Fitness Seller

Marina's road to succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Dank je. Het ging niet van harte... ik ben er zo een die maar door wil gaan.. dus al heel wat dat ik al een aantal dagen pas op de plaats doe...
Maar het was ook even nodig ook.

Grof gezegd: ja, je bent er zo eentje die met een rotgang op een burnout afdendert, ook al trekken anderen aan jouw noodrem.
(zelf ook gedaan, maar het resultaat valt vies tegen: na zo'n burnout kun je nòg minder met nòg meer moeite)

Aan jezelf denken moet je leren, en geen mooier moment om er mee te beginnen dan NU. :heart:

Grof gezegd: ja, je bent er zo eentje die met een rotgang op een burnout afdendert, ook al trekken anderen aan jouw noodrem.
(zelf ook gedaan, maar het resultaat valt vies tegen: na zo'n burnout kun je nòg minder met nòg meer moeite)

Aan jezelf denken moet je leren, en geen mooier moment om er mee te beginnen dan NU. :heart:
Wise words!:thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.404
Precies waar de schoen wringt. Als je dát kan loslaten betekent dit een nieuw begin ;)

Met plezier je 'losmaak' oefeningen doen en beperken tot max 50% van je capaciteit!
Loslaten moest.. en heb het ook gedaan en gekund... Meer dan 50-75% kom ik toch niet... dus dan moet het gewoon even zo..

Inderdaad.. alsmaar doorgaan gaat niet goed.. dus even een break..

Inderdaad. :)

Rustig aan gedaan. Erg druk geweest op het werk... heb wel wat overuurtjes gemaakt maar daarentegen ben ik nu maandag en dinsdag vrij. Morgen middag gaan we op de boot.. Dan maandag dagje Antwerpen en dinsdag ochtend zijn we terug. Even wat tijd voor onszelf en eruit. Nu maar hopen dat de energie me dan niet in de steek laat...

Vanmorgen maar even freewheelen en wat "getraind" op laag gewicht.. beetje chaotisch en dit was echt wel even wat ik nu aankon en wat goed voelde. Heb het ook daarbij gelaten.

SLDL 3x10x40 kg
one legged barbell bridge 3x10 per been (tussendoor hollow hold)
Pull down wijd 3x10x35 kg
DB row 3x10x13 kg
kuiten staand 3x15x60 kg langzaam :fire:
pull ups 8x 6x 5x
kuiten zittend 2x10x40 kg
one arm machine rown 3x10x10 kg
shruggs 2x10x17 kg

ik hoop het....
en duim dat je lijf niet instort nu je juist een paar daagjes rust hebt!

Wat fijn dat je maandag en dinsdag vrij hebt, moet als een verademing voelen! Heerlijk dat jullie naar Antwerpen gaan, even in een andere omgeving en van elkaar genieten, ik gun het je van harte :kiss:

Heerlijk maandag en dinsdag vrij! Geniet en geniet dan ook echt van je lange weekend! Veel plezier! :D

Geniet van je lange weekend!

• #1.409
ik hoop het....
en duim dat je lijf niet instort nu je juist een paar daagjes rust hebt!
Ik hoop het echt.. heb nu 3 dagen weekend... vandaag nog wat werken en thuis wat dingen voor werk doen. Dan morgen en maandag vrij en hopelijk dinsdag ook de hele dag. Ik ben in de ochtend thuis.. mocht het echt spaak lopen op werk dan bellen ze... Al hoop ik van niet. ;)

Wat fijn dat je maandag en dinsdag vrij hebt, moet als een verademing voelen! Heerlijk dat jullie naar Antwerpen gaan, even in een andere omgeving en van elkaar genieten, ik gun het je van harte :kiss:
Yep.. het is een verademing... maar moest wel veel regelen voordat het kon... Vandaag nog wat dingen afmaken en dan morgen weg.
dank je meid. :heart:

Heerlijk maandag en dinsdag vrij! Geniet en geniet dan ook echt van je lange weekend! Veel plezier! :D
Yep 2 dagen vrij... erg lang weekend niet.. al is het wel 1 dagje meer! :)

Geniet van je lange weekend!
Dank je. :) in ieder geval iets.. gezien kerst en oud en nieuw werken is...

Ah bah. Beide feestdagen werken? Vind best belachelijk. Kunnen ze niets verdelen?

vanochtend toch een mooie training neer gezet, rustig door blijven gaan nu.

• #1.412
Ah bah. Beide feestdagen werken? Vind best belachelijk. Kunnen ze niets verdelen?
Tja... helaas maar waar...
Nope.. we moeten allemaal werken.. dus verdelen zal het niet worden...

vanochtend toch een mooie training neer gezet, rustig door blijven gaan nu.
Dank je. Nou .. ehm... doorgaan zit er nu even een paar dagen niet in.. zo weg en ben dinsdag pas weer terug en er is geen gym....Op de boot naar Antwerpen en lekker daggie daar weg. Ben dinsdag weer terug! zo even Yoga en dan goneeeeeeeeeeeee. :D

• #1.414
Nog niet helemaal... eerst even lekker weggeweest. Geen wifi... geen telefoon.. niets.. zalig! En helaas.. toen kwam dus ook de crash...
Heb het gewoon maar laten gaan. Rustig aan gedaan en lekker genoten. Nu vanmorgen net terug gekomen. Toen pas de telefoon weer aangezet. 3 dagen niet getraind en kan vanmiddag nog gaan maar ik laat het even zo.. even gewoon volle rust. Morgen weer een dag.

We hadden wel verdomd veel mazzel met het weer. :D lekker zonnig en lekker kunnen wandelen in Antwerpen. :)

Lekker hoor, 2 dagen dat niets moet!

Antwerpen kan best een mooie stad zijn als het lekker weer is

• #1.417
Helemaal lekker niks en weg van de digitale wereld. Hopelijk heb je genoten!

• #1.419
Helemaal lekker niks en weg van de digitale wereld. Hopelijk heb je genoten!
Zeker weten! :) Ik mis het totaal niet als ik weg ben. :D

gisteren even kort getraind. Licht gewicht en MMC. Gewoon weer even in beweging komen. Beetje rug gepakt.
Vandaag weer volle rust. Morgen eens zien waar ik zin in heb. Voor nu echt even een heel stuk pas op de plaats aan het doen.

Wel weer even dikke pech... vulling voor de tweede keer weggebroken.. Januari moet er een kroon op *rib uit mijn lijf* :( das al de tweede..:sad:

Goed om te lezen dat je per dag bekijkt waar je zin in hebt meid, denk dat het je lichaam en geest beiden goed zal doen :).
Doe je nog yoga?
En ai, klotevulling ... :(

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven