XXL Nutrition

Marina's road to succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.322
soms ook ff lekker om je gedachten even te verzetten!
Dat werkt ook als goeie therapie ;-)
Dat klopt. Het was gewoon even weg van alles... Merk wel dat het erin hakt overigens.. even een boodschap doen en ik was kapot. :o
Vanavond maar goed laden met uit eten gaan. Kijken of mijn kop ook een beetje meewerkt...

Dit inderdaad!

Goed dat je even gegaan bent Marina!
Thanks. :)

Eet ze!

Laatst bewerkt:
Ach wat is erg ... je kan het hebben (het eten).

• #1.326
Ach wat is erg ... je kan het hebben (het eten).
Dat klopt. En ik vind het op zich ook leuk... Alleen vandaag was dus de eerste dag dat ik tegen misselijkheid aan zit te eten. :(
eetlust is totaal weg.. Maar toch maar even doorstouwen..

• #1.330
  • #1.332
Het was een tijdje geleden dat ik bijgelezen had. Gecondoleerd met je verlies, Marina.

• #1.334
Het was een tijdje geleden dat ik bijgelezen had. Gecondoleerd met je verlies, Marina.
Dank je.

Het viel me zwaar zo een eerste dag weer werken.. Trainen ging ook niet lekker.. gewoon een beetje compounds gedaan en wat rug omdat dat zo goed helpt tegen de pijn... Maar na een paar uur werken had ik het idee dat het al een hele dag was.. pfff.... Nu ook weer thuis.. net weer jankmoment... maar wel een met mooie herinneringen... Deze week rustig aan doen op werk heb ik mezelf ( en anderen) beloofd... ben een beetje het overzicht op alles kwijt en kan me er niet op concentreren... Maar goed...beetje tijd voor nemen dus...

Training ging dus niet lekker. Begon met benen maar dat werd niet veel. Over op rug ... dat ging iets beter...

squat 10x20 (opwarmen stang) 10x30kg 10x40 kg.... zat niet meer in.. :(
SLDL 3x10x40 kg (normaal 50 kg maar ging echt even niet... )
incline BP 10x25 10x30 10x35 (de 4x40 kg van vorige keer was ver te zoeken... )

dan maar over op wat anders... rug

even licht 2x10x10kg straight arm push down terwijl ik aan het wachten was op pull down
Pull down wijd 10x35 kg 2x10x36 kg
DB row 3x10x13 kg
pull ups hammer grip 8x 7x 6x
machine row 1 arm 3x10x10kg
shrugs 2x10x20 kg

• #1.336
Thanks. :)

Vandaag vroeg naar huis.. straks ehbo waar ik nu dus even als een berg tegen opzie... :(

Heb even kort wat MP, clean-press, kuiten en buik gedaan... Niet zwaar.. gewoon bewegen om mijn nek/schouders wat minder vast te laten zitten.
Daarna snel naar mijn moeder even geweest. Was fijn in ieder geval. Ze pakt het toch redelijk op... nu wachten tot het bij mij doordringt...

Zulke momentjes horen er nu eenmaal bij Marina. Emoties zijn gelukkig heel normaal! Hopelijk heb je al het een en ander kunnen verwerken.
Erg knap van je dat je alweer aan het werk bent gegaan ook. Goed dat je ook weer bent gaan trainen trouwens, volgens mij vindt jij wel je rust tijdens het sporten.

Wat betreft de herinneringen; koester ze! :)

• #1.338
Dank je. :)

Ik vind inderdaad veel rust in het sporten. Gisteren liep het geheel anders en de werkdag was zo in ene 11 uur... Vandaag dus eerst even sporten en dan naar het werk. Komt een lange zware klus aan. met 99% zeker ook weekend doorwerken dus even zien. Iig vandaag eerst even lekker naar de gym zo. :)

Ik merk dat ik er best veel over praat... meestal erg moeilijk.. maar soms ook erg fijn.
Ik merk ook dat de bult werk die er ligt me afleid... alleen moet wel goed mezelf in de gaten houden. Ben ik niet zo goed in. :o

Hey meid, ik lees het nu pas!
Wat naar voor je... Heel veel sterkte! Hoe was de begrafenis/crematie?
Gaat het een beetje met je?

Ik zie het nu pas. Gecondoleerd marina

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven