Fitness Seller

Marina's road to succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Yep. Maar heb mijn kadootje net al gehad. :)
2rrut8g.jpg

Dank je! Ik heb er zeker baat bij.. en kan het nu ook gewoon lekker thuis doen.
Geen idee hoe vaak je zoiets moet doen. Maar elke dag even ofzo??

Iedere dag ik heb het ook een tijdje moeten doen..... Bij mij verergerde me klachten er door. Nu heb ik allerlei kleine oefeningen die wel helpen.

:hb:

Happy bday Marina! Hopelijk heb je een leuke avond gehad afgelopen zaterdag! :birthday:

Gefeliciteerd lieverd, ik hoop dat je dit levensjaar veel moois staat te wachten! :kiss:

Gefeliciteerd Marina. Hele fijne verjaardag en hoop dat dit een goed jaar voor je zal worden. xxx

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.687
Hoor graag je bevinden Marina! .. Die van mij staat namelijk nog altijd te verstoffen in de hoek :o.
Nou het heeft mij goed geholpen. Kan weer SLDL zonder pijn doen! :D evenals lying leg curl.

Iedere dag ik heb het ook een tijdje moeten doen..... Bij mij verergerde me klachten er door. Nu heb ik allerlei kleine oefeningen die wel helpen.
Bij mij helpt het wel. :) gelukkig!

Gefeliciteerd lieverd, ik hoop dat je dit levensjaar veel moois staat te wachten! :kiss:

Gefeliciteerd Marina. Hele fijne verjaardag en hoop dat dit een goed jaar voor je zal worden. xxx

Thanks allemaal! :)

Was wel even lachen vandaag ook. In de gym voor het werk even kort getraind. Ben je net bezig met een setje SLDL zetten ze in ene "lang zal ze leven" knetterhard door de hele gym aan... en dan proberen door te gaan. :roflol: Not...
Op werk was mijn plek versierd.. ballonnen en slingers.... met een kaartje van mijn afdeling. Op zich wel handig dat we in een skybox in de fabriek zitten.. kan iedereen de slingers zien hangen. :p Dus ja.. was wel een enorm drukke maar leuke dag.

oh ja.. freewheel *shitsquatrebezetenkwamnietvrij :mad: * training.... dus maar even wat gedoe met de smith gedaan... :o

box squat (smith) 10xstang 10xstang +10 kg 10xstang+20 kg
split squat (smith) 3x10xstang+10kg per been
SLDL 3x10x40 lekker diep en langzaam en zonder pijn!
Lying leg curl 2x 12x17,5 kg 10x20 kg
Pull down wijd 3x12x30 kg (zin in en was vrij)
staand kuiten 3x15x60 kg
pull down behind nek 2x10x25 kg 10x27,5 kg
row machine one arm 3x10x10kg daarna two arm 10x20 kg

lying leg raises 3x10 ergens tussendoor nog gepakt

Toch mooie bday train.

Gefeliciteerd nog... 27 jaar alweer... ;)

Mooie freewheelbirthdaytrain!
Klinkt als een leuke verjaardag

Klinkt als een leuke dag! Niks mis met de smith IMO! Zou wensen dat mijn gym er een had!

Leuk die verjaardags versieringen. Allemaal lieve mensen om je heen :)
En goeie train nog ondanks het bezetten squatrek.

Ziet er uit als een heerlijke training en een leuke verjaardag! :kiss:

• #1.695
Gefeliciteerd nog... 27 jaar alweer... ;)
I wish :rolleyes: hhahaha.. thanks

Mooie freewheelbirthdaytrain!
Klinkt als een leuke verjaardag
Yep.. was inderdaad wel leuk!

Klinkt als een leuke dag! Niks mis met de smith IMO! Zou wensen dat mijn gym er een had!
Was het inderdaad. Ach.. ik squat liever los.. maar bij gebrek aan beter kan een smith soms wel voldoen. :)
Leuk die verjaardags versieringen. Allemaal lieve mensen om je heen :)
En goeie train nog ondanks het bezetten squatrek.
Dat was inderdaad erg leuk en fijn ja.
Ziet er uit als een heerlijke training en een leuke verjaardag! :kiss:
Kort en niet zo krachtig :roflol: maar in ieder geval even bezig.

vandaag omdat het kon even heel kort wat gedaan. Rest van de week gaat extreem druk worden.. morgen al 3 afspraken en afname van apparatuur.. donderdag hele dag productie testen en vrijdag zit ook alweer erg vol... dus even wat licht gedaan. Toch wel even fijn om even die tijd voor mezelf te pakken *foonbraafinkluisjelatenliggen* :D ik leer het al.

Was een zooitje door mekaar.. maar ach..
warm up DB side raise 3x10x3 kg
incline BP 10x25 2x10x30 kg
DB pull over (zomaar zin in.. ) 3x10x17 kg
lying leg raises 3x10
push ups 3x10
triceps overhad extension rope 3x12x10 kg
triceps push down v-bar 3x12x15 kg
Incline DB fly 3x10x8 kg
DB concentration curl staand op leuning bench 3x10x6 kg

Kort maar krachtig? Vind 't best een lange training op papier:D

Klinkt als een hele leuke verjaardag! Verrast op de sportschool én op het werk, superleuk! :D
Ik sluit me trouwens aan bij @SP1988, ziet er misschien uit als een kort lijstje, maar ziet er eerder uit als een lange, goede training! :D

• #1.698
Kort maar krachtig? Vind 't best een lange training op papier:D
Lijkt meer dan dat het is... light weight he. ;) 40 min en klaar.

Klinkt als een hele leuke verjaardag! Verrast op de sportschool én op het werk, superleuk! :D
Ik sluit me trouwens aan bij @SP1988, ziet er misschien uit als een kort lijstje, maar ziet er eerder uit als een lange, goede training! :D
was inderdaad leuk gisteren! :)
Zie bij SP.. viel allemaal best mee. Was licht gewicht en meer om even lekker de doorbloeding op gang te helpen. ;)

prima training. mooie lijst.

Leuke train!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven