Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja het was erg charmant... ik mocht ook niet met het OV komen..Oh ja! Die plakkers.charmant hihi
Goed dat je er mee om kunt gaan. Beetje je draai kunnen vinden.
Fijn weekend alvast!

Ja.. het was inderdaad wel goud waard..Haha die foto is goud waard! Vervelend van het slapen... Weet er zelf niks bij te verzinnen waar het aan zou kunnen liggen.
Zou wat zijn geweest als ik aangehouden was door de politie in die outfit. 
ja.. er zit nu eenmaal een draadje los bij me.

hier staat nog een en ander.. mijn oude log.. was in december 2014 dat onderzoek...
Heb denk ik nog wel ergens een foto van mij als kerstboom met plakkers en draadjes.
[Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het sliep in ieder geval niet lekker met die draden rommel. Ik was al lang blij dat ik thuis mocht slapen.Heb ik ook gehad, komt weer spontaan een trauma boven nu. Na ja , dat is weer overdreven
Zal het is efkes lezen. Ik heb het idee in elk geval dat je er wat relaxter in staat als eerst.
Das wa beter
Hmmmh, je zou dan toch haast gaan denken dat ook "het gedeelte tussen je oren" een rol me speelt. Tenminste dat is wel een deel wat voor mij herkenbaar is.

gestopt deed pijn... 
Het sliep in ieder geval niet lekker met die draden rommel. Ik was al lang blij dat ik thuis mocht slapen.
Ik sta er zeker wat relaxter in nu.
Tja.. ik heb ook geen extra hersenactiviteit... dus het is geen piekeren.. Het ook met een slaap psych een en ander besproken en ook die kwam tot de conclusie dat het niet tussen de oren zat en dat ik het maar "gewoon" moest accepteren dat ik zo weinig slaap...![]()
Ach ja.... heb al ervaren dat degene die nooit wat mankeren in een keer zomaar opeens weg zijn...Ben altijd blij dat ik nooit wat heb. Maar dan zal je zien dat ik een keer plotseling dood neer val en jij 90 jaar wordt
Voorzichtig met die knie doen, maar lekker geskwat![]()
Dat heb ik totaal niet. Ik heb ook nooit het idee dat ik slecht ga slapen.. of als ik wakker wordt dat ik denk shit ik wil slapen. Ik blijf gewoon liggen en soms val ik wel weer even weg. Al zijn het steeds doezeltjes.. je rust evengoed. Het gekke is dat het er gewoon ingeslopen is.... Maar onbewust of niet... nu vannacht had ik een redelijke nacht (2 ZMA + 3 mg melatonine)... denk wel 3 a 4 uur geslapen. Dus was wel even lekker.Ik bedoel ook meer dat het mogelijk onbewust i n je psyche zit. Je verwacht (mogelijk) in je onderbewustzijn: "dat gaat weer een kort nachtje worden",
en dat heeft dan ook zijn uitwerking.
Althans zo werkt het bij mij, maar ja dat wil natuurlijk niet zeggen dat dit voor jou het geval is.
Maar het zou me niet verbazen.

Ik snap de intentie.Tja "vind ik leuk" is dan zo'n rare raectie hé, maar ja je snapt de intentie.
Ik herken het wel hoor, toen ik dialyseerde sliep ik op en gegeven moment helemaal niet meer (tja een mens kan veel hebben).
Je went er aan, gelukkig slaap ik nu jaren verder (en getransplanteerd) weer heel wat beter, weliswaar niet medicatievrij.
Maar ja, who cares. Ben al lang blij.
Sterkte voor jou Marina ! Ik ben niet altijd aanwezig op het forum, maar heb de intentie je te blijven steunen![]()

Ik steun jou ook hoor! Ben wel benieuwd hoe het met je trainen nu gaat. Tja.. het is gewoon zo. Je leert ermee omgaan. Ik accepteer het maar gewoon. Misschien beterd het ooit nog. Inmiddels is het al 15 jaar zo..Echt vervelend dat je zo ontzettend veel last hebt van je slaapprobleem. Ook omdat ze gewoon niets kunnen vinden. Hoe lang speelt dit nu al bij elkaar? Echt knap dat je de dagen zo steeds doorkomt. Ik zou er de energie niet voor hebben..
Op een gegeven moment went het (helaas) wel natuurlijk. Fijn dat je in ieder geval voldoening hebt kunnen halen uit je legday!
Het was echt pijnlijk. Nog 2 reps op 20 kg geprobeerd en dat deed zeer... Maar nu gaat het wel weer. Volgende week maar kijken of het nog gevoelig is of niet. Maar voor nu laat ik hem even rusten.Echt pijn in je knie holte of vreemd gevoel.
Heb wel eens t idee dat er een peesje irritant beweegt. Ook geen fijn gevoel.
Yep... ook dat al.. en zoveel dingen geprobeerd ook.. Kan je wel 2 a4-tjes mailen als je wil.... maar niets helpt echt..
Ze zeiden dat ik het maar moest accepteren... lastig...
Ik ben het dus al aardig gewend.. alleen met veel stress hakt het er dubbel zo hard in.
Klopt.. soms heb ik geen last... soms wel.. maar het is killing voor aankomen...
https://forum.bodybuilding.nl/topics/marinas-log.333211/page-157#post-8885995
hier staat nog een en ander.. mijn oude log.. was in december 2014 dat onderzoek...
Heb denk ik nog wel ergens een foto van mij als kerstboom met plakkers en draadjes.
![]()
![]()
Ik vond 1x wel zat.Haha heel herkenbaar die draadjes etc, heb ook al meerdere keren zon onderzoek gehad.

Ik vond 1x wel zat.
gisteren Yoga.. was weer even lekker...
Vandaag toch even wat freewheelen met rug.. Licht gewicht..Voelde redelijk.. wel kort ivm werk
pull down wijd 10x32,5 kg 2x10x35 kg
DB row 3x10x11 kg
straight arm push down 3x12x12,5 kg
BOR 3x12x25 kg (slow en goed focus)
seated cable row smalle grip 3x10x30 kg
pull ups 8x 7x 6x
DB shruggs 3x10x17 kg
Ben ik blij dat ik thuis mocht slapen.Ach en nu zijn de onderzoeken opnieuw begonnen dus all kans dat ze het nog is dunnetje over doen. Maar ik moet dan meestal ook in het ziekenhuis blijven lol
Alleen dat over straat gaan was niet zo handig met al die draden bende 
Thanks.. is wel hammer grip (kan niet meer wijd ivm mijn schouder). Vorige week ging beter. Toen de 10x al een keer gehaald. Maar gezien de oefeningen ervoor was ik dik tevreden zo op het eind.

Thanks.Toch wel sterke pullups zo op het einde!!
Beter een beetje freewheelen dan niks natuurlijk![]()