AndroidHealthClinic

Marina's road to succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Gym pas om 10uur open en da ook al om 1uur dicht, das ook stom.

Wel goeie training:)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.922
@SanneF t was de trouwdag van mijn ouders ;)
Maar het was wel een rare dag.. emotioneel maar ook mooi.. gek genoeg.
Ik was heel blij dat ze open waren.. al was het maar van 10:00-13:00.. in ieder geval iets!

Gym pas om 10uur open en da ook al om 1uur dicht, das ook stom.

Wel goeie training:)
Ja.. erg irritant.. op feestdagen zijn ze vaak dicht... en dingen als tweede paasdag, tweede pinksterdag en tweede kerstdag zijn ze 3 uurtjes open.. Ben daar al lang blij mee dat ze open zijn ... maar van mij mogen ze 24/7 open zijn :o

Dank je. :)

Lekker dat zuurstof gebrek :( Is het zo'n modern gebouw waar ramen niet eens meer openkunnen?
Lekker getrained ondanks drukte.

• #1.924
Lekker dat zuurstof gebrek :( Is het zo'n modern gebouw waar ramen niet eens meer openkunnen?
Lekker getrained ondanks drukte.
Het is erger... Het is een skybox die in de fabriek hangt. Toelichting in spoiler
Hij is vorig jaar begin van het jaar gebouwd. Bij de bouw waren ze vergeten dat er luchtverversing in moest. :rolleyes: dus kon ik er pas in juni 2015 in (toen met 2 a 3 man nu met 5 man).. maar de luchtverversing die erin is geplaatst haalt het niet.. gezien het een lab waar we veel met geurstoffen werken en waar veel brand testen gedaan worden.. dus het wordt er 28ºC en stinkt onwijs... er wordt dus via brandkabinetten afgezogen maar de aanvoer is minder dan de afvoer..
dus wat er aangezogen wordt aan lucht komt direct uit de fabriek.. en laat onze skybox nu net boven een lijn hangen waar over 10 meter lengte en 6 meter breedte gegeurd warm product staat af te koelen.. :o Ja.. dan vraag je erom he.. dus morgen even harde actie zetten.. dit is nl de derde keer al dat ik het aankaart.
Dus morgen geen actie = boel stilzetten... Dan mogen ze kiezen.
Best redelijk lekker ja. :)

Dit klinkt gewoon gevaarlijk. Ik zou het direct bij de arbeidsinspectie melden.

• #1.926
Goede trainingen weer hier! Freewheelend of niet, je bent lekker bezig! Hopelijk pakken ze die situatie op je werk snel aan inderdaad, is op deze manier inderdaad geen doen!

• #1.928
Dank je @FREAKJAM Ik blijf wel bezig.. maar het zou leuk zijn als het weer eens echt lekker zou gaan.
Op mijn werk is het aangekaart.... er is het een en ander in gang gezet in ieder geval.

Vandaag ook maar even wat gefreewheeled.. eigenlijk niet echt meer een idee wat ik gedaan heb nu... was vanmorgen nl al vroeg en als eerste in de gym...

even denken.. ben gegaan voor lichter gewicht en lekker MMC met knal muziek in mijn oortjes :D

SLDL 3x10x25 kg Voelde lekker in hammies
Lying leg raises 3x10
pull down wijd 3x15x30 kg beetje lichter.. goed focus en aanspannen.
Straight arm pull down 15x10 kg 2x10x12,5 kg
cable seated row 3x10x30 kg lichter en goed aangespannen... Voelde wel lekker
DB side raises 3x10x3 kg
shruggs 3x10x16 kg
frontraise met schijf van 5 kg 3x10
machine one arm row 3x10x13 kg daarna two arm row 15x18 kg 15x23 kg

He he, sommigen zweren bij een goeie MMC :)

na, je weet al een deel van de klachten, je was niet de enige en hebt tot aktie gemaand....ik hoop dat dat resultaat oplevert.

Trainen: zo te zien heb je je (bijna) neergelegd bij even op een rustiger pitje zaken aanpakken: verstandig!

• #1.932
He he, sommigen zweren bij een goeie MMC :)
Yep. voelt soms bet lekker hoor! :)

na, je weet al een deel van de klachten, je was niet de enige en hebt tot aktie gemaand....ik hoop dat dat resultaat oplevert.

Trainen: zo te zien heb je je (bijna) neergelegd bij even op een rustiger pitje zaken aanpakken: verstandig!
Maandag meteen afspraken om dingen aan te passen. Dus we zullen zien!
Yep.. ik train licht.. MMC.. en wat ik kan en wat lekker voelt. Ik pak het beter aan nu in ieder geval. Ik wil meer... :( maar het zit er even niet in en dat moet ik accepteren.

Precies, voor goede MMC hoef je jezelf geluk niet door de spreekwoordelijke mangel te halen ;)
KLopt.. maar soms is maxen ook wel leuk.. maar voor nu even niet!

heb van de week nog even wat armen en schouders gedaan. schouders/bi/tri van alles even 2 oefeningen thats it.
Vandaag even lekker wat benen gepakt. Erg licht... zwaar zat er niet in. Beetje wat afwisseling tussendoor maar verder gewoon even bezig.
Zo met mijn moeder naar Garderen... dus lange zit in de auto... dus dit was wel even lekker vanmorgen. :)

squats opwarmen (10x20) 3x10x30 kg ATG voelde ik goed in mijn quads ook
SLDL 3x12x30 kg Licht diep en langzaam
Lying leg curl 3x12x15
lying leg raises 3x10 (even tussendoor)
kuiten staand 3x15x60 kg langzaam en goede burn
leg extension 3x10x30 kg heel laag gewicht.. maar :fire: in quads
Pull down wijd (omdat het kon) 3x12x30 kg MMC
zittend leg curl 3x12x7 kg
triceps push down v-bar 3x15x15 Slowly ....even lekker tri's in vuur en vlam zetten. :D

voelde wel lekker... en ben net thuis en nu alweer zin om te trainen. :D Maandag weer!

Ik lees meer MMC..:thumbs:

Hoe is/was Garderen?

Lekker bezig meid, alleen maar goed dat het naar meer smaakt terwijl je er pas een training op hebt zitten! ^^

• #1.935
Ik lees meer MMC..:thumbs:

Hoe is/was Garderen?
Yep.. MMC bevalt me goed! Ik hou dat er lekker in. Freewheelen en MMC. :)
Garderen was leuk. Alleen daarna met giga koppijn en last van mijn nek in bed beland.. Lang leve het opspelen van mijn nekhernia weer eens.. :(
Je weet dat het kan gebeuren zo nu en dan.. maar altijd op een K moment.. Mijn man is dus met mijn moeder uit eten gegaan en ik heb zaterdag vanaf 18:00 op bed gelegen..... Nu gaat het wel weer gelukkig. Maar echt top.. niet echt. Ik denk dat het de lange autorit geweest is..

Lekker bezig meid, alleen maar goed dat het naar meer smaakt terwijl je er pas een training op hebt zitten! ^^
Yep. Het smaakt zeker naar meer! Ondanks nek gekloot. :o

Gisteren even kort voor het werk getraind. Was weer freewheelen en geen idee meer precies wat allemaal.
Dacht in ieder geval weer eens front squat te proberen en weet dat ik 3 setjes met 25 kg atg heb gedaan. Verder wat rug en die stond daarna goed strak. :)

Vandaag kreeg ik om 15:00 te horen dat ik morgen de hele dag op een beurs moet zijn.. dus training morgen gaat niet door. Heb vanmiddag op mijn gemakje wat gefreewheeled. vnl omdat ik merk met 2 dagen achtereen stlzitten (veel pc werk op dit moment) dat ik het niet red met mijn nek. Trainen doet dan toch goed. Dus beetje gefreewheeled weer. Moet even denken..

opwarmen DB side raises 3x10x3 kg
Incline BP (licht gehouden) 3x10x25 kg paused goed focus!
pull down wijd 3x12x30 kg
incline DB fly's 3x10x8 kg
front raise met schijf supersetten met upright row met schijf 3x10x5 kg ss 3x10x10 kg
Face pulls 3x12x10 kg
triceps push down 15x15 kg 2x10x17,5 kg brand lekker!
front raise schijf ss side bends 3x10x5 kg ss 3x10x10kg (per zijde)
cable seated row 3x10x30 kg

vage training qua oefeningen en volgorde.... en volgens mij klopt er ook niets van de opgeschreven volgorde :roflol:
Maar wel gewoon even lekker en een stuk minder last van mijn nek :)

edit: oh ja.. nog ergens wat DB shruggs tussendoor gedaan. 3x10x17 kg

Netjes weer. Ondanks alle ongemakken ga je lekker door!

• #1.938
Alles goed verlopen op de beurs gister?

• #1.940
Alles goed verlopen op de beurs gister?
Nou.... op zich wel.. maar daarna toch weer terug naar het werk ivm problemen met afgekeurde grondstoffen.. dus alsnog een hele lange dag en niet getraind.
Gisteren ook een enorm drukke dag.. Maar ik wist al dat het laat zou worden dus op de ochtend licht wat benen gedaan...
Met omkleden even goed licht in de kleedkamer en kreeg toch een beetje het idee dat ondanks dat ik veel te dun ben en niet aankom vind mezelf echt bagger mager eruitzien... :(
mijn lats wel wat groeien.. maar kan ook gewoon door het goeie licht komen.. :rolleyes: want als ik nu kijk denk ik pffff.. wat mager...
Maar even een foto spam... Was dus na benen trainen.. dus eigenlijk ongetraind / koud mijn schriele armpjes... :o
biceps 4.jpg biceps 5.jpg

biceps 4.jpg

biceps 5.jpg

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven