- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ja.. erg irritant.. op feestdagen zijn ze vaak dicht... en dingen als tweede paasdag, tweede pinksterdag en tweede kerstdag zijn ze 3 uurtjes open.. Ben daar al lang blij mee dat ze open zijn ... maar van mij mogen ze 24/7 open zijnGym pas om 10uur open en da ook al om 1uur dicht, das ook stom.
Wel goeie training![]()

Het is erger... Het is een skybox die in de fabriek hangt. Toelichting in spoilerLekker dat zuurstof gebrekIs het zo'n modern gebouw waar ramen niet eens meer openkunnen?
Lekker getrained ondanks drukte.
dus kon ik er pas in juni 2015 in (toen met 2 a 3 man nu met 5 man).. maar de luchtverversing die erin is geplaatst haalt het niet.. gezien het een lab waar we veel met geurstoffen werken en waar veel brand testen gedaan worden.. dus het wordt er 28ºC en stinkt onwijs... er wordt dus via brandkabinetten afgezogen maar de aanvoer is minder dan de afvoer..
Ja.. dan vraag je erom he.. dus morgen even harde actie zetten.. dit is nl de derde keer al dat ik het aankaart.
Heb onze Arbo man er al achteraan gezet metingen te gaan doen.Dit klinkt gewoon gevaarlijk. Ik zou het direct bij de arbeidsinspectie melden.
als ik wat aanpak dan meteen goed!
Precies, voor goede MMC hoef je jezelf geluk niet door de spreekwoordelijke mangel te halen

Yep. voelt soms bet lekker hoor!

Maandag meteen afspraken om dingen aan te passen. Dus we zullen zien!na, je weet al een deel van de klachten, je was niet de enige en hebt tot aktie gemaand....ik hoop dat dat resultaat oplevert.
Trainen: zo te zien heb je je (bijna) neergelegd bij even op een rustiger pitje zaken aanpakken: verstandig!
maar het zit er even niet in en dat moet ik accepteren. KLopt.. maar soms is maxen ook wel leuk.. maar voor nu even niet!Precies, voor goede MMC hoef je jezelf geluk niet door de spreekwoordelijke mangel te halen![]()

in quads
Maandag weer!Yep.. MMC bevalt me goed! Ik hou dat er lekker in. Freewheelen en MMC.

Yep. Het smaakt zeker naar meer! Ondanks nek gekloot.Lekker bezig meid, alleen maar goed dat het naar meer smaakt terwijl je er pas een training op hebt zitten! ^^

Thanks. .Netjes weer. Ondanks alle ongemakken ga je lekker door!

Mind Muscle Connection. Goed focussen dus op de spieren die je gebruikt. Ik doe dan ook de excentrische beweging langzaam.
Nou.... op zich wel.. maar daarna toch weer terug naar het werk ivm problemen met afgekeurde grondstoffen.. dus alsnog een hele lange dag en niet getraind.

want als ik nu kijk denk ik pffff.. wat mager...