Fitness Seller

Marina's road to succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Best leuk dat freewheelen toch? Haalt iig de druk van "iets moeten" eraf
+ 1

Misschien zelfs een goed idee dat vaker te doen? Het 'moeten' gaat er dan vanaf, er komt dan wellicht meer plezier voor in de plaats terug.. Ervaar zelf inmiddels exact wat Suus zegt; je komt soms zelfs spontaan op nieuwe ideeën en vindt wellicht ook wat nieuw enthousiasme! :kiss:

Freewheelen is misschien inderdaad een goed idee! Doe eens gek, doe eens een keer wat anders. Wellicht stuit je opeens op vele leukere oefeningen waar je wellicht meer voldoening uit weet te halen!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.523
Zeker jammer dat het bij jou zo langzaam gaat. Hopelijk gaat dat ooit eens beter worden.

Positief blijven en zorgen voor zo min mogelijk stress.
Ik hoop het ook. Ik probeer alles zo positief mogelijk te zien. :)
Stress is soms helaas niet te vermijden.. maar ik probeer het wel o lag mogelijk te houden.
Hoop echt voor je dat je geluk je een beetje mee zit dit jaar! Wat zijn je doelen op de korte termijn?
Ik hoop het ook.
Doelen voor nu... denk eerst maar eens weer aan zien te komen.... als het lukt...
Best leuk dat freewheelen toch? Haalt iig de druk van "iets moeten" eraf
Ik freewheel al een aardige tijd. gaat wel lekker.. alleen ik skip schouders soms wat teveel.. en alsik te moe ben schiet benen er ook nog wel eens bij in. :o nu ja.. squat dan.. SLDL en leg curls etc pak ik dan wel. Maar moe zijn en squatten is geen goede combi ivm focus...

+ 1

Misschien zelfs een goed idee dat vaker te doen? Het 'moeten' gaat er dan vanaf, er komt dan wellicht meer plezier voor in de plaats terug.. Ervaar zelf inmiddels exact wat Suus zegt; je komt soms zelfs spontaan op nieuwe ideeën en vindt wellicht ook wat nieuw enthousiasme! :kiss:
Ik doe dat al een tijd.. freewheelen... Het moeten is er al niet meer echt.. ik vind het fijn het wat op me af te laten komen. Kijken wat er gaat op een dag. Moet er alleen een beetje op letten dat de trainingen dus niet scheef gaan lopen.. ook al zijn ze nu licht gewicht..
Freewheelen is misschien inderdaad een goed idee! Doe eens gek, doe eens een keer wat anders. Wellicht stuit je opeens op vele leukere oefeningen waar je wellicht meer voldoening uit weet te halen!
Ik pak nu inderdaad oefeningen waar ik voldoening uit haal. Maar soms moet je ook eens een oefening doen omdat je anders de boel wel erg scheef trekt. ;)
maar het bevalt wel. Alleen soms door werk dat ik 2 dagen niet train.. op zich niet erg.. maar merk dat ik het lekkere gevoel dan mis. :o

• #1.524
weer een beetje gefreewheeled... wat benen en schouder @Lightweight

SQ 10x30kg 2x10x35kg
SLDL 3x10x40 kg
Lying leg curl 10x20 kg 2x10x21kg
Staand kuiten 3x15x50 kg
Zittend kuiten 3x12x7kg
Behind nek PD 3x15x27,5 kg
Side raises 3x12x3kg
Arnold press 3x10x6 kg

Prima toch zo! Beter iets, dan niets!:thumb:

Misschien niet zo zwaar als vroeger, maar wel lekker gevarieerd met 8 oefeningen....

• #1.528
Prima toch zo! Beter iets, dan niets!:thumb:
Yep.. zo is het.. al wil ik zo graag meer.. :o

Misschien niet zo zwaar als vroeger, maar wel lekker gevarieerd met 8 oefeningen....
Dat zeker. Variatie maakt het ook leuk. :)

Exactly! Variatie is altijd goed :D
Yep. :)

vandaag K dag.. tandarts voorbereiden op kroon.. kaak beetje ontwricht.. en ed noodkroon is wat te hoog... krijg mijn mond niet open van pijn.. eten is een crime :sad:
Maar goed.. Morgen wel even lekker trainen.. Zal wel wat rug/borst + evt 1 oef bi/tri worden. Heb er zin in. :)

Bah! Sterkte ermee:)

:zzz: good night.
( vloeibaar eten is een optie die je hopelijk bespaart blijft )

Laatst bewerkt door een moderator:
He jakkes, sterkte en beterschap

Sterkte ermee, lekker op naar bed! Morgen een nieuwe dag :)

• #1.533
Thanks. :)
:zzz: good night.
( vloeibaar eten is een optie die je hopelijk bespaart blijft )
Dank je. Het is nog steeds redelijk vloeibaar eten helaas... :( zien hoe het gaat en anders ga ik toch maar even bellen...
He jakkes, sterkte en beterschap
Dank je.
Sterkte ermee, lekker op naar bed! Morgen een nieuwe dag :)
Dank je. Inderdaad een nieuwe dag. Niet veel verbetering maar we moeten het ermee doen he. ;)

Sterkte blijft een apart verhaal met die kronen. Kosten een kapitaal, doet pijn dat het verrek en dat om het 'normaal' uit te laten zien.... is toch niet normaal!

Houd je taai!! :heart:

• #1.536
Sterkte blijft een apart verhaal met die kronen. Kosten een kapitaal, doet pijn dat het verrek en dat om het 'normaal' uit te laten zien.... is toch niet normaal!
Het is krom.. maar ja.. een paar gaten in je mond ziet er ook niet uit..
Thanks.

Altijd. Je kent me he! ;)

even wat getraind... ging niet heel lekker maar op zich wel weer wat beweging in het lijf. alles nog steeds op licht gewicht.
pulldown wijd 2x10x32,5 10x35 kg
DB row 3x10x11 kg
incline BP 10x25kg 10x30 kg 7x32,5kg rep out 11x25 kg
DB incline fly's 3x10x8 kg exra licht goede mmc
straight arm push down 15x10 kg 2x15x11kg
pulls ups 7x 5x (beetje last van schouder dus gestopt)
shruggs 3x10x17 kg

Toch nog echt mooie training !
Goede pull ups ondanks pijntje. En je incline bp is ook zeker niet verkeerd:)

• #1.538
Toch nog echt mooie training !
Goede pull ups ondanks pijntje. En je incline bp is ook zeker niet verkeerd:)
Thanks,
Ik moet niet terugkijken.. maar heb ooit 5x45 kg incline gehaald 3 maanden terug.. voor nu is die 32,5 kg genoeg.
Als het beter gaat ga ik weer kijken om op te bouwen. Voor nu... laag gewicht en herstellen. Genoeg rust en aankomen = Prio 1:engel:
goed slapen is nog wel een hot item...

Dat is idd het belangrijkste. ! Fijn weekend alvast.

Goed bezig Marina. Knap dat je dit vasthoudt. Terugschakelen is niet altijd even leuk. Gewoon weer rustig opbouwen en herstellen en dan komt de rest vanzelf weer.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven