AndroidHealthClinic

Marina's road to succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.541
Dat is idd het belangrijkste. ! Fijn weekend alvast.
Thanks. Was een leuk druk weekend. :) maar wel yoga zondag.

Goed bezig Marina. Knap dat je dit vasthoudt. Terugschakelen is niet altijd even leuk. Gewoon weer rustig opbouwen en herstellen en dan komt de rest vanzelf weer.
Dank je. Ik kijk het rustig aan. Meer kan ik niet doen.

Vandaag toch weer even wat gedaan. Er was kortsluiting @ de gym.. gelukkig heeft het ijzer geen stroom nodig. :D
Beetje freewheelen weer
SQ 10x20 kg 10x30 kg 10x35 kg
SLDL 3x10x40 kg
Lying leg curl 3x10x20 kg
Pull down wijd 3x10x32,5 kg
Pull down small 3x10x32,5 kg
Incline BP 10x25 kg 10x30 kg 6x32,5 kg
kuiten staand 3x15x50 kg
pull up hammer grip 7x 6x leeg... :o

en vanavond lekker uit eten geweest.. werd getrakteerd.. :) was lekker! nu uitbuiken en slapen.

Laatst bewerkt:
Haha, in het donker doorgetraind dus?

Altijd fijn om getrakteerd te worden op een etentje!:D Waar zijn jullie geweest?

Weer een gevarieerde training, en je etentje dus wel verdiend.

Mooie training marina :)

• #1.545
Haha, in het donker doorgetraind dus?

Altijd fijn om getrakteerd te worden op een etentje!:D Waar zijn jullie geweest?
Yep. Is niet erg.. ijzer is ook in het donker nog even zwaar. En dan zie je ook de koppen niet die ik soms trek. :D
Restaurantje... Bergen Binnen. Lobster monday! :D zalig genoten! voor- hoofd-na... :)

Weer een gevarieerde training, en je etentje dus wel verdiend.
Yep. Licht gewicht maar wel even lekker bewogen

Thanks. :)

Vandaag toch even kort wat schouders en en armen gedaan. Ook licht gewicht.. waarom? Meerdere redenen..
voornaamste was even mijn kop leegmaken. Moet straks Reanimatie en AED herhalen.. en ik zie nog steeds het beeld voor me van de reanimatie van mijn vader... dus gaat straks wel even moeilijk worden. telkens als ik mijn boek even door wilde nemen lukte het niet.. :sad:
Ben benieuwd wat het wordt.. ene kant denk ik misschien helpt het me weer een stap verder.. andere kant.. nou ja.. laat maar...
Ook weet ik dus gewoon niet hoe ik me morgen voel. Slapen enzo.. wat dit vanaaf allemaal doet. Dus plan ik maar een rustdag in.. even naar mijn moeder gaan denk ik maar.

Heb gewoon maar wat gedaan op licht gewicht.
side raises, DB shoulder press, MP, face pulls, triceps overhead ect, push down, biceps DB curl alternating, DB conc curl staand
Gewoon koptelefoon op en even muziek goed hard en telefoon uit.. :o

nu maar eten en moed bij elkaar rapen...

Sterkte met de les! Moeilijk lijkt me dat voor je.

Sterke Marina. Ik snap de confrontatie. Goed dat je gewoon lekker bent gaan trainen en je koppie leeg hebt gemaakt. Succes bij de herhaling in ieder geval, you can do it!

Lijkt me een hele harde confrontatie... Gelukkig heb je je gym-momentje om je hoofd even leeg te kunnen maken.
Ik vind je "gefreewheel" leuk om te lezen, heerlijk doen waar je zelf zin in hebt :)

• #1.549
Sterkte met de les! Moeilijk lijkt me dat voor je.

Sterke Marina. Ik snap de confrontatie. Goed dat je gewoon lekker bent gaan trainen en je koppie leeg hebt gemaakt. Succes bij de herhaling in ieder geval, you can do it!

Lijkt me een hele harde confrontatie... Gelukkig heb je je gym-momentje om je hoofd even leeg te kunnen maken.
Ik vind je "gefreewheel" leuk om te lezen, heerlijk doen waar je zelf zin in hebt :)
Thanks allemaal. Het viel op zich nog mee. Ik deed het samen met een lid die zijn vrouw was verloren. We hebben veel steun aan elkaar gehad. Ik ben er weer door en je weet ook meteen waar je het voor doet.

Vannacht als gevolg wel bagger geslapen... Ben vanmiddag op tijd naar huis gegaan en maar even niet getraind. Extra rustdaggie dus.. Morgen maar zien of ik wat fitter ben.

Sterkte mop, het lijkt me enorm heftig om er weer in te moeten duiken.. Lijkt me erg moeilijk om het gescheiden van elkaar te halen. Goed om te lezen dat je iemand hebt gevonden waar je steun bij kon vinden, voor iemand die niet hetzelfde heeft meegemaakt is het wellicht lastig écht te kunnen indenken hoe moeilijk het is..
Hoop dat je jezelf vandaag weer een stuk beter voelt :kiss:

• #1.551
Sterkte mop, het lijkt me enorm heftig om er weer in te moeten duiken.. Lijkt me erg moeilijk om het gescheiden van elkaar te halen. Goed om te lezen dat je iemand hebt gevonden waar je steun bij kon vinden, voor iemand die niet hetzelfde heeft meegemaakt is het wellicht lastig écht te kunnen indenken hoe moeilijk het is..
Hoop dat je jezelf vandaag weer een stuk beter voelt :kiss:
Thanks meid. Op zich ging het vandaag wel weer. Al was ik om 4:00 alweer klaar wakker...
Maar vanmorgen wel even lekker gesport. Licht gewicht.. rug wat lekker aangepakt.. wel wat meer oefeningen dan anders.. maar ja.. op licht gewicht gaat het ook wat sneller allemaal. In ieder geval mijn rug werkt weer wat beter mee. Nu hopen op een betere nachtrust!

Word al gek van paar dagen slecht slapen.
Hoe blijf jij functioneren met zo weinig slaap? Echt knap dat je alles zo doet!

Heb je al eens Melatonine gebruikt om je slaap te verbeteren?

• #1.554
Word al gek van paar dagen slecht slapen.
Hoe blijf jij functioneren met zo weinig slaap? Echt knap dat je alles zo doet!
Je went er ook aan... dus het is nog goed te doen.
Heb je al eens Melatonine gebruikt om je slaap te verbeteren?
Yep.. en nog wel 50 dingen... inclusief slaaponderzoek waar niets uit is gekomen.. behalve dat ik maar een half uur echt slaap en verder alleen doezel...
Geloof me.. 2 a4-tjes vol aan dingen geprobeerd. ook melatonine van 0,1-3-6 mg. De neuroloog van het slaapentrum zei al dat ik het maar moest gaan accepteren dat ik zo kort slaap... Op dit moment pak ik 2 a 3 uur op een combi van Mirtazapine + 2 ZMA + 3 mg melatonine...

Vreemd dat er ook niks uit onderzoeken komt. Al second opinion gehad elders?

Pff, als zelfs zo'n slaapcentrum het niet meer weet:eek!:

:aai:

Ik zou echt niet kunnen functioneren op zo weinig slaap. Vannacht 6 uur gehad en ik ben al kapot.

Pff dat lijkt me een hel om zo slecht te slapen

Heb even een stuk terug gelezen Marina. Kan alleen niets vinden over je ervaring met een slaapcentrum........
Maarre.... je hebt een aantal dagen met plakkers op je hoofd gelopen ?

• #1.560
Vreemd dat er ook niks uit onderzoeken komt. Al second opinion gehad elders?
Yep... ook dat al.. en zoveel dingen geprobeerd ook.. Kan je wel 2 a4-tjes mailen als je wil. :o... maar niets helpt echt..

Pff, als zelfs zo'n slaapcentrum het niet meer weet:eek!:
Ze zeiden dat ik het maar moest accepteren... lastig...
:aai:

Ik zou echt niet kunnen functioneren op zo weinig slaap. Vannacht 6 uur gehad en ik ben al kapot.
Ik ben het dus al aardig gewend.. alleen met veel stress hakt het er dubbel zo hard in.

Pff dat lijkt me een hel om zo slecht te slapen
Klopt.. soms heb ik geen last... soms wel.. maar het is killing voor aankomen...

Heb even een stuk terug gelezen Marina. Kan alleen niets vinden over je ervaring met een slaapcentrum........
Maarre.... je hebt een aantal dagen met plakkers op je hoofd gelopen ?
https://forum.bodybuilding.nl/topics/marinas-log.333211/page-157#post-8885995
hier staat nog een en ander.. mijn oude log.. was in december 2014 dat onderzoek...
Heb denk ik nog wel ergens een foto van mij als kerstboom met plakkers en draadjes. :D
IMG_20141203_154349.jpg on line slaap meting.jpg

IMG_20141203_154349.jpg

on line slaap meting.jpg

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven