het moment en daarom stop ik daar ook voorlopig mee.
 
Respect Marina. We will keep in touch !
 
Gezondheid gaat ten alle tijden voor alles, dus ook voor jou. Sterkte met erbovenop komen!

Gezellig dat je wel rond blijft hangen. In de voedingssectie ben je hard nodig soms :)
 
Een juiste keuze die je al heel lang geleden had moeten nemen.
Ik hoop dat je lijf nu de rust krijgt die het nodig heeft om te resetten.
Rust is wat je lijf heel goed kan gebruiken. Ik hoop dat het je verder brengt.
 
Een juiste keuze die je al heel lang geleden had moeten nemen.
Ik hoop dat je lijf nu de rust krijgt die het nodig heeft om te resetten.
Rust is wat je lijf heel goed kan gebruiken. Ik hoop dat het je verder brengt.

Dat zou me niet verbazen
 
Ik denk een juiste beslissing om (tijdelijk) volledig te stoppen met trainen. Eerste prioriteit zou moet zijn aankomen en weer richting een gezond gewicht te gaan. De angst om spiermassa te verliezen is (denk ik) ongegrond.
 
Begin meteen met koud douchen als je jezelf toch helemaal gaat resetten :)
 
Kalmte zal je redden, zeggen ze wel eens. Je bent hoe dan ook een bikkel:clap:
 
Angst voor gewichtsverlies heeft tot nu toe het gewichtsverlies niet weten te voorkomen. Ik hoop echt dat een tijdje rust en resetten wel een verbetering gaat geven. En wens je al het beste daarmee.
PS: en lief dat je toch blijft meelezen bij anderen :)
 
En geef jezelf ook echt die tijd om je rust te nemen (te resetten), dat duurt langer dan 2 weken.
Succes

Laat af en toe wel even lezen hoe het gaat.
De betrokkenheid hier is erg groot
 
Marina, respect voor je besluit! Dat was vast geen makkelijke...Ik hoop dat de rust je brengt, wat je zoekt. Laat inderdaad wel af en toe even weten hoe het met je gaat!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven