grosje
Huge Freak
- Waardering
- 1.315
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb daar eens een onderzoek over gelezen (waar, dat weet ik echt niet meer). Daaruit bleek dat het gros van de mensen die werken de nacht van zondag op maandag onrustig slapen, vaak onbewust toch spanningen voor de week die gaat komen.. Seems legit to meIk slaap de nacht van zondag op maandag meestal onrustig. Vaak wakker onuitgerust wakker worden.
.Thanks.
Ik heb daar geen last van. Maandag begin ik vaak laat en start ik eerst met een lekkere training. Meestal slaap ik juist in het weekend nog slechter.Ik slaap de nacht van zondag op maandag meestal onrustig. Vaak wakker onuitgerust wakker worden. Heb het idee dat het komt van bang zijn om te verslapen of spanningen op het werk.
Het is soms moeilijk te ontspannen. Klote hoor dat je slecht slaapt
niet gewend dat ik uit kan slapen.. ben dan evengoed om 6:00 op. Kan inderdaad. Het is bij mij eigenlijk altijd dat ik niet zo goed slaap.. Maar weekend het slechtst.. Ik ben gewoon gek.Heb daar eens een onderzoek over gelezen (waar, dat weet ik echt niet meer). Daaruit bleek dat het gros van de mensen die werken de nacht van zondag op maandag onrustig slapen, vaak onbewust toch spanningen voor de week die gaat komen.. Seems legit to me.

Thanks.Succes de rest van de week! Drukke weekjes op het werk zijn niet altijd even leuk. Vervelend ook dat je nog steeds last hebt van dat ene pijntje. Flinke planks trouwens!

Alhoewel de fysio zegt dat ik ze echt weer op moet pakken..Het moet gewoon maar even zo. Eerst mijn lijf wat beter op de rit krijgen.Leuke gevarieerde train, misschien niet zoals je graag zou willen maar wat je zelf al zegt, je hebt iig getraind![]()
Thanks.Prima oefening keuze Marina! En toch ook nog aardige SLDL's!![]()
SLDL zijn nu nog licht.. ooit de 65 kg gehaald.. maar das weer voor later. al mis ik het wel... mijn kracht... 
Thanks.training ziet er netjes uit, succes met beurzen maandag en dinsdag.

Ik slaap anders met ZMA. Levendige dromen.. Maar iig vind ik een combi ZMA + melatonine minder erg dan slaappillen.gebruik sinds kort weer af en toe ZMA en ik slaap daardoor wel dieper...niet langer
Al die pijntjes ....het maakt je gek hoor....soms vraag je je wel eens af of het niet alleen in je hoofd zit (doe ik tenminste bij me zelf)
Maar mag zelf de laatste tijd niet klagen. ach voel altijd wel iets
Toch lekker gesport, bezig blijven en het niet te gek maken..ook al wil je harder

dat zo een licht gewicht zo zwaar kan zijn... en brand goed 
Tja... op licht gewicht kan je met minder rust tussendoor af en ik was alleen in de gym. Perfecte combi om even te trainen.

Yep. Beter kort dan niets.

Baal er wel van. voornamelijk omdat als ik niet train de pijn in mijn nek en arm/schouder erger wordt. Dus afwachten hoe die zich houden.. met de 2 autoritten van 5-6 uur er nog bij.. 
dus licht gehouden.. ) 3x15x15 kg
Ik doe er 45-50 minuten over. Maar het zijn ook heel lichte trainingen op slechts 50-60%. Dan kan je er ook wat sneller doorheen gaan.Hoe lang heb je over die trains gedaan? Ziet er idd uit alsof je een moordend tempo aanhoudt.
Succes op de beurs!

Ik ga morgen pas heen.Lekker gefreewheeled weer! Verloopt alles naar wens op de beurs?
Zolang je je niet beurs voelt.
Wat een woordspeling weer![]()
ach ja... je wordt wel beurs van een hele dag op de beurs lopen. 
Ik zal vooral lopen. Wij hebben er wel een stand. Maar ik kom vooral om met leveranciers te praten en bij concurrenten te gluren.Tijdens het staan op de beurs kan je wel je calves trainen, gewoon zo veel mogelijk op je tenen gaan staan![]()

Ik overnacht ook. Morgen heen.. daar overnachten en dinsdag terug.
dat schreef ik al.
geloof dat die laatste nacht van de beurs daar de duurste is die je kan hebben.