AndroidHealthClinic

Marina's road to succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Hoef je niet te zijn.. :( helaas... hele nacht wakker met pijn op de borst.. maagzuur wss.. stomme maag en darmen die niet meewerken. 5:55 was het over.. 6:05 ging de wekker :sad: moe nu..

Oeps, sorry ik neem m'n woorden terug.
Balen dat t nu ff niet zo vlekkeloos loopt

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.662
Ja, even je rust pakken is dan wel belangrijker dan een training skippen als je zo slecht slaapt.
Tja... verstand gaat soms toch nog voor gevoel... met moeite :o

Wat een rot-situati allemaal Marina! Het zit alles behalve mee!!:sad:

Hou je taai Marina!:thumbs:
Ik hou vol hoor! Moet wel he! Thanks.

Verstandig om je rust even te pakken, goed van je!
Tja.. verstand komt met de jaren he.. :o al zit gevoel vaak nog wel heel erg dwars... zoiets van meer willen he. ;)

Oeps, sorry ik neem m'n woorden terug.
Balen dat t nu ff niet zo vlekkeloos loopt
Maakt niets uit. Soms zit het mee.. soms tegen.. thats life. Alleen als alles even tegen zit.. tja.. life sucks... sometimes. ;)

gisteren druk geweest op werk. Even naar mijn moeder.. gaat even minder.. ze krijgt nu dus de terugslag van het overlijden van mijn vader. Dus weinig tijd gehad maar wel even wat gefreewheeled.. op zich stelt het niet veel voor en had ik vandaag nog wat willen doen. maar wederom geen tijd. druk op werk. Morgen maar even zien. maar iig een training van gisteren.. al stelde het niet veel voor.

squat 10x20 kg 10x30 kg 2x5x40 kg
sldl 3x10x40 kg
Lying leg curl 3x15x15 kg kan nog steeds niet zwaarder door stom pijntje aan de achterzijde van mijn knie
kuiten staand 3x15x50 kg
incline BP (gewoon zin in) 10x25 kg 2x5x35 kg 10x25 kg paused
zittend leg curl 3x12x7 kg
pull down wijd 3x10x32,5 kg
pull down behind nek 3x10x25 kg

training ziet er toch wel prima uit hoor.

Ziet er gewoon uit alsof je je best weer hebt gedaan hoor;)

Ik vind het toch ontzettend knap vinden hoe jij toch elke keer weer lekker weet te trainen terwijl je zoveel aan je hoofd hebt en zo weinig slaap mee pakt elke nacht.
Die inclines voelde best lekker zeker? (voornamelijk na het laatste setje die je paused deed). Goed dat je er in ieder geval voor je moeder bent, het is ook allemaal niet niks!

• #1.666
training ziet er toch wel prima uit hoor.
Ziet er gewoon uit alsof je je best weer hebt gedaan hoor;)
Thanks. :)

Ik vind het toch ontzettend knap vinden hoe jij toch elke keer weer lekker weet te trainen terwijl je zoveel aan je hoofd hebt en zo weinig slaap mee pakt elke nacht.
Die inclines voelde best lekker zeker? (voornamelijk na het laatste setje die je paused deed). Goed dat je er in ieder geval voor je moeder bent, het is ook allemaal niet niks!
Dank je. Tja.. het is ook gewoon lekker mijn stukje ontspanning. Even niets en alleen met mezelf bezig zijn.. hoe ego dat ook klinkt. :o
Inclines voelde zeker lekker. Maar omdat het zo op het eind van de training zat kon ik niet echt meer voluit gaan. Ik ga dan meer voor MMC en een langzame concentrische beweging. Voelt altijd wel lekker. :)
We proberen er op alle mogelijke manieren voor mijn moeder te zijn. Soms zou ik er meer voor haar willen zijn. Maar ja.. als je werkt is het soms lastig en kan je niet zomaar even heengaan...

Heb je die liggende curl wel goed afgesteld?
Maybe eens op andere stand proberen?

Er is in mijn ogen niets egoïstisch aan om tijd voor jezelf te vinden en dan even in de gym te 'vluchten'. Juist om op die manier geestelijk 'op te laden' kan je er daarna weer meer tegenaan! :)

• #1.669
Heb je die liggende curl wel goed afgesteld?
Maybe eens op andere stand proberen?
Hij staat goed afgesteld. Paar weken terug voelde ik een knakje.. vanaf toen last. Daarvoor nooit last gehad..
Ik heb hem al korter en langer ingesteld.. maar dat leverde ook niets op...

Er is in mijn ogen niets egoïstisch aan om tijd voor jezelf te vinden en dan even in de gym te 'vluchten'. Juist om op die manier geestelijk 'op te laden' kan je er daarna weer meer tegenaan! :)
Thanks. Zo zie ik het op zich wel.. voel me alleen soms wat ego erbij. :o

vandaag even een korte pre work train. Weer wat freewheelen... op zich voelde het wel even lekker
Beetje schouders en armen

Warm up DB side raises 3x10x3 kg
Arnold press 3x10x6 kg
OHP zittend 3x8x20 kg
Face pulls 3x12x11 kg
Triceps extension overhead rope 3x12x11kg
lying leg raises ss straight arm push down 3x10 ss 3x15x10kg
Pull down behind nek 3x12x25 kg
Triceps push down v-bar 3x15x15 kg
chin ups 10x 7x 6x
DB conc curl staand 3x10x6 kg

Niks egoïstisch aan imo.
Lekkere train weer!

• #1.671
Niks egoïstisch aan imo.
Lekkere train weer!

even wat gefreewheeled in de gym. Vanaaf wat visite voor mijn verjaardag, eerste keer zonder mijn vader.... Hmmm.. we zullen zien. zal gek zijn.
Maar in ieder geval vroeg op.. en toch even wat beweging in het lijf voordat we stil gaan zitten. :o

Heb al tijden last van mijn hamstring.. vandaag dat lying leg curl niet lukt en sldl niet zwaarder kan. Nu hebben ze foamrollers in de gym.. en heb het geprobeerd. vooraf kon ik met gestrekte benen mijn vingers net onder mijn tenen krijgen... na wat foamrollen van mijn hammies kon ik mijn handen bijna plat op de grond krijgen met gestrekte benen. :eek: nooit verwacht dat dit zoveel zou doen. Daarna ook even wat lying leg curls geprobeerd.. en ook dat ging pijnloos! Ikke blij!
weet ik eindelijk een kadootje voor mijn verjaardag. :D *evendoorgevenaanmannetjedienogkadootjemoetkopen*

frewheeltrain

Pull down wijd 3x10x32,5 kg
Pull down small 3x10x32,5 kg
DB row 3x10x12 kg
straight arm push down 3x10x10 kg
even wat foamrollen geprobeerd afgewisseld met lying leg raises 3x10
incline BP (was vrij.. dus why not) 10x25 kg 10x30 kg 10x25 kg laatste set paused
seated cable row smalle grip 3x10x30 kg
DB shruggs 3x10x17 kg
nog wat foamrollen en daarna even proberen lying leg raises 10x15kg wat normaal pijn deed zonder pijn. 10x20 kg ook zonder pijn! :D Yeah!!

Morgen voor de yoga ook maar even foamrollen!

mooie training, goeie incline.

• #1.673
Gefeliciteerd Marina! :cheer: Weer een gevarieerde training.
Mooi kado een foamroller, daar ga je geen spijt van krijgen :)

• #1.675
Gefeliciteerd Marina! :cheer: Weer een gevarieerde training.
Mooi kado een foamroller, daar ga je geen spijt van krijgen :)
hahaha. dank je. Ben maandag pas jarig ;)
Als ik hem krijg.. mannetje had al wat anders op het oog.. maar heb al de hint gegeven als hij niet kan vinden wat hij zoekt. :D

O, nog 2 nachtjes slapen :)
Zo niet, dan geef je jezelf een kadootje.... mag ook wel eens. ;)

Ziet er goed uit Marina! Foamrollen kun je zeker baat bij hebben!

• #1.678
O, nog 2 nachtjes slapen :)
Zo niet, dan geef je jezelf een kadootje.... mag ook wel eens. ;)
Yep. Maar heb mijn kadootje net al gehad. :)
2rrut8g.jpg

Ziet er goed uit Marina! Foamrollen kun je zeker baat bij hebben!
Dank je! Ik heb er zeker baat bij.. en kan het nu ook gewoon lekker thuis doen.
Geen idee hoe vaak je zoiets moet doen. Maar elke dag even ofzo??

Yep. Maar heb mijn kadootje net al gehad. :)
2rrut8g.jpg

Dank je! Ik heb er zeker baat bij.. en kan het nu ook gewoon lekker thuis doen.
Geen idee hoe vaak je zoiets moet doen. Maar elke dag even ofzo??
Nice! De eigenaar van mijn gym zegt het dagelijks te doen, dus gewoon wanneer je tijd hebt!:D

Hoor graag je bevinden Marina! .. Die van mij staat namelijk nog altijd te verstoffen in de hoek :o.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven