Fitness Seller

Marina's road to succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Oh ja! Die plakkers. :D charmant hihi

Goed dat je er mee om kunt gaan. Beetje je draai kunnen vinden.

Fijn weekend alvast!

Haha die foto is goud waard! Vervelend van het slapen... Weet er zelf niks bij te verzinnen waar het aan zou kunnen liggen.

aardig wat draadjes had je hangen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.564
Oh ja! Die plakkers. :D charmant hihi

Goed dat je er mee om kunt gaan. Beetje je draai kunnen vinden.

Fijn weekend alvast!
Ja het was erg charmant... ik mocht ook niet met het OV komen.. :roflol:
Het is soms nog best lastig... maar wat je niet kan veranderen is nu eenmaal zo. Misschien komt het ooit nog eens goed.
Voor nu wil ik me focussen op mijn gewicht omhoog krijgen.
Dank je. Jij ook. :)

Haha die foto is goud waard! Vervelend van het slapen... Weet er zelf niks bij te verzinnen waar het aan zou kunnen liggen.
Ja.. het was inderdaad wel goud waard.. :D Zou wat zijn geweest als ik aangehouden was door de politie in die outfit. :roflol:
Ik weet het zelf ook niet... helaas...
aardig wat draadjes had je hangen.
ja.. er zit nu eenmaal een draadje los bij me. :D

hier staat nog een en ander.. mijn oude log.. was in december 2014 dat onderzoek...
Heb denk ik nog wel ergens een foto van mij als kerstboom met plakkers en draadjes. :D
[Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heb ik ook gehad, komt weer spontaan een trauma boven nu. Na ja , dat is weer overdreven :o

Zal het is efkes lezen. Ik heb het idee in elk geval dat je er wat relaxter in staat als eerst.
Das wa beter :D

Hmmmh, je zou dan toch haast gaan denken dat ook "het gedeelte tussen je oren" een rol me speelt. Tenminste dat is wel een deel wat voor mij herkenbaar is.

• #1.566
Heb ik ook gehad, komt weer spontaan een trauma boven nu. Na ja , dat is weer overdreven :o

Zal het is efkes lezen. Ik heb het idee in elk geval dat je er wat relaxter in staat als eerst.
Das wa beter :D

Hmmmh, je zou dan toch haast gaan denken dat ook "het gedeelte tussen je oren" een rol me speelt. Tenminste dat is wel een deel wat voor mij herkenbaar is.
Het sliep in ieder geval niet lekker met die draden rommel. Ik was al lang blij dat ik thuis mocht slapen. :D

Ik sta er zeker wat relaxter in nu.

Tja.. ik heb ook geen extra hersenactiviteit... dus het is geen piekeren.. Het ook met een slaap psych een en ander besproken en ook die kwam tot de conclusie dat het niet tussen de oren zat en dat ik het maar "gewoon" moest accepteren dat ik zo weinig slaap... :dunno:

Vandaag voor het eerst in een week wat benen gepakt. Viel me erg zwaar... Zelfs de lichte gewichten waren zwaar. Maar op zich wel een beetje voldoening uitgehaald.

Squat 10x20 3x10x30 kg atg
SLDL 3x10x40 kg
Lying leg curl 10x22,5 kg 4x22,5 kg en auw... voelde iets in mijn knieholte knap doen.. :( gestopt deed pijn...
Kuiten staand. 3x15x50 kg
Zittend leg curl 3x15x7 kg dat ging gelukkig wel!
Split squat in smith (nieuw) 10x stang 10xstang+10 kg 10xstang +20 kg (10x per been dus. )
box squat in smith (maar dan zonder box en iets dieper... ) 10x stang 10xstang+10 kg 10xstang +15 kg die voel je goed in je glutes :D

• Like
Waarderingen: Inb4
Ben altijd blij dat ik nooit wat heb. Maar dan zal je zien dat ik een keer plotseling dood neer val en jij 90 jaar wordt ;)
Voorzichtig met die knie doen, maar lekker geskwat :thumbs:

Het sliep in ieder geval niet lekker met die draden rommel. Ik was al lang blij dat ik thuis mocht slapen. :D

Ik sta er zeker wat relaxter in nu.

Tja.. ik heb ook geen extra hersenactiviteit... dus het is geen piekeren.. Het ook met een slaap psych een en ander besproken en ook die kwam tot de conclusie dat het niet tussen de oren zat en dat ik het maar "gewoon" moest accepteren dat ik zo weinig slaap... :dunno:

Ik bedoel ook meer dat het mogelijk onbewust i n je psyche zit. Je verwacht (mogelijk) in je onderbewustzijn: "dat gaat weer een kort nachtje worden",
en dat heeft dan ook zijn uitwerking.

Althans zo werkt het bij mij, maar ja dat wil natuurlijk niet zeggen dat dit voor jou het geval is.
Maar het zou me niet verbazen.

En idd slecht (tot helemaal niet) slapen met de bedrading

• #1.569
Ben altijd blij dat ik nooit wat heb. Maar dan zal je zien dat ik een keer plotseling dood neer val en jij 90 jaar wordt ;)
Voorzichtig met die knie doen, maar lekker geskwat :thumbs:
Ach ja.... heb al ervaren dat degene die nooit wat mankeren in een keer zomaar opeens weg zijn... :(
Al hoop ik dat niemand meer weggaat nu!
Ik kijk wel uit. Het doet nu al geen pijn meer. Denk een peesje wat even heen en weer schoot.

Ik bedoel ook meer dat het mogelijk onbewust i n je psyche zit. Je verwacht (mogelijk) in je onderbewustzijn: "dat gaat weer een kort nachtje worden",
en dat heeft dan ook zijn uitwerking.

Althans zo werkt het bij mij, maar ja dat wil natuurlijk niet zeggen dat dit voor jou het geval is.
Maar het zou me niet verbazen.

En idd slecht (tot helemaal niet) slapen met de bedrading
Dat heb ik totaal niet. Ik heb ook nooit het idee dat ik slecht ga slapen.. of als ik wakker wordt dat ik denk shit ik wil slapen. Ik blijf gewoon liggen en soms val ik wel weer even weg. Al zijn het steeds doezeltjes.. je rust evengoed. Het gekke is dat het er gewoon ingeslopen is.... Maar onbewust of niet... nu vannacht had ik een redelijke nacht (2 ZMA + 3 mg melatonine)... denk wel 3 a 4 uur geslapen. Dus was wel even lekker. :)

Ik was ook net die nacht goed ziek geworden toen ik aan die bedrading lag... :o
Het went op zich ook wel. Ik ben overdag niet compleet bek af.. maar ik denk ook dat als je gewoon maar doorgaat dat je het ook niet meer voelt.
Dus ik verwacht wel dat het op mijn gewicht tegenwerkt (dus het niet kunnen aankomen) om eerlijk te zijn... naast het hele "niet aanwezig zijn van hormonen" verhaal..

• Like
Waarderingen: Inb4
Tja "vind ik leuk" is dan zo'n rare raectie hé, maar ja je snapt de intentie.

Ik herken het wel hoor, toen ik dialyseerde sliep ik op en gegeven moment helemaal niet meer (tja een mens kan veel hebben).
Je went er aan, gelukkig slaap ik nu jaren verder (en getransplanteerd) weer heel wat beter, weliswaar niet medicatievrij.

Maar ja, who cares. Ben al lang blij.

Sterkte voor jou Marina ! Ik ben niet altijd aanwezig op het forum, maar heb de intentie je te blijven steunen ;)

Echt vervelend dat je zo ontzettend veel last hebt van je slaapprobleem. Ook omdat ze gewoon niets kunnen vinden. Hoe lang speelt dit nu al bij elkaar? Echt knap dat je de dagen zo steeds doorkomt. Ik zou er de energie niet voor hebben..
Op een gegeven moment went het (helaas) wel natuurlijk. Fijn dat je in ieder geval voldoening hebt kunnen halen uit je legday!

Echt pijn in je knie holte of vreemd gevoel.
Heb wel eens t idee dat er een peesje irritant beweegt. Ook geen fijn gevoel.

• #1.573
Tja "vind ik leuk" is dan zo'n rare raectie hé, maar ja je snapt de intentie.

Ik herken het wel hoor, toen ik dialyseerde sliep ik op en gegeven moment helemaal niet meer (tja een mens kan veel hebben).
Je went er aan, gelukkig slaap ik nu jaren verder (en getransplanteerd) weer heel wat beter, weliswaar niet medicatievrij.

Maar ja, who cares. Ben al lang blij.

Sterkte voor jou Marina ! Ik ben niet altijd aanwezig op het forum, maar heb de intentie je te blijven steunen ;)
Ik snap de intentie. ;)

Ja een mens kan veel hebben... maar soms wordt het teveel. Ik moet zeggen dat ik nu 1 week zonder een kwart slaappil erbij slaap. Dus dat is al een hele vooruitgang. De 2 ZMA en 3 mg melatonine vind ik dan niet zo erg... Ik ben ook allang blij als ik 3 a 4 uur slaap nu,

Thanks. :) Ik steun jou ook hoor! Ben wel benieuwd hoe het met je trainen nu gaat.

Echt vervelend dat je zo ontzettend veel last hebt van je slaapprobleem. Ook omdat ze gewoon niets kunnen vinden. Hoe lang speelt dit nu al bij elkaar? Echt knap dat je de dagen zo steeds doorkomt. Ik zou er de energie niet voor hebben..
Op een gegeven moment went het (helaas) wel natuurlijk. Fijn dat je in ieder geval voldoening hebt kunnen halen uit je legday!
Tja.. het is gewoon zo. Je leert ermee omgaan. Ik accepteer het maar gewoon. Misschien beterd het ooit nog. Inmiddels is het al 15 jaar zo..
Waarschijnlijk is daardoor ook mijn kracht en energie soms wat afwezig in mijn trainingen helaas... Maar ik zet door. Ik hou hoop dat het nog eens verbeteren zal!
Echt pijn in je knie holte of vreemd gevoel.
Heb wel eens t idee dat er een peesje irritant beweegt. Ook geen fijn gevoel.
Het was echt pijnlijk. Nog 2 reps op 20 kg geprobeerd en dat deed zeer... Maar nu gaat het wel weer. Volgende week maar kijken of het nog gevoelig is of niet. Maar voor nu laat ik hem even rusten.

Yep... ook dat al.. en zoveel dingen geprobeerd ook.. Kan je wel 2 a4-tjes mailen als je wil. :o... maar niets helpt echt..

Ze zeiden dat ik het maar moest accepteren... lastig...

Ik ben het dus al aardig gewend.. alleen met veel stress hakt het er dubbel zo hard in.

Klopt.. soms heb ik geen last... soms wel.. maar het is killing voor aankomen...

https://forum.bodybuilding.nl/topics/marinas-log.333211/page-157#post-8885995
hier staat nog een en ander.. mijn oude log.. was in december 2014 dat onderzoek...
Heb denk ik nog wel ergens een foto van mij als kerstboom met plakkers en draadjes. :D
IMG_20141203_154349.jpg on line slaap meting.jpg

Haha heel herkenbaar die draadjes etc, heb ook al meerdere keren zon onderzoek gehad.

• #1.575
Haha heel herkenbaar die draadjes etc, heb ook al meerdere keren zon onderzoek gehad.
Ik vond 1x wel zat. :D

gisteren Yoga.. was weer even lekker...
Vandaag toch even wat freewheelen met rug.. Licht gewicht..Voelde redelijk.. wel kort ivm werk

pull down wijd 10x32,5 kg 2x10x35 kg
DB row 3x10x11 kg
straight arm push down 3x12x12,5 kg
BOR 3x12x25 kg (slow en goed focus)
seated cable row smalle grip 3x10x30 kg
pull ups 8x 7x 6x
DB shruggs 3x10x17 kg

Ik vond 1x wel zat. :D

gisteren Yoga.. was weer even lekker...
Vandaag toch even wat freewheelen met rug.. Licht gewicht..Voelde redelijk.. wel kort ivm werk

pull down wijd 10x32,5 kg 2x10x35 kg
DB row 3x10x11 kg
straight arm push down 3x12x12,5 kg
BOR 3x12x25 kg (slow en goed focus)
seated cable row smalle grip 3x10x30 kg
pull ups 8x 7x 6x
DB shruggs 3x10x17 kg

Ach en nu zijn de onderzoeken opnieuw begonnen dus all kans dat ze het nog is dunnetje over doen. Maar ik moet dan meestal ook in het ziekenhuis blijven lol

Je pull ups gaan ook goed zeg.

Toch wel sterke pullups zo op het einde!!:D

Beter een beetje freewheelen dan niks natuurlijk:thumb:

• #1.579
Ach en nu zijn de onderzoeken opnieuw begonnen dus all kans dat ze het nog is dunnetje over doen. Maar ik moet dan meestal ook in het ziekenhuis blijven lol
Ben ik blij dat ik thuis mocht slapen. :D Alleen dat over straat gaan was niet zo handig met al die draden bende :D
Je pull ups gaan ook goed zeg.
Thanks.. is wel hammer grip (kan niet meer wijd ivm mijn schouder). Vorige week ging beter. Toen de 10x al een keer gehaald. Maar gezien de oefeningen ervoor was ik dik tevreden zo op het eind. :)

Toch wel sterke pullups zo op het einde!!:D

Beter een beetje freewheelen dan niks natuurlijk:thumb:
Thanks. :)
Ja.. alles beter dan niets en het voelt gewoon lekker wat te doen ook.

Zeker goed zo op het laatst

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven