Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik hoop het ook. Ik ga er zoals altijd weer met de volle 200% voor. Ergens moet het een keer lukken! hou ikmezelf maar voor want zo gaat het niet lekker...Pff, lastige situatie zeg! Hopelijk hebben jullie gezamelijk wat aanpassingen kunnen doen waardoor het beter gaat!
Ook aan de pro-biotica of is dat onzin?
Dat klopt. Ik zet door. Op een goede dag kan ik eens wat meer proberen.. nu alleen nog een goede dag treffen.Juist door dat freewheelen hou je het leuk voor jezelf als je qua gewichten niet kan pakken wat je graag wil
Klinkt als weer een heftig weekje Marina, ik weet niet hoeveel je aan medicijnen gebruikt maar hebben die ook niet een grote invloed op je buik/darmen?

Dank je. Maar de 35 kg is wel op een goeie dag.
Thanks.Zeker sterk die incline bp marina
Fijn dat je nu ook een manier hebt gevonden om lekker te trainen.

Yep. Moed houden!Dat is de instelling!
Jouw pull ups gaan super. En dat als laatste oefening ook.
ging ooit beter.. deed ze ooit met gewicht erbij hangen... Maar dat komt wel weer een keer. Dank je.

Dank je.

KOn beter.. maar ben gezien ed omstandigheden niet ontevreden.Nette workout en flink wat reps bij je pullups weer!![]()
Mwouah.. redelijk..
de mie was nog herkenbaar..
ja.. gewoonlijk let je daar niet op.. maar ja... Nu weet ik dus zeker dat het niet goed gaat met voedselopname... Ik hoop dat de aanpassingen en een paar supplementen voor de darmen dit op gaan lossen. Ik heb er wel vertrouwen in Nou ja.. heel veel hoop in ieder geval.. vertrouwen in mijn lijf is wat zoek.. maar het zo met mijn neus op de feiten gedrukt worden was wel even schrikken. 
Thanks.

Dank je.

Thanks.
Mag niet.... doe ik ook niet...Dat je constant mag bellen in de gym.
Zou er echt gek van worden als iemand dat zolang deed en boel bezet zou houden
Gaat t nu wel weer iets beter op werk?

maar bellen in de gym. Never!Dank je. Nou ik zou graag willen ruilen hoor!Pff..leef met je mee Marina! Wat een ellende moet het allemaal zijn. En al die vreetzakken (waaronder ik), maar roepen dat we ook graag zoveel willen kunnen eten..en jij, jij wordt waarschijnlijk van het kastje naar de muur gestuurd.
Sterkte met alles..hopelijk vinden ze hier snel iets op! Desondanks wel goed dat je blijft trainen..hoezo toewijding![]()
Het is kloterig hoe het gaat.. soms zakt de moed me wel diep in mijn schoenen...

Tja... heb ik even pech ...Pff dat ze daar niets aan doen zeg. Ongezond zo werken imo.

Tuurlijk. Opgeven doe ik nooit!Fijn dat je ondanks alles er toch blijft voor gaan.
Zou je darmprobleem mogelijks stressgerelateerd kunnen zijn?