AndroidHealthClinic

Marina's road to succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.961
Heel veel op vakantie, zal je vast goed doen, lekker gaan genieten! :D
Thanks! :)

Vannacht dus ziek geworden. :( Keelpijn en koorts... zat eraan te komen.. stress de eruit komt misschien :rolleyes:
Om 00:30 toch maar even een halve slaappil en 2 paracetamol genomen en nog een paar uur geslapen. Nu nog enorme keelpijn en ben wat shaky dus hoppa.. zuigtabletten mee en pcm in de handbaggage en gaan!
Zal wel wegtrekken als ik tot rust gekomen ben! Nu even een weekje volledige rust. Dat zal me vast heel veel goed doen.

Tot over een weekje in ieder geval. :)

Ach lieverd, je gaat toch wel he? Niet cancelen!

Ugggh, niet echt de manier waarop je de vakantie in wilt gaan.. Klote zeg..
Hopelijk knap je tijdens vakantie snel op!! :kiss:

En al een beetje opgeknapt op vakantie? Hopelijk kun je toch nog even lekker genieten zo!

• #1.967
Thanks allemaal.
Helaas ben ik toch ziek geworden... Keelontsteking en koorts. Gelukkig heb ik genoeg paracetamol....maar fijn is anders...

Ik had me een iets andere vakantie voorgesteld maar we doen nog wel wat dingen en vermaken ons wel. Alleen de koortsvlagen zijn soms wel extreem....
Toch ontspan ik wel maar ja....ik had t liever anders gehad.
Voel me slap en daar baal ik enorm van.

Zaterdag gaan we alweer terug...nu hopen dat t morgen wat beter gaat.

He wat zonde zeg. Hopelijk ga je toch wel even van de mooie omgeving genieten buiten.

Neeee, niet ziek worden nu je lekker vakantie hebt, wat ontzettend balen is dit :(.
Anderzijds: ziekte slaat volgens mij vaak toe juist als je jezelf de ruimte geeft te ontspannen.. Je lijf moet ook een hoop spanning en zooi kwijt, je weerstand gaat dan gewoon ontzettend omlaag..
Beterschap lieverd, gewoon aan toegeven, hopelijk knap je snel op :kiss:

Balen zeg... Meer kan ik er niet van maken. Beterschap! :(

Vervelend. Maar er wordt altijd gezegd als je het te druk heb gehad. Stress etc je dan ziek wordt wanneer je vakantie hebt.
Heb t zelf voor het eerst eens niet.

Hopelijk beetje opgeknapt en geniet je van de laatste daagjes.

Weer uitgeziekt? Hopelijk heb je nog kunnen genieten van je laatste dagen en fris kunnen verschijnen op je werk.

• #1.973
He wat zonde zeg. Hopelijk ga je toch wel even van de mooie omgeving genieten buiten.

Neeee, niet ziek worden nu je lekker vakantie hebt, wat ontzettend balen is dit :(.
Anderzijds: ziekte slaat volgens mij vaak toe juist als je jezelf de ruimte geeft te ontspannen.. Je lijf moet ook een hoop spanning en zooi kwijt, je weerstand gaat dan gewoon ontzettend omlaag..
Beterschap lieverd, gewoon aan toegeven, hopelijk knap je snel op :kiss:

Balen zeg... Meer kan ik er niet van maken. Beterschap! :(

Vervelend. Maar er wordt altijd gezegd als je het te druk heb gehad. Stress etc je dan ziek wordt wanneer je vakantie hebt.
Heb t zelf voor het eerst eens niet.

Hopelijk beetje opgeknapt en geniet je van de laatste daagjes.

Weer uitgeziekt? Hopelijk heb je nog kunnen genieten van je laatste dagen en fris kunnen verschijnen op je werk.

Thanks allemaal... vind het een beetje erg onbeleefd om niet te reageren.
Het gaat gewoon ronduit Klote... zaterdag teruggekomen en meteen maandag weer aan de bak op werk. Ik ben nog niet echt opgeknapt en ik voel me gewoon moe.. de vakantie was te kort om bij te komen en er komt niet meer uit me. Trainen lukt niet omdat ik te moe ben.. Al is het niet echt moe maar mijn lijf zegt doei... dus verstand op "wijs" zetten en niet trainen. Gevolg nu na een dikke 1,5 week stilzitten is erg veel last van mijn nek en daardoor weer slecht slapen.
Nou ja.. k met peren dus terwijl iedereen er goedbedoeld naar vraagt.
Dank jullie wel. :) Is toch wel fijn.

In ieder geval morgen mijn koffer pakken om donderdag op dienstreis te gaan... conferentie en ja hoorde ik vandaag.. galakleding en mantelpak verplicht.. :rolleyes: en die heb ik niet en daarbij staat dat niet met mijn fysiek zoals het nu is... dus paniek sloeg hier ook al toe. Heb wat gevonden maar voel me er niet fijn bij... Maar goed zondag nacht 4:00 vlieg ik terug en dan maar zien. Trainen is dus dan al een dikke 2,5 week op nul... misschien voor nu beter voor mijn algehele geondheid. alleen niet voor mijn nek. Maar ja *eindeklaagmodus*

In ieder geval is het ook wel leuk om een paar dagen op stap te gaan. Al had ik me graag wat beter gevoeld. Dus duimen dat ik volgende week wat opgeknapt ben en het weer een beetje op kan pakken.

Heeft iemand nog een suggestie voor een nieuw schema? het is de bedoeling om de dag te trainen en zondag yoga. dus 3 x per week.
Dan stop ik de tijd die ik nu niet kan trainen in het maken van een nieuw schema. Nieuwe start nieuwe kansen zeg ik dan maar!
Ik hou moed en zet stug door. :)

Is FB geen optie voor je? 3x in de week is uitstekend voor FB

Het gaat niet erg lekker hier. Ik zou zeggen dat jij belangrijker bent dan je werk. Dit is toch wel de allerslechtste situatie: ziek tijdens je opgenomen vakantiedagen en daarna weer half ellendig doorwerken....

"The body complaints but not explain"

Je bent werkelijk hartstikke gek.

Je komt ziek terug van vakantie, gaat met je zieke kop direct weer aan het werk en laat je de meest idiote opdrachten voorschrijven?!

Hoe lang wil je nog wachten voordat je echt voor heel lange tijd ziek thuis bent en echt helemaal niets meer kan. Als je zo doorgaat is de vraag niet of, maar wanneer!

Kappen met dat werk en op zoek naar een normale baan!

En je helemaal niet druk maken om welke trainingsroutine, een beetje bewegen is echt meer dan voldoende in de toestand waarin je je nu bevindt.

Verdiep je eens in Ayuverda en de manier van sport/bewegen die zij voorstaan. Dat zal je meer goed doen ipv nog meer afbreuk te plegen aan je lichaam met de conventionele manier van trainen.

Laatst bewerkt:
"The body complaints but not explain"

Je bent werkelijk hartstikke gek.

Je komt ziek terug van vakantie, gaat met je zieke kop direct weer aan het werk en laat je de meest idiote opdrachten voorschrijven?!

Hoe lang wil je nog wachten voordat je echt voor heel lange tijd ziek thuis bent en echt helemaal niets meer kan. Als je zo doorgaat is de vraag niet of, maar wanneer!

Kappen met dat werk en op zoek naar een normale baan!

En je helemaal niet druk maken om welke trainingsroutine, een beetje bewegen is echt meer dan voldoende in de toestand waarin je je nu bevindt.

Verdiep je eens in Ayuverda en de manier van sport/bewegen die zij voorstaan. Dat zal je meer goed doen ipv nog meer afbreuk te plegen aan je lichaam met de conventionele manier van trainen.
Tja..dat is denk makkelijker gezegd dan gedaan. De banen liggen niet voor het oprapen..maar een beetje rondkijken kan geen kwaad, want zoals het nu gaat lijkt het me ook ondoenlijk.

Nogmaals @marina1975 hou je taai!

Wat rondsnuffelen op zoek naar een nieuwe baan lijkt me in dit geval op zijn zachtst gezegd absoluut verstandig, denk dat wanneer je een 'normale' baan zou hebben er al een flinke last van je schouders af zal vallen.
Voor de rest, zie PM over FB, lees dit nu pas en heb je berichtje gestuurd naar aanleiding van gisteren :kiss:

Imo heeft gezondheid een vele malen hogere prioriteit dan een goed salaris.

Dan maar een eenvoudigere, en vooral minder stressvolle job, een eventueel oud autootje en boodschappen doen bij de Lidl!

@marina, nog even ter info. Natuurlijk ben je hiervan allang op de hoogte, maar het kan - denk ik - geen kwaad om het nog eens onder je aandacht te brengen ;)

• Voor spiergroei moeten een aantal condities aanwezig zijn:
    • Voeding
      • De aminozuren waaruit proteïne bestaan zijn de basis bouwstenen voor onze spieren.
    • Rust
    • Geen of nauwelijks stress
    • Hormonen
      • o.a. insuline groeifactor en testosteron.
    • Toenemende belasting (overload principe)
  • Wanneer deze voorwaarden aanwezig zijn kan je lichaam spieren herstellen en uitbreiden. Dit proces gebeurt met name ’s nachts.
  • Leeftijd,geslacht en genen beïnvloeden dit reparatieproces.
Je kan dus eten zoveel je wilt en proberen te trainen volgens het overload principe zolang die andere factoren niet of nauwelijks aanwezig zijn ben ik van mening dat je daar eerst aan zult moeten werken.

Mooie van dit alles is dat je al die factoren zelf in de hand hebt (ik denk dat je hormoonhuishouding ook weer in balans komt zonder je huidige werkdruk / stress).

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven