- Waardering
- 23.848
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tja.. minispiertjes zitten er wel ja.. gewicht nog steeds stabiel en helaas nog niet omhoog.Schriel misschien, maar wel bicepsHoe gaat het trouwens met je gewicht? De goede kant op?

Aankomen is idd erg lastig als je darmen niet meewerken en al je hormonen nul zijn.. .. Ik hoop er een keer achter te komen wat wel goed werkt.Aankomen blijkt lastig voor je te zijn, uit je verhalen te lezen. Maar ondanks dat heb je wel flinke spieren eronder zitten! Hopelijk vind je ooit een keer een methode om wat te gainen, dan komt het allemaal extra mooi uit denk ik. Maar voor nu heb je al een erg mooie en flinke basis

Tja.. ze zijn er wel maar zo mini.. ben gewoon té mager...Je ziet in ieder geval wel duidelijk dat je spieren hebt![]()
Gewoon doorgaan meid, de aanhouder .. ..![]()

Te droog

Flink.. nee.. echt mini als je me in zijn geheel ziet.. Wel droog ja.. té droog...Flinke spieren! Aardig droog! Op hoeveel kcal zit je nu?

Ik denk dat meer mensen dat willen. Inclusief mijn mannetjeBij deze bied ik me vrijwillig aan om een procent of 4 vet te doneren..
Bezig blijven is belangrijk Marina!![]()

we moeten wat he!
stiekem wel leuk om te horen... 

*einde stomgezeurenklaagmodus*

Yep... klopt ik ben er echt aan toeJe bent echt aan vakantie toe! Sterkte met de laatste dag.... en dan genieten![]()

ThanksIk ben na een dik jaar eindelijk een weekje vakantie!Laatste dagje!!Ik heb het vast even gemist, maar waar ga je heen?
Je hebt het meer dan verdiend!![]()

Zeker een stukje balans opmaken. Ik heb afgelopen week al wat rustiger aan gedaan en ik merk dat het nodig was.In je vakantie eens de balans opmaken denk ik.
Alles speelt nu al lang en op deze manier doorgaan zal ervoor zorgen dat klachten, blessures, allergieën, etc alleen maar toe gaan nemen en dat je niet meer de symptomen van een Burn-out ervaart, maar dat je echt een Burn-out hebt.
Nog plannen in je vakantie?
Welverdiende rust dus duim maar voor een beetje mooi weer!Tja.. het blijft gewoon een eiland met nooit erg warm weer. Maar gewoon eruit zijn is ook al heel erg lekker! even geen werk! Thanks!Guernsey staat bij mij synoniem voor een hele mooie omgeving maar ook vanwege de regenhopen dat je beter weer krijgt dan wat ik er vaak over hoor!! Geniet er van!!

Dat is wel de bedoeling! lekker me-time en even niets moeten. alleen maar genieten en lekker eten.Eindelijk vakantie! Wel verdiend! Geniet er van.. Knopje omzetten en lekker genieten van je welverdiende rust! Enjoyyyy!

Dank je wel! Of het genoeg is.. tja.. haal een jaar geen vakantie en extreem overwerken in in een week.. denk niet dat dat ooit genoeg kan zijn.Ha Marina, zo ineens out of the blue een berichtje van mij, maar ik wens je een fijne vakantie! Ik hoop dat een weekje genoeg is om op te laden. Enjoy!

Yep! Bijna! Morgen weggggggggggggggggg

Bloemeneiland is Madeira... dacht ik.. maar ach.. lekker weg in ieder geval. Fris is het er wel. 15 graden. max volgende week.. Maar goed we vermaken ons wel!Een bloemeneiland he? En goede tijd ook, zo begin zomer. Of het nu zonnig is, of dat er net een fris buitje is gevallen, dat is prachtig om te wandelen.
Yep. en inderdaad alles even loslaten. Zat eerst nog te denken om wel een gym in te duiken die vlak bij het appartement zit.... Maar beter van niet en even een weekje echt niets.. Denk dat dat lichaam en geest wel eens heel veel goed zal doen...Heerlijk, vakantie!! Lekker bijtanken en genieten van je mannetje en alles wat er te doen en te zien is.
En laat de rest lekker even lossss![]()
lastig he. 
We hebben er zin in al zijn we allebei nu even volledig aan het crashen..
Dus werd een beetje een freewheel training.. leek wel of het gewoon even niet mocht zijn. Stelde niet veel voor en had gehoopt juist even met de rust een lekkere training nog neer te zetten. Maar helaas..
Nou ja.. ben in ieder geval geweest en nu een ruime week niets... al zal dat wel lastig zijn... 

9:00 rijden we weg en 13:30 vliegen we. Zin in! al hopen we dat we ons dan wel wat beter voelen dan nu.