Fitness Seller

Marina's road to succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Je moet dat eerst weer leren.
Ervaar het nu zelf en is gewoon een heerlijk gevoel niet meer elke dag met je werk bezig te zijn. Wat vreet dat een energie.

Ik denkt dat het op heel veel gebieden voor je positief voor je uit zal pakken als je het rustiger aan zou doen en voor je zelf grenzen gaat opstellen.
Bijv vaste tijd sporten (niet gestoord worden) en na bepaalde tijd thuis niet meer bereikbaar zijn of met werk bezig.

100% met Natty eens.

Marina, lees voor de grap eigenlijk geen grap je reacties eens terug op goed bedoelde adviezen van members die het beste met je voor hebben. Met enkele flinke stappen terug doen ben je het volgens mij helemaal eens, je bent er ook van overtuigd dat dit je meer dan goed zal doen. Doe jezelf een groot plezier en neem die sprong terug.

'Facta, non verba'

Laatst bewerkt:
Laat die 3 dagen niet afpakken hoor. Je kan wel eens iets leuks gebruiken na alles wat de laatste tijd aan de hand is :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.364
Je moet dat eerst weer leren.
Ervaar het nu zelf en is gewoon een heerlijk gevoel niet meer elke dag met je werk bezig te zijn. Wat vreet dat een energie.

Ik denkt dat het op heel veel gebieden voor je positief voor je uit zal pakken als je het rustiger aan zou doen en voor je zelf grenzen gaat opstellen.
Bijv vaste tijd sporten (niet gestoord worden) en na bepaalde tijd thuis niet meer bereikbaar zijn of met werk bezig.
Ik heb wel al vaste sporttijden ingelast. Hoe dan ook maandag morgen voor het werk... en zaterdag ochtend en zondag yoga.. de rest is verdeeld..
Maar ik ga mijn grenzen echt wel aangeven... Moet wel.

100% met Natty eens.

Marina, lees voor de grap eigenlijk geen grap je reacties eens terug op goed bedoelde adviezen van members die het beste met je voor hebben. Met enkele flinke stappen terug doen ben je het volgens mij helemaal eens, je bent er ook van overtuigd dat dit je meer dan goed zal doen. Doe jezelf een groot plezier en neem die sprong terug.

'Facta, non verba'
Thanks voor de schop. :) I will. ook al is dat verdomd moeilijk... ken mezelf.. en dus moet het gewoon..
Laat die 3 dagen niet afpakken hoor. Je kan wel eens iets leuks gebruiken na alles wat de laatste tijd aan de hand is :)
Die pakken ze me niet af. Is toegezegd ook dat dit doorgaat.. en anders kunnen ze voor 4 personen dat tripje gaan betalen. :D
Nee zonder dollen. Dat gaat door. zondag/maandag/dinsdag. :)

• #1.365
Vanmorgen voor werk gaan trainen.. Compound gericht. Hoewel squats en SLDL absoluut niet wilde.. gewoon 10 kg op beide in moeten leveren na de afgelopen periode... is rug juist vooruitgegaan in kracht lijkt het wel. Ik snap het niet.. Nou ja.. in ieder geval een beetje bezig geweest. denk dat ik op dit moment ook even niet meer moet verwachten?? We zullen zien. Voelt in ieder geval niet fijn om zo in te moeten leveren.. :(

Voelt in ieder geval niet fijn om zo in te moeten leveren.. :(

Zijn slechts momentopnames.

Moet jij eens kijken welke sprongen vooruit je gaat maken in de gym, met je slaap, je gewicht, je algehele gevoel van welbehagen als je van de week tegen de directie hebt verteld dat je vanaf heden 8 uur per dag gaat werken met een max van 40 uur per week.

Omdat dit in het belang is van jouw gezondheid en dus tevens in het belang van de organisatie omdat je anders wel eens op korte termijn voor langere tijd weg zou kunnen vallen en ze dan niets meer aan je hebben.

;)

Is al een punt waar we inmiddels al wat maanden cq jaren mee bezig zijn hé Marina?
Rust inbouwen, tijd voor jezelf nemen..indien je dit niet doet blijft de progressie ook weg..dat weet je zo langzamerhand wel...
dus zet nu echt eens die knop om! Het werkt bij jou nou immers ff anders ook alle ellende die je hebt gehad helpt daar niet aan mee

• #1.368
Zijn slechts momentopnames.

Moet jij eens kijken welke sprongen vooruit je gaat maken in de gym, met je slaap, je gewicht, je algehele gevoel van welbehagen als je van de week tegen de directie hebt verteld dat je vanaf heden 8 uur per dag gaat werken met een max van 40 uur per week.

Omdat dit in het belang is van jouw gezondheid en dus tevens in het belang van de organisatie omdat je anders wel eens op korte termijn voor langere tijd weg zou kunnen vallen en ze dan niets meer aan je hebben.

;)
Je hebt een goed punt.. En ik kan ook wel luisteren... :o
En heb het vandaag ook opgebracht... Wat dingen gedelegeerd.. en het verzoek van directie om wat taken op te pakken aangepakt met de opmerking dat andere zaken blijven liggen. Ik moet aangeven wat er blijft liggen en waar ik extra hulp nodig heb.

Ook vandaag mijn ehbo les en zoals afgesproken op deze dagen ga ik een uur eerder weg en ook gedaan. Uurtje voor mij en uurtje voor de baas.

En ook braaf eindelijk een afspraak gemaakt bij de huisarts *uitstelgedrag* zit een bult in mijn nek.. wss volgens de fysio een verschoven wervel maar hij zit er nog. knetterhard en af en toe duizelig en koppijn en dan lijkt de vloer te bewegen.. dus even braaf geweest en een afspraak gemaakt...

Ook mijn contract maar eens aangekaart... over een paar weken gesprek hierover.

Is al een punt waar we inmiddels al wat maanden cq jaren mee bezig zijn hé Marina?
Rust inbouwen, tijd voor jezelf nemen..indien je dit niet doet blijft de progressie ook weg..dat weet je zo langzamerhand wel...
dus zet nu echt eens die knop om! Het werkt bij jou nou immers ff anders ook alle ellende die je hebt gehad helpt daar niet aan mee
Dat klopt... ik ben gewoon raar en zit raar in elkaar. Ik hoop dan nog altijd dat ik wel een keer "normaler" in elkaar zit.. maar helaas is dat niet zo. Dus accepteren en op een betere weg doorgaan.

Thanks allemaal. :)

Braaf eerder weggegaan ivm ehbo.. dus even kort wat getraind. Wat schouders/bi/tri. Ging redelijk.

opwarmen side raise 2x10x3kg

MP 2x10x17,5 kg 10x20 kg 5x22,5 kg
arnold press 3x10x7 kg langzaam uitgevoerd...
face pulls 12x10 kg 10x12,5 kg (stomme cable station loopt aan.. :mad: ) 15x10 kg
triceps rope push down 3x15x10 kg superset kuiten staand. 3x15x50 kg
triceps EZ bar lying extension 2x15x15 kg 12x17,5 kg
EZ bar biceps curl 10x17,5 kg 2x10x20 kg
staand conc. curl 3x10x6 kg

Laatst bewerkt:
Mooi dat je even hebt kunnen trainen, hoop dat je even je zinnen hebt kunnen verzetten :kiss:

Paar daagjes vakantie gehad, maar lees hier helaas weer nare dingen. Erg vervelend dat het nu ook niet zo best gaat met het bedrijf waar je werkt.
Ik sluit me helemaal aan bij de rest trouwens. Hou je taai en denk aan je zelf!

• #1.371
Thanks.

Heb me aardig ingehouden deze week. Gisteren op tijd weggegaan niet getraind. Slapen wil nog niet.. dus toch maar aan de slaapmeds...
Vandaag benen gedaan en pfff... wat een snert training.. :( niets lukte.. gewichten 10 kg lichter waren al te zwaar... Ik merk dat ik echt heb ingeleverd.. Hopelijk gaat het binnenkort wat beter.

Vanmorgen ook braaf naar de huisarts geweest. Bult in mijn nek (wss verschoven wervel wat de fysio denkt) en meteen door foto's laten maken. Volgende week de uitslag.. Dit weekend aangegeven dat ik niet ga werken. Morgen was mijn vader jarig,... gaat een lastige dag ./ weekend worden.

Succes meid en hopelijk valt de uitslag van de foto mee

Sterkte vandaag Marina, zal een lastige dag voor je worden. +1 dat je hebt aangegeven dat je niet wilde werken dit weekend, goed aan jezelf gedacht! Neem je rust, zover dat ook lukt/kan.

• #1.375
Succes meid en hopelijk valt de uitslag van de foto mee

Sterkte vandaag Marina, zal een lastige dag voor je worden. +1 dat je hebt aangegeven dat je niet wilde werken dit weekend, goed aan jezelf gedacht! Neem je rust, zover dat ook lukt/kan.

Dit!

Heel veel sterkte vandaag en de rest van het weekend!

Thanks allemaal.

Het was gek genoeg gisteren wel een mooie dag... Met een lach en een traan...

Vandaag zitten kloten.. gedachtes er niet bij en een pan kokend water over mijn hand benen en voet.. Dikke blaren op mijn hand en kleine teen... Zal wat worden op werk morgen... Veiligheids schoenen aan zal hem niet worden.. :o strompelend door de fabriek dan maar... Morgen maar zien hoe het gaat. Morgen ook maar eens kijken of trainen nog wat zal worden... Hoop het wel.

Wat fijn dat het toch nog een mooie dag was.

Je blijft wel beetje pech houden steeds.
Als je teveel last hebt lekker thuis blijven doen ze maar een dag zonder je!

succes, keep on fighting

• #1.379
Wat fijn dat het toch nog een mooie dag was.

Je blijft wel beetje pech houden steeds.
Als je teveel last hebt lekker thuis blijven doen ze maar een dag zonder je!
Ja het was een mooie dag...
Tja.. alles komt in drieen is het toch? Nou hopen dat de derde uitblijft. :o
Ben wel heengegaan.. anderen laten lopen... ;) Maar geen lange dagen gemaakt

Yep. vandaag ook op tijd weggegaan.. ehbo les..

Thanks. I will.

Ben een beetje op gevoel bezig met trainen. Het gaat niet van harte... maar ik blijf wel in beweging.
Vandaag even kort (licht) getraind.

Opwarmen wat side raises met 3 kg DB
MP 10x15kg 10x17,5 kg 10x20 kg
Trisetje gedaan met EZ bar 15 kg (3 rondjes) 10x upright row, 10x biceps curl, 10x lying triceps extnesion
Face pulls 3x15x10 kg lekker langzaam bewegen.
Triceps rope push down 3x10x12,5 kg
Chin ups 3x10xBW
lying leg raises 3x10
Side bends 3x10x15kg

Goed van je dat je lekker die afleiding blijft zoeken en gaat sporten. Cijfers zijn nu niet het belangrijkste! Fijn dat je er toch een mooie dag van hebt weten te maken. Wel balen van die pan kokend hete water zeg.. Heb je nog veel pijn?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven