AndroidHealthClinic

Marina's road to succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Schriel misschien, maar wel biceps ;) Hoe gaat het trouwens met je gewicht? De goede kant op?

Aankomen blijkt lastig voor je te zijn, uit je verhalen te lezen. Maar ondanks dat heb je wel flinke spieren eronder zitten! Hopelijk vind je ooit een keer een methode om wat te gainen, dan komt het allemaal extra mooi uit denk ik. Maar voor nu heb je al een erg mooie en flinke basis

Je ziet in ieder geval wel duidelijk dat je spieren hebt ;) :kiss:
Gewoon doorgaan meid, de aanhouder .. .. :)

Wel echt bizar droog voor een dame:eek!:

Flinke spieren! Aardig droog! Op hoeveel kcal zit je nu?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.946
Schriel misschien, maar wel biceps ;) Hoe gaat het trouwens met je gewicht? De goede kant op?
Tja.. minispiertjes zitten er wel ja.. gewicht nog steeds stabiel en helaas nog niet omhoog. :sad:
Ik hoop dat de vakantie goed zal doen. Een weekje weg.. zal niet warm zijn maar in ieder geval even geen werk.

Aankomen blijkt lastig voor je te zijn, uit je verhalen te lezen. Maar ondanks dat heb je wel flinke spieren eronder zitten! Hopelijk vind je ooit een keer een methode om wat te gainen, dan komt het allemaal extra mooi uit denk ik. Maar voor nu heb je al een erg mooie en flinke basis
Aankomen is idd erg lastig als je darmen niet meewerken en al je hormonen nul zijn.. .. Ik hoop er een keer achter te komen wat wel goed werkt.
Basis is er.. maar hij is wel zeer mini..
Thanks. :)

Je ziet in ieder geval wel duidelijk dat je spieren hebt ;) :kiss:
Gewoon doorgaan meid, de aanhouder .. .. :)
Tja.. ze zijn er wel maar zo mini.. ben gewoon té mager... :(
maar goed.. ik zet door! :whip:

Wel echt bizar droog voor een dame:eek!:
Te droog :sad:

Flinke spieren! Aardig droog! Op hoeveel kcal zit je nu?
Flink.. nee.. echt mini als je me in zijn geheel ziet.. Wel droog ja.. té droog...
3800 kcal.. dus zal weer wat omhoog moeten...

vanmorgen maar weer eens wat gedaan. Licht gewicht... op zich wel een lekker bezig geweest maar het stelt niet veel voor. :o

Squat 3x10x30 kg atg
SLDL 3x12x30 kg diep en langzaam. Goeie burn in de hammies
lying leg curl 3x10x15 kg
pull down wijd 3x12x30 kg
cable seated row smalle grip 3x10x30 kg
shruggs 3x10x17 goed knijpen bovenin.
pull ups hammer grip 9x 7x 7x
one arm machine row 10x10 kg 10x15 kg per arm --> two arm machine row 15x15 kg 10x20 kg
front raise plate 3x15x5kg

Bij deze bied ik me vrijwillig aan om een procent of 4 vet te doneren..:o

Bezig blijven is belangrijk Marina!:thumb:

• #1.948
Bij deze bied ik me vrijwillig aan om een procent of 4 vet te doneren..:o

Bezig blijven is belangrijk Marina!:thumb:
Ik denk dat meer mensen dat willen. Inclusief mijn mannetje :roflol:
Maar soms zou ik echt willen dat het zo simpel was.. :sad:
Thanks. :) we moeten wat he!

Gisteren... klaagmodus
gisteren een dag om te vergeten... even op klaagstand.. ik had me al bewust voorgenomen deze week rustig aan te doen. zaken afronden op werk om me klaar te maken voor de vakantie. Dingen overdragen. Mijn afdeling zorgen dat iedereen zijn taken weet... dan een week rust... en toen kwam ik gisteren thuis en was het of ik tegen een muur liep.. Niets lukte meer.. op de bank beland en totaal leeg.. moe.. niet lekker.. Denk de crash van het een jaar geen vakantie hebben gehad.. :(
Ik heb echt even zitten janken.. wat is dit nu?? Maar goed.. na wat uurtjes hangen trok het wel bij...
Vanmorgen ook weer 5:00 wakker.. wordt er echt zo moe van. Maar goed wel even lekker freewheel getraind.. maar op werk vond iedereen me er moe uitzien.. ik ben aan vakantie toe.. en heb meermalen te horen gekregen dat als iemand het verdiende dat ik het wel was :o stiekem wel leuk om te horen...
Maar goed.. nog 1 dag.. morgen en al van tevoren erop ingesteld dat ik na de lunch wegga.. ik neem gewoon niet meer eten mee en dan moet ik weg :p

Nog wel een bummer.... ben aangereden.. ofwel.. mijn auto stond stil op de parkeerplaats.. maar mijn collega was wel zo aardig het te melden. Maar ja.. komt wel weer de hele rompslomp bij van garage .. maken.. verzekeringen.. etc.. of dat er nog wel even bij kon.. :rolleyes:
Maar goed.. nu aftellen. morgen nog werken.. vrijdag pakken en zaterdag weg. Een week geen training.. eigenlijk 2 weken want als ik terug kom kan ik 3 dagen later het vliegtuig in voor mijn werk 4 dagen weg.. dus 2 weken geen training.. en nu maar hopen dat ik geen gewicht (spieren) verlies.. omdat ik al zo weinig heb blijft dat wel een grote angst van me.. :( *einde stomgezeurenklaagmodus*

vandaag dus wel even wat gefreewheeled..

SLDL 10x30 kg 2x10x35 kg lekker langzaam en diep...
Lying leg raises 3x10
pull down wijd 3x10x32,5 kg
straight arm push down 15x10 kg 2x10x15 kg
barbell BOR 12x20 kg 2x12x25 kg nice and easy knijpen met de spieren. :D
cable seated row smalle grip 3x10x31kg
shruggs 3x10x17 kg
pull ups hammer grip 9x 7x 7x
front raise met 5 kg schijf 3x15x5 kg

ik weet het veel rug... maar het voelde gewon lekker. Vrijdag laatste training en zaterdag ochtend weggggggggggggg :D

Je bent echt aan vakantie toe! Sterkte met de laatste dag.... en dan genieten :thumb:

Laatste dagje!!:D Ik heb het vast even gemist, maar waar ga je heen?

Je hebt het meer dan verdiend!:thumb:

In je vakantie eens de balans opmaken denk ik.
Alles speelt nu al lang en op deze manier doorgaan zal ervoor zorgen dat klachten, blessures, allergieën, etc alleen maar toe gaan nemen en dat je niet meer de symptomen van een Burn-out ervaart, maar dat je echt een Burn-out hebt.

Nog plannen in je vakantie?

• #1.952
Je bent echt aan vakantie toe! Sterkte met de laatste dag.... en dan genieten :thumb:
Yep... klopt ik ben er echt aan toe :o
Maar komt goed. Ben op tijd weggegaan en morgen de spullen pakken en nog een keer trainen en dan 1 week volledige rust. Ook geen training. Echt rust en genieten en hopen op mooi weer. :) Thanks

Laatste dagje!!:D Ik heb het vast even gemist, maar waar ga je heen?

Je hebt het meer dan verdiend!:thumb:
Ik ben na een dik jaar eindelijk een weekje vakantie! :D
Guernsey... en als je zoals velen niet weet waar het is...het is één van de Kanaaleilanden. Op mijn werk dachten ze aan het Panamakanaal. :roflol:
Weekje rust in ieder geval. Thanks. :)

In je vakantie eens de balans opmaken denk ik.
Alles speelt nu al lang en op deze manier doorgaan zal ervoor zorgen dat klachten, blessures, allergieën, etc alleen maar toe gaan nemen en dat je niet meer de symptomen van een Burn-out ervaart, maar dat je echt een Burn-out hebt.

Nog plannen in je vakantie?
Zeker een stukje balans opmaken. Ik heb afgelopen week al wat rustiger aan gedaan en ik merk dat het nodig was.
Ik ga een weekje echt weg. zie ^
Geen training... geen werk... alleen ik en mijn mannetje op vakantie :) Welverdiende rust dus duim maar voor een beetje mooi weer!
Lekker dingen bekijken en wat wandelen en relaxen. Het is geen zon vakantie.. daar houden we al helemaal niet van.
Maar een beetje lekker weer is wel fijn.

Guernsey staat bij mij synoniem voor een hele mooie omgeving maar ook vanwege de regen ;) hopen dat je beter weer krijgt dan wat ik er vaak over hoor!! Geniet er van!!

Eindelijk vakantie! Wel verdiend! Geniet er van.. Knopje omzetten en lekker genieten van je welverdiende rust! Enjoyyyy!

Ha Marina, zo ineens out of the blue een berichtje van mij, maar ik wens je een fijne vakantie! Ik hoop dat een weekje genoeg is om op te laden. Enjoy!

JAAAAA! Genieten nu Marina:cheer:

Een bloemeneiland he? En goede tijd ook, zo begin zomer. Of het nu zonnig is, of dat er net een fris buitje is gevallen, dat is prachtig om te wandelen.

Heerlijk, vakantie!! Lekker bijtanken en genieten van je mannetje en alles wat er te doen en te zien is.
En laat de rest lekker even lossss :kiss:

• #1.959
Guernsey staat bij mij synoniem voor een hele mooie omgeving maar ook vanwege de regen ;) hopen dat je beter weer krijgt dan wat ik er vaak over hoor!! Geniet er van!!
Tja.. het blijft gewoon een eiland met nooit erg warm weer. Maar gewoon eruit zijn is ook al heel erg lekker! even geen werk! Thanks! :)

Eindelijk vakantie! Wel verdiend! Geniet er van.. Knopje omzetten en lekker genieten van je welverdiende rust! Enjoyyyy!
Dat is wel de bedoeling! lekker me-time en even niets moeten. alleen maar genieten en lekker eten. drool:
Ha Marina, zo ineens out of the blue een berichtje van mij, maar ik wens je een fijne vakantie! Ik hoop dat een weekje genoeg is om op te laden. Enjoy!
Dank je wel! Of het genoeg is.. tja.. haal een jaar geen vakantie en extreem overwerken in in een week.. denk niet dat dat ooit genoeg kan zijn. :o
Maar misschien is extreem genieten wel genoeg! ;)
Yep! Bijna! Morgen weggggggggggggggggg :D

Een bloemeneiland he? En goede tijd ook, zo begin zomer. Of het nu zonnig is, of dat er net een fris buitje is gevallen, dat is prachtig om te wandelen.
Bloemeneiland is Madeira... dacht ik.. maar ach.. lekker weg in ieder geval. Fris is het er wel. 15 graden. max volgende week.. Maar goed we vermaken ons wel!

Heerlijk, vakantie!! Lekker bijtanken en genieten van je mannetje en alles wat er te doen en te zien is.
En laat de rest lekker even lossss :kiss:
Yep. en inderdaad alles even loslaten. Zat eerst nog te denken om wel een gym in te duiken die vlak bij het appartement zit.... Maar beter van niet en even een weekje echt niets.. Denk dat dat lichaam en geest wel eens heel veel goed zal doen... :rolleyes: lastig he. ;)

Vandaag dus laatste training voor de vakantie. Zo de koffer pakken en dan wachten tot morgen. :) We hebben er zin in al zijn we allebei nu even volledig aan het crashen.. :o Dus werd een beetje een freewheel training.. leek wel of het gewoon even niet mocht zijn. Stelde niet veel voor en had gehoopt juist even met de rust een lekkere training nog neer te zetten. Maar helaas.. :( Nou ja.. ben in ieder geval geweest en nu een ruime week niets... al zal dat wel lastig zijn... :o

SLDL 3x10x35 kg
pull down wijd 3x12x30 kg
lying leg curl 3x10x15 kg
pull ups BW 9x 7x 7x
kuiten staand 3x15x60 kg lekker langzaam...
straight arm pull down 3x15x10 kg
cable seated row 3x10x31 kg
front raise met schijf van 5 kg 3x15x5 kg
one arm machine row 10x10 kg 10x15 kg per arm.... daarna 2 arm machine row 15x15 kg 15x20 kg

Tussendoor nog wat staan kletsen... tja.. waar liggen de Kanaal eilanden?? echt niemand die het weet :roflol:
Rest van de dag hangen en koffers pakken en nog even auto naar de garage brengen. Kan de schade mooi gerepareerd worden in de vakantie.
En dan wachten tot morgen. :D 9:00 rijden we weg en 13:30 vliegen we. Zin in! al hopen we dat we ons dan wel wat beter voelen dan nu. :p

Heel veel op vakantie, zal je vast goed doen, lekker gaan genieten! :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven