- Waardering
- 8.297
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hey meid, ik lees het nu pas!
Wat naar voor je... Heel veel sterkte! Hoe was de begrafenis/crematie?
Gaat het een beetje met je?

Tja.. het zit allemaal even tegen..Jeetje Marina, wat heftig allemaal! Ook nog eens een bedrijf dat op het randje van de afgrond staat!
Goed dat je toch met regelmaat blijft trainen, mnaar blijf wel de juiste prioriteiten stellen. Een verlies verwerken kost helaas gewoon veel tijd! Nogmaals sterkte en hou je taai Marina.

Dank je.Dat is echt altijd zo. Alles komt dan tegelijk
Sterkte deze dagen en boven alles aan jezelf denken.
yep... thanks.Ik wist niet goed wat te zeggen maar @Skatermarvin verwoord het mooi
Dat klopt.. heb vandaag wat uurtjes gemaakt maar ben nu thuis. Er lag nog wel meer.. maar ik heb ook maar even nee gezegd.Heftig marina! Ook zeker met @Skatermarvin eens.
Aan jezelf denken is ook belangrijk.
Werk moet maar er zijn ook grenzen ookal zit het bedrijf op de wipwap.
maar wel leuk.Ik heb veel steun aan mijn mannetje en schoonouders. Het besef komt maar niet echt door.. maar ik ben ook iemand die alsmaar doorgaat.Kun je wat steun in je omgeving vinden? Verlies verwerken kost tijd en aandacht, ga je daar aan voorbij, dan wreekt dat zich later ergens
Ik weet dat je meeleeft meidSluit me wederom aan bij de rest..
Zou dan zo graag iets willen zeggen waar je echt wat aan hebt en waar je iets mee kunt, maar dat is er gewoon niet..
Leef wel erg met je mee, en ik hoop dat je voor jezelf wat rust kunt vinden. Wat @Franskem ook zegt: als je jezelf voorbij blijft rennen haalt je dat op een gegeven moment in, dat lijkt me enorm moeilijk..
Houd je taai meisje, hang in there![]()
maar er is ook niet veel te zeggen... Het is ook niet gezond.. en ja.. arbeidsovereenkomst moet ik het nog even over hebben.. geen toeslagen voor werken op feestdagen etc... Dus ja...Nou... alle dagen werken waaronder weekends en feestdagen lijkt me niet gezond. En al helemaal niet in jouw situatie. Daarbij mag een bedrijf zoiets helemaal niet vragen van het personeel, er zijn nog altijd arbeidsovereenkomsten. Een beetje extra inzet, oke. Maar dat moet niet zo ver gaan.
Zorg je dat je wel tijd maakt om te rouwen? Als je later instort heeft het bedrijf helemaal niets meer aan je.
Sterkte meid! X
Nou... alle dagen werken waaronder weekends en feestdagen lijkt me niet gezond. En al helemaal niet in jouw situatie. Daarbij mag een bedrijf zoiets helemaal niet vragen van het personeel, er zijn nog altijd arbeidsovereenkomsten. Een beetje extra inzet, oke. Maar dat moet niet zo ver gaan.
Zorg je dat je wel tijd maakt om te rouwen? Als je later instort heeft het bedrijf helemaal niets meer aan je.
Sterkte meid! X
Het is ook niet gezond.. en ja.. arbeidsovereenkomst moet ik het nog even over hebben.. geen toeslagen voor werken op feestdagen etc... Dus ja...
Tijd om te rouwen.. dat is het probleem... dat besef wat maar niet doordringt... wanneer komt dat?? ik weet het ook even niet... Ik hou vol en ben zo gewend door te rennen...
Dank je. .
Ik pas op mezelf.. ben al eerder tegen een lichamelijke muur aangelopen toen ik ziek werd...Let een beetje op jezelf! Je jakkert anders zo op een burn-out af. En uit ervaring kan ik je zeggen dat je daar ècht niet op zit te wachten. Kan het bedrijf je wel chanteren, maar dat maakt jou niet gezonder (eerder nòg ongezonder).
Wat het rouwen betreft: dat komt wanneer het komt. Misschien morgen, misschien volgende maand. Misschien een korte, zeer heftige rouwperiode, misschien juist wat langer en milder. Maar neem er wel tijd voor.

begrijp me niet verkeerd... het is een normale baan en we moeten er met zijn allen aan trekken om het bedrijf erbovenop te krijgen. Er is gewoon jaren achterstallig onderhoud en meer zaken... dus als we er nu met zijn alle voor gaan dan wordt het daarna weer een stuk rustiger...Kan je niet gewoon een baan zoeken met normale werktijden, één die je mogelijk zelfs een vast contract biedt.
Je gezondheid lijkt me toch echt veel belangrijker dan uitgeleeft te worden door één of andere 'baas'. Op het moment dat je écht zo beroerd bent dat je niet meer kan werken is de 'baas' je vergeten hoor!
Ik pas op mezelf.. ben al eerder tegen een lichamelijke muur aangelopen toen ik ziek werd...
wat werk betreft chanteren ze me echt niet... ook de directeur was er vandaag... We moeten er gewoon met zijn allen aan trekken.. en als we het gaan redden dan zal het daarna weer een stuk rustiger worden.
Ik hoop het.. het voelt gewoon slecht dat het besef maar niet komt...
Maar als het komt zal ik het zeer weker de ruimte geven...
Normaal gesproken zou het ook niet zo erg zijn.. maar er moeten eerst wat orde op zaken worden gesteld en daar heeft hij persoonlijk iedereen voor gevraagd zich in te zetten. op zich zijn ze ook wel flexibel op andere punten.. en er werd ook gezegd dat ik op mezelf moet letten en aan moet geven als het niet lukt.Met een 'normale' baan bedoel ik niet het soort werkzaamheden, maar het aantal uren wat moet worden gewerkt.
Als je niet kan aangegeven dat je maximaal 36-40 uur per week wilt werken zonder gevolgen dan is het imo geen normale baan en is het tijd voor iets anders. Minder verdienen mag geen probleem zijn, dan maar niet uit eten, minder of niet op vakantie. Gezondheid en vrije tijd voor alles.
Edit, ik lees net 'de directeur was er ook'. Is dit zo bijzonder dan? De directeur moet er juist altijd zijn, hij/zij moet degene zijn die uren maakt.
Nou.. gezien er zoveel geinvesteerd wordt nu verwacht ik niet dat het heel snel over is maar dat we proberen de boel op de rit te krijgen. Zonder op teveel detail in te gaan. Als deze investeringen doen wat ze moeten doen kunnen we met een paar jaar weer volop winstgevend zijn. Maar I get the point.Het feit dat ze je beloven dat het in de toekomst vast wel beter en rustiger zal gaan als iedereen nu weekenden en feestdagen doorwerkt IS emotionele chantage. Heel grote kans dat de realiteit is dat het bedrijf ondanks inzet in weekenden en op feestdagen het toch niet redt, jij jezelf lichamelijk en geestelijk in de vernieling werkt, èn er geen geld meer is om jouw laatste maanden salaris uit te betalen. Is dat de investering van jouw extra tijd en moeite waard?
Het verschilt ook gewoon per keer en persoon. Bij mijn opa was ik er maanden kapot van, bij mijn vader was het niet meer dan een schouderophalen.

Dank je.Heel veel sterkte gewenst Marina en succes met de rest allemaal. Niet leuk!
is zowel een goede maar ook slechte eigenschap. Veel verantwoordelijkheid gevoel. 
Klopt.... en ondernemen gaat er ook wel van komen. Wil ook wel wat commitment van hun zijde zien...Iets begrijpen en iets ondernemen zijn twee verschillende dingen![]()
Tja.. ik geef meer dan ik neem.. voel me erg verantwoordelijk ook.. maar het is zo dat een stapje terug soms ook nodig is.. Zal wel moeten inderdaad merk ik zelf.Jij denkt precies zoals ikis zowel een goede maar ook slechte eigenschap. Veel verantwoordelijkheid gevoel.
Het is niet erg eens een stap terug te zetten ookal zitten ze in de shit. Zitten ze met en zonder jou toch wel.
Snap zeker dat ze vragen iedereen te laten bijdragen maar een goede balans is ook belangrijk en daarnaast is het niet gezond hoeveel je werkt. Zou een inspectie niet moeten zien![]()
dat was al besproken en wordt niet teruggetrokken.