AndroidHealthClinic

Marina's road to succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik slaap de nacht van zondag op maandag meestal onrustig. Vaak wakker onuitgerust wakker worden. Heb het idee dat het komt van bang zijn om te verslapen of spanningen op het werk.
Het is soms moeilijk te ontspannen. Klote hoor dat je slecht slaapt

Ik slaap de nacht van zondag op maandag meestal onrustig. Vaak wakker onuitgerust wakker worden.
Heb daar eens een onderzoek over gelezen (waar, dat weet ik echt niet meer). Daaruit bleek dat het gros van de mensen die werken de nacht van zondag op maandag onrustig slapen, vaak onbewust toch spanningen voor de week die gaat komen.. Seems legit to me :).

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.583
Thanks.

Ik slaap de nacht van zondag op maandag meestal onrustig. Vaak wakker onuitgerust wakker worden. Heb het idee dat het komt van bang zijn om te verslapen of spanningen op het werk.
Het is soms moeilijk te ontspannen. Klote hoor dat je slecht slaapt
Ik heb daar geen last van. Maandag begin ik vaak laat en start ik eerst met een lekkere training. Meestal slaap ik juist in het weekend nog slechter. :o niet gewend dat ik uit kan slapen.. ben dan evengoed om 6:00 op.

Heb daar eens een onderzoek over gelezen (waar, dat weet ik echt niet meer). Daaruit bleek dat het gros van de mensen die werken de nacht van zondag op maandag onrustig slapen, vaak onbewust toch spanningen voor de week die gaat komen.. Seems legit to me :).
Kan inderdaad. Het is bij mij eigenlijk altijd dat ik niet zo goed slaap.. Maar weekend het slechtst.. Ik ben gewoon gek. :roflol:

Vandaag op tijd weg kunnen gaan van werk. Rest van de week wordt drukker ivm voorbereidingen voor een beurs waar ik maandag en dinsdag zit...Dus even wat benen. Licht gewicht... niet spannend maar wel even bewogen in ieder geval.

Squat 10x20 kg 2x10x30 kg atg
SLDL 3x10x40 kg
Lying leg curl (nog steeds iets last van dat pijntje van vorige keer.. dus extra licht) 2x10x20 kg 10x17,5 kg (werd gevoelig)
kuiten staand 3x15x50 kg
split squat in smith 10xstang 10xstang+10 kg 10xstang+15 kg
Box squat (zonder box) in smith 10xstang+10 kg 2x10xstang+15 kg
lying leg raises 3x15
planks 80 sec russian twist 20x+5 kg --> geen zin meer.. :o
side bends 3x10x10 kg per zijde

Succes de rest van de week! Drukke weekjes op het werk zijn niet altijd even leuk. Vervelend ook dat je nog steeds last hebt van dat ene pijntje. Flinke planks trouwens!

Leuke gevarieerde train, misschien niet zoals je graag zou willen maar wat je zelf al zegt, je hebt iig getraind;)

Prima oefening keuze Marina! En toch ook nog aardige SLDL's!:D

training ziet er netjes uit, succes met beurzen maandag en dinsdag.

gebruik sinds kort weer af en toe ZMA en ik slaap daardoor wel dieper...niet langer

Al die pijntjes ....het maakt je gek hoor....soms vraag je je wel eens af of het niet alleen in je hoofd zit (doe ik tenminste bij me zelf)
Maar mag zelf de laatste tijd niet klagen. ach voel altijd wel iets :)
Toch lekker gesport, bezig blijven en het niet te gek maken..ook al wil je harder

• #1.589
Succes de rest van de week! Drukke weekjes op het werk zijn niet altijd even leuk. Vervelend ook dat je nog steeds last hebt van dat ene pijntje. Flinke planks trouwens!
Thanks. :)
Soms kan drukte ook wel goed zijn. Ik pas wel goed op mezelf. Hou mijn uren nu ook goed in de gaten en zorg dat ik gemiddeld over een week redelijk uitkom. De extremen van afgelopen jaar.... dat doe ik niet meer. Pas op de plaats heb ik gezegd en daar hou ik me ook aan. :engel:
Was maar 1 x he.. kon hem ooit al 2 minuten.. maar man wat heb ik een hekel aan buikspieren. :o Alhoewel de fysio zegt dat ik ze echt weer op moet pakken..

Leuke gevarieerde train, misschien niet zoals je graag zou willen maar wat je zelf al zegt, je hebt iig getraind;)
Het moet gewoon maar even zo. Eerst mijn lijf wat beter op de rit krijgen.

Prima oefening keuze Marina! En toch ook nog aardige SLDL's!:D
Thanks. :) SLDL zijn nu nog licht.. ooit de 65 kg gehaald.. maar das weer voor later. al mis ik het wel... mijn kracht... :(

training ziet er netjes uit, succes met beurzen maandag en dinsdag.
Thanks. :)
Zal wel goedkomen. Zien of ik ook nog wat klanten binnen kan slepen en wat concurrentie materiaal kan bemachtigen om te testen.

gebruik sinds kort weer af en toe ZMA en ik slaap daardoor wel dieper...niet langer

Al die pijntjes ....het maakt je gek hoor....soms vraag je je wel eens af of het niet alleen in je hoofd zit (doe ik tenminste bij me zelf)
Maar mag zelf de laatste tijd niet klagen. ach voel altijd wel iets :)
Toch lekker gesport, bezig blijven en het niet te gek maken..ook al wil je harder
Ik slaap anders met ZMA. Levendige dromen.. Maar iig vind ik een combi ZMA + melatonine minder erg dan slaappillen.
Tja.. ik mocht willen dat de pijn in mijn hoofd zit... de uitval van mijn arm en zenuwpijn... als ik die weg kon denken.. graag. :D
Tuurlijk wil ik harder. Maar ik moet verstand even op nummero 1 zetten.. lastig maar wel belangrijk nu.

Wel even kort getraind vandaag. Beetje freewheelen, licht gewicht. Was wel even lekker ook al was het kort.

BP incline 10x25kg 10x30 kg 5x35 kg 10x25 kg paused
arnold press 3x10x6 kg
face pulls 10x10kg 2x10x12,5 kg
triceps overhead rope ext 3x15x12,5 kg
triceps push down v-bar 3x10x15kg
MP 3x10x15kg
DB incline fly's 3x10x8 kg MMC
side to front raise 3x10x3kg :fire: dat zo een licht gewicht zo zwaar kan zijn... en brand goed :D
DB concentration curl staand (op leuning bench) 3x10x6 kg per zijde
DB curl alternating 2x10x7 kg

• Like
Waarderingen: Inb4
Als dit kort was, heb je wel doorgewerkt!

Kort maar krachtig, een burn is altijd goed! :D

• #1.592
Als dit kort was, heb je wel doorgewerkt!
Tja... op licht gewicht kan je met minder rust tussendoor af en ik was alleen in de gym. Perfecte combi om even te trainen. :)

Kort maar krachtig, een burn is altijd goed! :D
Yep. Beter kort dan niets. :)

Vandaag nog even wat getraind. Teveel gekletst ook. Nu kan ik 4 dagen niet trainen ivm de beurs waar ik heen moet.. :( Baal er wel van. voornamelijk omdat als ik niet train de pijn in mijn nek en arm/schouder erger wordt. Dus afwachten hoe die zich houden.. met de 2 autoritten van 5-6 uur er nog bij..
Maar net even wat gefreewheeled en nu naar oma. Ze is 97... dus mensje van de dag. weer een rit van 1,5 uur heen en 1,5 uur terug.. Maar ze vind het zo leuk dat we komen. :)

Korte lichte training (teveel gekletst)
SLDL 10x30kg (extra langzaam en diep) 2x10x40 kg
lying leg curl (pijntje aan binnenzijde knie nog niet weg :( dus licht gehouden.. ) 3x15x15 kg
Kuiten staand 3x15x60 kg
goblet squat 3x15x12 kg
leg extension 3x10x40 kg (licht gehouden)
pull down wijd (moest wachten op cable machine) 3x15x30 kg even licht wat beweging erin. Voelde wel lekker
cable kick back 2x15x15 kg (per been)
pull down behind neck 3x15x25 kg (ook extra licht)

nu snel weg. :)

Hoe lang heb je over die trains gedaan? Ziet er idd uit alsof je een moordend tempo aanhoudt.
Succes op de beurs!

• #1.594
Hoe lang heb je over die trains gedaan? Ziet er idd uit alsof je een moordend tempo aanhoudt.
Succes op de beurs!
Ik doe er 45-50 minuten over. Maar het zijn ook heel lichte trainingen op slechts 50-60%. Dan kan je er ook wat sneller doorheen gaan.
Ik kan niet wachten tot ik weer op mijn volle gewichten kan trainen. Maar dan moet echt mijn gewicht ook omhoog.... Voor nu is het dus licht gewicht en onderhouden wat ik heb. En dan hopen als ik weer wat bijgetrokken ben dat ik wel weer op kan bouwen en niet alles kwijt ben.

Dank je. Zou moeten lukken. Als mijn nek de autoritten overleefd. :o

Lekker gefreewheeled weer! Verloopt alles naar wens op de beurs?

Tijdens het staan op de beurs kan je wel je calves trainen, gewoon zo veel mogelijk op je tenen gaan staan ;)

• #1.598
Lekker gefreewheeled weer! Verloopt alles naar wens op de beurs?
Ik ga morgen pas heen. ;)
Vandaag alleen even wat yoga gedaan en vanmiddag naar het theatercollege van Andre Kuipers geweest. Echt een super voorstelling.
Wel beetje emo.. want planeten sterrenkunde en alles eromheen was de grootste passie van mijn vader.

Zolang je je niet beurs voelt.

Wat een woordspeling weer :)
:roflol: ach ja... je wordt wel beurs van een hele dag op de beurs lopen. :D

Tijdens het staan op de beurs kan je wel je calves trainen, gewoon zo veel mogelijk op je tenen gaan staan ;)
Ik zal vooral lopen. Wij hebben er wel een stand. Maar ik kom vooral om met leveranciers te praten en bij concurrenten te gluren.
Maar het is eerst 5 uur auto... dan een uur of 5 op de beurs... dinsdag idem.. maar dan 9:00-18:00 op de beurs en dan nog 5 uur terug met de auto.. pffff...
Zal vermoeiend zijn. :o

Overnachting is goedkoper

• #1.600
Ik overnacht ook. Morgen heen.. daar overnachten en dinsdag terug. ;) dat schreef ik al.
ene dag heen andere dag terug.. en zo goedkoop is overnachten niet... :o geloof dat die laatste nacht van de beurs daar de duurste is die je kan hebben. :eek:
t is dat het bedrijf betaald...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven