AndroidHealthClinic

Marina's road to succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.641
Lekker bezig hoor
Jij bent een bijter er komen vast weer betere tijden. Hou hoop
Dank je. Ik hoop met je mee.

Lekkere verzameling weer :)

Krijg je geen last van die pull down behind? Ik krijg er srs kramp van achteraf.
Yep.
Nope.. geen last van. Ik doe hem ook heel licht.. puur voor doorbloeding en beweging.

Goedzo, in de kluis met dat ding, me-time is me-time! :)
hahaha. inderdaad! :D

net even wat rug gedaan. Komende paar dagen zal door drukte wss niet veel van trainen komen. :(
Heb gewoon wat gefreewheeled.. wel wat veel volume maar licht gewicht.

pull down wijd 3x10x32,5kg
pull down small hammer 3x10x32,5kg
DB row 3x10x12 kg
Cable seated row smalle grip 3x10x30 kg
Shruggs 3x10x17 kg
BOR 3x12x25 kg lekker knijpen. :D
pull ups 6x 5x 5x zat echt even niet meer in. :o
incline BP Gewoon omdat ie net even vrij was. :D 10x25kg 10x35 kg 10x25 kg laatste set paused.

Nice Bor, intensief :o

Lekker gefreewheeled weer! Hopelijk kan je de komende dagen wel soms je rust pakken, is goed voor je! Sterkte met de drukte in ieder geval :)

• #1.644
Valt wel mee.. Heb hem wel eens op 40 kg met 15 reps gedaan... tijd terug maar dat was zwaar. :o
Lekker gefreewheeled weer! Hopelijk kan je de komende dagen wel soms je rust pakken, is goed voor je! Sterkte met de drukte in ieder geval :)
Yep. Freewheelen voelt fijn. Ik ben gewoon gek op rugtraining. Die gaat altijd wel lekker! :)
Ik pak mijn rust wel. Misschien een keer als het kan weer de sauna in!

• Like
Waarderingen: Inb4
  • #1.646
yep @marr dat is waar! :)

• Like
prima vrij wiel training.

• #1.648
Yep. :) Thanks. Morgen weer een freewheel training. Vandaag rustdag.

wel yoga gehad. Ik merk wel dat ik toch minder klachten heb van mijn nek sinds ik yoga doe. Het is vooral core training en balans met yoga... Tja.. fysio had al gezegd dat core training de pijn kon verminderen. Dus daar ben ik wel heel blij mee. Alleen jammer dat het niets helpt tegen de uitval van mijn arm. Maar minder pijn in mijn nek is echt wel super! :)

Wat fijn dat je echt baat hebt bij de yoga! En wie weet helpt het op den duur wel voor de uitval in je arm. Tijd zal leren.
Bent iig goed bezig :)

• #1.650
Wat fijn dat je echt baat hebt bij de yoga! En wie weet helpt het op den duur wel voor de uitval in je arm. Tijd zal leren.
Bent iig goed bezig :)
Yep. Ben er erg blij mee.
Voor de uitval zal het wss niet helpen. de zenuw is definitief beschadigd... Maar ik zet door. !:)

Vandaag even wat rug gedaan. Net uit eten geweest. AYCE Sushi.. 5 rondes x 5 en nog wat van mijn schoonouders meegepikt.. Pfff.. kan mezelf rollen. :D

• #1.652
te veel gegeten misschien?
Had ik ook Zondag last van... veel te warm omdat je kacheltje als een gek aan het verbranden gaat :)

Hopelijk kan je vannacht eventjes goed bijtanken.. :kiss:

Kloten van die maagzuur. Misschien toch van al dat lekkere eten. :p

Hmmm lekker AYCE! Dus jij bent sushirollend naar huis gegaan? :D

• #1.657
te veel gegeten misschien?
Had ik ook Zondag last van... veel te warm omdat je kacheltje als een gek aan het verbranden gaat :)
Ach ja.. een AYCE is altijd teveel.. en teveel door elkaar.. dus zal er wel mee te maken hebben denk ik zo... :o
Maar in combi met niet lekker werkende darmen is het geen pretje... Warm had ik het niet... helaas...

Hopelijk kan je vannacht eventjes goed bijtanken.. :kiss:
Ik hoop het. Ben er wel aan toe.

Kloten van die maagzuur. Misschien toch van al dat lekkere eten. :p
Eten was ook zalig... maar die darmen he.. :sad:

Hmmm lekker AYCE! Dus jij bent sushirollend naar huis gegaan? :D
dat zeker! Heerlijk is het!
maar ja.. gevolgen niet zo fijn... :(

Ik zou gaan trainen met een oud collega.. maar na een nacht niet slapen zouden we gewoon rustig even wat oefeningen gaan doen en bijkletsen.
Meld hij zich ook af.. ziek naar huis. Dus heb ik maar besloten om niet te gaan en een extra rustdag te pakken. Moest ook langer doorwerken op werk.. voor zolang ik nog werk heb bedrijf loopt niet echt lekker Ik begin morgen gewoon laat. Eerst even kijken of ik morgen wat kan trainen maar eerst of ik een beetje slaap kan krijgen zo.

• Like
Ja, even je rust pakken is dan wel belangrijker dan een training skippen als je zo slecht slaapt.

Wat een rot-situati allemaal Marina! Het zit alles behalve mee!!:sad:

Hou je taai Marina!:thumbs:

Verstandig om je rust even te pakken, goed van je!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven