Fitness Seller

Marina's road to succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Zeker sterk die incline bp marina;)
Fijn dat je nu ook een manier hebt gevonden om lekker te trainen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.622
Pff, lastige situatie zeg! Hopelijk hebben jullie gezamelijk wat aanpassingen kunnen doen waardoor het beter gaat!

Ook aan de pro-biotica of is dat onzin?
Ik hoop het ook. Ik ga er zoals altijd weer met de volle 200% voor. Ergens moet het een keer lukken! hou ikmezelf maar voor want zo gaat het niet lekker...
Probiotica heb ik geprobeerd... werk wel enigzins maar niet optimaal. Maar dat zal wss ook komen omdat mijn maag en darmen gewoon niets echt goed opnemen.

Juist door dat freewheelen hou je het leuk voor jezelf als je qua gewichten niet kan pakken wat je graag wil:)
Klinkt als weer een heftig weekje Marina, ik weet niet hoeveel je aan medicijnen gebruikt maar hebben die ook niet een grote invloed op je buik/darmen?
Dat klopt. Ik zet door. Op een goede dag kan ik eens wat meer proberen.. nu alleen nog een goede dag treffen. ;)
Het is zeker wel even heftig. Ik gebruik overigens maar een half pilletje mirtazapine en verder geen meds. Dus valt wel mee. Pak wel wat supplementen. vit/zma/melatonine.

Dank je. Maar de 35 kg is wel op een goeie dag.

Zeker sterk die incline bp marina;)
Fijn dat je nu ook een manier hebt gevonden om lekker te trainen.
Thanks.
Voor nu is het even niet anders... kan er nog zo over inzitten maar dat levert ook niets op.. en stress/cortisol is slecht ;)
dus go with the flow voor nu.

Vanmorgen even goed beroerd geweest.. beetje last van leegloop.. :sad:
wel even wat gedaan @ de gym om 8:00... maar niet om over naar huis te schrijven. Freewheele op zeer licht gewicht

pulldown wijd 10x30 kg 2x10x32,5 kg mmc
pulldown small 3x10x32,5 kg
DB row 3x10x12 kg
cable seated row smalle grip 3x10x30 kg
straight arm push down 3x12x10kg
shruggs 3x10x16 kg
pull ups 8x 7x 6x

Dat is de instelling!

Jouw pull ups gaan super. En dat als laatste oefening ook.

^sluit me hier volledig bij aan!

Nette training neergezet in ieder geval in cijfers

Nette workout en flink wat reps bij je pullups weer! :D

Ben je vandaag wat opgeknapt? :kiss:

Jaloers op je pull-ups!

• #1.629
Dat is de instelling!

Jouw pull ups gaan super. En dat als laatste oefening ook.
Yep. Moed houden!
Dank je. :) ging ooit beter.. deed ze ooit met gewicht erbij hangen... Maar dat komt wel weer een keer.

^sluit me hier volledig bij aan!
Dank je. :)

Nette training neergezet in ieder geval in cijfers
Nette workout en flink wat reps bij je pullups weer! :D
KOn beter.. maar ben gezien ed omstandigheden niet ontevreden.

Ben je vandaag wat opgeknapt? :kiss:
Mwouah.. redelijk..
ben er inmiddels achter dat mijn darmen dus echt niet functioneren... naar de wc gaan gaat met hollen of stilstaan.. vanmorgen dus hollen en was wel even schrikken dat mijn eten van gisteren zo goed als onverteerd er weer uitkwam.. :( de mie was nog herkenbaar.. :eek: ja.. gewoonlijk let je daar niet op.. maar ja... Nu weet ik dus zeker dat het niet goed gaat met voedselopname... Ik hoop dat de aanpassingen en een paar supplementen voor de darmen dit op gaan lossen. Ik heb er wel vertrouwen in Nou ja.. heel veel hoop in ieder geval.. vertrouwen in mijn lijf is wat zoek.. maar het zo met mijn neus op de feiten gedrukt worden was wel even schrikken. :sad:

Thanks. :o

*** vandaag getracht wat te trainen.. na 6 telefoontjes toch maar kort gehouden.. Kon hem niet uitzetten omdat ik oproepbaar moest zijn vandaag...
Maar wel wat gedaan'

sq 10x20 lg 10x30 kg 8x40 kg
sldl 3x10x40 kg
lying leg curl (nog wat last van achterzijde knie dus laag gewicht) 3x15x15 kg
kuiten staand 3x15x50 kg
zittend leg curl 3x12x7 kg
Box squat in smith 10xstang 10xst+10kg 10xst+20kg
split squat in smith 3x10xst+10 kg per been

Niet echt voldaan omdat ik vaak gebeld werd tussendoor en dan zijn de pauzes te lang... Vrijdag beter hoop ik. Telefoon dan uit! :D

Ziet er opzich niet verkeerd uit je training.

Toch goed je best gedaan hoor!

Dat je constant mag bellen in de gym.
Zou er echt gek van worden als iemand dat zolang deed en boel bezet zou houden :D

Gaat t nu wel weer iets beter op werk?

Pff..leef met je mee Marina! Wat een ellende moet het allemaal zijn. En al die vreetzakken (waaronder ik), maar roepen dat we ook graag zoveel willen kunnen eten..en jij, jij wordt waarschijnlijk van het kastje naar de muur gestuurd.

Sterkte met alles..hopelijk vinden ze hier snel iets op! Desondanks wel goed dat je blijft trainen..hoezo toewijding:thumb:

• #1.634
Ziet er opzich niet verkeerd uit je training.

Toch goed je best gedaan hoor!
Thanks. :)

Dat je constant mag bellen in de gym.
Zou er echt gek van worden als iemand dat zolang deed en boel bezet zou houden :D

Gaat t nu wel weer iets beter op werk?
Mag niet.... doe ik ook niet... ;)
Als ik gebeld wordt pak ik al mijn spullen en ga ik de zaal uit. Ik zal nooit in de gym bellen. Ik ga dan gewoon even in het bar gedeelte staan.
Ik heb er zelf ook een hekel aan als er van alles bezet wordt gehouden als mensen met hun telefoon spelen. Hij ligt bij mij gewoon aan de kant op stil. Ze horen hem niet eens overgaan. Ik liep alleen gisteren wel heel vaak met mijn spullen de zaal uit.. en dan zie je ze wel kijken. :o maar bellen in de gym. Never!

Mwouah.. het loopt niet echt...

Pff..leef met je mee Marina! Wat een ellende moet het allemaal zijn. En al die vreetzakken (waaronder ik), maar roepen dat we ook graag zoveel willen kunnen eten..en jij, jij wordt waarschijnlijk van het kastje naar de muur gestuurd.

Sterkte met alles..hopelijk vinden ze hier snel iets op! Desondanks wel goed dat je blijft trainen..hoezo toewijding:thumb:
Dank je. Nou ik zou graag willen ruilen hoor! :D Het is kloterig hoe het gaat.. soms zakt de moed me wel diep in mijn schoenen...:(
Maar ik hou mijn hoofd op en rug recht en zet door! Soms maak ik er geintjes over.. tja.. je moet wat om de spirit erin te houden he! al heb ik soms het idee dat het tevergeefs is...

Dank je. Ik blijf mezelf volhouden dat de doorzetter wint! :D

Vandaag helaas verplicht rustdag... Morgen weer even zien waar ik zin in heb om te trainen!

Pff dat ze daar niets aan doen zeg. Ongezond zo werken imo.

Fijn dat je ondanks alles er toch blijft voor gaan.
Zou je darmprobleem mogelijks stressgerelateerd kunnen zijn?

• #1.637
Pff dat ze daar niets aan doen zeg. Ongezond zo werken imo.
Tja... heb ik even pech ... :(

Fijn dat je ondanks alles er toch blijft voor gaan.
Zou je darmprobleem mogelijks stressgerelateerd kunnen zijn?
Tuurlijk. Opgeven doe ik nooit!
Ik denk het niet... stress is nu juist veel minder dan een jaar terug en het lijkt alleen maar slechter te gaan...

vandaag even telefoon in mijn kluisje gelaten en kort wat schouders en armen gedaan.
Niet echt noemenswaardig maar wel even bewogen. Zien of ik het nog weet... :o

side raise opwarmen 3x10x3 kg
arnold press 3x10x6 kg
face pulls 3x15x10 kg
triceps overhead ext 3x12x10 kg
straight arm push down ss lying leg raises 3x15x10 kg ss 3x10
triceps push down 3x10x15 kg
pull down behind neck 3x12x25 kg
EZ bar biceps curl 3x10x17,5 kg
conc curl staand 2x10x6 kg per arm

Lekker bezig hoor
Jij bent een bijter er komen vast weer betere tijden. Hou hoop

Lekkere verzameling weer :)

Krijg je geen last van die pull down behind? Ik krijg er srs kramp van achteraf.

Goedzo, in de kluis met dat ding, me-time is me-time! :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven